-
Εδώ γράφουν τα 'κακά' παιδιά του ιστορικού!
Γκάζια, παντιλίκια, εξατμίσεις που ουρλιάζουν και μυρωδιά από castrol 30άρι και λιωμένο λάστιχο...
Ορμάτε!!!! -
Εδώ γράφουν τα 'κακά' παιδιά του ιστορικού!
Γκάζια, παντιλίκια, εξατμίσεις που ουρλιάζουν και μυρωδιά από castrol 30άρι και λιωμένο λάστιχο...
Ορμάτε!!!! -
Εδώ γράφουν τα 'κακά' παιδιά του ιστορικού!
Γκάζια, παντιλίκια, εξατμίσεις που ουρλιάζουν και μυρωδιά από castrol 30άρι και λιωμένο λάστιχο...
Ορμάτε!!!! -
10ετία '60, μάλλον 1963, ο Tom Trana με το Volvo 544 έκανε δοκιμές αλλάζοντας μπουζί και ζιγκλέρ στην παραλιακή Αναβύσσου. Επιτάχυνση με όλα για 400 μέτρα, φρένα, βγάλσιμο μπουζί, διάβασμα για το καύσιμο, άλλαγή μπουζί/ζιγκλέρ, και ξανά επιτάχυνση.
Εγώ με το ποδήλατο και την γλώσσα έξω να έχω σπάσει όλα τα ρεκόρ, κάποια στιγμή που κάθησα κάτω απο την εξάντληση το μάτι μου πήρε ένα σπασμένο ιμάντα ( τα 544 τα λεγόμενα καμπουράκια, και τα 122 Αμαζών είχαν 2 ιμάντες δεξιά και αριστερά που συγκρατούσαν το διαφορικό για να μην κρεμάει στα πηδήματα ) του τον έδειξα και για να με ευχαριστήσει μας έβγαλε φωτογραφία ο συνοδηγός του. Άλλοι άνθρωποι, άλλα χρόνια.
Από το Πασαλιμάνι στην Ακρόπολη για την εκκίνηση του ράλλυ Ακρόπολις, κάποια χρόνια με το ποδήλατο στην Πάρνηθα για την Ανάβαση, και στο Τατόϊ για τους Αγώνες, πάντα με το ποδήλατο. Να μην χορταίνεις την μυρωδιά απο το Castrol.
Στον τεχνικό έλεγχο στην ΕΛΦΙΝΚΟ στην Συγγρού, Η 300άρα Μerc του Berringer, η δίχρωμη Cortina του Roger Clark, το γαλάζιο Opel του Lambert με 2πλά λάστιχα πίσω, Ο Πεσματζόγλου, ο Κουλεντιανός, ο Ραφτόπουλος, ο Είπωρχ με το BMW 1800 με τα τετράγωνα φανάρια, άραγε τον θυμάται κανείς τον Σωτήρη Σοφιανόπουλο ? τεράστιος οδηγός, τόσοι και τόσοι άλλοι, που να τους θυμάσαι όλους, ο Γιάννης Χρονίδης, Ο μηνάς Βουρδουμπάκης, η μνήμη εξασθενεί, ήταν για εβδομάδες το κεντρικό θέμα συζήτησης.
Τα χρόνια πέρασαν και τρέχαμε στο Τατόϊ με τα μηχανάκια να δούμε τους Σιρόκο, Μοσχού, τον Σταμάτη Κόκκοτα, τους αδελφούς Μεϊμαρίδη, τον Μαύρο τον αδικοχαμένο στην Ρόδο Γιάννη και τον Γιώργο, με την Αλφα του Περικλή Φωτιάδη, άλλος τεράστιος άνθρωπος και οδηγός, και τον Γιώτγο με το Κουπεράκι. Γνωρίζει κανείς ότι η προτομή δεξιά στο παρτέρι στην είσοδο πρός την Κηφισιά απο την Εθνική από Πιραιά πρός Λαμία, είναι του Γιάννη Μαύρου Μεϊμαρίδη ?
Την εποχή εκείνη με μηχανές έτρεχαν με BMW o Δακανάλης, με BSA ο Γιάννης Τόγελος, με την Χόντα 450 την μαύρη ο μεγάλος Νίκος Γκουντούφας, αργότερα ο Ηλίας Μπάϊλας με το Jawa 250, ο Βαγγέλης ο Νάμνα με Maico.
Κόμπιασα, δεν μπορώ να συνεχίσω. Sorry.
-
Πολύ ωραίο! Ευχαριστούμε......
-
21 Quadra
Ανατρίχιασα!
-
Όταν μπορέσεις, συνέχισε... μας ταξιδεύεις για τα καλά
-
Εκεί γύρω στα 1964-65 ακριβώς δεν θυμάμαι, η Datsun τότε, το κεντρικό ήτανε στα σίδερα της Λεύκας στον Πειραιά, ακόμα υπάρχει εκεί NISSAN, δεν είχε φανοποιείο και συνεργαζότανε με τον Σταύρο Τερκιτσόγλου, λίγο πιό πριν από την Λεύκα, στην διασταύρωση, νομίζω Αγ.Βασιλείου λέγεται ο δρόμος και 2 στενά πρός την Νίκαια, στις γραμμές του τρένου έβγαινε το πίσω μέρος του μαγαζιού, υπήρχε το φανοποιείο του μαστρο-Σταύρου, διώροφο με ασανσέρ για τα αυτοκίνητα, πρωτάκουστο για την εποχή, ήταν τότε σαν να λέμε σήμερα το Μέγαρο.
Εκεί στην γωνιά στο Ισόγειο αριστερά, είχε ο Αντώνης Ο Κουλεντιανός το μαύρο Riley που έτρεχε τότε σε όλους τους αγώνες, πρέπει να ήτανε φίλος του μαστρο-Σταύρου γιατί πρέπει να το είχε 2-3 μήνες, και το έτριβε συνεχώς, το είχε κάνει όλο λαμαρίνα που γυάλιζε και έτριβε-έτριβε, τελειωμό δεν είχε. Ηθελε να το ελαφρώσει, μιλάμε για τέτοιο πάθος αυτοί οι άνθρωποι.
Ο Δημήτρης ο Ραζής νομίζω πως γνώριζε το αυτοκίνητο και τον κο Αντώνη.
-
Στο ίδιο μαγαζί εκείνα τα χρόνια ερχότανε όποτε είχε καμμιά γρατζουνιά, κανένα ψιλοακούμπισμα ο μεγάλος μας, ο Θανάσης ο Βέγγος.
Είχε ένα Bluebird βυσσινί ή καφέ σκούρο,που να θυμάμαι ακριβώς τόσα χρόνια, τετράγωνο, κάπως σαν το Fiat 1100, , άνθρωπος έξω καρδιά, καλοί μου άνθρωποι, φώναζε ο Θανάσης μόλις έβγαινε από το αυτοκίνητο, καλή του ώρα. Τότε είμαστε βοηθοί με τον Περπερίδη τον Χρήστο που έχει χρόνια φανοποιείο στην Ευαγγελίστρια στον Πειραιά.
Στην συνέχεια που ο Θεοχαράκης είχε την εμπλοκή με τους αγώνες είχε πια δικό του πλήρες συνεργείο και δεν χαρήκαμε την προετοιμασία των αυτοκινήτων που για χρόνια ανακάτεψαν τόνους πέτρες και χώματα.
Πιο πρίν, πρέπει να ήτανε 1963, την εποχή που έτρεχαν τα δίχρονα Saab με τον Carlson, δούλευα στην Πάντειο, κοντά στο συνεργείο του Αντώνη Τζέν ο οποίος έφτιαχνε μόνο Saab, μικροκαμωμένος και όλο νεύρο, δεν σταμάταγε να κινείται όλη μέρα,έτρεχε και ο ίδιος τότε με Saab, κάθε Ακρόπολις γινότανε πάρτυ στην Α.Φρατζή, όλη η ομάδα της Saab πήγαινε και ερχότανε με τα δίχρονα που έβγαζαν από πίσω σύνεφα το λάδι,και η μυρωδιά από το Castrol πότιζε τα απλωμένα ρούχα στις αυλές, μέχρι και τα βασιλικά στις γλάστρες Castrol μυρίζανε,
Α ρε μάνα τι έχω ζήσει.
-
Μπραβο ρε μαστορα!!!Είσαι ωραίος!!!
-
Το έχετε πάρει είδηση, φαντάζομαι, ότι το υπο-φόρουμ μας βγάζει διαμάντια στην επιφάνεια, έτσι;
-
Δεν είχα δώσει σημασία τόσες μέρες......
κρίμα.... δεν σας ξαναχάνω !!! -
Ανυπομονώ και γι΄άλλες τέτοιες περιγραφές!
-
Δώστεεε παλιότεροι!!!
-
-
δεν μου μοιάζει για αυτόν που λές.....πίσω πάντως (διακρίνεται ελάχιστα) πρέπει να είναι ο Salonen
-
δεν θυμαμαι ..!! οτι και να πεις
-
Πρέπει να είναι οι Roger Clark και Jim Porter
-
Πέρυσι στο τατόι, κάναμε πρόβες για την παρέλαση, 30άρης ανάμεσα στα 18χρονα, 'τι γυρεύει ο ψηλός στο στάγιερ? αστονα ρε ειναι παππούς' κατέβαζε η Πάρνηθα παγωμένο αέρα, προσπαθούσα να φτιάξω στο μυαλό μου εικόνες, να δώσω χρώμα στο κιτρινισμένο ασπρόμαυρο του auto express και των 4Τ, να φανταστώ την άλφα στο πέταλο στους 2 τροχούς και την 2002 αγριεμένη να ντριφτάρει.
Κλίνατε επί δεξιά ρε στραβάδια...τι λέει αυτός τώρα, φέρτε αχυρόμπαλες να φτιάξουμε πίστα...να έρθει η Α110 και τα αλλα φουσκωτα να πάμε το χρόνο πίσω... -
Sporting