-
Αυτο το ερωτημα παει προς φιλους και εχθρους του γερμανου πιλοτου, γιατι ειτε τον συμπαθουσατε ειτε οχι καποια σεζον θα θεωρησατε οτι οδηγησε καλυτερα απο καθε αλλη. Για μενα λοιπον το ποτε οδηγας καλα δεν εχει να κανει με το αποτελεσμα. Εχει να κανει με το ποσες φορες καταφερες να αποδειξεις οτι μπορεις να νικησεις τον ανταγωνισμο με σαφως χειροτερο μονοθεσιο. Επισης σε τετοιες χρονιες ισως κανεις και λαθη απο το μεγαλο παθος της στιγμης. Μια τετοια χρονια για το Schumi θα μπορουσε να ειναι το 1997 αλλα νομιζω πως εκλεισε με μια ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ενεργεια και καθ'ολη τη διαρκεια της χρονιας ναι μεν ανταγωνιστηκε τις Williams αλλα θα ελεγα καπως υποτονικα. Για μενα λοιπον η κορυφαια σεζον του Schumi ηταν το 1998, μια χρονια που με σαφως χειροτερο μονοθεσιο παραλιγο να κλεψει το πρωταθλημα απο τις υπταμενες McLaren Mercedes, κατακτοντας 6 νικες. Μιλαω λοιπον για 6 νικες η μια με περισσοτερο τσαμπουκα απο την αλλη και πολλες φορες αμφιλεγομενες οπως στο Silverstone που πηρε ποινη διελευσης αλλα την εξετησε στον τελευταιο γυρο εχοντας περασει την καρο σημαια, αφου ομως ειχε δειξει στον εξαιρετικο Mika Hakkinen ποιος ειναι ο βασιλιας της βροχης...Αλλη περιεργη νικη στο Montreal με πολλα safety car και προβληματα των McLaren. Αξεχαστη νικη με κατι @@ να στην Ουγγαρια με το Schumi να αλλαζει στρατηγικη στο μεσο του αγωνα να κανει γυρους σε ρυθμους δοκιμων και να παιρνει τη νικη. Επισης η νικη στη Μοντσα που υπο κανονικες συνθηκες ισως να μην μπορουσε να τη πετυχει αν και εκμεταλευτηκε τα λαθη του Mika και την εγκαταληψη του Coulthard. Βεβαια σε μια τετοια χρονια με τοση προσπαθεια εκανε και λαθη. Πρωτο στο Monaco τερματιζοντας 10ος, μετα στην Αυστρια που ακολουθοντας το Hakkinen το παρακανε και βγηκε καταστρεφοντας την εμπρος πτερυγα τερματιζοντας ομως τριτος, επομενο και καταστροφικο στο Spa με το Schumi να τους εχει ξεφτιλησει στη βροχη (ακομα και ο Hakkinen να μην ειχε τρακαρει στη δευτερη εκκινηση δεν νομιζω να εκανε τιποτα) επεσε πισω απο τον Coulthard οταν του εριχνε γυρο σε ενα ατυχημα για το οποιο πολλα ειπωθηκαν αλλα μαλλον ο Schumi ειχε την μεγαλυτερη ευθυνη.Μεσα σε ολα αυτα ειχε και ατυχιες στη Μελβουρνη με σπασμενο μοτερ και στη Σουζουκα που ξεκινησε τελευταιος λογω σβησιματος του κινητηρα στην εκκινηση ενω μετα εγκατελειψε απο σκασμενο ελαστικο. Μετα λοιπον απο μια τετοια χρονια που ο Irvine δεν ηταν πουθενα με το ιδιο μονοθεσιο ενω ο Schumacher παραλιγο να παρει τον τιτλο απο τις υπταμενες McLaren, θεωρω πως αυτη ειναι η κορυφαια του.
-
Αυτο το ερωτημα παει προς φιλους και εχθρους του γερμανου πιλοτου, γιατι ειτε τον συμπαθουσατε ειτε οχι καποια σεζον θα θεωρησατε οτι οδηγησε καλυτερα απο καθε αλλη. Για μενα λοιπον το ποτε οδηγας καλα δεν εχει να κανει με το αποτελεσμα. Εχει να κανει με το ποσες φορες καταφερες να αποδειξεις οτι μπορεις να νικησεις τον ανταγωνισμο με σαφως χειροτερο μονοθεσιο. Επισης σε τετοιες χρονιες ισως κανεις και λαθη απο το μεγαλο παθος της στιγμης. Μια τετοια χρονια για το Schumi θα μπορουσε να ειναι το 1997 αλλα νομιζω πως εκλεισε με μια ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ενεργεια και καθ'ολη τη διαρκεια της χρονιας ναι μεν ανταγωνιστηκε τις Williams αλλα θα ελεγα καπως υποτονικα. Για μενα λοιπον η κορυφαια σεζον του Schumi ηταν το 1998, μια χρονια που με σαφως χειροτερο μονοθεσιο παραλιγο να κλεψει το πρωταθλημα απο τις υπταμενες McLaren Mercedes, κατακτοντας 6 νικες. Μιλαω λοιπον για 6 νικες η μια με περισσοτερο τσαμπουκα απο την αλλη και πολλες φορες αμφιλεγομενες οπως στο Silverstone που πηρε ποινη διελευσης αλλα την εξετησε στον τελευταιο γυρο εχοντας περασει την καρο σημαια, αφου ομως ειχε δειξει στον εξαιρετικο Mika Hakkinen ποιος ειναι ο βασιλιας της βροχης...Αλλη περιεργη νικη στο Montreal με πολλα safety car και προβληματα των McLaren. Αξεχαστη νικη με κατι @@ να στην Ουγγαρια με το Schumi να αλλαζει στρατηγικη στο μεσο του αγωνα να κανει γυρους σε ρυθμους δοκιμων και να παιρνει τη νικη. Επισης η νικη στη Μοντσα που υπο κανονικες συνθηκες ισως να μην μπορουσε να τη πετυχει αν και εκμεταλευτηκε τα λαθη του Mika και την εγκαταληψη του Coulthard. Βεβαια σε μια τετοια χρονια με τοση προσπαθεια εκανε και λαθη. Πρωτο στο Monaco τερματιζοντας 10ος, μετα στην Αυστρια που ακολουθοντας το Hakkinen το παρακανε και βγηκε καταστρεφοντας την εμπρος πτερυγα τερματιζοντας ομως τριτος, επομενο και καταστροφικο στο Spa με το Schumi να τους εχει ξεφτιλησει στη βροχη (ακομα και ο Hakkinen να μην ειχε τρακαρει στη δευτερη εκκινηση δεν νομιζω να εκανε τιποτα) επεσε πισω απο τον Coulthard οταν του εριχνε γυρο σε ενα ατυχημα για το οποιο πολλα ειπωθηκαν αλλα μαλλον ο Schumi ειχε την μεγαλυτερη ευθυνη.Μεσα σε ολα αυτα ειχε και ατυχιες στη Μελβουρνη με σπασμενο μοτερ και στη Σουζουκα που ξεκινησε τελευταιος λογω σβησιματος του κινητηρα στην εκκινηση ενω μετα εγκατελειψε απο σκασμενο ελαστικο. Μετα λοιπον απο μια τετοια χρονια που ο Irvine δεν ηταν πουθενα με το ιδιο μονοθεσιο ενω ο Schumacher παραλιγο να παρει τον τιτλο απο τις υπταμενες McLaren, θεωρω πως αυτη ειναι η κορυφαια του.
-
Αυτο το ερωτημα παει προς φιλους και εχθρους του γερμανου πιλοτου, γιατι ειτε τον συμπαθουσατε ειτε οχι καποια σεζον θα θεωρησατε οτι οδηγησε καλυτερα απο καθε αλλη. Για μενα λοιπον το ποτε οδηγας καλα δεν εχει να κανει με το αποτελεσμα. Εχει να κανει με το ποσες φορες καταφερες να αποδειξεις οτι μπορεις να νικησεις τον ανταγωνισμο με σαφως χειροτερο μονοθεσιο. Επισης σε τετοιες χρονιες ισως κανεις και λαθη απο το μεγαλο παθος της στιγμης. Μια τετοια χρονια για το Schumi θα μπορουσε να ειναι το 1997 αλλα νομιζω πως εκλεισε με μια ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ενεργεια και καθ'ολη τη διαρκεια της χρονιας ναι μεν ανταγωνιστηκε τις Williams αλλα θα ελεγα καπως υποτονικα. Για μενα λοιπον η κορυφαια σεζον του Schumi ηταν το 1998, μια χρονια που με σαφως χειροτερο μονοθεσιο παραλιγο να κλεψει το πρωταθλημα απο τις υπταμενες McLaren Mercedes, κατακτοντας 6 νικες. Μιλαω λοιπον για 6 νικες η μια με περισσοτερο τσαμπουκα απο την αλλη και πολλες φορες αμφιλεγομενες οπως στο Silverstone που πηρε ποινη διελευσης αλλα την εξετησε στον τελευταιο γυρο εχοντας περασει την καρο σημαια, αφου ομως ειχε δειξει στον εξαιρετικο Mika Hakkinen ποιος ειναι ο βασιλιας της βροχης...Αλλη περιεργη νικη στο Montreal με πολλα safety car και προβληματα των McLaren. Αξεχαστη νικη με κατι @@ να στην Ουγγαρια με το Schumi να αλλαζει στρατηγικη στο μεσο του αγωνα να κανει γυρους σε ρυθμους δοκιμων και να παιρνει τη νικη. Επισης η νικη στη Μοντσα που υπο κανονικες συνθηκες ισως να μην μπορουσε να τη πετυχει αν και εκμεταλευτηκε τα λαθη του Mika και την εγκαταληψη του Coulthard. Βεβαια σε μια τετοια χρονια με τοση προσπαθεια εκανε και λαθη. Πρωτο στο Monaco τερματιζοντας 10ος, μετα στην Αυστρια που ακολουθοντας το Hakkinen το παρακανε και βγηκε καταστρεφοντας την εμπρος πτερυγα τερματιζοντας ομως τριτος, επομενο και καταστροφικο στο Spa με το Schumi να τους εχει ξεφτιλησει στη βροχη (ακομα και ο Hakkinen να μην ειχε τρακαρει στη δευτερη εκκινηση δεν νομιζω να εκανε τιποτα) επεσε πισω απο τον Coulthard οταν του εριχνε γυρο σε ενα ατυχημα για το οποιο πολλα ειπωθηκαν αλλα μαλλον ο Schumi ειχε την μεγαλυτερη ευθυνη.Μεσα σε ολα αυτα ειχε και ατυχιες στη Μελβουρνη με σπασμενο μοτερ και στη Σουζουκα που ξεκινησε τελευταιος λογω σβησιματος του κινητηρα στην εκκινηση ενω μετα εγκατελειψε απο σκασμενο ελαστικο. Μετα λοιπον απο μια τετοια χρονια που ο Irvine δεν ηταν πουθενα με το ιδιο μονοθεσιο ενω ο Schumacher παραλιγο να παρει τον τιτλο απο τις υπταμενες McLaren, θεωρω πως αυτη ειναι η κορυφαια του.
-
Γενικά το '98 έκανε πράγματα και θαύματα συμπεριλαμβανομένου και του Hungaroring. Και το '97 με ακόμα υποδεέστερο μονοθέσιο έφτασε να χτυπήσει το πρωτάθλημα όμως εκεί ο αντίπαλος (JV) δεν φτάνει ούτε το νύχι του Hakkinen.
Εγώ θα έλεγα το 2000 επειδή εν τέλει πήρε το πρωτάθλημα απέναντι σε ένα πολύ δυνατό Hakkinen και μια McLaren που δεν είχε ακόμα αρχίσει να παίρνει τον κατήφορο όπως έγινε από το 2001 και μετά.Και μια μικρή επανάληψη
Youtube Video -
Το 2000 είναι σήμα κατατεθέν. Κι άλλες ήταν φοβερές, αλλά αν πρέπει να ξεχωρίσουμε μία, θα ήταν αυτή.
-
Με αποκορύφωμα την τρομερή Suzuka, όταν ο Hakkinen τον πέρασε στην εκκίνηση, και οι δυο τους 'μπλέχτηκαν' σε μια απίστευτη μονομαχία χωρίς αύριο. Αν θυμάμαι καλά είχαν διαλύσει τελείως το συναγωνισμό, αλλά αυτό που έγειρε την πλάστιγγα υπέρ του MS ήταν η μικρή ψιχάλα, που του επέτρεψε αν και βαρύτερος να φτάσει τον Mika πριν το pit-stop του.
-
Για μενα η χρονια του 1995!Χειροτερο μονοθεσιο απο Williams,και ο ΜΣ αψογος ολη την χρονια πλην ελαχιστων περιπτωσεων!Τους ξεβρακωσε ολους κανονικα!!
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Για μενα η χρονια του 1995!Χειροτερο μονοθεσιο απο Williams,και ο ΜΣ αψογος ολη την χρονια πλην ελαχιστων περιπτωσεων!Τους ξεβρακωσε ολους κανονικα!!Και είχε να αντιμετωπίσει και τον ογκόλιθο Damon Hill.
-
Αν ο Χιλλ ηταν πιο σταθερος και η ομαδα του διαλεγε λιγο καλυτερες στρατηγικες πιστευω πως θα δυσκολευαν λιγο τον γερμανο!!Δεν θα ξεχασω τον γυρο του Ντειμον στο Μονακο στα δοκιμαστικα!!Απιστευτος και εριξε 0,8 περιπου στον 2ο ΜΣ..Απλα φανηκε πολυ λιγος ο Αγγλος το 1995 σε αντιθεση με το 1996!
-
Δε διαφωνώ... απλά δε μπόρεσα να κρατηθώ
-
To 1998 μακράν κατά την γνώμη μου!
Έκανε θαύματα ο Σούμι τότε και αγώνες όπως το Μόντρεαλ , Σίλβερστοουν , Μόντσα , Σπά ( πριν το κάνει τρίκυκλο ) και βέβαια η αξέχαστη Ουγγαρία πιστεύω ότι αποστομώνουν τους επικριτές για το ταλέντο του Γερμανού!
Βέβαια αντίστοιχο 'αγώνα' έκαναν και οι μηχανικοί/σχεδιαστές της Scuderia προσπαθώντας να κάνουν
ένα εξ αρχής λάθος σχεδιασμένο μονοθέσιο να ανταγωνιστεί τις ¨ διαστημικές' Mclaren , xωρίς ποτέ βέβαια να το φτάσουν στο ίδιο επίπεδο με αυτές! -
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Για μενα η χρονια του 1995!Χειροτερο μονοθεσιο απο Williams,και ο ΜΣ αψογος ολη την χρονια πλην ελαχιστων περιπτωσεων!Τους ξεβρακωσε ολους κανονικα!!Tο 95 ειχε τον απολυτο τοπ κινητηρα της Ρενω. Το 94 (ασχετως Αδελαϊδας) με τον Κοσγουερθ και 4 αγωνες μειον ηταν οπως το περιγραφεις.
-
Το '95 ήταν περίπατος σε σχέση με το '94. Και το 2000 έκανε φοβερούς αγώνες όπως και το '98 απλά τότε ήταν εμφανής η ανωτερότητα της McLaren. Το 2000 βέβαια η McLaren εκτός από εξίσου ανταγωνιστική ήταν και πιο αξιόπιστη σε σχέση με '98 και πολύ περισσότερο '99.
Θυμάστε που είχε 3 συνεχείς εγκαταλείψεις επειδή κάποιος τον εμβόλιζε πάντα... -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Για μενα η χρονια του 1995!Χειροτερο μονοθεσιο απο Williams,και ο ΜΣ αψογος ολη την χρονια πλην ελαχιστων περιπτωσεων!Τους ξεβρακωσε ολους κανονικα!!
Tο 95 ειχε τον απολυτο τοπ κινητηρα της Ρενω. Το 94 (ασχετως Αδελαϊδας) με τον Κοσγουερθ και 4 αγωνες μειον ηταν οπως το περιγραφεις.
Και ομως για το 95 αναφερομαι.Μπορει να ειχε και αυτος τον τοπ κινητηρα της Ρενω αλλα ειχε σαφως υποδεεστερο σασι σε σχεση με τις Γουιλιαμς.
Το 94 δεν το αναφερω καν γιατι παιζει η Μπενετον να ηταν παρανομη!!!Mε TC κλπ.
-
Δεν ξέρω για τις χρονιές 94-96, οπότε δε μπορώ να κρίνω για τότε.
Για μένα ήταν το 1998! Πράγματα τα οποία δύσκολα θα τα δούμε αν δεν έχουμε αλλαγές στους κανονισμούς.
Στρατηγικές με 3 πιτ στόπ και qualifying γύρους για όλον τον αγώνα. Μετά δεν είχε πονοκέφαλο;
-
Scumacher;..... ποιος ειναι αυτός ?
-
Για μένα το 2005. Πολεμούσε με ένα μονοθέσιο μερικά δεύτερα πιο αργό από τον ανταγωνισμό.
-
1997 και 1998
'Δώστε μου ένα μονοθέσιο που υπολείπεται του ανταγωνισμού 3 με 4 δέκατα σε ρυθμό κατατακτηρίων δοκιμών....και στον αγώνα μπορώ να νικήσω'.
2000
λόγω του χαρακτήρα που επέδειξε,όταν μετά τις τέσσερεις συνεχόμενες εγκαταλείψεις... πήγε με την πλάτη στον τοίχο στο Βέλγιο και έχοντας χάσει την βαθμολογική πρωτοπορία και όμως κατάφερε να επανακάμψει και να πάρει τον τίτλο. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Για μένα το 2005. Πολεμούσε με ένα μονοθέσιο μερικά δεύτερα πιο αργό από τον ανταγωνισμό.Για την καλύτερη λέμε, όχι την χειρότερη. Μιλάς για μακράν τη χειρότερη του χρονιά όπου δεν πήρε ούτε μια νίκη. Το 'δώρο' της Michelin στην Ινδιανάπολη δεν πιάνεται...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για μένα το 2005. Πολεμούσε με ένα μονοθέσιο μερικά δεύτερα πιο αργό από τον ανταγωνισμό.
Για την καλύτερη λέμε, όχι την χειρότερη. Μιλάς για μακράν τη χειρότερη του χρονιά όπου δεν πήρε ούτε μια νίκη. Το 'δώρο' της Michelin στην Ινδιανάπολη δεν πιάνεται...
Αν είναι να μιλήσουμε από πλευράς αποτελεσμάτων δεν θα είχε πλάκα. Θεωρώ ότι το 2005 ο MS έδωσε τον καλύτερο του εαυτό για να πετύχει κάτι με ένα μονοθέσιο που είχε γεννηθεί λάθος (πολύ λιγότερη φόρτιση στα ελαστικά από αυτή που θα έπρεπε).
Ποια ηταν κατα τη γνωμη σας η καλυτερη σεζον του Schumacher;