-
Φιλος στενος μου χαριζει τον σκαραβαιο του.
Ειναι μοντελο 1969 και τον εχει απο πρωτο χερι, απο τον πατερα του.
Το αυτοκινητο εχει μεν πινακιδες αλλα λογω ακινησιας τα τελευταια 3 χρονια δεν εχει ΚΤΕΟ αρα δεν μπορει να μεταβιβαστει, εγω θελω να του βγαλω ιστορικα νουμερα αλλα δεν ξερω τι γινεται σε αυτη την περιπτωση.
Μηπως μπορει κανεις να με διαφωτισει μπας και γλυτωσει το διαλυτηριο διοτι ο φιλος δεν σκοπευει να το κρατησει.
Εξ αρχης αποκλειω την προταση να το παρω να το φτιαξω κ μετα να το παω ΚΤΕΟ διοτι εχω ηδη αλλα δυο τετρατροχα που μου τρωνε λεφτα οποτε τοσο πολυ ρευστο δεν υπαρχει. -
Φιλος στενος μου χαριζει τον σκαραβαιο του.
Ειναι μοντελο 1969 και τον εχει απο πρωτο χερι, απο τον πατερα του.
Το αυτοκινητο εχει μεν πινακιδες αλλα λογω ακινησιας τα τελευταια 3 χρονια δεν εχει ΚΤΕΟ αρα δεν μπορει να μεταβιβαστει, εγω θελω να του βγαλω ιστορικα νουμερα αλλα δεν ξερω τι γινεται σε αυτη την περιπτωση.
Μηπως μπορει κανεις να με διαφωτισει μπας και γλυτωσει το διαλυτηριο διοτι ο φιλος δεν σκοπευει να το κρατησει.
Εξ αρχης αποκλειω την προταση να το παρω να το φτιαξω κ μετα να το παω ΚΤΕΟ διοτι εχω ηδη αλλα δυο τετρατροχα που μου τρωνε λεφτα οποτε τοσο πολυ ρευστο δεν υπαρχει. -
Φιλος στενος μου χαριζει τον σκαραβαιο του.
Ειναι μοντελο 1969 και τον εχει απο πρωτο χερι, απο τον πατερα του.
Το αυτοκινητο εχει μεν πινακιδες αλλα λογω ακινησιας τα τελευταια 3 χρονια δεν εχει ΚΤΕΟ αρα δεν μπορει να μεταβιβαστει, εγω θελω να του βγαλω ιστορικα νουμερα αλλα δεν ξερω τι γινεται σε αυτη την περιπτωση.
Μηπως μπορει κανεις να με διαφωτισει μπας και γλυτωσει το διαλυτηριο διοτι ο φιλος δεν σκοπευει να το κρατησει.
Εξ αρχης αποκλειω την προταση να το παρω να το φτιαξω κ μετα να το παω ΚΤΕΟ διοτι εχω ηδη αλλα δυο τετρατροχα που μου τρωνε λεφτα οποτε τοσο πολυ ρευστο δεν υπαρχει. -
το παιρνεις και σου κάνει όλες τις υπευθυνες δηλώσεις κλπ που απαιτουνται για να το περάσεις κτεο και να κανεις την μεταβιβαση μελλοντικα, πας στο site της εθεα, εκει που λεει ιστορικά τυπώνεις την αιτηση, την συμπληρωνεις και την πας στην εθεα στον κ. Γκουρτζούλη μαζι με φωτογραφιες κλπ, φυσιολογικα θα σου ζητησουν να το δουνε οποτε μην καταθεσετε πινακιδες πριν το πας απο εκει.
-
Aρα οι ιστορικες θα βγουν στο ονομα μου και αυτος θα καταθεσει τις συμβατικες?
Σωστα? -
Σωστά, αλλά θα τις καταθέσει εφορία, μην πατε προς υπουργειο μεριά.και εσυ θα παρεις υπευθυνη δηλωση για να τις ξαναπαρεις απο την εφορια κλπ κλπ
-
Έτσι όμως θα μείνει σε εκκρεμότητα η κυριότητα...
Επειδή έχω τελικά καταλήξει από παλιότερες συζητήσεις και διάβασμα του ΠΔ 116 περί ανακύκλωσης ότι δεν προκύπτει υποχρεωτική καταστροφή του οχήματος με την οριστική διαγραφή του, ότι κι αν λένε στο υπουργείο, νομιζω ότι αν γίνει οριστική διαγραφή αφού πρώτα βγούν πινακίδες Ι.Ο. με την επίδειξή τους πιστεύω ότι δεν θα επιμείνουν να προσκομιστεί πιστοποιητικό καταστροφής. Σε αυτή την περίπτωση η 'πώληση' θα μπορούσε να γίνει με ένα απλό ιδιωτικό συμφωνητικό. Εϊναι όμως το αυτοκίνητο σε κατάσταση που να μπορεί να βγάλει πινακίδες Ι.Ο. ;
-
Και αν του ζητησουν πιστοποιητικο καταστροφής τι θα κανει?θα το πάει στην πρέσα και θα κρατήσει τις πινακίδες?
προσωπικά πιστευω πως η εφορία ειναι η καλύτερη λύση, κανεις δεν θα παει να διεκδικησει κυριοτητα την στιγμη που εχει δώσει χαρτιά πως έχει πουλήσει. -
Συγγνώμη βρέ Lef,πόσα χρήματα θέλει σε επισκευές?Φτιάξε τα πλέον απαραίτητα,πήγαινε με τον καινούργιο χρόνο στην εφορία,πάρε πινακίδες κάνε μεταβίβαση και μετά κάνεις ότι θέλεις.Το ''σύστημα' του Γιάννη ακούγεται και είναι πολύπλοκο.Ισως να δουλεύει αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.
-
Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
Και αν του ζητησουν πιστοποιητικο καταστροφής τι θα κανει?θα το πάει στην πρέσα και θα κρατήσει τις πινακίδες?Εννοείται ότι θα πριν το κάνει θα πάει με τις Ι.Ο. στο χέρι και το ΠΔ 116 για να το ξεκαθαρίσει.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Το ''σύστημα' του Γιάννη ακούγεται και είναι πολύπλοκο.Ισως να δουλεύει αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.Είναι η συνηθισμένη πρακτική για πάρα πολυ κόσμο,
τώρα γιατί εδω μέσα φαίνεται πολύπλοκο, βουνό και επικίνδυνο, δεν μπορώ να το καταλάβω. -
Α>Ο χρήστης yiannis2002 έγραψε:
το παιρνεις και σου κάνει όλες τις υπευθυνες δηλώσεις κλπ που απαιτουνται για να το περάσεις κτεο και να κανεις την μεταβιβαση μελλοντικα, πας στο site της εθεα, εκει που λεει ιστορικά τυπώνεις την αιτηση, την συμπληρωνεις και την πας στην εθεα στον κ. Γκουρτζούλη μαζι με φωτογραφιες κλπ, φυσιολογικα θα σου ζητησουν να το δουνε οποτε μην καταθεσετε πινακιδες πριν το πας απο εκει.
Αν κατάλαβα καλά το αν θα πάρει πινακίδες ιστορικού τελικά δεν έχει σημασία σε αυτή τη διαδικασία που προτείνεις, αφού πρόκειται, φαντάζομαι για ένα 'προσύμφωνο' πώλησης. Πώς λειτουργεί το ΄σύστημα; Με ένα ιδιωτικό συμφωνητικό;
Η πιθανή σημασία που έχει να πάρει κάποιος πινακίδες ιστορικού είναι μόνο να διευκολυνθεί στη μετακίνηση του οχήματος. Όμως αυτό αφορά αυτοκίνητα μη χρέπια, δηλαδή που μάλλον μπορύν να περάσουν ΚΤΕΟ με λίγα χρήματα. περιμένω διευκρινίσεις καθότι μας αφορά ιδιαίτερα η διαδικασία. -
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Συγγνώμη βρέ Lef,πόσα χρήματα θέλει σε επισκευές?Φτιάξε τα πλέον απαραίτητα,πήγαινε με τον καινούργιο χρόνο στην εφορία,πάρε πινακίδες κάνε μεταβίβαση και μετά κάνεις ότι θέλεις.Το ''σύστημα' του Γιάννη ακούγεται και είναι πολύπλοκο.Ισως να δουλεύει αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.φιλε μου το αυτοκινητο εχει πινακιδες αλλα δεν εχει κτεο που ειναι πλεον απαραιτητο για μεταβιβαση
-
Nαι αλλα φανταζομαι οτι εννοει το ποσο δυσκολο ειναι να περασει ΚΤΕΟ!Αν ειναι δηλαδη σε καλη κατασταση ή οχι!
-
Ο χρήστης baltsiotis έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά το αν θα πάρει πινακίδες ιστορικού τελικά δεν έχει σημασία σε αυτή τη διαδικασία που προτείνεις, αφού πρόκειται, φαντάζομαι για ένα 'προσύμφωνο' πώλησης. Πώς λειτουργεί το ΄σύστημα; Με ένα ιδιωτικό συμφωνητικό;
Η πιθανή σημασία που έχει να πάρει κάποιος πινακίδες ιστορικού είναι μόνο να διευκολυνθεί στη μετακίνηση του οχήματος. Όμως αυτό αφορά αυτοκίνητα μη χρέπια, δηλαδή που μάλλον μπορύν να περάσουν ΚΤΕΟ με λίγα χρήματα. περιμένω διευκρινίσεις καθότι μας αφορά ιδιαίτερα η διαδικασία.Δεν ειναι ουτε προσυμφωνο ούτε ιδιωτικό συμφωνητικό, ειναι πώληση αντικειμένου διότι ως τετοιο λογίζεται το ιστορικό αυτοκίνητο, απλά ετσι εχει την δυνατότητα αν χρειαστεί ή αν θελήσει να ξαναπάρει πινακίδες υπουργείου και να κάνει μεταβίβαση.
Ο τρόπος αυτός στην πράξη για πολύ κόσμο,δεν έχει δημιουργήσει προβλήματα, είτε για χρέπια είτε για μη χρέπια. Πχ εγω εχω χρέπια που δεν τα εχω ανακατασκευάσει και τα εχω παρει με αυτό τον τρόπο, δεν μ εχει ενοχλήσει κανεις με αξιώσεις επί των χρεπιών, και ουτε συμφερει να επιβαρυνθεις με τέλη , τελος εκδοσης πινακιδων , και μεταβιβαση σε αμαξι με τις πινακιδες εφορία, γιατί με τα παραπάνω χρήματα ίσως να έπαιρνες κάποιο καλύτερο...
γνώμη μου πάντα,
και υπάρχουν φορές που εύχομαι να ερθουν να τα παρουν πίσω και να μου δωσουν τα λεφτά μου, αλλά άδικα περιμένω... -
ρε γιαννη, το αλλο σ/κ που θα ξανακατεβω κατ απ τ αυλακ, στο γυρισμο να περασω να σε αλαφρωσω απ αυτο το σκαλινο-μπουρδελινο που εχεις φυτεψει στο μποστανι σου?
κι οτι χρειαστει..... δικα μου!!! -
παρε και τ αλλα που ειναι πίσω του γιατι εχει δουλεια να βγει από εκει μέσα...
-
Για πες τια αλλα?
-
ας επανέλθουμε στο σκαθάρι του Λευτέρη
-
Και επανέρχομαι πάλι εγώ(ως κεφάλας κατά δήλωση της Αλμπα) δεν είναι καλύτερα, όσο στριμωγμένος κι αν είναι οικονομικά ο συνφορουμίστας,να βρεί 300 ευρώ μάξιμουμ για μεταβίβαση και ΚΤΕΟ και να έχει το κεφάλι του ήσυχο?
Και μην αρχίσετε να γράφετε,πώς θα περάσει ΚΤΕΟ.Στην Ελλάδα ζούμε όλοι. -
Θα συμφωνησω με τον monofaro!Eδω περασε ΚΤΕΟ το σαραβαλο του πατερα μου και χωρις καν ''λαδι''!Μονοι τους το περασανε τα ζα!Με σκασμενη την πισω δεξια αναρτηση και στραβες τις μπροστινες και με πεταγμα κολου ακομα και με 30χλμ(μιλαω για MAZDA 323 του '90)!Παρομοια περιπτωση και με KIA SPORTAGE φιλου!
ΚΤΕΟ θα περασεις σχετικα ευκολα!Και αξιζει τον κοπο!Το αμαξι θα ειναι 100% δικο σου!
αγορα σκαραβαιου και ιστορικες πινακιδες