-
παρακαλω τους μοντερ, αν οι εικονες σοκαρουν, να αφαιρεθουν
επιτρεπονται σχολια ολων των ειδων, ενω αξιζει πιστευω να σημειωθει, οτι εδω και μια διετια, και ενω βρισκεται διαρκως σε φαση ανακατασκευης-επισκευης, ειναι λιγες οι μερες, ακομη και βροχερες η με χιονοπτωση, που εμεινε αραχτο
επισης να σημειωθει οτι πολλες, μα παρα πολλες δουλειες, εγιναν εντελως ερασιτεχνικα, απο χερια της παρεας ( δεν εχει τοση σημασια ποιος εκανε τι και ποτε) στο γνωστο παρκινγκ η στην γνωστη γιαφκα της βακτριανηςξεκινημα με την αγορα του λατρεμενου μου μινακιου, morris cooper mki 998cc, και τις πρωτες φωτο του ερχομου του στο σπιτι
να σημειωθει οτι ρολο κουβαλητη, επαιξε το αγαπητος φιλος διγετιοςξηλωμα λοιπον γρηγορα και γραμμη για τον φανοποιο.........
-
παρακαλω τους μοντερ, αν οι εικονες σοκαρουν, να αφαιρεθουν
επιτρεπονται σχολια ολων των ειδων, ενω αξιζει πιστευω να σημειωθει, οτι εδω και μια διετια, και ενω βρισκεται διαρκως σε φαση ανακατασκευης-επισκευης, ειναι λιγες οι μερες, ακομη και βροχερες η με χιονοπτωση, που εμεινε αραχτο
επισης να σημειωθει οτι πολλες, μα παρα πολλες δουλειες, εγιναν εντελως ερασιτεχνικα, απο χερια της παρεας ( δεν εχει τοση σημασια ποιος εκανε τι και ποτε) στο γνωστο παρκινγκ η στην γνωστη γιαφκα της βακτριανηςξεκινημα με την αγορα του λατρεμενου μου μινακιου, morris cooper mki 998cc, και τις πρωτες φωτο του ερχομου του στο σπιτι
να σημειωθει οτι ρολο κουβαλητη, επαιξε το αγαπητος φιλος διγετιοςξηλωμα λοιπον γρηγορα και γραμμη για τον φανοποιο.........
-
παρακαλω τους μοντερ, αν οι εικονες σοκαρουν, να αφαιρεθουν
επιτρεπονται σχολια ολων των ειδων, ενω αξιζει πιστευω να σημειωθει, οτι εδω και μια διετια, και ενω βρισκεται διαρκως σε φαση ανακατασκευης-επισκευης, ειναι λιγες οι μερες, ακομη και βροχερες η με χιονοπτωση, που εμεινε αραχτο
επισης να σημειωθει οτι πολλες, μα παρα πολλες δουλειες, εγιναν εντελως ερασιτεχνικα, απο χερια της παρεας ( δεν εχει τοση σημασια ποιος εκανε τι και ποτε) στο γνωστο παρκινγκ η στην γνωστη γιαφκα της βακτριανηςξεκινημα με την αγορα του λατρεμενου μου μινακιου, morris cooper mki 998cc, και τις πρωτες φωτο του ερχομου του στο σπιτι
να σημειωθει οτι ρολο κουβαλητη, επαιξε το αγαπητος φιλος διγετιοςξηλωμα λοιπον γρηγορα και γραμμη για τον φανοποιο.........
-
στο φανοποιο ...... αλλαγη των πισω πανελς με τα αρχικα και φυσικα μικρα φωτακια παλι
αλλαγη στα πατωματα, με νεα νουμερα στην κολωνα, μεγαλο τραβηγμα η εκδοση νεας αδειας κλπ, με τους φωστηρες των υπουργειων.....
και αλλαγη μασπιε και μπροστινων θολων και εσωτερικων Α πανελς
να σημειωθει οτι πατωματα, μασπιε και εσωτερικα α πανελς αγοραστηκαν απο εδω
τα υπολοιπα ανταλλακτικα εχουν ερθει απ εξωπλαστικοποιιση και βαφη εσωτερικων μερων οσο ηταν στον φανοποιο για να μην το εχουμε μετα
-
συνεχεια με εξαγωγη μοτερ, φρενα, ψαλιδια, κοντρες κλπ
η γεφυρα απλα χαμηλωσε για να γινουν οι εργασιες που θελαμε, γιατι αν εβγαινε χρειαζοταν δουλεια με την υδρολαστικη που δεν θελαμε να πειραξουμεκαθαρισμος γεφυρας και ξανα βαφη οπως και του χωρου κινητηρα και των θολων
βαφη με το χερι με σπρευ που περιελαμβανε και καταλυτη -
τοποθετηση στα νεα ρυθμιζομενα ψαλιδια (χωρις γιουνιμπαλ....θελαμε παραδοσιακα πραγματα, που δεν κανουν και θορυβο) κοντρες ψαλιδιων, πισω ρυθμιστες καμπερ
νεα σινεμπλοκ, δισκοι cooper s καινουργιοι, αλλαγη ρουλεμαν, επισκευη στις δαγκανες, φαρδια ταμπουρα cooper s καινουργια, μαρκουτσια και επισκευη κρεμαγιερας, με τα ''διαστημικα υλικα'' του φιλου μου στεργιου, που ηλθαν απ το παρελθον (λεγε με μαστρο λουρμπα)επισκευη πεταλιερας γιατι κωλουσαν τα πεταλια, λυσιμο, καθαρισμος αξωνα και ξαναμονταρισμα
-
και στην συνεχεια ηρθαν οι μαγοι με τα δωρα
ο καλος μου φιλος λευτερης, με μοτερ μινι 998cc πρωτης σειρας, που το αφαιρεσε για να τοποθετηση ενα 1300 δευτερης σειρας και ο φιλος μου στεργιος με σχεδον καινουργιο κιβωτιο cooper s, με κλειστες σχεσουλες
το μεν πρωτο ηρθε για να πλυθει να βγει το κιβωτιο και τα περιφεριακα του, να καθαριστει λεπτομερως και να αρχισει το μονταρισμα με περιφεριακα (μιζα, δυναμο, διανομεαςκ.λ.π.) που επισκευαστηκαν-συντηρηθηκαν για να ειμαστε σιγουροι οτι δεν θα παρουσιασουν κατι σε συντομο χρονικο διαστημα και να αλλαχθουν καδενα, γραναζια καδενας, σετ φλατζες, βαλβιδα καλοριφερ, φτερωτη, τροχαλια, δισκος, καπακι συμπλεκτη και πολλα ακομα!!!οταν ηρθε ηταν ετσι......
μετα εγινε ετσι.......
στην πορεια ετσι
και μετα ετσι......
στην συνεχεια πιασαμε να ''πλυνουμε'' το κιβωτιακι του στεργιου αλλα μαλλον το λερωσαμε με τα χερια μας γιατι αμα ο ανθρωπος ειναι ψιρας στο παραδιδει καπως ετσι....
λυθηκε για αλλαγη συγχρονιζε και αλλαγη κορωνας-πηνιου με πιο κοντο 4,1, που τελικα ειναι πολυ κοντο και με την πρωτη ευκαιρια θα αντικατασταθει με κατι λιγακι πιο μακρυ (γιατι στις ατελειωτες ευθειες της εθνικης, μας ριχνουν τα α112 και μετα φουσκωσουν σαν παγωνια, μεχρι να ανεβασουν 120 πυρετο και να βρασουν)
και εγιναν και οι σχετικες μελετες των σχεσεων οπως φαινεται κι απ τα γραφομενα στα μπακαλοχαρτα....
μονταρισμα λοιπον και ολα μαζι πανω στο μοτερ και αλλαγη των πιο κατω γραναζιων
το μοτερ ''μπουκαρει''
το σερβο, οι βασεις του και διαφορα αλλα θα βγουν συντομα για να ξαναμπουν στην σωστη θεση και με τις σωστες βασεις οταν θα ερθουν απο αγγλια, αλλα δεν μπορουσα να περιμενω αλλο
-
συνεχεια αυριο.....
-
-
Ωραια πραγματα.
-
Tα θερμά μου συγχαρητήρια φίλε Βαγγέλη. Αν και όπως παραδέχεσαι, δεν τηρήθηκαν όλα τα standards της ανακατασκευής, πολλά μπράβο για την προσπάθεια και το αποτέλεσμα.Και επειδή τα μοτέρ είναι η τρέλλα μου η μεγάλη σε σχέση με το σύνολο του αυτοκινήτου, μου άρεσε η επιλογή του British racing green για τον κινητήρα του μινακίου .
-
Το χρώμα του κινητήρα δεν είναι British Racing Green. Είναι το κλασσικό σκούρο πράσινο που βάφονταν όλοι ανεξαιρέτως οι A series μέχρι το 1972.
Ευάγγελε τα συχαρίκια μου! Μόνο μια ένσταση έχω. Η πιανόλα σου με τα χυτά κοκοράκια το ξέρεις ότι είναι από A+ έτσι; Και δεν σου το λέω τόσο από άποψη αυθεντικότητας, αλλά η παλαιότερη με τα πρεσσαριστά κοκκοράκια, αν και δεν της φαίνεται, έχει καλύτερη φήμη.
Η 1,5:1 θα πάει στο Inno; -
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Το χρώμα του κινητήρα δεν είναι British Racing Green. Είναι το κλασσικό σκούρο πράσινο που βάφονταν όλοι ανεξαιρέτως οι A series μέχρι το 1972.Ευάγγελε τα συχαρίκια μου! Μόνο μια ένσταση έχω. Η πιανόλα σου με τα χυτά κοκοράκια το ξέρεις ότι είναι από A+ έτσι; Και δεν σου το λέω τόσο από άποψη αυθεντικότητας, αλλά η παλαιότερη με τα πρεσσαριστά κοκκοράκια, αν και δεν της φαίνεται, έχει καλύτερη φήμη.
Η 1,5:1 θα πάει στο Inno;Kαλησπέρα.Αυτό για την βαφή των κινητήρων από το εργοστάσιο στη συγκεκριμένη απόχρωση δεν το ήξερα.Σ'ευχαριστώ για την πληροφορία.Πάντως το χρώμα που έβαλε ο Βαγγέλης, στη δική μου οθόνη ταιριάζει ακριβώς με ένα από τα shades του British racing green που έχω στην λιθογραφική παντονέζα μου.
-
μπράβο,καλή δουλειά.
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Το χρώμα του κινητήρα δεν είναι British Racing Green. Είναι το κλασσικό σκούρο πράσινο που βάφονταν όλοι ανεξαιρέτως οι A series μέχρι το 1972.Ευάγγελε τα συχαρίκια μου! Μόνο μια ένσταση έχω. Η πιανόλα σου με τα χυτά κοκοράκια το ξέρεις ότι είναι από A+ έτσι; Και δεν σου το λέω τόσο από άποψη αυθεντικότητας, αλλά η παλαιότερη με τα πρεσσαριστά κοκκοράκια, αν και δεν της φαίνεται, έχει καλύτερη φήμη.
Η 1,5:1 θα πάει στο Inno;ΩΠΑΑΑ.....ΓΙΑ ΛΕ, ΓΙΑ ΛΕΕΕ.....ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ!!!!
εχουμε 4-5 πιανολες και δεν το ηξερα, δεν το εχω προσεξει αυτο. ναι την 1,5 την θελω για το ιννο, το μορρις θελω να εχει νορμαλ μοτερακι -
Kαπα Πι μου ....εισαι μεγαλη καλλιτεχναρα
Το ρολ κειτζ δεν βλεπω πουθενα μονο..........
Για πες μου αυτο το πραμα σου ...
εχει καμια σχεση μ'αυτα που ελεγε ο Vale ντης τζακναιτ η καπως ετσι .......
οχι τιποτε αλλο .....απλα για να ξερουμε τι θα ......
y.g. Καλα ...γιγαντο τρισθεωρατε με κουφανες .... τετοια ουτε ο Παντι Χοπκιρκ στο Μοντε δεν ειχε .... κι εσυ θα πηγαινεις βολτα μ'αυτα ?
-
Αγαπητέ Ευάγγελε δώσε βάση:
Από τα κάτωθι κοκκόρια:
Το κάτω είναι είναι αυτό που φοράς εσύ. Είναι από Α+, σχέση 1,21:1, βαρύ και όχι ιδιαίτερα αξιόλογο.
Το πάνω - πάνω το πρεσσαριστό είναι από 1275 Α. Αυτό που έπρεπε να έχεις δηλαδή. Ανθεκτικό ακόμα και για αγωνιστική χρήση, όχι ιδιαίτερα βαρύ, και με καλή σχέση 1,27:1.
Το μεσαίο είναι το 10 το καλό, από κινητήρες 'S', ελαφρύ και πολύ σκληρό για να πεθάνει, αλλά και ακριβοθώρητο. Γι' αυτό και οι 'μη προνομιούχοι' αγωνιζόμενοι τη βγάζανε με το πρεσσαριστό. Οι πολύ φοβιτσιάριδες του τραβούσανε και μια ραφή με ηλεκτροκόληση στο πάνω μέρος και αυτό ήταν όλο.Τώρα από πρεσσαριστά που πιθανόν να έχεις ή να βρεις αυτό με το φαρδύ οβάλ άκρο, 'πάτημα' ή όπως αλλιώς λέγεται πάει στους big bore (1071 και 1275 cc) και αυτό με το στρογγυλό στους κινητήρες small bore (803, 850, 997, 998, 1098 cc). Η φωτογραφία παρακάτω θα σε διαφωτίσει περισσότερο.
Αν έχεις όρεξη μπορείς να περάσεις και όφσετ δαχτυλίδια στα κοκκοράκια, για περισσότερο βύθισμα αλλά να ξέρεις ότι ανοίγεις ιστορίες καθώς αυτά μετά θα θέλουν ρίμερ για να ταιριάξουν στον άξονα και επιπλέον θα πρέπει να μετακινήσεις όλη την πιανόλα λίγο πιο πίσω για να κεντράρει σωστά στις βαλβίδες.
Απλά για να αλλάξεις την πιανόλα θα πρέπει να λύσεις και την κεφαλή και να περάσεις καινούργια φλάντζα, οπότε μάλλον δεν βιάζεσαι ε;
-
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Απλά για να αλλάξεις την πιανόλα θα πρέπει να λύσεις και την κεφαλή και να περάσεις καινούργια φλάντζα, οπότε μάλλον δεν βιάζεσαι ε;????? Why?
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Απλά για να αλλάξεις την πιανόλα θα πρέπει να λύσεις και την κεφαλή και να περάσεις καινούργια φλάντζα, οπότε μάλλον δεν βιάζεσαι ε;
????? Why?
Γιατί η πιανόλα στερεώνεται και με τα πίσω μπουζόνια της κυλινδροκεφαλής. Άρα για να βγάλεις την πιανόλα λασκάρεις την κυλινδροκεφαλή.
Αν εξαιρέσουμε την περίπτωση που είσαι τυχερός και η κεφαλή είναι κολλημένη καλά (και θα έβριζες αν ήθελες να την βγάλεις...) με το λασκάρισμα 'σηκώνεται', ειδικά αν είναι και λίγο πετσικαρισμένη, και δεν παίζει να την ξανασφίξεις με την παλιά φλάντζα και να μην χάνει.
Και τώρα που το ξανασκέφτομαι έχει να κάνει και με τι είδους φλάντζα φοράει, χωρίς βέβαια αυτό να είναι απόλυτο. Οι συνθετικές έχουν την τάση να κολλάνε, οι χάλκινες όμως όχι. -
Αν λασκάρεις όλα τα παξιμάδια λίγο-λίγο με τη σωστή σειρά δεν υπάρχει πρόβλημα.
Άν η κεφαλή την είχε ακούσει απο θερμοκρασίες, το πιό πιθανό είναι να έβγαζε απο πριν πρόβλημα ανεξαρτήτως αν λασκαριζόταν ή όχι.
Βέβαια είναι καλή κίνηση να αλλαχτεί η φλάντζα για σιγουριά.Ο χρήστης P6B έγραψε:
Οι συνθετικές έχουν την τάση να κολλάνε, οι χάλκινες όμως όχι.Παρ όλα αυτά τα εργοστασιακά μάνιουαλ και του A-series και του Β-series αναφέρουν ότι αν δεν έχει καταστραφεί η φλάντζα μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί ακόμη και όταν βγεί η κεφαλή (αγγλική τσιγκουνιά ). Προφανώς αναφέρονται στην χάλκινη, αφού αυτή ήταν πρώτης τοποθέτησης.
my rustbucket 1....2.....3 και 4.....