Classic Mazda

526 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
dimsabas
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 33 λεπτά
Joined: 13/01/2003 - 13:35
Classic Mazda

Βλέπω παντού φανατικούς λάτρεις του Rallye, των Alfa Romeo, των Evo και STi και διαπιστώνω ότι υπάρχουν πολλά αξιόλογα αυτοκίνητα περασμένων δεκαετιών, τα οποία είναι εξαιρετικά υποτιμημένα. Ένα από αυτά είναι και το Mazda 323 GTX και GTR. Για να δούμε, υπάρχει κανείς εκεί έξω που να θυμάται αυτά τα ηρωικά μοντέλα, αντίστοιχα των σημερινών Impreza και Evo πριν από μία δεκαετία και κάτι ψιλά ακόμα; Να θυμίσω ότι με 323 ξεκίνησε την καριέρα του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ο μεγάλος Tommi Makinen. Για βάλτε τα δυνατά σας

up
2 users have voted.
dimsabas
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 33 λεπτά
Joined: 13/01/2003 - 13:35
Classic Mazda

Βλέπω παντού φανατικούς λάτρεις του Rallye, των Alfa Romeo, των Evo και STi και διαπιστώνω ότι υπάρχουν πολλά αξιόλογα αυτοκίνητα περασμένων δεκαετιών, τα οποία είναι εξαιρετικά υποτιμημένα. Ένα από αυτά είναι και το Mazda 323 GTX και GTR. Για να δούμε, υπάρχει κανείς εκεί έξω που να θυμάται αυτά τα ηρωικά μοντέλα, αντίστοιχα των σημερινών Impreza και Evo πριν από μία δεκαετία και κάτι ψιλά ακόμα; Να θυμίσω ότι με 323 ξεκίνησε την καριέρα του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ο μεγάλος Tommi Makinen. Για βάλτε τα δυνατά σας

up
2 users have voted.
techadmin
administrator
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 4 ημέρες
Joined: 11/03/2008 - 11:36
Φυσικά και θυμάμαι το GTX,

Φυσικά και θυμάμαι το GTX, όπως και το Sunny GTi-R, τη Celica GT4 και τόσα άλλα. Πιστεύω πως η αιτία που ξεχάστηκαν είναι η "ταπεινή" καταγωγή τους και η μη αντικατάστασή τους με σύγχρονο ανάλογο μοντέλο.

Μακάρι να έβγαινε Mazda 3 GTX και να λάμβανε και μέρος στο WRC.

up
2 users have voted.
Petros
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Υπήρξαν όντως κι άλλα...

Υπήρξαν όντως κι άλλα...
Από το "ταπεινό" πυραυλάκι Charade GTti, τις πισωκίνητες Corolla 1.6GTi (AE-82 με τα 115 άλογα) έως και το MR2 MkI με τον ίδιο κινητήρα.
Πάντως από τα ιαπωνέζικα all time classic αυτών των κατηγοριών, για μένα παραμένει το Nissan Sunny GTi-R:

up
1 user has voted.
dimsabas
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 33 λεπτά
Joined: 13/01/2003 - 13:35
Καταρχήν, να δώσω κάποια

Καταρχήν, να δώσω κάποια στοιχεία για όσους δε γνωρίζουν και πολλά για αυτά τα υπέροχα Mazda. Βασισμένα στο τρίθυρο αμάξωμα του 323, φορούσαν κινητήρα 1840 κ.εκ., τουρμπίνα της ΙΗΙ, τετρακίνηση με επικυκλικό κεντρικό διαφορικό, μπλοκέ συνεκτικής σύζευξης πίσω (Viscous LSD), δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, κοντή κρεμαγέρα (2,5 στροφές από άκρη σε άκρη), παροιμιώδη αξιοπιστία και επίσης παροιμιώδη αποτυχία στα ράλι. Σε παγκόσμιο επίπεδο, το καλύτερο αποτέλεσμα ήταν πρωτάθλημα Ν το 1991 και νομίζω τρίτη θέση σε αγώνα στο γκρουπ Α. Εκτός από τον Makinen, νομίζω ότι και ο Salonen είχε τρέξει με ένα από αυτά, αλλά και ο Colin McRae στην αρχή της καριέρας του. Όσον για την Ελλάδα, θα θυμάστε ότι με αυτά έτρεχε ο Γιαγνίσης και ο Μοσχούτης.
Το GTX λανσαρίστηκε το 1991. Παρά τους μόλις 163 ίππους, επιτάχυνε από στάση στα 100 km/h σε 7,5 sec (δοκιμή 4Τ του 1991, δε θυμάμαι τεύχος) και είχε πολύ αξιόλογη οδική συμπεριφορά.
Ένα χρόνο αργότερα, ακολουθεί το GTR με μεγαλύτερη τουρμπίνα και ιντερκούλερ, καθώς και πολύ ενισχυμένο μοτέρ, ώστε να μπορεί να πάρει αξιόπιστα πολύ μεγαλύτερη πίεση και κατά συνέπεια αλόγατα. Το GTX δούλευε εργοστασιακά στα 0,5-0,6 bar και το GTR, νομίζω, στα 0,6. Σε συνδυασμό μάλιστα με το εξαιρετικά ενισχυμένο μοτέρ του τελευταίου, με βελτιώσεις σε εισαγωγή και εξαγωγή και λίγη παραπάνω πίεση, απέδιδε 280 αξιόπιστα άλογα. Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στο πολύ ενημερωμένο 323gtx.co.uk.
Όσο για σένα φίλε Petro, δε θα συμφωνήσω μαζί σου για το Nissan. Θεωρώ ότι το Mazda ήταν σημαντικά πιο ολοκληρωμένο και θα σε παραπέμψω στο τεύχος του Νοεμβρίου του 1992 των 4Τ με συγκριτικό των Mazda 323 GTR, Lancia Deltona, Toyota Celica GT4 και το πολύ Ford Escort RS Cosworth. Παρά τους μόλις 186 ίππους του GTR (όλα τα υπόλοιπα είχαν πάνω από 200), ήταν το δεύτερο ταχύτερο με 6,5 sec για το 0-100 και στις ρεπρίζ κονταροχτυπιόταν με τη Lancia των 210 ίππων. Μόνο το Escort με τα 220+ (227;) άλογα ήταν μπροστά καθαρά.
Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, τα σχόλια του Σ.Χ. ήθελαν το Mazda μακράν το πιο ευχαριστό και αποτελεσματικό, θυμίζοντας GTi με τρία διαφορικά, κατά τα γραφόμενά του. Καταλαβαίνετε λοιπόν, ότι πρόκειται για ένα μοντέλο που ελάχιστοι ξέρουν στην ελληνική επικράτεια αφού κυκλοφόρησαν ελάχιστα και το οποίο μπορεί άνετα να βάλει τα γυαλιά σε μία Deltona. Ποιος θα το περίμενε βασιζόμενος στην ταπεινή του εμφάνιση και καταγωγή; Ίσως πρόκειται για το απόλυτο Q-car.
Να συμπληρώσω ότι ελάχιστα τέτοια μοντέλα έχουν εισαχθεί στην Ελλάδα και είναι πραγματικά μετρημένα στα δάχτυλα. Αφήστε που τα GTX ειδικά ήταν τόσο διακριτικά που πρέπει να είστε πολύ έμπειροι για να τα ξεχωρίσετε από τα απλά 323. Σταματημένα βέβαια γιατί εν κινήσει και ειδικά σε δρόμο με στροφές, δεν χρειάζεται και καμία ιδιαίτερη τέχνη.
Την ίδια στιγμή, το Nissan Sunny GTi-R, κατά τη δοκιμή των 4Τ του 1992, είχε 7,2 για τα 100, ενώ σχολίαζαν την οδική του συμπεριφορά ως δύστροπη και απότομη. Φίλε Petro, μακάρι να είχα οδηγήσει τα δύο αυτοκίνητα ώστε να μπορώ να έχω τα δικά μου συμπεράσματα, καθώς όμως κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν, περιορίζομαι σε αυτά των 4Τ, που υποστηρίζουν ότι το 323 είναι μακράν καλύτερο από το Nissan.
Εν ολίγοις, με κάποια στοιχειώδη αγωνιστική επιτυχία, δε νομίζω ότι σήμερα θα μιλούσαμε για Impreza αλλά για Mazda 323 (όπως θα παρατηρήσατε, το Evo δεν τολμώ να το πιάσω στο στόμα μου, νομίζω ότι βρίσκεται στη δική του κλάση).
Και βέβαια Kyan, είναι μεγάλοι καραγκιόζηδες εκεί στα Mazda που μας στέρησαν από έναν άξιο αντικαταστάτη των 323 GTX και GTR. Έχεις απόλυτο δίκιο.
Άντε, περιμένω και τις δικές σας γνώμες

up
1 user has voted.
PapaZent
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Χά, είμαι ένας σπο τους

Χά, είμαι ένας σπο τους τυχερούς με GTX! Δυστυχώς είχα έως τώρα την ευκαιρία να το οδηγήσω πολύ λιγότερο απο όσο θα ήθελα (αγωνιστικές πινακίδες γαρ-αν κάποιος μπορεί να βοηθήσει στο θέμα ας ρίξει ένα Pm!) Είναι σίγουρα ό,τι ποιό διακεδαστικό έχω οδηγήσει και σίγουρα το απόλυτο Qcar!
Τεράστια εντύπωση μου έχει κάνει ο χρόνος με τον οποίο προσαρμόζεται κάποιος που έχει οδηγήσει μόνο FWD αυτοκίνητα! Σε 3 λεπτά απο όταν ξεκινήσεις μπορείς να πάς ποιό γρήγορα απο ότι θα μπορούσες να φανταστείς οτι μπορείς!
Αξίζει τον κόπο, actually είδα κάποιο να GTR να πωλείται εξευτελιστικά φτηνά κάποιο φεγγάρι στις αγγελίες.

Όσο για το GTi-R σίγουρα έχει επίσης απίστευτες ικανότητες και είναι ο μόνιμος πονοκέφαλος των Impreza, αλλά δυστυχώς τα Mazda δεν είχαν την ευκαιρία να το κάνουν...Κάποιος να έλυνε και την ευαισθησία των κιβωτίων τους και θα ήταν τα ποίο desired αυτοκίνητα ever!

up
4 users have voted.
PapaZent
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Petros":17tu035l wrote: τις

Petros":17tu035l wrote:
τις πισωκίνητες Corolla 1.6GTi (AE-82 με τα 115 άλογα) έως και το MR2 MkI με τον ίδιο κινητήρα.

AE-86! έχω φάει την Ελλάδα να βρώ μια αλλα φαίνεται αδύνατο@!

up
1 user has voted.
cmarin
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Re: ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΑ 323 GTX-GTR;

dimsabas":2hh3xhp2 wrote:
Να θυμίσω ότι με 323 ξεκίνησε την καριέρα του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ο μεγάλος Tommi Makinen. Για βάλτε τα δυνατά σας

Είχε τρέξει όμως πολλους πιο πριν (του WRC βέβαια) με Ν, Delta, Galant, Sierra. Me 323 έκανε μόνο 2 αγώνες με καλύτερη θέση την 5η της Φιλανδίας. Μετά πέρασε από Sunny, Integrale, Sunny F2, Escort για να καταλήξει στην Mitsu.

up
1 user has voted.
OUZO Power
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 11/09/2002 - 18:19
PapaZent":wht7udwt wrote

PapaZent":wht7udwt wrote:
Petros":wht7udwt wrote:
τις πισωκίνητες Corolla 1.6GTi (AE-82 με τα 115 άλογα) έως και το MR2 MkI με τον ίδιο κινητήρα.

AE-86! έχω φάει την Ελλάδα να βρώ μια αλλα φαίνεται αδύνατο@!

AE-86 = DRIFT KING. Kanena allo den to pianh se auto to tomea.

Edo ta dinoun tsampa. 500 Euro haha. Erkei na brhs ena se kalh katastash.

up
1 user has voted.
adis4gr
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 14/01/2003 - 01:29
ειναι δυνατον να ξεχασεις

ειναι δυνατον να ξεχασεις τετοια αυτοκινητα?!!

up
1 user has voted.
skullone
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/07/2002 - 07:37
Αν κρίνω από τα όσα λένε

Αν κρίνω από τα όσα λένε μερικοί που το παίζουν θεοί και παντογνώστες, το drift είναι για αλήτες, άσχετους, βλάκες, κλπ...

up
2 users have voted.
Dimitris_
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 16/10/2002 - 22:53
Καμια φωτο της AE-86?

Καμια φωτο της AE-86?

up
3 users have voted.
PapaZent
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Δημήτρη, ένα σχετικό search

Δημήτρη, ένα σχετικό search στο google θα σε κατατοπίσει. Υπάρχουν πολλές σχετικές σελίδες, ακόμα και στα ελληνικά (come.to/ae86 είναι νομίζω).

skullone περι ορέξεω λόγος ουδείς, αλλά σημασία έχει ότι είναι άλλη φάση να οδηγείς πισωκίνητο με λίγο δύναμη και καλό μπλοκέ! Για να το απαξιώνεις έτσι είτε δεν το έχεις δοκιμάσει είτε έχεις κακές εμπειρίες...

up
2 users have voted.
HUNTER
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Η ΑΕ-86 δέν είναι μόνο γιά

Η ΑΕ-86 δέν είναι μόνο γιά Ντρίφτ.Αν δείτε πώς(καί σέ πόσο!!!)τή γυρίζει κάποιος στήν πίστα τών Σερρών,θά καταλάβετε!!!

up
3 users have voted.
PapaZent
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Για GTX ξεκίνησε το Thread

Για GTX ξεκίνησε το Thread στο hatchiroku (86 στα ιαπωνικά!_) καταλήξαμε.
Το AE-86, είτε ως Trueno με αναδιπλούμενα φανάρια, είτε ως Levin με ποιό συμβατική εμφάνιση, ηταν το "δώρο" της toyota στους petrolheads κατά την ενεργειακή κρίση. Ιαπωνικά αξιόπιστο 1.6 16v injection με 115 εργοστασιακά άλογα, 5αρι κιβώτιο, torsen πίσω, ψαλίδια all around και λυσσάξτε!

Κρίμα που πολύ λίγα ήρθαν στην Ελλάδα, μιας και θα μπορούσαν να γίνουν ανάρπαστα αφού καλά καλά δεν έχουμε ξεφύγει την κρίση ακόμα!

Μα χάθηκε ο κόσμος να βγάλει κάποιος ένα προσιτό πισωκίνητο μικρό αυτοκίνητο να μαθένει ο κόσμος να οδηγάει; Γεμίσαμε καλώδια, οθόνες και λαμπάκια γαμώτο!

up
3 users have voted.
PapaZent
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Μέχρι και ήρωας σε σειρά

Μέχρι και ήρωας σε σειρά κινουμένων σχεδίων έχει γίνει μάλιστα το τογιοτάκι!
όσοι έχουν χρόνο για σκότωμα ας ψάξουν για επισόδεια initial D! αλλά προείδοποιώ, πρόκειται για μεγάλο κόλλημα!

up
2 users have voted.
Dimitris_
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 16/10/2002 - 22:53
Νομιζω υπαχει μια στις Σερρες

Νομιζω υπαχει μια στις Σερρες για τον τυπο που εψαχνε...

up
1 user has voted.
Krusenstern
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/01/2003 - 23:06
Dimitris_":356mkyn1 wrote

Dimitris_":356mkyn1 wrote:
Καμια φωτο της AE-86?

παίδες υπάρχει φίλος εδώ μέσα με μια τέτοια, και την έχει κούκλα σκέτη. Έχει και σάιτ με φωτό.

Σπύρος

up
1 user has voted.
titsataki
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 3 εβδομάδες
Joined: 29/08/2002 - 23:28
Ωραιο αυτοκινητο. Αποδειξη

Ωραιο αυτοκινητο. Αποδειξη οτι δεν χρειαζεται 300 αλογα για να εχεις κατι της προκοπης (δεν βλαφτουν ομως )

Βρηκα κανα δυο σχετικα κοντα μου, (νοτια Καλιφορνια) για πενταροδεκαρες. Ποτε βγηκε το 1,8; Αυτα ηταν και τα δυο 1,6.

Νικος

ΥΓ: εχω ενα μηχανικο που ειναι πολυ καλημενος μια φορα ειχα παει και κατι εβαζα στο δικο μου και μου εδειξε τα αυτοκινητα του.

Ενα καφετι Galant VR4.
Μια Celica All Trac
Ενα Toyota Starlet (το παλιο πισωκινητο- εχει ενα τοιχο γεματο τροπαια απο αγωνες)
Ενα Acura NSX
Ενα Toyota φορτηγακι 4Χ4 για να κουβαλαει το Starlet που ειναι καθαρα αγωνιστικο.
Μια απο τις παλιες Corolla πισωκινητη με ΤEC III εγκεφαλο και τουρμπο.
Ειχε πινακιδες αλλα ειχε και ρολ μπαρ μεσα και ενα Sparco καθισμα (και τιποτα αλλο στο εσωτερικο, οποτε μαλλον πηγαινε για αγωνιστικο.

Σκεφτοτανε να αγοραζε ενα 323GTX.

Του ειπα οτι ειναι μουρλος μια και μπορεις να οδηγας ενα αυτοκινητο καθε μερα. Αλλα βεβαια μπορει να οδηγας διαφορετικο αυτοκινητο καθε μερα.

Νικος

up
1 user has voted.
dimsabas
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 33 λεπτά
Joined: 13/01/2003 - 13:35
Bill33, έχεις απόλυτο δίκιο

Bill33, έχεις απόλυτο δίκιο για τη βρώμα των καταλυτών των Mazda εκείνης της εποχής, αλλά αυτό ίσχυε μόνο για τα φθηνότερα μοντέλα της εταιρίας (121, 323 1.3). Το GTX, σήμερα μετά από 12,5 χρόνια και 153.000 χ.λ.μ., έχει έναν καταλύτη που δεν έχει μυρίσει ποτέ (αν βέβαια διατηρεί στο ελάχιστο τις αρχικές του ιδιότητες).
Όταν άνοιξα το topic, αναφερόμουν σε υποτιμημένα μοντέλα, αλλά ήλπιζα ότι θα δινόταν έμφαση σε τουρμπάτα τετρακίνητα, αντιπάλους του 323 (π.χ. Sunny GTi-R) και όχι να αναλωθούμε στην ΑΕ86. Εξαιρετικό αυτοκίνητο μεν, θα περίμενα όμως ότι κάποιος θα βρισκόταν να σχολιάσει το συγκριτικό των 4Τ του 1992, στο οποίο το 323 GTR έδειχνε το δρόμο σε Lancia Deltona και Ford Escort RS Cosworth. Δε σας κάνει καθόλου εντύπωση αυτό; Για σχολιάστε το λίγο. Μήπως θυμάστε πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε στο δρόμο 323 GTX ή GTR;

up
2 users have voted.
skullone
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/07/2002 - 07:37
Krusenstern":2p90af9g wrote

Krusenstern":2p90af9g wrote:
Dimitris_":2p90af9g wrote:
Καμια φωτο της AE-86?

παίδες υπάρχει φίλος εδώ μέσα με μια τέτοια, και την έχει κούκλα σκέτη. Έχει και σάιτ με φωτό.

Σπύρος

Υπάρχει και μια στα Χανιά. Την είδα μια φορά να βγαίνει από Αγίους Αποστόλους με το πλάι.

up
4 users have voted.
PapaZent
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
dimsabas":3ah0xxt0 wrote

dimsabas":3ah0xxt0 wrote:
Bill33, έχεις απόλυτο δίκιο για τη βρώμα των καταλυτών των Mazda εκείνης της εποχής, αλλά αυτό ίσχυε μόνο για τα φθηνότερα μοντέλα της εταιρίας (121, 323 1.3). Το GTX, σήμερα μετά από 12,5 χρόνια και 153.000 χ.λ.μ., έχει έναν καταλύτη που δεν έχει μυρίσει ποτέ (αν βέβαια διατηρεί στο ελάχιστο τις αρχικές του ιδιότητες).
Όταν άνοιξα το topic, αναφερόμουν σε υποτιμημένα μοντέλα, αλλά ήλπιζα ότι θα δινόταν έμφαση σε τουρμπάτα τετρακίνητα, αντιπάλους του 323 (π.χ. Sunny GTi-R) και όχι να αναλωθούμε στην ΑΕ86. Εξαιρετικό αυτοκίνητο μεν, θα περίμενα όμως ότι κάποιος θα βρισκόταν να σχολιάσει το συγκριτικό των 4Τ του 1992, στο οποίο το 323 GTR έδειχνε το δρόμο σε Lancia Deltona και Ford Escort RS Cosworth. Δε σας κάνει καθόλου εντύπωση αυτό; Για σχολιάστε το λίγο. Μήπως θυμάστε πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε στο δρόμο 323 GTX ή GTR;

αν και Δεν είναι καθόλου κακό θέμα η ΑΕ-86 δεν μπορεί να τεθεί θέμα σύγκρισης μεταξύ όλων των homologation specials της Ιαπωνίας και της Ιntegrale. Αλλά όπως λέει και κάποιο signature εδώ μέσα, αν τα Ιταλικά αυτοκίνητα ήταν αξιόπιστα θα ηταν τα μοναδικά αυτοκίνητα στον κόσμο!
έχω δεί και έχω ακούσει ιστορίες που όλες καταλήγουν στο ότι είναι ένα αυτοκίνητο για να βλέπεις και όχι για να οδηγείς(όχι οτι δεν τα καταφέρνει, απλά οτι είναι...μηχανολογικό ρίσκο).
Το RS λίγο-πολύ προσαρμογή του ήδη πολύ μπροστά απο την εποχή πακέτου του Sierra στην καρότσα του Escort και αποτέλεσμα άλλη μία επιτυχημένη δεκαετία συμμετοχών σε αγώνες παντός τύπου ανα τον κόσμο. Το μοτέρ και μόνο πιστεύω πως είναι ένα απο τα 10 καλύτερα μοτέρ μαζικής παραγωγής όλων των εποχών.
Τώρα οι Ιάπωνες κάπου στην αρχή των '90s αποφάσισαν να κάνουν θραύση στο χώρο με όλες τις εταιρείες, πλην της Honda, να θέλουν κομμάτι απο την πίτα. Φυσικά οι επιτυχημένες προσπάθειες έχουν επιβιώσει και αναβαθμιστεί κάμποσες φορές μέχρι τις μέρες μας με τα Impreza και τα Evolution για τα οποία σίγουρα όλοι μας έχουμε ακούσει πολλά. Απο την άλλη όσες δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα τσεκουρώθηκαν απο τα εργοστάσια εν μια νυκτί αφήνοντας οποιοδήποτε development στη μέση.
Αυτό απο τη μια ηταν καλό γιατί αφ'ενός μοντέλα οπως το GTi-R, τα 323 (GTX/GTR/GTae) oi GT4 κτλ. δεν είχαν την προώθηση και τη διαφήμιση που θα τα έκανε ποθητά απο τον πολύ κόσμο οπότε οι τιμές τους κυμαίνονται σε επίπεδα αυτοκινήτων πόλης και αφ'ετέρου γιατί έμεινε το πεδίο των βελτιώσεων σε ιδιώτες οι οποίοι βελτίωσαν τα συγκεκριμένα σε ουσιαστικούς τομείς, κρατώντας πάλι το κόστος σε επίπεδα ιδιώτη που δεν θέλει να δώσει μια περιουσία για να κάνει την πλακα του.
Τα ποιό διακριτικά είναι τα GTX που μάλλον δεν έχουν καμμία εμφανή διαφορά, άντε και τα R με τον διαφορετικό(αλλά σπανιο) προφυλακτήρα.
Τα GTi-R και οι GT4 με τα top-mount intercoolers, έπρεπε να έχουν και τρόπους να τα διοχετεύουν με αέρα, οπότε και τα χαρακτηριστικά καπώ που τα κάνουν να ξεχωρίζουν.

Οπότε αν έχετε περί τα 10.000 Ευρώ να επενδύσετε, είναι πολύ αξιόλογος τρόπος να το κάνετε και πολύ προσιτός για να μην το κάνετε. Αν δεν έχετε οδηγήσει τετρακίνητο δεν ξέρετε τι χάνετε!

up
2 users have voted.
lkar
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 29/04/2003 - 10:10
BILL33":3djtvrr7 wrote:Απο τα

BILL33":3djtvrr7 wrote:
Απο τα MAZDA εκεινης της εποχης μου εχει μεινει η βρωμα (σαν κλουβιο αυγο )που εβγαζαν απο την εξατμιση λογω καταλυτη.

Ναι γιατί είχαν ηλεκτρονικό καρμπιρατές και είχαν οξειδωτικούς καταλύτες. Αλλες εποχές

up
1 user has voted.
cmarin
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Krusenstern":2ghfo7w4 wrote:

Krusenstern":2ghfo7w4 wrote:
παίδες υπάρχει φίλος εδώ μέσα με μια τέτοια, και την έχει κούκλα σκέτη. Έχει και σάιτ με φωτό.
Σπύρος

...o Euripides... ...που να την δείτε και στον δρόμο!!!

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo