Classic Volkswagen Forum

457 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
D-Jet
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/10/2005 - 11:23
Classic Volkswagen Forum

Μια μικρή παράθεση από παλιότερη δημοσίευση για να βοηθηθούν όσοι κάνουν την πρώτη προσέγγισή τους στο χώρο του σκαθαριού!

D-Jet":2ze9bqed wrote:
Μίνι αφιέρωμα:
VW (σκαραβαίος).

Υπάρχουν τρεις κύριες γενιές σκαθαριών που ξεχωρίζουν εύκολα μεταξύ τους. Τα μοντέλα πριν το '67, τα μοντέλα μετά το '67 και τα 1302, 1303.
Στην πραγματικότητα, κάθε γενιά άλλαζε σε λεπτομέρειες από μήνα σε μήνα (πάνω από 82000 αλλαγές!!!!!) αλλά το αυτοκίνητο έμενε σχεδόν όμοιο σε σουλούπι και χαρακτηριστικά...

Πρώτη γενιά.
Η πρώτη γενιά καλύπτει από τα πρώτα μεταπολεμικά σκαθάρια, με το διπλό πίσω παρμπρίζ '49-'52, το οβάλ παρμπριζ πίσω '53-'56 και τα υπόλοιπα από το '57-'67, με μικροδιαφορές μεταξύ τους.
Σημαντικές αλλαγές και ημερομηνίες:
1949:
1100κ.εκ με 25 αλογακια... σούστες μπρος πίσω, λεπτοί προφυλακτηρες και ανύπρκτα φώτα από το 6βολτο κύκλωμα, δυο παρμπριζάκια πίσω (split)

1951
εξαερισμός από τα μπροστα φτερα

1952
σπαστά παραθυράκια μπροστα (!!!), ντουλαπάκι με καπάκι στο ταμπλώ

1953
Οβαλ πίσω παρμπρίζ

1955
1200κ.εκ 30 άλογα (!), διπλή εξάτμιση πίσω (σπορ!!! )

1957
Καινούργιο ταμπλώ μαζί με το μεγαλύτερο πίσω παρμπριζ

1960
Στενά φλας στα μπροστινά φτερά αντί για semaphores ! 34 αραβικά αλογα!!!!!

1961
Μεγαλύτερα (οβάλ) φανάρια πίσω με φλας, δυνατότητα τοποθέτησης ζωνών ασφαλείας!

1962
Εναλλάκτες θερμότητας φρέσκου αέρα... αναγνωρίσιμοι από τους χοντρούς χαρτοσωλήνες γύρω από το μοτέρ.

1963
φαρδαίνει η πλαφονιέρα της πινακίδας πίσω, κάπου προς το τέλος του χρόνου γίνονται και τα φλας φαρδύτερα (τα γνωστά που μοιάζουν με δάκρυ)

1964
τίποτα σημαντικό...
το δικό μου παράγεται τότε, στο Emden της Γερμανίας!

1965
παρουσιάζεται το μοντέλο 1300 deluxe
Ζάντες με τρύπες και επίπεδα τάσια, 40 άλογα.
(ο πατέρας μου είχε τέτοιο... εκτελωνίστηκε λίγες μέρες μετά το δικό μου και πρώτος κάτοχος ήταν ένας κύριος από την πόλη της μητέρας μου, αρκετά πρωτού γνωριστούν με τον πατέρα μου!!!)

1966
Στενεύει το χρωμιάκι γύρω γύρω από το αυτοκίνητο και στο καπώ.
Νέα μηχανή 1500κ.εκ με 44 άλογα (αυτό είναι το καλύτερο VW κατά πολλούς ειδικούς). Τα 1966 σκαθάρια ξεχωρίζουν πανεύκολα από το στρογγυλό κουμπι στα χερούλια από τις πόρτες, μοναδικό χαρακτηριστικό σε αυτά.

Δεύτερη γενιά
Στη δεύτερη γενιά σκαθαριών ανήκει το μεγαλύτερο ποσοστό των σκαθαριών που υπάρχουν και κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Είναι και τα πιο φτηνά παραλληλα.

1967
καινούργιο λουκ. Πιο στρογγυλά φτερά, μεγαλύτεροι προφυλακτηρες με ρίγα στη μέση, μεγαλύτερα φανάρια (με λευκά για την όπισθεν σαν εξτρα!!) τρυπίτσες στο μπροστινό μέρος για φρέσκο αέρα και εξαερισμός από το πάνω μέρος του ταμπλό (όχι μοτερ, ακόμα!). Τάπα βενζίνης έξω από το καπώ στα δεξιά, μπροστά από το συνοδηγό...
Κολώνα τιμονιού ασφαλείας που υποχωρεί σε ενδεχόμενο τρακάρισμα.
1.8.1967 ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ 12ΒΟΛΤΟΙ!!!!
(πάντα για τα καλά μοντέλα... το 1200 ή αλλιώς economy beetle παραμένει πάντα το ίδιο, με ένα υβρίδιο παλιού σουλουπιού με καινούργια φώτα μπρος και παλιά πίσω... αυτό το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να παράγεται μέχρι στις μέρες μας σε διάφορες χώρες και με διάφορους κινητήρες σε άπειρες παραλλαγές...)

1969
το πίσω καπώ του κλειστού έχει 10 τρυπίτσες σε δυο ομάδες... το αντίτοιχο κάμπριο 28. καινούργιο 1600 μοτέρ από το τρανσπόρτερ για την Αμερική με 47 (ατίθασους) ίππους.

1302-1303
Τα 1302 και 1303 είναι τα λεγόμενα super beetles... Βασικό τους χαρακτηριστικό είναι η ανάρτηση με γόνατα μακφέρσον μπροστά. Είναι τα ιδανικά σκαθάρια (ειδικά το 1302 με το κλασσικό λουκ) για κάθε μέρα μιας και στρίβουν μια χαρά και φρενάρουν εξίσου καλά (ήδη από το 1500 υπάρχει δυνατότητα για δισκόφρενα μπροστά).

1970
Παρουσιάζεται το 1302. Μακφέρσον ανάρτηση μπροστά, η ρεζέρβα μπαίνει πλαγιαστά στο πορτμπαγκαζ μπροστά και το αυξάνεται σημαντικά ο χώρος αποσκευών. Έξτρα αεραγωγοί στο παρμπρίζ.
Έξω παραμένει ίσιο το μπροστά παρμπρίζ αλλά μπροστά τα φτερά στο τελείωμά τους μπαίνουν προς τα μέσα και είναι αρκετά πιο"χαμογελαστή" η φάτσα του σκαθαριού. Μικροί μάυροι αεραγωγοί πίσω από τα πίσω τζάμια!
Αναγνωρίζονται πανεύκολα από το ίσιο παρμπρίζ και τα ελατήρια που κάνουν μπαμ αν δείτε στους μπροστινούς θόλους. Από αμάξωμα δεν ταιριάζει απολύτως τίποτα με τα παλιότερα αν και φαίνονται σχεδόν όμοια!!!!!!
Το καλύτερο σκαθάρι ΙΜΗΟ

1971
Πλαστικό τιμόνι ασφαλείας (μπλιαχ!), αεραγωγοί στο πίσω παρμπρίζ, καπώ πίσω με 26 τρυπίτσες!
Καμία αλλαγή στα μηχανικά πέρα από μπριζάκι για έλεγχο/διάγνωση στο χώρο της μηχανής (όχι παίζουμε!)

1972
Παρουσιάζεται το 1303...
Πομπέ μπροστινό παρμπρίζ και καινούργιο ταμπλώ (μάλλον σκέτο ταμπλώ γιατί παλιά δεν υπήρχε αυτο το...αξεσουάρ ) από μαλακό πλαστικό. Τεράστια (μπλιαχ) πίσω φώτα (elephant's feet) ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΗΜΑΤΟΣ στο μπροστινό (κοντύτερο) καπώ. Χαρακτηριστικά διπλά χρώμια στο τελείωμα του μπροστινού καπώ κάτω από το παρμπρίζ.
Αυτό είναι από τα πιο σπάνια σκαθάρια σε αριθμούς παραγωγής. Υπάρχουν πολλά εκει έξω γιατί είναι σχετικά καινούργια ακόμα.
Οδηγικά είναι ακόμα καλύτερο από το 1302 αλλά παραείναι καινούργιο για τα γούστα μου ... (ταμπλώ; ακου ταμπλώ!)

17.2.1972
15,007,034 σκαθάρια... ford model T GO HOME!!!

1973-1974
Μικροαλλαγές και αρκετές "ειδικές" εκδόσεις για σπρώξιμο των πωλήσεων... το σκαθάρι αρχίζει σιγά σιγά να δείχνει τα χρόνια του
Τα σκαθάρια του 1974 χάνουν τα χαρακτηριστικά φλασάκια στα φτερά που μπαίνουν πλέον στον προφυλακτήρα.

5/1974
Παρουσιάζεται το Golf (μπλιαχ)

1.7.1974 ώρα 11:19
το τελευταίο σκαθάρι βγαίνει από το Wolfsburg!

1975-
το χάος...
Από το 1975 και μετά, το σκαθάρι ξαναγυρίζει στο αρχικό του setup με το σουλούπι του 67-69 και την παλιά ανάρτηση...

19.1.1978
Το τελευταίο σκαθάρι που παράγεται στην Ευρώπη βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής του Emden. Το cabrio εξακολουθεί να παράγεται από τον Karmann μέχρι τις 10.1.1980.

15.5.1981
20,000,000 σκαθάρια! Στην Πουέμπλα γίνεται γιορτή και βγαίνει η ειδική έκδοση silverbug!

Στα επόμενα 20 χρόνια ακολουθούν άπειρες εκδόσεις και παραλλαγές στα διάφορα εργοστάσια του κόσμου...
Σκαθάρια κατασκευάστηκαν συνολικά σε 20 χώρες:
Γερμανία
Βέλγιο
Ιρλανδία
Πορτογαλλία
Γιουγκοσλαβία
Μεξικό
Κόστα Ρίκα
Περού
Βενεζουέλα
Βραζιλία
Ουρουγουάη
Νιγηρία
Ν. Αφρική
Μαλαισία
Ινδονησία
Ταϊλάνδη
Φιλιππίνες
Σινγαπούρη
Αυστραλία
Ν. Ζηλανδία

Στις 30 Ιουλίου του 2003 στην Πουέμπλα του Μεξικό παράγεται το τελευταίο σκαθάρι του κόσμου.
Σε γαλάζιο χρώμα, το 21,529,464ο σκαθάρι φεύγει από το εργοστάσιο για να κλείσει την ωραιότερη και πιο περίεργη βιομηχανική ιστορία του κόσμου.
http://www.worldcarfans.com/5040331.013 ... -vw-beetle
21.529464 άνθρωποι ένιωσαν τη χαρά του καινούργιου αυτοκινήτου με ένα σκαθάρι... πολλοί περισσότεροι ήταν οι οδηγοί του και πιστεύω λίγοι από αυτούς δε θα το θυμούνται με νοσταλγία.
Ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου και θα παραμείνει στην καρδιά μας για πάντα....

Γεια σου, φίλε!


http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums ... 5/kal1.jpg
1974 beetle 1200

up
8 users have voted.
D-Jet
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/10/2005 - 11:23
Classic Volkswagen Forum

Μια μικρή παράθεση από παλιότερη δημοσίευση για να βοηθηθούν όσοι κάνουν την πρώτη προσέγγισή τους στο χώρο του σκαθαριού!

D-Jet":2ze9bqed wrote:
Μίνι αφιέρωμα:
VW (σκαραβαίος).

Υπάρχουν τρεις κύριες γενιές σκαθαριών που ξεχωρίζουν εύκολα μεταξύ τους. Τα μοντέλα πριν το '67, τα μοντέλα μετά το '67 και τα 1302, 1303.
Στην πραγματικότητα, κάθε γενιά άλλαζε σε λεπτομέρειες από μήνα σε μήνα (πάνω από 82000 αλλαγές!!!!!) αλλά το αυτοκίνητο έμενε σχεδόν όμοιο σε σουλούπι και χαρακτηριστικά...

Πρώτη γενιά.
Η πρώτη γενιά καλύπτει από τα πρώτα μεταπολεμικά σκαθάρια, με το διπλό πίσω παρμπρίζ '49-'52, το οβάλ παρμπριζ πίσω '53-'56 και τα υπόλοιπα από το '57-'67, με μικροδιαφορές μεταξύ τους.
Σημαντικές αλλαγές και ημερομηνίες:
1949:
1100κ.εκ με 25 αλογακια... σούστες μπρος πίσω, λεπτοί προφυλακτηρες και ανύπρκτα φώτα από το 6βολτο κύκλωμα, δυο παρμπριζάκια πίσω (split)

1951
εξαερισμός από τα μπροστα φτερα

1952
σπαστά παραθυράκια μπροστα (!!!), ντουλαπάκι με καπάκι στο ταμπλώ

1953
Οβαλ πίσω παρμπρίζ

1955
1200κ.εκ 30 άλογα (!), διπλή εξάτμιση πίσω (σπορ!!! )

1957
Καινούργιο ταμπλώ μαζί με το μεγαλύτερο πίσω παρμπριζ

1960
Στενά φλας στα μπροστινά φτερά αντί για semaphores ! 34 αραβικά αλογα!!!!!

1961
Μεγαλύτερα (οβάλ) φανάρια πίσω με φλας, δυνατότητα τοποθέτησης ζωνών ασφαλείας!

1962
Εναλλάκτες θερμότητας φρέσκου αέρα... αναγνωρίσιμοι από τους χοντρούς χαρτοσωλήνες γύρω από το μοτέρ.

1963
φαρδαίνει η πλαφονιέρα της πινακίδας πίσω, κάπου προς το τέλος του χρόνου γίνονται και τα φλας φαρδύτερα (τα γνωστά που μοιάζουν με δάκρυ)

1964
τίποτα σημαντικό...
το δικό μου παράγεται τότε, στο Emden της Γερμανίας!

1965
παρουσιάζεται το μοντέλο 1300 deluxe
Ζάντες με τρύπες και επίπεδα τάσια, 40 άλογα.
(ο πατέρας μου είχε τέτοιο... εκτελωνίστηκε λίγες μέρες μετά το δικό μου και πρώτος κάτοχος ήταν ένας κύριος από την πόλη της μητέρας μου, αρκετά πρωτού γνωριστούν με τον πατέρα μου!!!)

1966
Στενεύει το χρωμιάκι γύρω γύρω από το αυτοκίνητο και στο καπώ.
Νέα μηχανή 1500κ.εκ με 44 άλογα (αυτό είναι το καλύτερο VW κατά πολλούς ειδικούς). Τα 1966 σκαθάρια ξεχωρίζουν πανεύκολα από το στρογγυλό κουμπι στα χερούλια από τις πόρτες, μοναδικό χαρακτηριστικό σε αυτά.

Δεύτερη γενιά
Στη δεύτερη γενιά σκαθαριών ανήκει το μεγαλύτερο ποσοστό των σκαθαριών που υπάρχουν και κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Είναι και τα πιο φτηνά παραλληλα.

1967
καινούργιο λουκ. Πιο στρογγυλά φτερά, μεγαλύτεροι προφυλακτηρες με ρίγα στη μέση, μεγαλύτερα φανάρια (με λευκά για την όπισθεν σαν εξτρα!!) τρυπίτσες στο μπροστινό μέρος για φρέσκο αέρα και εξαερισμός από το πάνω μέρος του ταμπλό (όχι μοτερ, ακόμα!). Τάπα βενζίνης έξω από το καπώ στα δεξιά, μπροστά από το συνοδηγό...
Κολώνα τιμονιού ασφαλείας που υποχωρεί σε ενδεχόμενο τρακάρισμα.
1.8.1967 ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ 12ΒΟΛΤΟΙ!!!!
(πάντα για τα καλά μοντέλα... το 1200 ή αλλιώς economy beetle παραμένει πάντα το ίδιο, με ένα υβρίδιο παλιού σουλουπιού με καινούργια φώτα μπρος και παλιά πίσω... αυτό το αυτοκίνητο θα συνεχίσει να παράγεται μέχρι στις μέρες μας σε διάφορες χώρες και με διάφορους κινητήρες σε άπειρες παραλλαγές...)

1969
το πίσω καπώ του κλειστού έχει 10 τρυπίτσες σε δυο ομάδες... το αντίτοιχο κάμπριο 28. καινούργιο 1600 μοτέρ από το τρανσπόρτερ για την Αμερική με 47 (ατίθασους) ίππους.

1302-1303
Τα 1302 και 1303 είναι τα λεγόμενα super beetles... Βασικό τους χαρακτηριστικό είναι η ανάρτηση με γόνατα μακφέρσον μπροστά. Είναι τα ιδανικά σκαθάρια (ειδικά το 1302 με το κλασσικό λουκ) για κάθε μέρα μιας και στρίβουν μια χαρά και φρενάρουν εξίσου καλά (ήδη από το 1500 υπάρχει δυνατότητα για δισκόφρενα μπροστά).

1970
Παρουσιάζεται το 1302. Μακφέρσον ανάρτηση μπροστά, η ρεζέρβα μπαίνει πλαγιαστά στο πορτμπαγκαζ μπροστά και το αυξάνεται σημαντικά ο χώρος αποσκευών. Έξτρα αεραγωγοί στο παρμπρίζ.
Έξω παραμένει ίσιο το μπροστά παρμπρίζ αλλά μπροστά τα φτερά στο τελείωμά τους μπαίνουν προς τα μέσα και είναι αρκετά πιο"χαμογελαστή" η φάτσα του σκαθαριού. Μικροί μάυροι αεραγωγοί πίσω από τα πίσω τζάμια!
Αναγνωρίζονται πανεύκολα από το ίσιο παρμπρίζ και τα ελατήρια που κάνουν μπαμ αν δείτε στους μπροστινούς θόλους. Από αμάξωμα δεν ταιριάζει απολύτως τίποτα με τα παλιότερα αν και φαίνονται σχεδόν όμοια!!!!!!
Το καλύτερο σκαθάρι ΙΜΗΟ

1971
Πλαστικό τιμόνι ασφαλείας (μπλιαχ!), αεραγωγοί στο πίσω παρμπρίζ, καπώ πίσω με 26 τρυπίτσες!
Καμία αλλαγή στα μηχανικά πέρα από μπριζάκι για έλεγχο/διάγνωση στο χώρο της μηχανής (όχι παίζουμε!)

1972
Παρουσιάζεται το 1303...
Πομπέ μπροστινό παρμπρίζ και καινούργιο ταμπλώ (μάλλον σκέτο ταμπλώ γιατί παλιά δεν υπήρχε αυτο το...αξεσουάρ ) από μαλακό πλαστικό. Τεράστια (μπλιαχ) πίσω φώτα (elephant's feet) ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΗΜΑΤΟΣ στο μπροστινό (κοντύτερο) καπώ. Χαρακτηριστικά διπλά χρώμια στο τελείωμα του μπροστινού καπώ κάτω από το παρμπρίζ.
Αυτό είναι από τα πιο σπάνια σκαθάρια σε αριθμούς παραγωγής. Υπάρχουν πολλά εκει έξω γιατί είναι σχετικά καινούργια ακόμα.
Οδηγικά είναι ακόμα καλύτερο από το 1302 αλλά παραείναι καινούργιο για τα γούστα μου ... (ταμπλώ; ακου ταμπλώ!)

17.2.1972
15,007,034 σκαθάρια... ford model T GO HOME!!!

1973-1974
Μικροαλλαγές και αρκετές "ειδικές" εκδόσεις για σπρώξιμο των πωλήσεων... το σκαθάρι αρχίζει σιγά σιγά να δείχνει τα χρόνια του
Τα σκαθάρια του 1974 χάνουν τα χαρακτηριστικά φλασάκια στα φτερά που μπαίνουν πλέον στον προφυλακτήρα.

5/1974
Παρουσιάζεται το Golf (μπλιαχ)

1.7.1974 ώρα 11:19
το τελευταίο σκαθάρι βγαίνει από το Wolfsburg!

1975-
το χάος...
Από το 1975 και μετά, το σκαθάρι ξαναγυρίζει στο αρχικό του setup με το σουλούπι του 67-69 και την παλιά ανάρτηση...

19.1.1978
Το τελευταίο σκαθάρι που παράγεται στην Ευρώπη βγαίνει από τις γραμμές παραγωγής του Emden. Το cabrio εξακολουθεί να παράγεται από τον Karmann μέχρι τις 10.1.1980.

15.5.1981
20,000,000 σκαθάρια! Στην Πουέμπλα γίνεται γιορτή και βγαίνει η ειδική έκδοση silverbug!

Στα επόμενα 20 χρόνια ακολουθούν άπειρες εκδόσεις και παραλλαγές στα διάφορα εργοστάσια του κόσμου...
Σκαθάρια κατασκευάστηκαν συνολικά σε 20 χώρες:
Γερμανία
Βέλγιο
Ιρλανδία
Πορτογαλλία
Γιουγκοσλαβία
Μεξικό
Κόστα Ρίκα
Περού
Βενεζουέλα
Βραζιλία
Ουρουγουάη
Νιγηρία
Ν. Αφρική
Μαλαισία
Ινδονησία
Ταϊλάνδη
Φιλιππίνες
Σινγαπούρη
Αυστραλία
Ν. Ζηλανδία

Στις 30 Ιουλίου του 2003 στην Πουέμπλα του Μεξικό παράγεται το τελευταίο σκαθάρι του κόσμου.
Σε γαλάζιο χρώμα, το 21,529,464ο σκαθάρι φεύγει από το εργοστάσιο για να κλείσει την ωραιότερη και πιο περίεργη βιομηχανική ιστορία του κόσμου.
http://www.worldcarfans.com/5040331.013 ... -vw-beetle
21.529464 άνθρωποι ένιωσαν τη χαρά του καινούργιου αυτοκινήτου με ένα σκαθάρι... πολλοί περισσότεροι ήταν οι οδηγοί του και πιστεύω λίγοι από αυτούς δε θα το θυμούνται με νοσταλγία.
Ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο του κόσμου και θα παραμείνει στην καρδιά μας για πάντα....

Γεια σου, φίλε!


http://www.dpgr.gr/usergalleries/albums ... 5/kal1.jpg
1974 beetle 1200

up
7 users have voted.
istorikos6
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/10/2006 - 18:59
Το σκαθαρι μου οταν το

Το σκαθαρι μου οταν το πρωτοπηρα

up
5 users have voted.
istorikos6
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/10/2006 - 18:59
εβαψα τις ζαντες του

εβαψα τις ζαντες του σκαθαριου

up
9 users have voted.
istorikos6
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/10/2006 - 18:59
(Δεν υπάρχει θέμα)

up
6 users have voted.
istorikos6
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/10/2006 - 18:59
(Δεν υπάρχει θέμα)

up
6 users have voted.
istorikos6
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/10/2006 - 18:59
(Δεν υπάρχει θέμα)

up
8 users have voted.
istorikos6
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/10/2006 - 18:59
(Δεν υπάρχει θέμα)
up
3 users have voted.
istorikos6
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/10/2006 - 18:59
το σκαθαρι με καινουριους

το σκαθαρι με καινουριους προφυλακτηρες

up
8 users have voted.
istorikos6
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/10/2006 - 18:59
(Δεν υπάρχει θέμα)
up
6 users have voted.
NIGA
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 07/09/2006 - 14:42
Γιάννη έχεις πάθει παράκρουση

Γιάννη έχεις πάθει παράκρουση σήμερα!!

up
3 users have voted.
istorikos6
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/10/2006 - 18:59
NIGA":8tx17sch wrote:Γιάννη

NIGA":8tx17sch wrote:
Γιάννη έχεις πάθει παράκρουση σήμερα!!

εκανα format στο laptop και πεταει .....και καταλαβαινεις παιζω....

up
9 users have voted.
Great8
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 22/09/2003 - 18:13
Αφιερωμένη σε όλους του

Αφιερωμένη σε όλους του άρρρρρρρρρωστους.....................
να είμασταν εκεί, ε;; ίσα να μυρίσουμε την ατμόσφαιρα

up
6 users have voted.
NIGA
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 07/09/2006 - 14:42
To μόνο που μπορούμε να

To μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι μία μικρή αναπαράσταση:

up
9 users have voted.
Great8
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 22/09/2003 - 18:13
NIGA":3o6mtsi9 wrote:To μόνο

NIGA":3o6mtsi9 wrote:
To μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι μία μικρή αναπαράσταση:

super!!!!

up
7 users have voted.
GeoKy
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 02/09/2007 - 14:45
(Δεν υπάρχει θέμα)
up
7 users have voted.
G60
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 17/09/2002 - 21:56
Aυτό το αμάξι δεν το θυμάται

Aυτό το αμάξι δεν το θυμάται κανείς απ΄ότι βλέπω.
Είναι το περίφημο Κ70 κι όπως αναφέρει κάι κωδική του ονομασία βγήκε στην παραγωγή το 1970.
Ηταν η πρώτη υδρόψυκτη προσπάθεια της VW (σε συνεργασία με την τότε NSU) με κινητήρα 1600 cc και δύο εκδόσεις των 75 και 90 ίππων.
Εκεντροφόρο επικεφαλής με καδένα,δύο διπλά solex,εσωτερικά εμπρός δισκόφρενα και εμπρόσθια κίνηση.
Αν και το αυτοκίνητο ακολούθησε την αξιοπιστία του σκαραβαίου,και παρά το γεγονός ότι διέθετε άπλετους εσωτερικούς χώρους και γενικώς ήταν σύγχρονο κατασκευαστικά εν τούτοις απέτυχε εμπορικά λόγου του μεγάλου του όγκου και του σχετικά αυξημένου κόστους κτήσης (και κατανάλωσης καυσίμου σε σχέση με τα ποιό λαικά αυτοκίνητα) μιας και λανσαρίστηκε σε πολύ δύσκολη περίοδο οικονομικής κρίσης.

Από κάθε άποψη εκπληκτικό αυτοκίνητο.

up
3 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 56 λεπτά 45 δευτερόλεπτα
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Δεν είναι VW, είναι 100% NSU,

Δεν είναι VW, είναι 100% NSU, όταν η VW αγόρασε την NSU αυτό το αυτοκίνητο είχε ήδη μόλις ετοιμαστεί, είχε ολοκληρώσει τις δοκιμές, είχαν δοθεί αυτοκίνητα προπαραγωγής στον τότε τύπο, και κυκλοφόρησε σαν VW Κ70, βλέπεις η VW κράτησε και την αφρόκρεμα των μηχανικών της NSU.

Τά μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου αυτού είναι οι πρόγονοι των AUDI 50, Golf, Polo. Χωρίς αυτό το αυτοκίνητο ίσως δεν θα υπήρχε σήμερα VW, η τουλάχιστον όπως είναι σήμερα. Η VW τότε προσπαθούσε απεγνωσμένα να ξεκολλήσει από τον σκαραβαίο αλλά μάταια, η τελευταία της προσπάθεια ήταν το 411, το θυμάται κανείς ?

Η ΝSU προσέφερε την τεχνολογία της στην VW όπως τον ίδιο περίπου καιρό έκανε το ίδιο και GLAS του Βαυαρού δόκτωρα Hans Glas με την BMW.
Τα Izar Glas 1304 - 1700 κυκλοφορούσαν και στην Ελλάδα. Το 1304 είχε τρέξει και σε Ακρόπολις.

up
4 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 56 λεπτά 45 δευτερόλεπτα
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Το αυτοκίνητο αυτό

Το αυτοκίνητο αυτό κυκλοφόρησε ελάχιστα γιατί ήταν ήδη γνωστό στον κόσμο σαν NSU K70 και η VW δεν ήθελε να συνδέσει το όνομα της με την NSU, ήθελε να παρουσιάσει δικά της αυτοκίνητα ρίχνοντας στην αγορά το Audi 50 μέχρι να ετοιμαστεί το σχέδιο του Golf από τον Giugarro.

up
5 users have voted.
NIGA
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 07/09/2006 - 14:42
Και στη συνέχεια σταμάτησε το

Και στη συνέχεια σταμάτησε το Audi 50, το έκανε rebadge και το έβγαλε σαν Polo......

Διορθώνω: το Audi 50 παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 1974 και το Polo τον Μάρτιο του 1975. Σύντομα όμως κατάργησε το Audi 50 για να μην ανταγωνίζεται το Polo.

up
7 users have voted.
NIGA
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 07/09/2006 - 14:42
(Δεν υπάρχει θέμα)

up
7 users have voted.
GeoKy
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 02/09/2007 - 14:45
NIGA Τετοιον σου ελεγα

NIGA Τετοιον σου ελεγα

up
7 users have voted.
7pas100
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/10/2007 - 00:37
Για το Κ70, τα μηχανικά μέρη

Για το Κ70, τα μηχανικά μέρη του πρέπει να ήταν Audi 100 C1 όχι Golf, Polo κλπ.

up
7 users have voted.
NIGA
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 07/09/2006 - 14:42
7pas100":37cnlu7q wrote:Για

7pas100":37cnlu7q wrote:
Για το Κ70, τα μηχανικά μέρη του πρέπει να ήταν Audi 100 C1 όχι Golf, Polo κλπ.

Kαι όμως όχι. Το Κ70 ήταν 100% NSU, δεν είχε τίποτε από VW ούτε από Audi. Σχεδιάστηκε για να καλύψει το κενό ανάμεσα στο Prinz / 1200 και το Ro 80 και αρχικά ήθελαν να βάλουν τον wankel του Ro 80 αλλά τελικά τοποθετήθηκε μία υδρόψυκτη έκδοση του αερόψυκτου 1200 με αυξημένο κυβισμό στα 1605cc.

up
7 users have voted.
D-Jet
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/10/2005 - 11:23
Αν ποτέ βρείτε φωτογραφία με

Αν ποτέ βρείτε φωτογραφία με σήμα NSU ή από τα πρώτα VW φοράει ακόμα και τις ζάντες του Ro80!
Πολύ σπάνιο αυτοκίνητο!!

up
9 users have voted.
Spike
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/08/2007 - 14:35
VW Karmann (πούλησε καλά στις

VW Karmann (πούλησε καλά στις ΗΠΑ)

από το 1955 εώς το 1971


up
8 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo