-
Μου κάνει εντύπωση, τόσον καιρό που έχει γίνει το υποφόρουμ μας, πως και δεν το σκεφτήκαμε να ανοίξουμε ένα thread με τα κλασσικά της πρώτης προσέγγισης. Ασχέτως από το τι γράφουμε, οι περισσότεροι είμαστε ακόμα 'ψάρια' στο χώρο του κλασσικού, όπως και οι υπόλοιποι που μας διαβάζουν εδώ, σε σχέση με τις 'μανούλες' του χώρου.
Η επιλογή του πρώτου αυτοκινήτου για ένα ψάρι είναι σημαντικότατη γιατί θεωρώ ότι του δίνει την πρώτη άποψη και του διαμορφώνει αναλόγως τη συμπεριφορά μελλοντικά.
Για βάλτε, λοιπόν, εδώ τις προτάσεις σας για πρώτο κλασσικό και ξαναθυμηθείτε την πρώτη αγορά που κάνατε, με πιο έμπειρο μάτι αυτή τη φορά! -
Μου κάνει εντύπωση, τόσον καιρό που έχει γίνει το υποφόρουμ μας, πως και δεν το σκεφτήκαμε να ανοίξουμε ένα thread με τα κλασσικά της πρώτης προσέγγισης. Ασχέτως από το τι γράφουμε, οι περισσότεροι είμαστε ακόμα 'ψάρια' στο χώρο του κλασσικού, όπως και οι υπόλοιποι που μας διαβάζουν εδώ, σε σχέση με τις 'μανούλες' του χώρου.
Η επιλογή του πρώτου αυτοκινήτου για ένα ψάρι είναι σημαντικότατη γιατί θεωρώ ότι του δίνει την πρώτη άποψη και του διαμορφώνει αναλόγως τη συμπεριφορά μελλοντικά.
Για βάλτε, λοιπόν, εδώ τις προτάσεις σας για πρώτο κλασσικό και ξαναθυμηθείτε την πρώτη αγορά που κάνατε, με πιο έμπειρο μάτι αυτή τη φορά! -
Μου κάνει εντύπωση, τόσον καιρό που έχει γίνει το υποφόρουμ μας, πως και δεν το σκεφτήκαμε να ανοίξουμε ένα thread με τα κλασσικά της πρώτης προσέγγισης. Ασχέτως από το τι γράφουμε, οι περισσότεροι είμαστε ακόμα 'ψάρια' στο χώρο του κλασσικού, όπως και οι υπόλοιποι που μας διαβάζουν εδώ, σε σχέση με τις 'μανούλες' του χώρου.
Η επιλογή του πρώτου αυτοκινήτου για ένα ψάρι είναι σημαντικότατη γιατί θεωρώ ότι του δίνει την πρώτη άποψη και του διαμορφώνει αναλόγως τη συμπεριφορά μελλοντικά.
Για βάλτε, λοιπόν, εδώ τις προτάσεις σας για πρώτο κλασσικό και ξαναθυμηθείτε την πρώτη αγορά που κάνατε, με πιο έμπειρο μάτι αυτή τη φορά! -
γνωμη μου
πρωτη επιλογη για καποιον που πρωτοκαταπιανεται με αυτο το χωρο ειναι ο σκαθαρος
με διαφορα απ τα αλλα, εχει τα παντα απο πραματα, ναναι καλα η κυρα ποπη, παμφθηνα, δεν σπαει δεν χαλαει, τον μαστορευεις και μοναχος σου αν ψιλοπιανουνε τα χερια σου....
και δεν σπρωχνεις και ενα καραβι φραγκα....
τι αλλο θες απο ενα κλασσικο για αρχη?εγω βεβαια ηρθα σ αυτο το χωρο κατα λαθος....
μου αρεσαν τα αγωνιστικα αυτοκινητα, η διασκεδαση μ αυτα, κατα συνεπεια τα πισωκινητα, αρα τα παλιοτερα.....
επισης μου αρεσε το χωμα πολυ, αρα να μην σπαει, αρα γιαπωνεζικο και να η ρετσινια.... -
Οι 9 στους 10 πρωτάρηδες, πριν ακόμη αποκτήσουν κλασικό, ονειρεύονταν ένα (ή και περισσότερα ) από τα παρακάτω:
- Alfa Romeo GT Veloce
- Alfa Romeo Spider (κατα προτίμηση 1η και 2η σειρά)
- BMW 02
- VW Beetle
- Ford Escrot (Mk1 & Mk2)
- MG B Roadster
- Triumph Spitfire
- Mini
- Lancia Fulvia
- Ford Mustang
- Fiat 124 Spider
Αυτά βέβαια όταν σκέφτεσαι 'ρομαντικά'...
Στην πραγματικότητα, αν μπορούσα να επηρρεάσω κάποιον απ αυτούς, θα πρότεινα τα εξής:
(Μιλάμε για ένα θεωρητικά άριστο αυτοκίνητο, χωρίς ανάγκη για σημαντική δουλειά πάνω του)
Μέχρι 6.000€
- VW Beetle
- Minι
- Citroen 2CV
- BMW 1502
- ΜΒ W114/115
- Autobianchi A112 Abarth
- Fiat 500
- Lancia Fulvia (4doors)
- Triumph 2000TC
- Triumph Herald Convertible
- Alfasud
- Ford Escort Mk1/Mk2
- Fiat 124 Coupe
- Lancia Beta Coupe
- Alfa Romeo Giulia
Μέχρι 12.000€
- BMW 2002
- Alfa Romeo GT Junior
- Lancia Fulvia Coupe
- Alfa Romeo Spider
- Triumph Spitfire MkIV/1500
- MG Midget
- (A better) Mini / κατά προτίμηση κάποιο Cooper Mk1
- Fiat 124 Spider
- VW Karman Ghia Coupe
- Volvo Amazon Coupe
Ίσως να είναι και άλλα πολλά αυτοκίνητα σε αυτά τα χρήματα.
Τα παραπάνω όμως θεωρώ ότι δεν θα προβληματίσουν σοβαρα τον πρωτάρη...Σε αυτές τις τιμές μπορείς να βρεις ενα πραγματικά πολύ καλό αυτοκίνητο (σε κάποια μοντέλα όμως είναι οριακά και θα πρέπει να πέσει πολύ ψάξιμο για το σωστό)
Στον 'πρωτάρη' δε θα πρότεινα με τίποτα project, εκτός κι αν αυτό είναι ένα εκ των Beetle, Mini, 2CV, A112 και μόνο εφόσον είναι αποφασισμένος να αποδεχτεί το ενδεχόμενο να του φτάσει περίπου 10Κ ένα τέτοιο αυτοκίνητο τελειωμένο.
Μιλάμε πάντα για τρομερή δουλειά άριστης πεοιότητας και στο κόστος έχουν συμπεριληφθεί όλα τα λάθη που θα κάνει κάποιος που ασχολείται για 1η φορά με κάτι τέτοιο. -
Ούτε ένα Audi 100LS στη λίστα σου βρε Νάσο;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Ούτε ένα Audi 100LS στη λίστα σου βρε Νάσο;χα χα χα
το ξερα οτι θα σκεφτεις κατι τετοιο.
Θα το έβαζα, αλλα πιστεύω ότι ο 'πρωτάρης' αν δεν έχει κάποιον να τον καθοδηγεί σε τέτοιου είδους αυτοκινητα (ειδικά όσον αφορά διαθεσιμότητα ανταλλακτικών) θα έρθουν στιγμές που θα τα βρεις λίγο... σκούραΈχει μπει το 112 όμως, ε?
-
Ναι αλλά ούτε ένα Taunus βρε Νάσο;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Ναι αλλά ούτε ένα Taunus βρε Νάσο;Ξέρεις πόσο συμπαθώ τα Ford.
Αλλά τα θεωρώ ακατάλληλα για Beginner's Classic λογω τραγικής διαθεσιμότητας ανταλλακτικώνΜε τα Εσκορτάκια όμως, κάτι πάει κι έρχεται...
Δεν θεώρησες περίεργο που δεν έχω βάλει ούτε ένα Capri?
-
Λοιπόν εξαρτάται από τον λόγο προσέγγισης του χώρου. Αν είναι λόγω εκτίμησης της κλασικής ομορφιάς η πιασάρικη πρώτη λίστα του Νάσου ισχύει 100% αλλά είναι πιθανόν να είναι και η πιο επικίνδυνη για το πορτοφόλι του πρωτάρη ιδίως όσον αφορά τις δημοφιλείς Αγγλο-ιταλικές επιλογές.
Αντίθετα αν η πρωταρχική αιτία προσέγγισης του κλασικού αυτοκινήτου είναι το συναισθηματικό δέσιμο με κάποιο αυτοκίνητο, όπως στην περίπτωσή μου, (που με τον καιρό θα απλωθεί σε ενδιαφέρον για οτιδήποτε με ρόδες έχει φτιαχτεί πριν μπούμε στην ...ΕΟΚ, όπως πάλι στην περίπτωσή μου) τότε τα πάντα παίζουν. Πιστεύω ότι ένα αυτοκίνητο που δεν έχει εξελιχθεί σε κλασική φίρμα είναι αρκετά πιθανόν να είναι πιο υγιής επιλογή για το πορτοφόλι ακόμη κι αν τα ανταλλακτικά του σπανίζουν λίγο παραπάνω. Η αγορά είναι πλέον παγκόσμια - ζήτω το internet και το ebay!
Πιστεύω ότι η εμπειρία μου με το Audi (πέρα από τις υπερβολές μου σε στοκάρισμα ανταλλακτικών) το επιβεβαιώνει.
Εγώ λοιπόν προτείνω κοινά τετράθυρα κυρίως αυτοκίνητα του 60-70. Ford, Opel, Peugeot, Mercedes, Audi φυσικά, τέτοια πράγματα.... Έχουμε όλοι διαπιστώσει ότι μία πολύ καλή W115 είναι πολύ φτηνότερη από ένα άθλιο Μινι! -
Νίκο συμφωνώ,
αλλά για μένα ο 'πρωτάρης' είναι κάποιος απλά ρομαντικός που του αρέσουν τα παλιά αυτοκίνητα, χωρίς όμως να έχει παρέες από άτομα που είναι ήδη στο χώρο, χωρίς να έχει τριβή με το ΕΒΑΥ, χωρίς καν να γνωρίζει ότι στη Φραντζή μπορεί να βρει κάποιο ανταλλακτικό.
Χωρις συναισθηματικές δεσμέυσεις (γιατί εκεί αλλωστε δε θα μπορούσαμε εμείς να προτείνουμε κάτι,. Θα το έχει προτείνει ήδη εκείνος στον εαυτό του )
Τουλάχιστον έτσι τον σκέφτομαι και γι αυτό έφτιαξα έτσι τη λίστα.Μην ξεχνάς ότι το πρώτο που θα βρει ενας πρωτάρης, είναι το αντίστοιχο κλαμπ για το αυτοκίνητό του.
Εκεί, μάρκες όπως Alfa Romeo, Mini, MB, Triumph... έχουν προβάδισμα λόγω ύπαρξης οργανωμένων κλαμπ ήδη στη χώρα μας.Ο Αουντάκιας θα πρέπει να βρει εσένα, ο Κατρελάκιας τον 7πας κ.ο.κ.
To Kadett B μου αρέσει πολύ. Ποιον θα βρω να με υποστηρίξει σε ένα τέτοιο εγχείρημα? Οι μοναδικοί που έχω γνωρίσει πριν κάποια χρόνια ήταν 2 ωραίοι τύποι (μπαμπάς και υιος) που είχαν 2 τέτοια αυτοκίνητα και πληθώρα ανταλλακτικών... Μετά απ αυτούς, τίποτα άλλο
Δεν λέω ότι κανείς δεν πρέπει να ασχολείται με σεντάν εκείνης της εποχής γιατι δεν είναι πιασιάρικα. Αλλά να σου πω κατι άλλο
Ο πρωτάρης δεν είναι κατασταλαγμενος. Παίρνει μια απόφαση βιαστική και με εντελώς διαφορετικά κριτήρια.
Μεγάλες πιθανότητες να πουλήσει αργότερα το 1ο του κλασικό, γιατί η οπτική του γωνία και ο τρόπος αντιμετώπισης του αντικειμένου, να είναι εντελως διαφορετικα μετα απο 3 χρόνια.
Τι θα το κάνει όμως το Taunus που θα του έχει στοιχίσει 10Κ? Το ίδιο που θα κάνεις το Audi...
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα μπορεί καν να τα σπρώξει (Θυμίσου πόσο δυσκολέύτικα εγώ να δωσω τη BMW μου, που ήταν πολύ καλό αυτοκίνητο και τα 3Κ που ζητούσα, τα είχε πάνω και με το παραπάνω...)*Ασχετο: τι μαλ@κιες βαζει το STAR ρε παιδια? Ινδική ταινία παρασκευιάτικα? *
Συνεχίζω...
Καλυτερα λοιπόν να πάρει ένα Mini ή ενα Spitfire. Οσο χαλια και να ειναι, αν το μετανιωσει καποια στιγμή... θα τα δωσει. Εστω και αν χρειαστει να χασει χρήματα απ αυτα που εχει δωσει.
Ουσιαστικα δε θα εχει χασει, θα εχει πληρώσει για να μάθει -
SPITFIRE
βρίσκω σωστή την προσέγγισή σου για το θέμα 'πρωταρης'! -
Ειναι σωστη
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Νίκο συμφωνώ,
αλλά για μένα ο 'πρωτάρης' είναι κάποιος απλά ρομαντικός που του αρέσουν τα παλιά αυτοκίνητα, χωρίς όμως να έχει παρέες από άτομα που είναι ήδη στο χώρο, χωρίς να έχει τριβή με το ΕΒΑΥ, χωρίς καν να γνωρίζει ότι στη Φραντζή μπορεί να βρει κάποιο ανταλλακτικό.
Χωρις συναισθηματικές δεσμέυσεις (γιατί εκεί αλλωστε δε θα μπορούσαμε εμείς να προτείνουμε κάτι,. Θα το έχει προτείνει ήδη εκείνος στον εαυτό του )
Τουλάχιστον έτσι τον σκέφτομαι και γι αυτό έφτιαξα έτσι τη λίστα.OK, συμφωνώ, αλλά αυτός είναι ο συνειδητοποιημένος πρωτάρης που έχει μια συναίσθηση του τι είναι και που βρίσκεται... Όταν έχεις συνειδητοποιήσει ότι το αυτοκίνητο δεν είναι κάτι στατικό που το φτιάχνεις όπως ο αμερικάνος στην ταινία με ένα κιλό μπογια, δυο σφυριά και πέντε κατσαβίδια, έχεις κάνει ένα σημαντικότατο βήμα.
Μπορείς να προτείνεις ο,τι θέλεις, ανάλογα με την περίπτωση του ανθρώπου που έχεις απέναντί σου, αλλά για μένα, η πρόταση που θα κάνεις σε ένα πρωτάρη θα είναι πάνω από όλα τέτοιοια ώστε να μην σιχτιρίσει την ώρα και τη στιγμή που ξεκίνησε και να μπει ομαλά και με λίγο ψάξιμο και με λίγη φασαρία (λίγη όμως) χωρίς να ξεπαραδιαστεί.Μην ξεχνάς ότι το πρώτο που θα βρει ενας πρωτάρης, είναι το αντίστοιχο κλαμπ για το αυτοκίνητό του.
Εκεί, μάρκες όπως Alfa Romeo, Mini, MB, Triumph... έχουν προβάδισμα λόγω ύπαρξης οργανωμένων κλαμπ ήδη στη χώρα μας.
Ο Αουντάκιας θα πρέπει να βρει εσένα, ο Κατρελάκιας τον 7πας κ.ο.κ.
To Kadett B μου αρέσει πολύ. Ποιον θα βρω να με υποστηρίξει σε ένα τέτοιο εγχείρημα? Οι μοναδικοί που έχω γνωρίσει πριν κάποια χρόνια ήταν 2 ωραίοι τύποι (μπαμπάς και υιος) που είχαν 2 τέτοια αυτοκίνητα και πληθώρα ανταλλακτικών... Μετά απ αυτούς, τίποτα άλλοΠολύ σωστή προσέγγιση αλλά πολύ ευρωπαϊκή κιόλας... το αρχικό ερέθισμα ξεκινά από την 'τρέλα'... πρώτα θα την πάρεις τη βελότσε και μετά θα σκεφτείς αν υπάρχει κλαμπ. Άλλωστε, κάθε μέρα βλέπουμε στο δρόμο αυτοκίνητα που οι οδηγοί τους δεν έχουν ιδέα (ούτε θέλουν να έχουν πολλές φορές) ότι υπάρχουν οργανωμένα κλαμπ στην Ελλάδα...
Δεν λέω ότι κανείς δεν πρέπει να ασχολείται με σεντάν εκείνης της εποχής γιατι δεν είναι πιασιάρικα. Αλλά να σου πω κατι άλλο
Ο πρωτάρης δεν είναι κατασταλαγμενος. Παίρνει μια απόφαση βιαστική και με εντελώς διαφορετικά κριτήρια.
Μεγάλες πιθανότητες να πουλήσει αργότερα το 1ο του κλασικό, γιατί η οπτική του γωνία και ο τρόπος αντιμετώπισης του αντικειμένου, να είναι εντελως διαφορετικα μετα απο 3 χρόνια.
Τι θα το κάνει όμως το Taunus που θα του έχει στοιχίσει 10Κ? Το ίδιο που θα κάνεις το Audi...
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα μπορεί καν να τα σπρώξει (Θυμίσου πόσο δυσκολέύτικα εγώ να δωσω τη BMW μου, που ήταν πολύ καλό αυτοκίνητο και τα 3Κ που ζητούσα, τα είχε πάνω και με το παραπάνω...)
*Ασχετο: τι μαλ@κιες βαζει το STAR ρε παιδια? Ινδική ταινία παρασκευιάτικα? *
Συνεχίζω...
Καλυτερα λοιπόν να πάρει ένα Mini ή ενα Spitfire. Οσο χαλια και να ειναι, αν το μετανιωσει καποια στιγμή... θα τα δωσει. Εστω και αν χρειαστει να χασει χρήματα απ αυτα που εχει δωσει.
Ουσιαστικα δε θα εχει χασει, θα εχει πληρώσει για να μάθειΠάλι σωστά τα γράφεις αλλά δεν πιστεύω ότι εκφράζεις την άποψη του πρωτάρη... Αυτός θα σκεφτεί ότι δεν πειράζει ένα αυτοκίνητο να στοιχίσει πολλά περισσότερα από όσα θα μπορέσει να το πουλήσει διότι, στην αρχή τουλάχιστον, όλοι σκεφτόμαστε ότι αυτό είναι το 'τελευταίο' μας, ότι θα το κάνουμε 'σιγά σιγά και δε θα φανεί' και άλλες τέτοιες σαχαλαμάρες ( )
Βασικοί κανόνες λοιπόν, από τη δική μου οπτική είναι:
- Να έχει κάτι το ιδιαίτερο για να εξάπτει τη φαντασία
- Να έχει επάρκεια ανταλλακτικων αν είναι δυνατόν και στην εγχώρια αγορά
- Να είναι σχετικά φτηνό στη χρήση του και αξιόπιστο για να μη βλαστημίσει
- Να προσφέρει δυνατότητες για DIY που ούτως ή άλλως θα επιχειρήσει ο (αδαής ) νέος!
5)Και κυριότερο, να μην είναι ακριβό!!! Η ιδεα του youngtimer νομίζω ότι βρίσκει την ιδανική της εφαρμογη εδω!!!!!
Η δική μου λίστα είναι η εξής:
Μέχρι 5Κ
Citroen 2cv
VW 1302
MB 114/115 ή 123 παλιότερη
Beemer E21 ή 1502
Golf Mk1
alfasud με επιφύλαξη και μόνο αν πρεπει (ανίατο νόσημα)...
Herald ή minor (αν είναι ασθενής συναδελφος)
Amazon sedanΜέχρι 8Κ
Μίνι
VW1200
MB114/115 ή 123 coupe ή 110 αν είναι τυχερός και πετύχει μια πολύ καλή
Μια gulia (αν είναι μαγκάκος)
Spitfire (αν είναι ασθενής)
1602 beemer
Μια υπερτέλεια HF delta turbo
Golf Mk1 GTI
Και αν είναι παλαβός Porsche 924...παραπανω λεφτα δε θα πρότεινα να δωσει.
Σε καμία περίπτωση δε θα πρεπει να αγορασει αυτοκίνητο project αλλα μόνο κατι ολοκληρωμενο, σε πολυ καλή κατασταση το οποίο το πολυ πολύ να θελει ενα φρεσκαρισμα στο χρώμα του! -
Υπάρχουν κλάσσικ και αυτοκίνητα που σε λίγα χρόνια θα είναι κλάσσικ και βρίσκονται ευκολότερα και με λίγα χρήματα.
Renault 4L
Renault 8
Renault 10
Fiat 600
Fiat 1100
Mini Moke
Hilman imp
Austin A40Υπάρχουν πολλά μικρά, για να είναι και φθηνά, αν θυμηθεί κανείς τι έβλεπε να κυκλοφορούν την 10ετία 55-65.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Υπάρχουν κλάσσικ και αυτοκίνητα που σε λίγα χρόνια θα είναι κλάσσικ και βρίσκονται ευκολότερα και με λίγα χρήματα.Renault 4L
Renault 8
Renault 10
Fiat 600
Fiat 1100
Mini Moke
Hilman imp
Austin A40Υπάρχουν πολλά μικρά, για να είναι και φθηνά, αν θυμηθεί κανείς τι έβλεπε να κυκλοφορούν την 10ετία 55-65.
Ξέρεις τι γίνεται;
Π.χ. το 600... ένα πρώτο κλασσικό πρέπει πάνω από όλα να είναι λειτουργικό! Δεν πρότεινα το 500ράκι, ούτε στα πολλά λεφτά διότι σαν αυτοκίνητο είναι μόνο συλλεκτικό (δοκίμασε να πας εκδρομή με τέτοιο ). Το ίδιο και με το μινιmoke! Τα ρενώ θεωρώ ότι έχουν το δικό τους κοινό που δε χρειαζεται κάποιου είδους καθοδήγηση... αυτός που είναι να πάρει κατρέλ ξέρει γιατί θα το πάρει και δε χρειάζεται μπούσουλα παρά μόνο για να διαλέξει το καταλληλότερο αυτοκίνητο!
Τώρα για τα Hillman και Austin ίσως σε κάποια άλλη χώρα (μαζί με το minor που έβαλα και εγώ, μη βγάζω την ουρά μου απέξω) μιας και εδώ απλά δεν υπάρχουν...
Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλά μικρά φθηνά... το ζήτημα όμως, που προκύπτεί είναι το πόσο θα κοστίσουν σε μια ενδεχόμενη μικροανακαταασκευούλα και τότε, φοβάμαι, το κόστος είναι υπολογίσιμο σε σχέση με την αντίστοιχη χαρά που θα πάρει κανείς (η οποία, ωστόσο, δίνεται απλόχερα στα περισσότερα από τα αυτοκίνητα που έβαλε, π.χ. ο Νάσος...). -
Μια καλή πρόταση σε λίγα χρόνια θαρρώ πως θα ναι το cinque της fiat. (το sporting αρχισε να βγαίνει το 94 ). Fun to drive, απλό στη συντήρηση (έτσι φαντάζομαι) και με ανταλλακτικά που κυκλοφορούν ακόμη.
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Ούτε ένα Audi 100LS στη λίστα σου βρε Νάσο;
χα χα χα
το ξερα οτι θα σκεφτεις κατι τετοιο.
Θα το έβαζα, αλλα πιστεύω ότι ο 'πρωτάρης' αν δεν έχει κάποιον να τον καθοδηγεί σε τέτοιου είδους αυτοκινητα (ειδικά όσον αφορά διαθεσιμότητα ανταλλακτικών) θα έρθουν στιγμές που θα τα βρεις λίγο... σκούραΈχει μπει το 112 όμως, ε?
ναι αλλά ούτε μια 911 στη λίστα σου βρε Νάσσσσο; ούτε ένα NSU TT, ούτε ένα Ro80, ούτε ένα Tucker Torpedo;;;;
-
Δεν μπορώ να κάνω λίστα με προτάσεις για πρωτάρηδες επειδή:
- δεν έχω τις γνώσεις που απαιτούνται για τα άλλα αυτοκίνητα πλην των δικών μου (και μάλλον ούτε και γι' αυτά πολύ καλά) σε θέματα δυσκολίας συντήρησης-ανακατασκευής και ανεύρεσης ανταλλακτικών.
- δεν πιστεύω ότι κάποιος πρωτάρης παίρνει την απόφαση έτσι out of the blue να αγοράσει κλασικό αυτοκίνητο χωρίς να του έχει γυαλίσει κάτι. Πιστεύω ότι αν κάτι τον τραβήξει στο χώρο σίγουρα θα είναι 2-3 αυτοκίνητα που του γυαλίσανε. Κατά συνεπεια δεν έχει νόημα να του πεις να πάρει σκαραβαίο ή W115 όταν του έχει γυαλίσει Alfa Romeo ή Lancia
- με αποσχολεί αρκετά η δική μου λίστα για να σκεφτώ και για άλλους!!!!!
-
Λοιπόν, η δική μου πρόταση για κάποιον νεοεισερχόμενο είναι ένα Citroen βατρ... καλα ντε μη βαράτε!!
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Τα ρενώ θεωρώ ότι έχουν το δικό τους κοινό που δε χρειαζεται κάποιου είδους καθοδήγηση...Αυτό πραγματικά σκεφτόμουν διαβάζοντας τα παραπάνω πόστ...αλήθεια γιατί θα πρέπει ένας νεοεισερχόμενος να καθοδηγηθεί για το ποιό αυτοκίνητο θα διαλέξει? Πρόβατο είναι? Δεν έχει συναίσθημα και γούστο?
Αν εγώ έχω πολλές αναμνήσεις (ή απλά καψούρα) απο ένα π.χ GS θα πρέπει να βάλω στην άκρη τα συναισθήματά μου και να πάρω ένα σκαραβαίο ή ένα αγγλικό μόνο επειδή έχουν εύκολη συντήρηση και επάρκεια ανταλλακτικών?
Αν τώρα κάποιος θέλει να μπεί απλά 'στο χώρο' επειδή είναι μόδα (πώς να το κάνουμε...είναι) και να γίνει 'συλλέκτης' με όλα τα παρελκόμενα, ε τότε ναι θα χρειαστεί καθοδήγηση και θα αποφασίσει με βάση την ψυχρή λογική, την εμπορικότητα του μοντέλου την επάρκεια ανταλλακτικών κλπ.
Για όλους εμάς τους υπόλοιπους δεν υπάρχει λογική...εγώ οδήγησα το 4L μου πρώτη φορά το '91 όταν ακόμη ήταν στην παραγωγή και μου άρεσε τόσο ώστε είπα αυτό θα είναι το αυτοκίνητό μου όταν βγάλω δίπλωμα και δεν πρόκειται να το αλλάξω. Κάποιος άλλος μπορεί να γοητεύτηκε απο το σχήμα π.χ. του MGB και να έκανε τα πάντα να βρεί ένα, άσχετα αν στην Ελλάδα αυτό είναι δύσκολο.
Και αλήθεια, γιατί θα πρέπει να υπάρχουν 'κανόνες' για την επιλογή του 'ιδανικού κλασικού'??? Μέχρι και στο χόμπι (προσωπικά: τρόπος ζωής) μας έχει εισβάλλει η τυποποίηση?
First Classic