-
Μετά από μια μέρα που πήγαινα αεράτος μέσα σε λίμνες νερού (με ελάχιστα κομπιάσματα λογω νερών στον ιμάντα) το βραδάκι το αυτοκίνητο (w201) με άφησε στο δρόμο 2 φορές. Παρατήρησα ότι σταδιακά έχανε ισχύ στα φώτα της καμπίνας και μετά στα πορείας και τελικά μου έσβηνε. Τη δεύτερη φορά οδηγούσα μέχρι να μου σβήσει με σχεδόν σβησμένα τα φώτα (ουσιαστικά χωρίς φώτα) και χωρίς να δουλεύουν οι υαλοκαθαριστήρες στη βροχή (το κεφάλι έξω από το παράθυρο). Επίσης στην πρόοδο της φάσης άναβε το λαμπάκι του ABS και του ψυγείου νερού (νομίζω).
3 ώρες μετά που με άφησε το ξανάβαλα μπροστά και με πήγε μέχρι το σπίτι, αλλά με μειωμένη την ένταση των προβολέων.
Την επόμενη μέρα πήρε μπροστά και με άφησε πάλι στο δρόμο. Τώρα βρίσκεται παρκαρισμένο σε ένα στενάκι μέχρι να βρω χρόνο να το πάω στο συνεργείο.
Καμιά ιδέα για το τί μπορεί να είναι; -
Μετά από μια μέρα που πήγαινα αεράτος μέσα σε λίμνες νερού (με ελάχιστα κομπιάσματα λογω νερών στον ιμάντα) το βραδάκι το αυτοκίνητο (w201) με άφησε στο δρόμο 2 φορές. Παρατήρησα ότι σταδιακά έχανε ισχύ στα φώτα της καμπίνας και μετά στα πορείας και τελικά μου έσβηνε. Τη δεύτερη φορά οδηγούσα μέχρι να μου σβήσει με σχεδόν σβησμένα τα φώτα (ουσιαστικά χωρίς φώτα) και χωρίς να δουλεύουν οι υαλοκαθαριστήρες στη βροχή (το κεφάλι έξω από το παράθυρο). Επίσης στην πρόοδο της φάσης άναβε το λαμπάκι του ABS και του ψυγείου νερού (νομίζω).
3 ώρες μετά που με άφησε το ξανάβαλα μπροστά και με πήγε μέχρι το σπίτι, αλλά με μειωμένη την ένταση των προβολέων.
Την επόμενη μέρα πήρε μπροστά και με άφησε πάλι στο δρόμο. Τώρα βρίσκεται παρκαρισμένο σε ένα στενάκι μέχρι να βρω χρόνο να το πάω στο συνεργείο.
Καμιά ιδέα για το τί μπορεί να είναι; -
Μετά από μια μέρα που πήγαινα αεράτος μέσα σε λίμνες νερού (με ελάχιστα κομπιάσματα λογω νερών στον ιμάντα) το βραδάκι το αυτοκίνητο (w201) με άφησε στο δρόμο 2 φορές. Παρατήρησα ότι σταδιακά έχανε ισχύ στα φώτα της καμπίνας και μετά στα πορείας και τελικά μου έσβηνε. Τη δεύτερη φορά οδηγούσα μέχρι να μου σβήσει με σχεδόν σβησμένα τα φώτα (ουσιαστικά χωρίς φώτα) και χωρίς να δουλεύουν οι υαλοκαθαριστήρες στη βροχή (το κεφάλι έξω από το παράθυρο). Επίσης στην πρόοδο της φάσης άναβε το λαμπάκι του ABS και του ψυγείου νερού (νομίζω).
3 ώρες μετά που με άφησε το ξανάβαλα μπροστά και με πήγε μέχρι το σπίτι, αλλά με μειωμένη την ένταση των προβολέων.
Την επόμενη μέρα πήρε μπροστά και με άφησε πάλι στο δρόμο. Τώρα βρίσκεται παρκαρισμένο σε ένα στενάκι μέχρι να βρω χρόνο να το πάω στο συνεργείο.
Καμιά ιδέα για το τί μπορεί να είναι; -
Δεν φορτώνει το δυναμό, μάλλον !
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δεν φορτώνει το δυναμό, μάλλον !ευχαριστώ πολύ, αυτό νομίζω κι εγώ, αλλά πρέπει να το πάω στο συνεργείο για την τελική 'διάγνωση'. Αν είναι τελικά το δυναμό τί κόστος επισκευής (με μεταχειρ. δυναμό μάλλον) να υπολογίζω περίπου;
-
Στα 68Ε από Γερμανία του κουτιού συν όποια εργασία!
-
Ισως υπαρχει καποιος αυτοματος που γεμιζει και διακοπτει την φορτιση της μπαταριας ο οποιος υπολειτουργει ή δεν λειτουργεί και δεν χρειαστεί να αλλάξεις δυναμο!
-
Σας ευχαριστώ όλους,
θα σας γράψω τη Δευτέρα τα νεώτερα από την 'κυρία'. -
Το πιό συχνό πρόβλημα στο δυναμό είναι να έχουν φαγωθεί τα καρβουνάκια ή έχει καεί ό αυτόματος. Στα καινούρια συνήθως τα καρβουνάκια είναι ενσωματωμένα στον αυτόματο και δέν αλλάζουν εύκολα, παρόλα αυτά το κόστος για καινούριο αυτόματο είναι χαμηλό οπότε έτσι κι αλλιώς δέν αξίζει να ασχοληθείς, το αλλάζεις όπως είναι και τελειώνει. Σε μερικά αυτοκίνητα ο αυτόματος μπορεί να αλλαχτεί επιτόπου, χωρίς καν να βγεί το δυναμό έξω.
Η μπομπίνα είναι πιό δύσκολο να καεί, συνήθως καίγεται όταν χαλάνε τα ρουλεμάν και αρχίζει να βρίσκει στο στάτορα, τρίβεται το μονωτικό και βραχυκυκλώνει.
Και γενικά στα νερά πάμε φυλαγμένα γιατί μπορεί να συμβούν χίλια δυο κακα. Απο το να βραχούν τα ηλεκτρικά, να ρουφήξει νερά η μηχανή, εώς να υπάρχει λακούβα κρυμμένη.
-
Εκτός από τα καρβουνάκια ( τα οποία δεν φαγώνονται σχεδόν ποτέ γιατί οι συλλέκτες είναι τελείως γυαλισμένοι, δεν μοιάζουν με τους παραδοσιακούς συλλέκτες των DC κινητήρων ) και τους αυτόματους που καίγονται, ξεκολλάνε από τις πλακέτες και οι ανορθώτριες από το φορτίο του ρεύματος, πλακέτες, αυτόματος, ρουλεμάν δεν έχουν περισσότερο από 60-70€ ανάλογα με το μέγεθος του altenator, αν αλλαχθούν αυτά γίνεται καινούργιο.
Σημ: Αν δεν είναι καμμένες οι ανορθώτριες ( με ένα πολύμετρο μπορούμε εύκολα να τις ελέγξουμε ) τις κολλάμε πάλι με ένα κολλητήρι 60-80watt.
-
Τελικά ήταν πρόβλημα του δυναμό, δεν φόρτιζε. Περισσότερες λεπτομέρειες δεν γνωρίζω γιατί δεν το παρέλαβα εγώ, εκτός από το ότι κόστισε 90 ε η επισκευή. Πάντως η κυρία (190Ε) δεν είναι πολύ απαιτητική. Ένα πράγμα που με παραξένεψε είναι ότι από κάτω λείπει η ποδιά, κατά τον μάστορα . Είχε και την έβγαλαν σε κάποιο service; ποιός ξέρει;
ευχαριστω και πάλι όλους σας. -
Την εβγαλαν αλλα δεν την έβαλαν!
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Στα 68Ε από Γερμανία του κουτιού συν όποια εργασία!Ανακατασκευής
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Την εβγαλαν αλλα δεν την έβαλαν!...στο δικό μου όχι, σε άλλο ίσως.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Στα 68Ε από Γερμανία του κουτιού συν όποια εργασία!
Ανακατασκευής
Που το λέει αυτό;
-
H τιμή του !
-
Η τιμή του σίγουρα λέει ότι δεν είναι OEM
Μέσα στην δημοπρασία δεν λέει ότι είναι ανακατασκευής πάντως, τονίζει ότι είναι καινούργιο!Όπως και νάχει ο xenon 'φτιάχτηκε' οπότε όλα οκ
-
Στην τελευταία έκτακτη επίσκεψη στο συνεργείο για αλλαγή πολλαπλασιαστή με ενημέρωσαν ότι το δυναμό θα χρειαστεί σύντομα επισκευή μιας και υπό φορτίο βγάζει στην έξοδό του 13,2 V αντί για τα 13,9-14 V που θα έπρεπε κανονικά να βγάζει...
Είναι όντως τόσο σημαντικό προβλημα αυτό. Για όσους ξέρουν η μπαταρία δε μπορεί να φορτιστεί σωστά με αυτή τη διαφορά;
Επίσης, πόσο στοιχίζει συνήθως η επισκευή ενός δυναμό; Είναι ψιλοστάνταρ η ταρίφα ή ο καθένας χρεώνει ό,τι θέλει;
Ευχαριστώ!
-
Η μπαταρία φορτίζεται και με 13,2, αν και με πιο αργο ρυθμό. Το πρόβλημα είναι στα υποσυστήματα. Πχ, στο santa fe που μου εχει πρόβλημα το δυναμό, όταν η τάση πέσει κάτω απο 13,5 βγαίνει εκτός το ABS.
Επίσης το οτι είναι πεσμένη η τάση είναι ένδειξη οτι κάτι θα χαλάσει σύντομα και μπορεί να σε αφήσει.
-
Oταν λεμε οτι υπο φορτιο βγαζει 13,2V σημαινει οτι ο εναλλακτηρας δεν καλυπτει μονο την φορτιση της μπαταριας αλλα και καποιες αλλες απαιτησεις(καλοριφερ,φωτα,αντισταση τζαμιου κλπ) ετσι οταν τα βολτ ειναι μονο 13,2 ενα μερος απο αυτα πηγαινει στο φορτιο (με το οποιο γινεται ο ελεγχος 'υπο φορτιο') και το υπολοιπο γυριζει στην μπαταρια,το ζητημα ομως ειναι ποσο ειναι αυτο το υπολοιπο,αν ειναι κατω απο 12,6-12,8 βολτ τοτε δεν θα μπορει να φορτιζει σωστα την μπαταρια και με τον καιρο αυτη θα αδειασει λογω μη σωστης φορτισης.Οταν ολα λειτουργουν σωστα θα πρεπει με το που θα αρχισει να λειτουργει ο κινητηρας η ταση στα ακρα της μπαταριας να ειναι 13,8-14,5 βολτ αναλογα με το μοντελο,αυτην την ταση πρεπει να δινει ο εναλλακτηρας αλλα αυτη ειναι η ταση εκτος φορτιου,οταν ανοιξουμε τους προβολεις ,καλοριφερ κλπ τοτε προσθετουμε φορτιο και η ταση εκει που ηταν 14,5 μπορει να πεσει στα 13,5 τοτε ομως επεμβαινει ο αυτοματος και δινει εντολη στον εναλλακτηρα να αυξηση την ταση στην εξοδο του και παμε παλι σε κατι γυρω στο 13,8-14,2 οποτε ειμαστε ενταξει.Αρα μια ταση 13,2 βολτ υπο φορτιο ειναι προβλημα που αργα η γρηγορα θα φανει με τις παρενεργειες του.
πρόβλημα δυναμό;