-
Καλημέρα,
Έχω πρόβλημα με το αουρις (1.4 vvt-i του 2007 με 214000χλμ). Ξεκίνησε μην ακούγοντας στο γκάζι κάποιες φορές σε χαμηλές στροφές (1000-2000), συνέχισε μην παίρνοντας μπροστά χτες το πρωί (γύρναγε η μίζα και φαινόταν ότι παίρνει μπροστά κανονικά, ανέβαζε στροφές και εκεί που έπεφταν οι στροφές δεν έμενε στο ρελαντί αλλά έσβησε), πήρε μετά από 6-7 φορές (το άφησα κανα λεπτό από την προηγούμενη μιζιά). Δεν το κάνει συνέχεια και όταν το κάνει το κάνει μόνο χαμηλά, επίσης δεν συμβαίνει όταν κάνω κάποια συγκεκριμένη ενέργεια, οπότε ο μηχανικός δεν μπορεί να εντοπίσει ακριβώς το πρόβλημα (δεν πάει σωστό ρεύμα στην τρόμπα, δεν δίνει σωστό καύσιμο ή τρόμπα????), από 2000 στροφές και πάνω όλα μια χαρά.
Δεν είμαστε σε φάση να ξεκινάμε να αλλάζουμε πράγματα μέχρι να βρούμε τι φταίει (οκ, ξεκινάς με τρόμπα, αλλά έχουν από 170 δεν θυμάμαι μάρκα εώς 420 η magneti mareli).
Έχει αντιμετωπίσει ξανά κανείς κάτι τέτοιο??? κάποια πρόταση από τα μαστόρια του φόρουμ???
-
Καλημέρα,
Έχω πρόβλημα με το αουρις (1.4 vvt-i του 2007 με 214000χλμ). Ξεκίνησε μην ακούγοντας στο γκάζι κάποιες φορές σε χαμηλές στροφές (1000-2000), συνέχισε μην παίρνοντας μπροστά χτες το πρωί (γύρναγε η μίζα και φαινόταν ότι παίρνει μπροστά κανονικά, ανέβαζε στροφές και εκεί που έπεφταν οι στροφές δεν έμενε στο ρελαντί αλλά έσβησε), πήρε μετά από 6-7 φορές (το άφησα κανα λεπτό από την προηγούμενη μιζιά). Δεν το κάνει συνέχεια και όταν το κάνει το κάνει μόνο χαμηλά, επίσης δεν συμβαίνει όταν κάνω κάποια συγκεκριμένη ενέργεια, οπότε ο μηχανικός δεν μπορεί να εντοπίσει ακριβώς το πρόβλημα (δεν πάει σωστό ρεύμα στην τρόμπα, δεν δίνει σωστό καύσιμο ή τρόμπα????), από 2000 στροφές και πάνω όλα μια χαρά.
Δεν είμαστε σε φάση να ξεκινάμε να αλλάζουμε πράγματα μέχρι να βρούμε τι φταίει (οκ, ξεκινάς με τρόμπα, αλλά έχουν από 170 δεν θυμάμαι μάρκα εώς 420 η magneti mareli).
Έχει αντιμετωπίσει ξανά κανείς κάτι τέτοιο??? κάποια πρόταση από τα μαστόρια του φόρουμ???
-
Πριν αλλάξεις την αντλία με την προτροπή του μάστορα, κοίταξε το φίλτρο της, πρέπει επίσης να μετρήσεις την πίεση της και το βολτάζ που δέχεται, ο ρυθμιστής πίεσης σε τι κατάσταση είναι ? συνήθως έχουν λεπτά καλώδια και υπάρχει πτώση τάσης, αντί για 12+ βόλτ μπορείς να δείς 10.5, όταν η αντλία είναι λίγο παλιά, και αν το φίλτρο της δεν είναι στα καλύτερα του, τότε υπάρχει το ενδεχόμενο να μην επαρκεί το καύσιμο που στέλνει, όταν μετά όπως λες τις 2000 στροφές όλα φτιάχνουν, μέτρησε όπως είπα πιο πάνω την τάση της στο ρελαντί και στις πάνω από 2000 RPM.
Αν υπάρχει πτώση τάσης τότε πρέπει να αλλάξεις τα καλώδια με χοντρύτερα των 2.5mm, οι μάρκες αντλιών στην αγορά aftermarket είναι πολλές, οι επώνυμες είναι σίγουρα καλές, μια καλή επώνυμη είναι η Meat & Doria, κλπ επώνυμες.
-
Ευχαριστώ quadra,
Επειδή δεν το κάνει συνέχεια δεν μπορεί να εντοπίσει το ακριβές προβλήμα. Ότι ανέφερες το ανέφερε και αυτός. Μόνος του μου είπε ότι δεν γίνεται να αρχίσουμε να αλλάζουμε πράγματα.
Το πήγε βόλτα και κατευθείαν μόλις του το πήγα, το άφησε κάνα 2ωρο και ξαναδοκιμάσε, αλλά δεν του έβγαλε κατι. Μέτρησε τάση κλπ σε φάση που λειτουργούσε κανονικά, αλλά δεν βρήκε κάποιο προβλήμα. Δεν ξέρω αν τσεκαρε το φίλτρο βενζίνης αν είναι μπουκωμενο (αν ήταν δεν θα είχα προβλημα και πάνω από τις 2000 στροφες;)
-
Πάνω από 2000 στροφές αν υπάρχει πτώση τάσης από καλώδια ή μπαταρία τότε ανεβαίνει η τάση στις σωστές τιμές και - ίσως - γιαυτό δεν έχεις πρόβλημα, από το πληκτρολόγιο τι άλλο να πω ?
-
Ενημέρωση για την εξέλιξη.
Κατ' αρχήν συγνώμη για την μη ενημέρωση τόσο καιρό, έμπλεξα με πολλά θέματα και δεν έμπαινα καν στο φόρουμ.
Συνέχισε να κάνει τα ίδια αλλά δεν ήθελε να τα κάνει μπροστά στο μάστορα, όποτε περιμέναμε να χοντρύνει το θέμα (να μην παίρνει μπροστά ή να με αφήσει). Με άφησε μια Τετάρτη (δεν θυμάμαι ακριβή ημερομηνία) τελικά και το πήγαμε με οδική στο συνεργείο. Φτάνοντας μου λέει δοκίμασε να βάλεις μπροστά και το γ@μημένο πήρε κατευθείαν. Του λέω κράτα το όσο θες και ψάξε, ξεκινάω δουλειά (ήμουν σε αναστολή) δεν γίνεται να περιμένω να με αφήσει.
Με παίρνει μετά από 2-3 ώρες και μου λέει, αλλάζω τρόμπα denso σετ με φίλτρο κλπ μαζί με εργασία 300€. Προχώρα του λέω και το φτιάχνει.
Το παίρνω απόγευμα, κάνω κάτι διαδρομές αφού ξεκίνησα δουλειά και το επόμενο απόγευμα γυρνώντας ξανακόβει γκάζι. Τον παίρνω τηλ. 'Το έκανε πάλι' του λέω, μου λέει θα το ψάξω στο νετ από γνωστούς στη Toyota κλπ να δω τι μπορεί να είναι.
Πάω ΣΚ στους γονείς μου να τους δούμε (2 μηνες να τα πουμε από κοντά και να δουν τις μικρές) και πέφτει και αυτό σαν θέμα κουβέντας. Μου λέει η αδερφή μου (χωρισμένη με 1 παιδί μένει μαζί τους) ξέρω τον τάδε (έκανε ιδιαίτερα στα παιδιά του) που δουλεύει στην Toyota και κάνει επισκευές σέρβις κλπ στο γκαράζ του κλπ μέχρι να βρει να ανοίξει δικό του συνεργείο. Ρωτά τον της λέω αν ξέρει κάτι, οκ λέει.
Με παίρνει ο τύπος, αφού ζήτησε το τηλέφωνο μου από την αδερφή μου, τηλέφωνο Δευτέρα πρωί και μου λέει φερ'το το απόγευμα να το δούμε. Πάω, του εξηγώ συμπτώματα, ιστορικό κλπ το πάει μια βόλτα (δεν του έκανε κάτι) το έβαλε στο γκαράζ, ανοίγει καπό και ξεκινάει να κοιτάει. βγάζει φίλτρο αέρα και κοιτάει μετά το φίλτρο. Πολύ μπίχλα περνάει μου λέει θα στο αλλάξω και θα καθαρίσω και τον maf (ο οποίος ήταν πολύ βρόμικος. Κοιτάει μια βαλβίδα (λαστιχένια σε σωληνάκια που πηγαίναν στην εισαγωγή και μου λέει από εδώ περνάνε καυσαέρια πάλι πίσω στο μοτέρ, egr??? ) αυτή θέλει αλλαγή, καθάρισε και την πεταλούδα. Μου λέει αυτά και βλέπουμε, αν σου κάνει κάτι μου λες. ΟΚ, Πόσα??? ρωτάω γιατί έχω μόνο 20€ πάνω μου. Μου λέει φίλτρο αέρα 15, η βαλβίδα 12 σύνολο 35€. ΟΚ του λέω, θα σε πάω στην Ειρήνη να πάρουμε τα υπόλοιπα.
Παίρνει τηλ μόνος του την επόμενη το απόγευμα να ρωτήσει πως πάει. Κανένα θέμα , αλλά γενικά επειδή δεν το έκανε συνέχεια κρατάω μια πισινή, του λέω. ΟΚ, αν σου κάνει κάτι μου λες.
Δεν έχω κάποιο πρόβλημα από τότε, νιώθω μόνο κάποιους δισταγμούς κάποιες φορές σε επιταχύνσεις από πολύ χαμηλές στροφές (κάτω από τις 2000) για πολύ πολύ λίγο και προσπαθώ να το συγκεκριμενοποιήσω πότε γίνεται ή να καταλάβω αν είναι στο μυαλό μου.
Πάντως η διαφορά μεταξύ των 2 μαστόρων στον τρόπο αντιμετώπισης είναι χαοτική. Ο ένας ξεκίνησε από τρόμπα βενζίνης (χωρίς να έχω αναφέρει κάτι τέτοιο εγώ, παρόλο που ήταν στο μυαλό μου σαν νούμερο 1 πιθανή αιτία) και 300€. Ο άλλος ξεκίνησε από αέρα κλπ με 35€, κάτι που ο πρώτος δεν κοίταξε καν. Άντε να δούμε που θα ανοίξει συνεργείο να πηγαίνω το γκιαουρις.
Περισσότερα μόλις καταλάβω τι γίνεται με τους δισταγμούς (αν είναι πραγματικοί αρχικά και ποτέ τους κάνει αν δεν είναι στο μυαλό μου)
Και πάλι συγνώμη για την μη ενημέρωση τόσο καιρό.
-
Το πιο πιθανό είναι η πεταλούδα. Ξανά καθαρισμός αφού νιώθεις κομπιασματα.
-
Μετά τον καθαρισμό πεταλούδας έγινε βασική ρύθμιση? Στα toyota δε γνωρίζω αν είναι απαραίτητο, αλλά φαντάζομαι κακό δε θα κάνει....επίσης για τα κομπιασμστα μπηως να κοιτούσατε και για πολλαπλασιαστή ή καθαρισμό μπεκ?
-
Μετά τον καθαρισμό πεταλούδας έγινε βασική ρύθμιση? Στα toyota δε γνωρίζω αν είναι απαραίτητο, αλλά φαντάζομαι κακό δε θα κάνει....επίσης για τα κομπιασμστα μπηως να κοιτούσατε και για πολλαπλασιαστή ή καθαρισμό μπεκ?
Το γκάζι είναι με ντίζα. Κάτι πείραξε εκεί στο σύρμα στην πεταλούδα (εκτός από το καθάρισμα), δεν ξέρω τι ακριβώς. Μου είπε για καθαρισμό του συστήματος τροφοδοσίας με redex στο ντεπόζιτο αλλά θέλει με γεμάτο και ακόμα δεν έχω πληρωθεί. Στο γέμισμα μόλις πληρωθώ θα βάλω ένα μπουκαλάκι. Για πολλαπλασιαστή μου είπε θα άναβε λαμπάκι check engine, που όλο αυτό τον καιρό δεν άναψε ποτέ.
Τα κομπιάσματα δεν είναι ακριβώς κομπιάσματα, Είναι σαν δισταγμός στη αρχική φάση της επιτάχυνσης σε πολύ χαμηλές στροφές 1000 με 2000 δίνοντας εγώ λίγο γκάζι. Μάλλον για placebo effect το κόβω, ότι κάτι δεν πάει καλά.
-
Δες μπουζί, Μπουζοκαλώδια, ράουλο και καπάκι ( αν έχει από αυτό το διάολο ) δες στεγανοποίηση πεταλούδας με σώμα εισαγωγής, τα σωληνάκια υποπίεσης που βρίσκονται επάνω στην εισαγωγή αν είναι όλα εντάξει, αν δεν γίνουν όλοι οι έλεγχοι σωστά, στα συνεργεία συνήθως σε βάζουν να αλλάξεις το μισό μηχανοστάσιο αλλάζοντας μια το ένα και μια το άλλο και πληρώνει το κορόϊδο και μπορεί στο τέλος να μην έχει βρεθεί η λύση γιατί δεν ψάχνανε αλλά αλλάζανε.
Τροφοδοσία καυσίμου