-
Classic Audis? Υπάρχουν και τέτοια; Φυσικά και υπάρχουν. Περισσότερα εν καιρώ....
Προς το παρόν απλώς θαυμάστε με! -
Classic Audis? Υπάρχουν και τέτοια; Φυσικά και υπάρχουν. Περισσότερα εν καιρώ....
Προς το παρόν απλώς θαυμάστε με! -
Classic Audis? Υπάρχουν και τέτοια; Φυσικά και υπάρχουν. Περισσότερα εν καιρώ....
Προς το παρόν απλώς θαυμάστε με! -
-
Είδα σήμερα ένα γαλάζιο 100άρι ψιλοχρέπι που κυκλοφορεί Χολαργό-Παπάγου, πρέπει να το ξέρεις...
(σόρρυ αν έπρεπε να μπέ στο σαφάρι ) -
-
-
-
Έχω ένα τέτοιο http://xs.to/xs.php?h=xs119&d=07380&f=5f25.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs119&d=07380&f=7889.jpg
σε κατάσταση που πιθανόν να σώζεται....
Πιστεύετε ότι θα βρώ ανταλλακτικά? -
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Έχω ένα τέτοιο http://xs.to/xs.php?h=xs119&d=07380&f=5f25.jpg
http://xs.to/xs.php?h=xs119&d=07380&f=7889.jpg
σε κατάσταση που πιθανόν να σώζεται....
Πιστεύετε ότι θα βρώ ανταλλακτικά?DKW F-91 Sonderklasse 1953-58? Φοβερό! Έχεις τέτοιο αυτοκίνητο; Τα ανταλλακτικά είναι δύσκολα, βασικά Γερμανία και ebay είναι οι πηγές. Αν αποφασίσεις να το φτιάξεις θα κοιτάξω να σε φέρω σε επαφή με κάποιον από το Audi Sports Club Forum που έχει ένα εκπληκτικό DKW Auto Union 1000 και τώρα βοηθάει κάποιον που ανακατασκευάζει ένα DKW F-102.
Κι αν δεν θέλεις να το φτιάξεις μην το πετάξεις παρακαλώ!
-
Φωτογραφίες από Αμερικάνικη μπροσούρα του 100 C1 που προβάλλουν την ιστορία της Auto Union:
-
Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ AUDI
Μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο το όνομα Audi είχε πέσει σε αχρησία από την Auto Union. To σύντομο πέρασμα όμως της εταιρίας στην Daimler-Benz (η οποία αγόρασε το 87,8% των μετοχών το 1958 και στη συνέχεια το 100% για να το πουλήσει αργότερα σε δύο στάδια το 1965 και 1966 στην Volkswagen) ήταν καθοριστικό καθώς χρηματοδότησε την κατασκευή ενός τετράχρονου τετρακύλινδρου κινητήρα 1.7λ με υψηλή συμπίεση (11,2/1). Αυτόν τον κινητήρα φόρεσε όλη η πρώτη γενιά των Audi (72, 75, 80, 60, Super 90 και 100). Ο κινητήρας αυτός θα γίνει γνωστός με το όνομα “Mitteldruckmotor”, δηλαδή κινητήρας μέσης πίεσης, επειδή η αρκετά υψηλή συμπίεσή του τον τοποθετούσε μεταξύ των κινητήρων diesel και Οtto.
Η Daimler-Benz ξεκίνησε παράλληλα την ανανέωση των μοντέλων της DKW με την παρουσίαση του F-102 τον Μάρτιο του 1964. Το DKW F-102 είχε εντελώς νέα εμφάνιση και κάποιους νεωτερισμούς, αλλά διατήρησε τον τρικύλινδρο δίχρονο κινητήρα (1.2λ) της DKW και έτσι οι πωλήσεις δεν ήταν ικανοποιητικές. Έτσι ο νέος ιδιοκτήτης (VW) τον Σεπτέμβριο του 1965 φόρεσε τον νέο κινητήρα 1.7λ με 72 ίππους και με νέα εμφάνιση κυρίως εμπρός (τα στρογγυλά φώτα του F 102 αντικαταστάθηκαν από παραλληλόγραμμα) παρουσιάστηκε με το όνομα AUDI (που είχε πάψει να χρησιμοποιείται από το 1939) για να καταδειχθεί η μετάβαση στο νέο και η διακοπή των δεσμών με το αναχρονιστικό DKW.
Αν και αρχικά το νέο μοντέλο ήταν γνωστό απλά σαν Audi (με 72 ίππους), η γκάμα εμπλουτίστηκε με μοντέλα που ουσιαστικά φορούσαν διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου κινητήρα: 80 (80PS), 75 (75PS που αντικατέστησε το 72 και το 80), Super 90 το 1966 (που ήταν το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας) και Audi 60 το 1968. Στο 60 ο κινητήρας διατήρησε την ίδια διατομή (80χιλ) αλλά η διαδρομή μειώθηκε στα 74,4χιλ μειώνοντας τον κυβισμό του στα 1,5 λίτρα και την ιπποδύναμη στους 55 ίππους. Όλα αυτά τα μοντέλα διατηρήθηκαν στην παραγωγή μέχρι το 1972 που παρουσιάστηκε το νέο Audi 80 (B1), ενώ το DKW F 102 σταμάτησε να παράγεται το 1966. Είχαν όλα μπροστινή κίνηση και υπήρχαν δίπορτες, τετράπορτες και variant (στέισον) εκδόσεις.
Το Φθινόπωρα του 1968 παρουσιάστηκε ένα εντελώς νέο μοντέλο, κι αυτό με τον ίδιο κινητήρα, που αποτέλεσε την ναυαρχίδα της Audi: το 100 (C1) που ήταν το μοντέλο που έθεσε τις βάσεις για την μελλοντική επιτυχία της φίρμας. Το 100 σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου από την ίδια την Audi κρυφά από την Volkswagen ή οποία τελικά ενέκρινε την παραγωγή του. Αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία.....DKW F 102:
Audi (72):
Audi Super 90:
Audi 60:
-
Πολύ ωραίο το αφιέρωμα. Μπράβο!!!!!!
-
11,2 συμπίεση τη δεκαετία του 60... δε θυμάμαι κανέναν να έφτασε τόσο ψηλά. Ακόμη και σήμερα με τις χαρτογραφημένες αναφλέξεις, αισθητήρες προανάφλεξης και καλύτερη ποιότητα υλικών/κατεργασιών, θεωρέιται υψηλό νούμερο.
Γενικά η AUDI έδινε έμφαση στην εφαρμογή της τεχνολογίας στα αυτοκίνητά της (αρκετά σπάνιο για Γερμανό κατασκευαστή) τουλάχιστον τις δεκαετίες '60-'80 (βλ. εμπρός κίνηση, κινητήρες, τετρακίνηση....). Τα αυτοκίνητά της όμως έχαναν απο το πολύ κακό ζύγισμα λόγω του διαμήκους κινητήρα, και το στήσιμο που προοριζόταν περισσότερο για άνεση και ευστάθεια στην ευθεία παρά για στροφές. Αυτό που θα μου μείνει αξέχαστο είναι η διαγώνια (και πολύ κοντή) ράβδος Πανάρ του Audi 100 ('85-'86) αυτός που είχε τη φαεινή ιδέα πρέπει να ήταν τουλάχιστον σχιζοφρενής -
Μήπως γι'αυτό και 'έπεφταν' τόσο γρήγορα αυτοί οι κινητήρες; Στο Audi 100 πάντως η συμπίεση είχε μειωθεί στο 10,2/1.
O κινητήρας ήταν κρεμασμένος μπροστά από τον μπροστινό άξονα. Για να βελτιώσουν κάπως την κατανομή βάρους η μπαταρία ήταν τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα. Και στο 100 μέχρι το 1973 η πίσω ανάρτηση είχε διαγώνια ράβδο Πανάρ και αμορτισέρ χωρίς ελατήρια..
-
Εχω σαν το δικο σου Νικολα αλλα στρογγυλοφαναρο
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Εχω σαν το δικο σου Νικολα αλλα στρογγυλοφαναρο¨Εχεις Audi; Δεν μας τα έχεις πει αυτά! Για δώσε περισσότερες πληροφορίες...
-
Κιτρινο 100 LS με τα τεσσερα στρογγυλα φαναρια . Παροπλισμενο
-
Ντροπή Άκη! Παροπλισμένο Audi 100LS! Ποιάς χρονιάς είναι; Συνήθως πολλοί βάζανε εκ των υστέρων τα τέσσερα στρογγυλά φανάρια για να δείχνουν πιο χάι σαν το GL, αλλά από κάποια χρονιά και μετά νομίζω ότι και τα LS είχαν διπλά φανάρια. Στην Αμερική νομίζω υπήρχε μόνο LS αλλά είχε τη μηχανή και τα φανάρια του GL.
A και που είσαι; αν αισθανθείς μεγαλόψυχος και θέλεις να το χαρίσεις το δέχομαι σαν δώρο!
-
Του 72 νομιζω
Classic Audi Forum