-
Καλημέρα παιδιά. Έχω το εξής θέμα: όταν αφήνω το γκάζι αφού το αμάξι έχε ζεσταθεί καλά και ξαναπατήσω κάνει σαν 'μπούκωμα'-ρεταρισμα όταν ξαναπατάω. 'Στρώνει' από τις 3000 στροφές και μετά.Το πρόβλημα παρουσιάστηκε αφού έμεινα από δυναμό, και μπαταρία φυσικά, στο δρόμο. Αφού αλλάχτηκε δυναμό και μπαταρία άρχισε να παρουσιάζει αυτό το θέμα. Μήπως κάτι συνέβη όταν την ώρα που αντιλήφθηκα ότι θα έμενα στο φανάρι πάτησα γκάζι απλά για να το βάλω στην άκρη? Επίσης να σημειωθεί ότι όταν αφήνω το αμάξι να κόψει ομαλά και κατεβάζω κανονικά και πολύ ήρεμα δεν κάνει το παραμικρό. MAF, αισθητήρας πεταλούδας (ποτενσιόμετρο), βαλβίδα ρελαντί, πολλαπλασιαστής, ηλεκτρονική ή κάτι άλλο..? Παρακαλώ τα φώτα σας. Θα απαντήσω στο τοπικ όταν και αν λύσω το θέμα μου εννοείται με τη βοήθεια (ευελπιστώ) κάποιου από εσάς με πιο πολλές γνώσεις.
-
Καλημέρα παιδιά. Έχω το εξής θέμα: όταν αφήνω το γκάζι αφού το αμάξι έχε ζεσταθεί καλά και ξαναπατήσω κάνει σαν 'μπούκωμα'-ρεταρισμα όταν ξαναπατάω. 'Στρώνει' από τις 3000 στροφές και μετά.Το πρόβλημα παρουσιάστηκε αφού έμεινα από δυναμό, και μπαταρία φυσικά, στο δρόμο. Αφού αλλάχτηκε δυναμό και μπαταρία άρχισε να παρουσιάζει αυτό το θέμα. Μήπως κάτι συνέβη όταν την ώρα που αντιλήφθηκα ότι θα έμενα στο φανάρι πάτησα γκάζι απλά για να το βάλω στην άκρη? Επίσης να σημειωθεί ότι όταν αφήνω το αμάξι να κόψει ομαλά και κατεβάζω κανονικά και πολύ ήρεμα δεν κάνει το παραμικρό. MAF, αισθητήρας πεταλούδας (ποτενσιόμετρο), βαλβίδα ρελαντί, πολλαπλασιαστής, ηλεκτρονική ή κάτι άλλο..? Παρακαλώ τα φώτα σας. Θα απαντήσω στο τοπικ όταν και αν λύσω το θέμα μου εννοείται με τη βοήθεια (ευελπιστώ) κάποιου από εσάς με πιο πολλές γνώσεις.
-
Πολλαπλασιαστής?
-
Πάει και μένα το μυαλό μου. Τον άλλαξα με ίδιο μεταχειρισμένο βέβαια και κάνει το ίδιο. Να είμαι τόσο 'τυχερός' και να είναι και ο δεύτερος 'μάπα'? Θα το κοιτάξω. Ευχαριστώ φίλε.
-
Άλλαξα και το MAF. Τίποτα, τα ίδια.
-
Άσε το αυτοκίνητο 1-2 ώρες χωρίς ρεύμα τελείως, να γυρίσουν όλα στις εργοστασιακές ρυθμίσεις και αρχίζεις μετά και κάνεις ελέγχους....
-
Ευχαριστώ φίλε. Δεν είχα σκεφτεί κάτι τέτοιο ομολογώ. Θα το κάνω και θα σας ενημερώσω
-
δεν κάνει τίποτα αυτό, τσέκ ότι ο ΜΑΦ είναι σοβαρό ανταλλακτικό με κτυπημένο κωδικό πάνω του, και όχι κινεζιά no-name
-
Είχα το ίδιο αριβώς θέμα στο Xantia πριν κανένα 6μηνο. Από την αρχή ο μάστορας μου είχε πει για εγκέφαλο, γιατί είχε χαθεί και η σύνδεση με το επίσημο διαγνωστικό. Εγώ ο αχαρακτήριστος επέμενα να ελέγξουμε μπουζί, πολλαπλασιαστή, πεταλούδα, αντλία καυσίμου, γειώσεις, ασφαλειοθήκη, βαλβίδα ρελαντί, αισθητήρα στροφών, αισθητήρα θέσης γκαζιού, τα πάντα, και να αφήσουμε τελευταίο τον εγκέφαλο. Ε τελικά ήταν όντως εγκέφαλος. Ευτυχώς για κάθε μ@λακία που του έλεγα να ελέγξουμε, δε με έβαζε να πληρώσω πριν λυθεί. Και ευτυχώς βρήκαμε και εγκέφαλο με 150 γιούρος και κάναμε δουλειά..
-
Είχα παρόμοιο πρόβλημα σε 208 πριν μια εβδομαδα.
Το πήγα σε συνεργείο και το σύνδεσε στον υπολογιστή και ο υπολογιστής του έβγαλε 20 'θέματα' Έπαθε πλάκα ο μάστορας. Μετά άρχισε να κουνάει και να παίζει με τους πολλαπλασιαστές και μου λέει είναι ο μεσαίος πολλαπλασιαστής. Φωνάζει τον υπάλληλο και του λέει βγάλε ένα πολλαπλασιαστή από ένα άλλο αυτοκίνητο που είχε στο μαγαζί και φέρε μου τον.Τον βάζει στο 208 και κατευθείαν το μοτέρ λειτούργησε σαν καινούργιο. Παράγγειλε πολλαπλασιαστή και σε 20 λεπτά το αμάξι ήταν στο δρόμο.
-
Η αλήθεια είναι πως όντως το ενδεχόμενο του πολλαπλασιαστή είναι πολύ πιθανό.
-
Το MAF φίλε μου είμαι ακριβώς το ίδιο με το μαμά: Hitachi original με κωδικό. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπει 'σχιστοματικο' ηλεκτρονικό στο αμάξι μου.
-
Ok παιδιά. Να πω την αλήθεια πήγε και μένα ο νους μου στον εγκέφαλο από την πρώτη στιγμή. Check πιο πάνω τι έγραψα για πολλαπλασιαστή. Και το δικό μου έχει έναν. Μέσα στο ντιστρυμπιτερ. Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω Original. Να ψάξω για μεταχειρισμένο? Δεν είναι και ότι καλύτερο. θα δώ. Τέλος πάντων αν δεν γίνει κάτι θα πάω για εγκέφαλο.
-
Είχα παρόμοιο πρόβλημα σε 208 πριν μια εβδομαδα.
Το πήγα σε συνεργείο και το σύνδεσε στον υπολογιστή και ο υπολογιστής του έβγαλε 20 'θέματα' Έπαθε πλάκα ο μάστορας. Μετά άρχισε να κουνάει και να παίζει με τους πολλαπλασιαστές και μου λέει είναι ο μεσαίος πολλαπλασιαστής. Φωνάζει τον υπάλληλο και του λέει βγάλε ένα πολλαπλασιαστή από ένα άλλο αυτοκίνητο που είχε στο μαγαζί και φέρε μου τον.Τον βάζει στο 208 και κατευθείαν το μοτέρ λειτούργησε σαν καινούργιο. Παράγγειλε πολλαπλασιαστή και σε 20 λεπτά το αμάξι ήταν στο δρόμο.
Οκ. Επειδή κι εμένα το μυαλό μου πήγε σε πολλαπλασιαστή θα κοιτάξω μήπως βρώ καινούργιο και να τον αλλάξω. Έβαλα τον ίδιο μεταχειρισμένο και κάνει τα ίδια. Και μετά θα δω το ενδεχόμενο για εγκέφαλο. Ευχαριστώ
-
Βαλβίδα EGR έχεις καθαρίσει ; Ώστε να το αποκλείσεις και αυτό ;
To Μαφ εάν έχεις καθάρισε το με σπρέι που είναι μονο για μαφ πρίν τόν αλλάξεις .
Πολλαπλασιαστής / ανάφλεξη ξερω οτι σου το παρουσιάζει στην επιτάχυνση τα ρεταρίσματα .
Μπουζί φοράει τα σωστά ; Πόσα χιλιόμετρα τα έχεις επάνω ;
-
Βαλβίδα EGR έχεις καθαρίσει ; Ώστε να το αποκλείσεις και αυτό ;
To Μαφ εάν έχεις καθάρισε το με σπρέι που είναι μονο για μαφ πρίν τόν αλλάξεις .
Πολλαπλασιαστής / ανάφλεξη ξερω οτι σου το παρουσιάζει στην επιτάχυνση τα ρεταρίσματα .
Μπουζί φοράει τα σωστά ; Πόσα χιλιόμετρα τα έχεις επάνω ;
Τη βαλβίδα AGR την έχω καταργήσει αναγκαστικά. Έχω αλλάξει μηχανή με GA15 που δεν έχει βαλβίδα AGR στην εισαγωγή. Λες να μου τα έχει κάνει όλα χάλια εκεί μεσα και να διαβάζει λάθος ακόμη και ο αισθητήρας λ? Θα τα βγάλω όλα, θα τα καθαρίσω και θα τα ξαναβάλω και θα κάνω δοκιμή. Και το MAF θα το κάνω με σπρέι για MAF. Λες να είναι πολλαπλασιαστής έτσι απλά? Όσο για τα μπουζί αλλάχτηκαν (σέρβις) αφού ξεκίνησε να το κάνει αυτό το θέμα. Έχουν τώρα ~7000km. Και βάζω πάντα ότι φοράει μαμά: NGK. Θα ξεκινήσω σιγά σιγά τις εργασίες (να έχω και τον απαραίτητο χρόνο) και θα δείξει. Ευχαριστώ για το χρόνο σου φίλε.
-
Βαλβίδα EGR έχεις καθαρίσει ; Ώστε να το αποκλείσεις και αυτό ;
To Μαφ εάν έχεις καθάρισε το με σπρέι που είναι μονο για μαφ πρίν τόν αλλάξεις .
Πολλαπλασιαστής / ανάφλεξη ξερω οτι σου το παρουσιάζει στην επιτάχυνση τα ρεταρίσματα .
Μπουζί φοράει τα σωστά ; Πόσα χιλιόμετρα τα έχεις επάνω ;
Τη βαλβίδα AGR την έχω καταργήσει αναγκαστικά. Έχω αλλάξει μηχανή με GA15 που δεν έχει βαλβίδα AGR στην εισαγωγή. Λες να μου τα έχει κάνει όλα χάλια εκεί μεσα και να διαβάζει λάθος ακόμη και ο αισθητήρας λ? Θα τα βγάλω όλα, θα τα καθαρίσω και θα τα ξαναβάλω και θα κάνω δοκιμή. Και το MAF θα το κάνω με σπρέι για MAF. Λες να είναι πολλαπλασιαστής έτσι απλά? Όσο για τα μπουζί αλλάχτηκαν (σέρβις) αφού ξεκίνησε να το κάνει αυτό το θέμα. Έχουν τώρα ~7000km. Και βάζω πάντα ότι φοράει μαμά: NGK. Θα ξεκινήσω σιγά σιγά τις εργασίες (να έχω και τον απαραίτητο χρόνο) και θα δείξει. Ευχαριστώ για το χρόνο σου φίλε.
-
Λοιπόν παιδιά, καλημέρα σε όλους καταρχήν. Ούτε maf, ούτε πολλαπλασιαστής, ούτε εγκέφαλος ούτε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης. Απλά ο **αισθητήρας λ! **Ευτυχώς υπάρχει ένας καλός μάστορας εδω στα μέρη μου. Μόλις πήγα και του εξήγησα το πρόβλημα απλά ξεκίνησε απο τον αισθητήρα και μου είπε 'ξεκιναμε από τα 'ματια' του αυτοκινήτου. Και μετά τσεκάρουμε ολα τα υπόλοιπα'. Φυσικά ο αισθητήρας έδινε πλούσιο μείγμα σε όλο το φάσμα των στροφών και αυτό διημιουργούσε το πρόβλημα. Τον αλλάξαμε και επιτέλους έχω ξανά το αμάξι μου όπως πρέπει. Ξαναβρήκε όλη του την ιπποδύναμη και φυσικά 'έστρωσε'. Ούτε διακοπές ούτε τίποτα σε ολο το φάσμα στροφών. Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το θέμα μου και βοήθησαν κατά κάποιο τρόπο να λυθεί. Έστω που με κάνατε να σκεφτώ και να πάω στο συγκεκριμένο μάστορα!
-
Μπράβο Τακης που επέστρεψες να γράψεις για τη λύση του προβλήματος. Να το χαρείς
-
Λοιπόν παιδιά, καλημέρα σε όλους καταρχήν. Ούτε maf, ούτε πολλαπλασιαστής, ούτε εγκέφαλος ούτε βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης. Απλά ο **αισθητήρας λ! **Ευτυχώς υπάρχει ένας καλός μάστορας εδω στα μέρη μου. Μόλις πήγα και του εξήγησα το πρόβλημα απλά ξεκίνησε απο τον αισθητήρα και μου είπε 'ξεκιναμε από τα 'ματια' του αυτοκινήτου. Και μετά τσεκάρουμε ολα τα υπόλοιπα'. Φυσικά ο αισθητήρας έδινε πλούσιο μείγμα σε όλο το φάσμα των στροφών και αυτό διημιουργούσε το πρόβλημα. Τον αλλάξαμε και επιτέλους έχω ξανά το αμάξι μου όπως πρέπει. Ξαναβρήκε όλη του την ιπποδύναμη και φυσικά 'έστρωσε'. Ούτε διακοπές ούτε τίποτα σε ολο το φάσμα στροφών. Ευχαριστώ όλους όσους ασχολήθηκαν με το θέμα μου και βοήθησαν κατά κάποιο τρόπο να λυθεί. Έστω που με κάνατε να σκεφτώ και να πάω στο συγκεκριμένο μάστορα!
o 1ος λ ήταν λογικα ; Πολλές φορές παρόλο που δέν ανάβει βλάβη μπορέι να ευθύνεται . Γενικά όριο ζωής έχουν 100,000 χιλιόμετρα .
Ρεταρισμα κινητήρα από 1700÷2800 Nissan Almera n15