-
Έχοντας καταλήξει σε τρία μοντέλα (με ψιλο-outsider το Sirion ), ζητώ χείρα βοηθείας. Η τιμή θα είναι αυτή, για να μην ξεπεράσει κατά πολύ τα 12 χιλιάρικα με τα 'διάφορα έξοδα' (πινακίδων κλπ.) και ενδεχόμενου μεταλλικού χρώματος και άλλων 'ψιλολοϊδιών'.
Εσείς τί λέτε / τί εμπειρίες έχετε ; -
Έχοντας καταλήξει σε τρία μοντέλα (με ψιλο-outsider το Sirion ), ζητώ χείρα βοηθείας. Η τιμή θα είναι αυτή, για να μην ξεπεράσει κατά πολύ τα 12 χιλιάρικα με τα 'διάφορα έξοδα' (πινακίδων κλπ.) και ενδεχόμενου μεταλλικού χρώματος και άλλων 'ψιλολοϊδιών'.
Εσείς τί λέτε / τί εμπειρίες έχετε ; -
Έχοντας καταλήξει σε τρία μοντέλα (με ψιλο-outsider το Sirion ), ζητώ χείρα βοηθείας. Η τιμή θα είναι αυτή, για να μην ξεπεράσει κατά πολύ τα 12 χιλιάρικα με τα 'διάφορα έξοδα' (πινακίδων κλπ.) και ενδεχόμενου μεταλλικού χρώματος και άλλων 'ψιλολοϊδιών'.
Εσείς τί λέτε / τί εμπειρίες έχετε ; -
Πιο αξιοπιστο πρεπει να ειναι το Sirion το οποιο ειναι και 1300cc αρα λιγοτερα τελη κυκλοφοριας αλλα και μικροτεροι χωροι. Επισης θα πρεπει να ειναι πιο ευκολο στους στενους δρομους, παρκαρισμα κλπ.
Το C3 εχει τους μεγαλυτερους χωρους απο τα 3 αλλα απο αξιοπιστια λεγονται πολλα οπως και για το Ibiza.Εχω οδηγησει και τα 3, μου αρεσουν εχουν και τα 3 δυνατα σημεια. Δεν θα ηθελα να εχω το ιδιο διλλημα. Ισως αν μου εβαζαν το μαχαιρι στο λαιμο να διαλλεγα το Sirion, αλλα και παλι αν ειναι για κατι πιο ευριχωρο...
Αντε τωρα να διαλεξεις μετα απο αυτα.
-
Είσαι σίγουρος πως ΘΕΛΕΙΣ ένα από αυτά;
Τέσπα, από αυτά μάλλον το C3, αν είναι βελτιωμένο κατασκευαστικά όπως το C3 XTR Sensodrive που οδήγησα πρόσφατα, που δεν έτριζε όπως το C2 που είχα οδηγήσει όταν βγήκε.
Πάντως, το C3 θα το έπαιρνα ΜΟΝΟ με το Sensodrive, το οποίο δουλεύει εξαιρετικά, κι αν το θέλεις γι'αυτοκίνητο πόλης, να το ξανασκεφτείς αν το θέλεις χειροκίνητο.
Το Sirion είναι κάπως κακομούτσουνο, αλλά λογικά θα είναι πιο αξιόπιστο από το C3. Δεν θα το αγόραζα πάντως.
Το Ibiza με τίποτε, είναι και ένα βήμα πριν την αντικατάσταση, ούτε μού άρεσε ποτέ...
Τέσπα, πολύ περίεργη η λίστα σου βρε αδερφέ μου! Μήπως αντί για το C3 πάρεις μια C4 να γουστάρεις; Κλάσεις καλύτερο τουτου και ελάχιστα μεγαλύτερο, ενώ η διαφορά στην τιμή είναι μερικές εκατοντάδες ευρώ... -
Ibiza από εμένα.
Ως φοιτητάμαξο το έχουν πολλοί φίλοι μου και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.
Είναι οικονομικότατο, επιδόσεις δε μπορώ να κρίνω μιας και όλοι οι φίλοι μου έχουν το 100άρι, έχει όμως καλή οδική συμπεριφορά και γενικά είναι μια χαρά αυτοκίνητο.
-
Θα έλεγα Swift με τα 92 αλογάκια, όμορφο και τίμιο. Από τα υποψήφια Ibiza.
-
Το Sirion έχει κιόλας...5 ψήφους! Μάλλον έφερε ο Random το ανιψάκι κι αυτό έφερε τους φίλους του κι όλοι μαζί ψηφίζουν...ιάπωνα!
Το καημένο το Sirion, αφού κανείς δεν το αγοράζει, ας το ψηφίζουν και κάποιοι! -
Και το ΙΒΙΖΑ και το C3 αλλάζουν φέτος μέχρι το τέλος του 2008.
Αν είσαι αποκλειστικά σ'αυτά τα 3 καλύτερο το Sirion, μετά το ΙΒΙΖΑ (αρκετά ποιοτικό) και εκτός το γαλλικό (το έχω οδηγήσει και δεν ...) λόγω αξιοπιστίας ...
Τα υπόλοιπα ιαπωνικά τα έχεις αποκλείσει? (Yaris, Micra, Swift). -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είσαι σίγουρος πως ΘΕΛΕΙΣ ένα από αυτά;
Τέσπα, από αυτά μάλλον το C3, αν είναι βελτιωμένο κατασκευαστικά όπως το C3 XTR Sensodrive που οδήγησα πρόσφατα, που δεν έτριζε όπως το C2 που είχα οδηγήσει όταν βγήκε.
Πάντως, το C3 θα το έπαιρνα ΜΟΝΟ με το Sensodrive, το οποίο δουλεύει εξαιρετικά, κι αν το θέλεις γι'αυτοκίνητο πόλης, να το ξανασκεφτείς αν το θέλεις χειροκίνητο.
Το Sirion είναι κάπως κακομούτσουνο, αλλά λογικά θα είναι πιο αξιόπιστο από το C3. Δεν θα το αγόραζα πάντως.
Το Ibiza με τίποτε, είναι και ένα βήμα πριν την αντικατάσταση, ούτε μού άρεσε ποτέ...
Τέσπα, πολύ περίεργη η λίστα σου βρε αδερφέ μου! Μήπως αντί για το C3 πάρεις μια C4 να γουστάρεις; Κλάσεις καλύτερο τουτου και ελάχιστα μεγαλύτερο, ενώ η διαφορά στην τιμή είναι μερικές εκατοντάδες ευρώ...Η απόφαση θα είναι του πατέρα μου, αυτός ψάχνει γι' αυτοκίνητο ...
Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιεί ένα εκπαιδευτικό (βλ. σχολή οδηγών) Yaris II 1.3, υπερεξοπλισμένο και πανάκριβο, αλλά θα βγει όπου να 'ναι στη σύνταξη και πρέπει να 'χει κάτι δικό του για να μετακινείται (το Yaris θα παραμείνει στη σχολή οδηγών ...). Κίνητρό μου να του βρω κάτι αξιοπρεπές (από πλευράς κινητήρα/διαστάσεων/εξοπλισμού) ήταν η σκέψη του να δώσει περί τα 10 χιλιάρικα και να πάρει κάτι μεγαλύτερο, αλλά μεταχειρισμένο, χωρίς από την άλλη να τον 'ξεφραγκιάσω' για να πάρει σώνει και καλά κάτι που θα επιθυμούσα προσωπικά...
Αν βγάλεις έξω τα κορεάτικα, τότε η τριάδα είναι σχεδόν 'αναγκαστική' !!Υ.Γ.: η C4 είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ περίπτωση, αλλά πάνω από το όριο που ετέθη...
-
Ibiza έχει ο αδερφός μου, και ούτε αυτού του έχει βγάλει κανένα πρόβλημα, ενώ είναι και σχετικά άνετο. Μειονέκτημα τα υψηλότερα τέλη σε σχέση με τα γιαπωνεζάκια.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και το ΙΒΙΖΑ και το C3 αλλάζουν φέτος μέχρι το τέλος του 2008.
Αν είσαι αποκλειστικά σ'αυτά τα 3 καλύτερο το Sirion, μετά το ΙΒΙΖΑ (αρκετά ποιοτικό) και εκτός το γαλλικό (το έχω οδηγήσει και δεν ...) λόγω αξιοπιστίας ...
Τα υπόλοιπα ιαπωνικά τα έχεις αποκλείσει? (Yaris, Micra, Swift).Δυστυχώς, για τα Ibiza/C3 το γνωρίζω πως θ' αλλάξουν (μάλιστα, πωλητής στη SEAT μου ανέφερε, πως μπορεί το νέο Ibiza να έρθει μέσα στο καλοκαίρι !).
Κατά τα λοιπά, Yaris παίρνεις μόνο 1000άρι με βασικό επίπεδο εξοπλισμού μ' αυτά τα χρήματα, το Micra έχει (κατά τη γνώμη μου) αρκετά 'μικρό' κινητήρα, ενώ το Swift είναι πάνω από τον προϋπολογισμό (προσωπικά, θα επέλεγα ή αυτό ή το νέο Fabia, στη βασική του έκδοση, με τον κινητήρα που έχει και το Ibiza) ... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Το καημένο το Sirion, αφού κανείς δεν το αγοράζει, ας το ψηφίζουν και κάποιοι!
Μην το λες, τον Ιανουάριο αν δεις τα νούμερα το αγόρασαν πιο πολλοί απ' όσους το honda jazz ή το mazda2 και διπλάσιοι απ'όσους το clio...
-
το μικρα εχει 'μικρο' κινητηρα?
τεσπα...οι επιλογες σου ειναι λιγο παλιες και προσωπικα δυσκολα θα προτεινα κατι απο τα 3...
ξαναδες την αγορα και δε χαθηκε ο κοσμος για λιγα ευρω παραπανω...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το μικρα εχει 'μικρο' κινητηρα?τεσπα...οι επιλογες σου ειναι λιγο παλιες και προσωπικα δυσκολα θα προτεινα κατι απο τα 3...
ξαναδες την αγορα και δε χαθηκε ο κοσμος για λιγα ευρω παραπανω...Σχετικά με το Μίκρα έχω πει σε αρκετές περιπτώσεις και εγώ ότι πρόκειται για πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο (λίγο εμφανισιακά αδικημένο για κάποιους).
Ίσως καλή επιλογή (με λίγη αναμονή) είναι και το Suzuki Splash ή το αντίστοιχο Opel που έρχεται σε καλές τιμές ...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
το μικρα εχει 'μικρο' κινητηρα?τεσπα...οι επιλογες σου ειναι λιγο παλιες και προσωπικα δυσκολα θα προτεινα κατι απο τα 3...
ξαναδες την αγορα και δε χαθηκε ο κοσμος για λιγα ευρω παραπανω...
Για το Micra, όπως προείπα, πιστεύω πως επειδή ο κινητήρας του και μικρότερος είναι από τους άλλους σε χωρητικότητα αλλά και σε ιπποδύναμη (ΔΕΝ ΞΕΡΩ τι σημαίνει αυτό στην πράξη, αν υπάρχουν αριθμοί, που να λένε κάτι σχετικό, ας τους δούμε), μάλλον κάποιον αντίκτυπο θα έχει αυτό ...
'Λίγα ευρώ'; Πιο συγκεκριμένα ; -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Για το Micra, όπως προείπα, πιστεύω πως επειδή ο κινητήρας του και μικρότερος είναι από τους άλλους σε χωρητικότητα αλλά και σε ιπποδύναμη (ΔΕΝ ΞΕΡΩ τι σημαίνει αυτό στην πράξη, αν υπάρχουν αριθμοί, που να λένε κάτι σχετικό, ας τους δούμε), μάλλον κάποιον αντίκτυπο θα έχει αυτό ...
'Λίγα ευρώ'; Πιο συγκεκριμένα ;Γιατί δεν πας να το οδηγήσεις για να σου φύγει η απορία;
Αν και 1.2, είναι αρκετά δυνατός, και το κιβώτιο έχει τέτοια κλιμάκωση που κρύβει τα λιγότερα κυβικά (για μέσα στην πόλη πάντα) πολύ καλά.
Και θα σου βγει πιο οικονομικό στα πάγια έξοδα (τέλη, ασφάλεια) σε σχέση με τα ευρωπαϊκά 1.4.Τι μετακινήσεις θα γίνονται με αυτό είπαμε;
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Για το Micra, όπως προείπα, πιστεύω πως επειδή ο κινητήρας του και μικρότερος είναι από τους άλλους σε χωρητικότητα αλλά και σε ιπποδύναμη (ΔΕΝ ΞΕΡΩ τι σημαίνει αυτό στην πράξη, αν υπάρχουν αριθμοί, που να λένε κάτι σχετικό, ας τους δούμε), μάλλον κάποιον αντίκτυπο θα έχει αυτό ...
'Λίγα ευρώ'; Πιο συγκεκριμένα ;Γιατί δεν πας να το οδηγήσεις για να σου φύγει η απορία;
Αν και 1.2, είναι αρκετά δυνατός, και το κιβώτιο έχει τέτοια κλιμάκωση που κρύβει τα λιγότερα κυβικά (για μέσα στην πόλη πάντα) πολύ καλά.
Και θα σου βγει πιο οικονομικό στα πάγια έξοδα (τέλη, ασφάλεια) σε σχέση με τα ευρωπαϊκά 1.4.Τι μετακινήσεις θα γίνονται με αυτό είπαμε;
Τουλάχιστον ένα ταξίδι από/προς Μεγαλόπολη Αρκαδίας κάθε μήνα και το καλοκαίρι εξορμήσεις από Μεγαλόπολη προς τα πέριξ . Κατά τα λοιπά, στην πόλη...
-
Αν είναι έτσι, καλύτερα το Micra, αν και ακόμη καλύτερα την C4, μιλάμε για ένα χιλιάρικο διαφορά!
Καλύτερο το Micra από αυτά που αναφέρεις πάντως! -
Sirion Δαγκωτό ! Σειριακό πλζ
Οποιος το έχει οδηγήσει ξέρει
"Μικρό" 5θυρο, 11.500-11.700