-
Πριν ενα περιπου μηνα αγορασα το MP3 400 LT της Piaggio.
Προκειτε για το σκουτερακι το οποιο μπορει νομιμα να οδηγηθει με διπλωμα οδηγησης αυτοκινητου με τις 2 ροδες μπροστα!
Το εχω ερωτευτει! Περιμενω να ανοιξει λιγο περισσοτερο ο καιρος και σκοπευω να το χρησιμοποιω καθημερινα για την δουλεια μπας και γλυτωσω απο τον βραχνα της κινησης αλλα και της καταναλωσης καυσημου! ( Μιλαμε απο Αναβυσσο στο Πειραια και απο εκει παλι πισω! )
Εχει φοβερα φρενα ( 20% καλυτερα σε σχεση με τα υπολοιπα σκουτερ ) και ευσταθεια !
Απο δυναμη δεν μπορω να πω ακομα με ακριβεια μιας και δεν εχω συμπληρωσει τα πρωτα 1000 χλμ του στρωσιματος για να το ανοιξω στο τερμα.
-
Πριν ενα περιπου μηνα αγορασα το MP3 400 LT της Piaggio.
Προκειτε για το σκουτερακι το οποιο μπορει νομιμα να οδηγηθει με διπλωμα οδηγησης αυτοκινητου με τις 2 ροδες μπροστα!
Το εχω ερωτευτει! Περιμενω να ανοιξει λιγο περισσοτερο ο καιρος και σκοπευω να το χρησιμοποιω καθημερινα για την δουλεια μπας και γλυτωσω απο τον βραχνα της κινησης αλλα και της καταναλωσης καυσημου! ( Μιλαμε απο Αναβυσσο στο Πειραια και απο εκει παλι πισω! )
Εχει φοβερα φρενα ( 20% καλυτερα σε σχεση με τα υπολοιπα σκουτερ ) και ευσταθεια !
Απο δυναμη δεν μπορω να πω ακομα με ακριβεια μιας και δεν εχω συμπληρωσει τα πρωτα 1000 χλμ του στρωσιματος για να το ανοιξω στο τερμα.
-
Πριν ενα περιπου μηνα αγορασα το MP3 400 LT της Piaggio.
Προκειτε για το σκουτερακι το οποιο μπορει νομιμα να οδηγηθει με διπλωμα οδηγησης αυτοκινητου με τις 2 ροδες μπροστα!
Το εχω ερωτευτει! Περιμενω να ανοιξει λιγο περισσοτερο ο καιρος και σκοπευω να το χρησιμοποιω καθημερινα για την δουλεια μπας και γλυτωσω απο τον βραχνα της κινησης αλλα και της καταναλωσης καυσημου! ( Μιλαμε απο Αναβυσσο στο Πειραια και απο εκει παλι πισω! )
Εχει φοβερα φρενα ( 20% καλυτερα σε σχεση με τα υπολοιπα σκουτερ ) και ευσταθεια !
Απο δυναμη δεν μπορω να πω ακομα με ακριβεια μιας και δεν εχω συμπληρωσει τα πρωτα 1000 χλμ του στρωσιματος για να το ανοιξω στο τερμα.
-
welcome to the club
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο !!
Πανάκριβο για την τσέπη μου μεν, πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα σαν όχημα δε... Όταν 'βγει' το υβριδικό, θα είναι το απόλυτο 'όπλο' κατά του βενζινά !Υ.Γ.: αν θέλεις, δώσε μας και μια εικόνα για την κατανάλωσή του και την εν γένει ευελιξία του στο μποτιλιάρισμα ...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Υ.Γ.: αν θέλεις, δώσε μας και μια εικόνα για την κατανάλωσή του και την εν γένει ευελιξία του στο μποτιλιάρισμα ...
Επιφυλασομαι να γραψω περισσοτερα, μολις αρχισω να το χρησιμοποιω τακτικοτερα και ειδικα μεσα σε μποτιλιαρισμα.
Παντως αν εννοεις οτι λογο των 2 μπροστινων τροχων δεν θα χωραει μεσα στην κινηση, ( κατι που φoβομουν και εγω ) δεν ισχυει! Οπου χωρανε αλλα scooter οπως το beverly για παραδειγμα χωραει και το MP3 400 LT.
Σαν σχημα -ογκο εχουν σχεδον τον ιδιο μπροστα!
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Υ.Γ.: αν θέλεις, δώσε μας και μια εικόνα για την κατανάλωσή του και την εν γένει ευελιξία του στο μποτιλιάρισμα ...
Επιφυλασομαι να γραψω περισσοτερα, μολις αρχισω να το χρησιμοποιω τακτικοτερα και ειδικα μεσα σε μποτιλιαρισμα.
Παντως αν εννοεις οτι λογο των 2 μπροστινων τροχων δεν θα χωραει μεσα στην κινηση, ( κατι που φoβομουν και εγω ) δεν ισχυει! Οπου χωρανε αλλα scooter οπως το beverly για παραδειγμα χωραει και το MP3 400 LT.
Σαν σχημα -ογκο εχουν σχεδον τον ιδιο μπροστα!Δεν αναφερόμουν τόσο στο πλάτος, όσο περισσότερο στο 'κόψιμο' του τιμονιού (ακτίνα στροφής), έχοντας κατά νου τους ελιγμούς ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα .
-
Ολο και κατι θα χανει στους ελιγμους αλλα απο την αλλη εχει καλυτερη προσφυση και ανωτερα φρενα.Καλοριζικο και προσοχη στα κουτια.
-
Το σκεφτομαι κι εγω πολυ σοβαρα και ηθελα να ρωτησω:
Οδηγησε κανεις το 250 ΚΑΙ το 400, ωστε να εχει αποψη; Το 250 θα ειναι πολυ ψοφιο; -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Το σκεφτομαι κι εγω πολυ σοβαρα και ηθελα να ρωτησω:
Οδηγησε κανεις το 250 ΚΑΙ το 400, ωστε να εχει αποψη; Το 250 θα ειναι πολυ ψοφιο;περισσοτερες λεπτομεριες θα βρεις στο scooterclubhellas.gr
Γενικα αυτο που προβλιματιζει οσους το εχουν / εχουμε οδηγησει ειναι το αρκετα μεγαλο βαρος του. Για παραδειγμα αν παρκαρεις εστο και σε λιγο κατηφορικο μερος και αναγκαστεις να κανεις οπισθεν... θα πρεπει να εχεις τα ποδια αρσηβαρηστα για να μπορεσεις.
Αν το θες για μετακινησεις μεσα σε κινηση τοτε το 250 δεν εχει προβλημα. Αν το θες για κατι περισσοτερο τοτε το 400αρι ειναι μονοδρομος.
-
Επειδή το οδήγησα σε 'ακραίες ' συνθήκες ........το όχημα είναι ενα πολύ ασφαλές εργαλείο. Το 250 ....
-
Αγαπητοί συνοδοιπόροι…….Προγραμματίστε την ζωή σας και ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΧΟΛΕΙΟ .……………www.0300.gr/el/newsdetail.php?id=1392 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.
Είναι μια μοναδική ευκαιρία να μάθετε να απολαμβάνετε ΚΑΙ την καθημερινή οδήγηση του scooter σας. Θα μάθετε πώς να αποβάλετε εκείνο το τσίμπημα της αβεβαιότητας του…… θα στρίψω ή όχι και που θα πάω τώρα????? Αυτό μεταξύ των άλλων .Στο τέλος της ημέρας, παρόλο που θεωρώ τον εαυτό μου έμπειρο αναβάτη, μετά από 30 χρόνια σε δυο τροχούς, επαναπροσδιόρισα τον όρο « έμπειρος».Απόλαυσα την εμπειρία και νοιώθω πολύ πιο «πλούσιος».
Εμπειρία………. για την ζωή μας.
Μακάρι να ήταν υποχρεωτικό για όλους τους νέους οδηγούς που παίρνουν δίπλωμα για να μάθουν, αν προλάβουν, να οδηγούν στον δρόμο.
-
Πηγα και το ειδα. Θα κανω την αλλη εβδομαδα και test ride. Ο πωλητης επιμενει οτι το 250 ειναι αρκετο για τη δουλεια που το θελω: Σπιτι-γραφειο-σπιτι, 15+15 χιλιομετρα περιπου, με αναβαση του Δερβενιου.
Τελικη τιμη (με πινακιδες κτλ) μετρητοις 6000 ή 50% προκαταβολη και 24 ατοκες (συνολο περιπου 6500).
Ψηνομαι ασχημα...Μεταχειρισμενα μετα απο ποσο καιρο θα αρχισουν να 'παιζουν';
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Πηγα και το ειδα. Θα κανω την αλλη εβδομαδα και test ride. Ο πωλητης επιμενει οτι το 250 ειναι αρκετο για τη δουλεια που το θελω: Σπιτι-γραφειο-σπιτι, 15+15 χιλιομετρα περιπου, με αναβαση του Δερβενιου.Τελικη τιμη (με πινακιδες κτλ)** μετρητοις 6000** ή 50% προκαταβολη και 24 **ατοκες **(συνολο περιπου 6500).
Ψηνομαι ασχημα...Μεταχειρισμενα μετα απο ποσο καιρο θα αρχισουν να 'παιζουν';
Αρα ειναι οι γνωστες ατοκες με 500 ευρω καπελο στα 6000...Ατοκοτατες...
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Αγαπητοί συνοδοιπόροι…….Προγραμματίστε την ζωή σας και ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΧΟΛΕΙΟ .……………www.0300.gr/el/newsdetail.php?id=1392 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.
Είναι μια μοναδική ευκαιρία να μάθετε να απολαμβάνετε ΚΑΙ την καθημερινή οδήγηση του scooter σας. Θα μάθετε πώς να αποβάλετε εκείνο το τσίμπημα της αβεβαιότητας του…… θα στρίψω ή όχι και που θα πάω τώρα????? Αυτό μεταξύ των άλλων .Στο τέλος της ημέρας, παρόλο που θεωρώ τον εαυτό μου έμπειρο αναβάτη, μετά από 30 χρόνια σε δυο τροχούς, επαναπροσδιόρισα τον όρο « έμπειρος».Απόλαυσα την εμπειρία και νοιώθω πολύ πιο «πλούσιος».
Εμπειρία………. για την ζωή μας.
Μακάρι να ήταν υποχρεωτικό για όλους τους νέους οδηγούς που παίρνουν δίπλωμα για να μάθουν, αν προλάβουν, να οδηγούν στον δρόμο.
Ειχα παει και εγω το Σαββατο 25/4 ! Πραγματικα παρα πολυ καλη εμπειρια!
Το επομενο ειναι 13/6! Να πατε οσοι εχετε μηχανακι!!!!
Μερικες φωτο απο το μαθημα!
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Πηγα και το ειδα. Θα κανω την αλλη εβδομαδα και test ride. Ο πωλητης επιμενει οτι το 250 ειναι αρκετο για τη δουλεια που το θελω: Σπιτι-γραφειο-σπιτι, 15+15 χιλιομετρα περιπου, με αναβαση του Δερβενιου.Ειναι βαρυ πολυ το μηχανακι! Εγω θα σου ελεγα να δωσεις τα παραπανω και να παρεις το 400αρι αν φυσικα σου βγαινουν τα χρηματα! Δεν θα το μετανιωσεις!
-
Το 400άρι είναι τέλειο για καποιον που θέλει ένα ζωηρό, ΑΣΦΑΛΕΣ, όχημα για την μετακίνηση του και για ταξιδάκια ή ταξίδια. Για μένα είναι ιδανικός συνδυασμός ασφάλειας και απόλαυσης δικύκλου.
Το οδήγησα, το 250, σε ελεγχόμενο χώρο, 'σκληρά' και με ενθουσίασε.
Παρόλο το τρίκυκλο μου άρεσε πολύ. -
το 250 ταξιδευει* με 100χαω και 2 ατομα?
- εννοω αποστασεις 70-100χλμ.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
το 250 ταξιδευει* με 100χαω και 2 ατομα?- εννοω αποστασεις 70-100χλμ.
Αν και δεν το εχω οδηγησει το 250αρι ποσο μαλλον με συνοδηγο, θεωρω πως ναι ταξιδευει με 100χμ/ωρα και 2 ατομα.
-
Το 400 τι διαφορά έχει στη τιμή απο το 250;
Με ΑΒS βγαίνουν αυτά;
Piaggio MP3 400 LT