-
Γεια σας αγόρασα ένα skoda fabia 2013 στη νεκρα το αμαξι δεν ανεβάζει πάνω 3000 στροφές είναι φυσιολογικό?
-
Γεια σας αγόρασα ένα skoda fabia 2013 στη νεκρα το αμαξι δεν ανεβάζει πάνω 3000 στροφές είναι φυσιολογικό?
-
Γεια σας αγόρασα ένα skoda fabia 2013 στη νεκρα το αμαξι δεν ανεβάζει πάνω 3000 στροφές είναι φυσιολογικό?
Και γιατι να ανεβασει?
-
petsas21 wrote:
Γεια σας αγόρασα ένα skoda fabia 2013 στη νεκρα το αμαξι δεν ανεβάζει πάνω 3000 στροφές είναι φυσιολογικό?
Και γιατι να ανεβασει?
Το πατάω το γκάζι και φτανει μέχρι 3000 δε θα έπρεπε να πάει 5 6 7000 γτ να μην πάει πιο πάνω Αφού πατάω γκαζι
-
Εν κινήσει ανεβάζει πάνω από 3000?
-
Εν κινήσει ανεβάζει πάνω από 3000?
Δε το κοίταξα απλά πάει μια χαρά στο δρόμο πάντως μ είπαν Ότι τα tdi το κάνουν αυτό ισχύει?
-
Αν καταφέρεις να φτάσεις τον TDI 6-7000 στροφές, πες μας τι έγινε μετά.
-
Η λογικη λεει οτι εχει κοφτη στην νεκρα. Η μερσεντες στα παλαιοτερα βενζινης εχει 4000σαλ.
-
Τα VAG εδώ και καμιά 20ετία έχουν κόφτη στη νεκρά. Το Leon 1.4 TSI που είχα είχε κόφτη στις 4.000 (όπως όλα τα βενζινοκίνητα του ομίλου) και το Skoda Rapid TDI του πατέρα μου στις 2600.
-
Όποιος περιμένει από πετρελαιοκινητήρα να περάσει τις 4500 σαλ πρέπει να καθίσει πάλι στα θρανία, οι μόνοι που είναι και ειδικοί που γυρνούσαν λίγο πάνω από τις 5000 ήταν οι κινητήρες των Audi του Lemans που ήταν πολύ ειδικοί με ειδικό καύσιμο.
Το πετρέλαιο καίγεται αργά και δεν επιτρέπει το είδος αυτού του καυσίμου την ταχυστροφία, κατά τα άλλα, όλοι οι σύγχρονοι ντίζελ κινητήρες έχουν κόφτη στη στροφάρισμα χωρίς φορτίο, στη νεκρά δηλαδή.
-
Όποιος περιμένει από πετρελαιοκινητήρα να περάσει τις 4500 σαλ πρέπει να καθίσει πάλι στα θρανία, οι μόνοι που είναι και ειδικοί που γυρνούσαν λίγο πάνω από τις 5000 ήταν οι κινητήρες των Audi του Lemans που ήταν πολύ ειδικοί με ειδικό καύσιμο.
Το πετρέλαιο καίγεται αργά και δεν επιτρέπει το είδος αυτού του καυσίμου την ταχυστροφία, κατά τα άλλα, όλοι οι σύγχρονοι ντίζελ κινητήρες έχουν κόφτη στη στροφάρισμα χωρίς φορτίο, στη νεκρά δηλαδή.
Ας μην γενικεύουμε. Δεν έχουν όλοι οι diesel κόφτη χωρίς φορτίο. Το Fiesta μου π.χ μια χαρά γεμίζει πάνω από 4000 σε στάση.
Επίσης υπάρχουν και εφαρμογές δρόμου που βγάζουν χρήσιμη ισχύ πάνω από τις 5000 rpm αν και αφορούν πανάκριβα αυτοκίνητα, όπως είναι το 3λιτρο μοτέρ της BMW με τους 400 ίππoυς, τα 4 (!) τούρμπο και τις 5400 rpm όριο περιστροφής και το 4λιτρο μοτέρ της Audi που βγάζει 435 άλογα από τις 3750 μέχρι στις 4750 rpm.
-
21 Quadra wrote:
Όποιος περιμένει από πετρελαιοκινητήρα να περάσει τις 4500 σαλ πρέπει να καθίσει πάλι στα θρανία, οι μόνοι που είναι και ειδικοί που γυρνούσαν λίγο πάνω από τις 5000 ήταν οι κινητήρες των Audi του Lemans που ήταν πολύ ειδικοί με ειδικό καύσιμο.
Το πετρέλαιο καίγεται αργά και δεν επιτρέπει το είδος αυτού του καυσίμου την ταχυστροφία, κατά τα άλλα, όλοι οι σύγχρονοι ντίζελ κινητήρες έχουν κόφτη στη στροφάρισμα χωρίς φορτίο, στη νεκρά δηλαδή.
Ας μην γενικεύουμε. Δεν έχουν όλοι οι diesel κόφτη χωρίς φορτίο. Το Fiesta μου π.χ μια χαρά γεμίζει πάνω από 4000 σε στάση. Τρ
Επίσης υπάρχουν και εφαρμογές δρόμου που βγάζουν χρήσιμη ισχύ πάνω από τις 5000 rpm αν και αφορούν πανάκριβα αυτοκίνητα, όπως είναι το 3λιτρο μοτέρ της BMW με τους 400 ίππoυς, τα 4 (!) τούρμπο και τις 5400 rpm όριο περιστροφής και το 4λιτρο μοτέρ της Audi που βγάζει 435 άλογα από τις 3750 μέχρι στις 4750 rpm.
Ασχετα του γενικοτερου στροφαρισματος ,ολα τα μοτερ δεν αρεσκονται στο στροφαρισμα χωρις φορτιο,ποσο μαλλον ενας βαρυς ντιζελ.
-
Εννοείται ότι δεν είναι και η καλύτερη ενός μοτέρ να στροφάρει 'κούφια', όμως αυτές οι δικλείδες ασφαλείας εφαρμόστηκαν κυρίως για να προστατέψουν τη μετάδοση από βάρβαρες εκκινήσεις από στάση με το μοτέρ στον κόφτη.
-
Ασχετα του γενικοτερου στροφαρισματος ,ολα τα μοτερ δεν αρεσκονται στο στροφαρισμα χωρις φορτιο
Εννοείται ότι δεν είναι και η καλύτερη ενός μοτέρ να στροφάρει 'κούφια',
Γιατι , τι παθαινει? Εννοω ποια η επιβαρυνση, να στροφαρει ψηλα με φορτιο και χωρις ?
Οσο για κοφτες, και ο 2λιτρος ντιζελ της BMW εχει κοφτη καπου στις 5,500 στρ!!!
-
Εννοείται ότι δεν είναι και η καλύτερη ενός μοτέρ να στροφάρει 'κούφια', όμως αυτές οι δικλείδες ασφαλείας εφαρμόστηκαν κυρίως για να προστατέψουν τη μετάδοση από βάρβαρες εκκινήσεις από στάση με το μοτέρ στον κόφτη.
Έχετε δίκιο όλοι στη κίνηση ανεβάζει κάνει κάτι σε μπουκοματακια αλλά ανεβάζει. Πάντως σε ένα πλαστικό μαύρο καπακι ψηλά παρατήρησα διαρροή λαδιού.δε ξεκίνησε το αμάξι πολύ καλά. Εντωμεταξύ μ έκανε σέρβις αλλά το service δεν έσβησε.ενω μ αρέσει πολύ σαν αμάξι π ειναι λιτό απλό μ φαινετε θα έχει θέματα.
-
Δεν μας είπες πιο μοτέρ TDI έχεις , αν είναι το 1,6 είσαι εντάξει το πας σε ένα συνεργείο ειδικό για πετρέλαια και θα βρουν τα πάντα και θα το φτιάξουν οικονομικά , το συνεργείο θα το βρεις εύκολα όπου είναι παρκαρισμένα octavia taxi μπαίνεις άφοβα!
Αν έχεις τον 1,4 δεν λέω τίποτα ,το ορφανό της VW....
-
Fabia του 2013 αποκλείεται να έχει 1.4 TDi !
Ή τον 1.6 TDi θα έχει, που είναι μια χαρά κινητήρας και ταιριάζει τέλεια στο ελαφρύ αμάξωμα του Fabia ή τον 1.2 TDi, ο οποίος είναι ένας παρωχημένος τρικύλινδρος που συνδυάζει όλα τα παλιά παραδοσιακά χαρακτηριστικά του diesel (τα οποία έχουν σε ικανοποιητικό βαθμό ξεπεράσει οι τελευταίες γενιές) : θορυβεί, κροταλίζει, έχει κραδασμούς, είναι αργόστροφος, είναι αδύναμος, έχει πολύ περιορισμένο ωφέλιμο εύρος στροφών, αλλά είναι και πολύ οικονομικός.
-
Fabia του 2013 αποκλείεται να έχει 1.4 TDi !
Ή τον 1.6 TDi θα έχει, που είναι μια χαρά κινητήρας και ταιριάζει τέλεια στο ελαφρύ αμάξωμα του Fabia ή τον 1.2 TDi, ο οποίος είναι ένας παρωχημένος τρικύλινδρος που συνδυάζει όλα τα παλιά παραδοσιακά χαρακτηριστικά του diesel (τα οποία έχουν σε ικανοποιητικό βαθμό ξεπεράσει οι τελευταίες γενιές) : θορυβεί, κροταλίζει, έχει κραδασμούς, είναι αργόστροφος, είναι αδύναμος, έχει πολύ περιορισμένο ωφέλιμο εύρος στροφών, αλλά είναι και πολύ οικονομικός.
Τον 1.2 έχω απλά ξεκίνησε λίγο στραβά.με χάλασε αυτή διαρροή λαδιού σε αυτό το πλαστικό καπάκι πάντως σαν αμαξι μ αρέσει αρκετα
-
Έχετε δίκιο όλοι στη κίνηση ανεβάζει κάνει κάτι σε μπουκοματακια αλλά ανεβάζει. Πάντως σε ένα πλαστικό μαύρο καπακι ψηλά παρατήρησα διαρροή λαδιού.δε ξεκίνησε το αμάξι πολύ καλά. Εντωμεταξύ μ έκανε σέρβις αλλά το service δεν έσβησε.ενω μ αρέσει πολύ σαν αμάξι π ειναι λιτό απλό μ φαινετε θα έχει θέματα.
Αν το αμάξι είναι εισαγωγής από έμπορο, πρόσθεσε (κατά 99%) 100-200.000 Km στο νούμερο του χιλιομετρητή σου και θα καταλάβεις γιατί συμβαίνουν αυτά. Επίσης το σέρβις των μαντράδων στην καλύτερη περίπτωση αρχίζει και τελειώνει με αλλαγή λαδιών (άντε και φίλτρου λαδιού αν είναι κιμπάρης).
Οπότε καλύτερα πήγαινε μια βόλτα από ένα εξουσιοδοτημένο Skoda, όπου θα μπορέσεις να έχεις μια πιο σωστή εικόνα του αυτοκινήτου σου και των προβλημάτων που σου παρουσιάζει.
-
petsas21 wrote:
Έχετε δίκιο όλοι στη κίνηση ανεβάζει κάνει κάτι σε μπουκοματακια αλλά ανεβάζει. Πάντως σε ένα πλαστικό μαύρο καπακι ψηλά παρατήρησα διαρροή λαδιού.δε ξεκίνησε το αμάξι πολύ καλά. Εντωμεταξύ μ έκανε σέρβις αλλά το service δεν έσβησε.ενω μ αρέσει πολύ σαν αμάξι π ειναι λιτό απλό μ φαινετε θα έχει θέματα.
Αν το αμάξι είναι εισαγωγής από έμπορο, πρόσθεσε (κατά 99%) 100-200.000 Km στο νούμερο του χιλιομετρητή σου και θα καταλάβεις γιατί συμβαίνουν αυτά. Επίσης το σέρβις των μαντράδων στην καλύτερη περίπτωση αρχίζει και τελειώνει με αλλαγή λαδιών (άντε και φίλτρου λαδιού αν είναι κιμπάρης).
Οπότε καλύτερα πήγαινε μια βόλτα από ένα εξουσιοδοτημένο Skoda, όπου θα μπορέσεις να έχεις μια πιο σωστή εικόνα του αυτοκινήτου σου και των προβλημάτων που σου παρουσιάζει.
Σήμερα αλλάζω ιμάντες όλο το σετ και μ είπαν θέλει αλλαγή το καπακι ψευτοκαπακο η καπακι βαλβίδων κάπως έτσι μετά θα το πάω στη skoda να το δουν έχει 116.000 χιλιόμετρα δεν είναι εισαγωγής και το πήρα 5.5χιλιαρικα Όχι λίγα για μένα.εχει Κάπιος να μ προτείνει μάστορα για diesel Αθηνά μόνο το γκάτζο ξέρω κοντά μ π να πιάνει diesel.εφερα μηχανικό να το δει πριν το πάρω δεν έχω πολύ εμπιστοσύνη στα μαστοριά είχα ένα punto 8v 1200 και μόνο ένας ήταν πολύ καλός και έφτιαξα το αμαξι.αλλα κάνει μόνο alpha romeo klp ιταλικά
Tdi στροφές απορια