-
καλησπερα σε όλους, την πεμπτη που μας περασε αγορασα ενα μεταχειρισμενο toyota auris 1.4D 2014 85κ χλμ. Με το που φευγω απο τον μαντρα μετα απο 15λεπτα το αμαξι σβηνει. Γυρναω κλειδι ξανα δίνω μιζια και ακουγεται ο κλασσικος θορυβος της μιζιας χωρις το αμαξι να παιρνει μπροστα εν τελη. το αφησα 5 λεπτα και ξανα πηρε, μου το ξανα εκανε αλλες 4 φορες. Τελος παντων πηρα το μαντρα ηρθε μου αλλαξε μια μπαταρια αλλα δυστυχως δεν ηταν αυτο. το στελνω με οδικη την επομενη μερα. μου αλλαζουν ενα μπεκ, το ξανα παιρνω το αμαξι αλλα μου ξανα εκανε(σε μικροτερη συχνοτητα), το ξανα στελνω με οδικη και περιμενω αυριο απαντηση.Το αμαξι με το που κρυωσει λιγο ξανα παιρνει μπροστα και μετα απο κανα 15λεπτο που ξανα ζεστενεται το ξανα κανει εν ολιγης. Τεραστια ταλαιπωρια και ξενερα και εχω ψιλο απελπιστει ωστοσο μου ειπαν οτι παιζει να φτιαει το πετρελαιο που εχει μεσα( οτι ισως ειναι κακο), η καποιος εβαλε βενζινη κλπ κλπ και γενικα φτιαει το καυσιμο, μου ειπαν θα το καθαρισουν θα αλλαξουν φιλτρο και βλεπουμε. εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι αυτο ? επισης εγω πως μπορω να κινηθω αν βλεπω οτι δεν ''φτιαχνεται'΄ το αμαξι ?
-
καλησπερα σε όλους, την πεμπτη που μας περασε αγορασα ενα μεταχειρισμενο toyota auris 1.4D 2014 85κ χλμ. Με το που φευγω απο τον μαντρα μετα απο 15λεπτα το αμαξι σβηνει. Γυρναω κλειδι ξανα δίνω μιζια και ακουγεται ο κλασσικος θορυβος της μιζιας χωρις το αμαξι να παιρνει μπροστα εν τελη. το αφησα 5 λεπτα και ξανα πηρε, μου το ξανα εκανε αλλες 4 φορες. Τελος παντων πηρα το μαντρα ηρθε μου αλλαξε μια μπαταρια αλλα δυστυχως δεν ηταν αυτο. το στελνω με οδικη την επομενη μερα. μου αλλαζουν ενα μπεκ, το ξανα παιρνω το αμαξι αλλα μου ξανα εκανε(σε μικροτερη συχνοτητα), το ξανα στελνω με οδικη και περιμενω αυριο απαντηση.Το αμαξι με το που κρυωσει λιγο ξανα παιρνει μπροστα και μετα απο κανα 15λεπτο που ξανα ζεστενεται το ξανα κανει εν ολιγης. Τεραστια ταλαιπωρια και ξενερα και εχω ψιλο απελπιστει ωστοσο μου ειπαν οτι παιζει να φτιαει το πετρελαιο που εχει μεσα( οτι ισως ειναι κακο), η καποιος εβαλε βενζινη κλπ κλπ και γενικα φτιαει το καυσιμο, μου ειπαν θα το καθαρισουν θα αλλαξουν φιλτρο και βλεπουμε. εχετε καμια ιδεα τι μπορει να ειναι αυτο ? επισης εγω πως μπορω να κινηθω αν βλεπω οτι δεν ''φτιαχνεται'΄ το αμαξι ?
-
Ο μαντράς σου είπε ή έγραφε στην αγγελία του αυτοκινήτου για εγγύηση 6-12 μήνες ; Χλωμό να σου έδωσε γραπτή εγγύηση σε κινητήρα και σασμάν. Κανονικά όλα τα έξοδα επισκευής πρέπει να τα πληρώσει αυτός (οδική, βενζίνες ξέχνα τα). Αν δεν φτιάξει, του το επιστρέφεις και σου επιστρέφει τα λεφτά με δικηγόρο συνήθως.
-
Ο μαντράς σου είπε ή έγραφε στην αγγελία του αυτοκινήτου για εγγύηση 6-12 μήνες ; Χλωμό να σου έδωσε γραπτή εγγύηση σε κινητήρα και σασμάν. Κανονικά όλα τα έξοδα επισκευής πρέπει να τα πληρώσει αυτός (οδική, βενζίνες ξέχνα τα). Αν δεν φτιάξει, του το επιστρέφεις και σου επιστρέφει τα λεφτά με δικηγόρο συνήθως.
Γραπτη οχι. Καλη διαθεση έχει δεν μου εχει φερει αντίρρηση πουθενα απλα ειναι ταλαιπωρια και τεραστια ξενερα.
-
για 6 χρόνια αμάξι diesel με 85.000χλμ μόνο ... μοιάζει με ανέκδοτο...αν ειναι κ εισαγωγής υπολόγιζε αλλα τόσα χλμ ...πιστεύω να ελεγξες τα περασμένα κτεο του για τα χλμ ...τα εχεις δωσει ολα τα χρήματα η χρωστάς δόσεις ? το ελεγξε δικός σου μάστορας η απλά το πήρες κ εφυγες βασιζόμενος στα μπλά μπλά του μαντρά ? μακάρι να φτιαχτεί το αμάξι σου σωστά ...αλλιώς βάλε αμεσα δικηγόρο για αναστροφή πώλησης...εγω θα το πήγαινα μόνο σε επίσημο εξουσιοδοτημένο συνεργείο toyota κ να ελέγξουν κ να σου δώσουν γραπτά τι πρόβλημα ακριβώς εχει...αν εχει γυρισμένα χλμ ειναι πανεύκολο να πάρεις αμεσα τα χρήματά σου πίσω...
-
Το αμαξι το τσέκαρα πριν το παρω και ειναι ελληνικό .. ηταν ολα οκ και το ειχαμε σκεψου 1 ωρα αναμμενο στον έλεγχο και δεν έσβησε ποτε και βολτα το καναμε και παλι δεν εσβησε. Θεωρω πως ειμαι άτυχος αλλα σιγουρς δεν φταίω εγω. Ο μαντρας εχει καλη διαθεση και πληρωσε και καινούργιο μπεκ την 1η φορα αλλα εχω πληρωσει ντούκου ενα αμαξι που εχει προβλημα.
-
Σε 2 μέρες 3 απανωτά θέματα στο φόρουμ με προβλήματα αμέσως μετα την αγορά σάπιων εισαγωμενων diesel. Καλωσήρθατε στο κλαμπ παιδιά και υπομονή. Ενημερώστε μας όταν βρείτε λύση μη γίνετε μπουχός όπως πάντα.
Για να βοηθήσω και λιγο πέρα απο το να κράζω για την λάθος επιλογή σας , το τρίπτυχο σε αυτά τα καταταλαιπωρημενα οχήματα με τα γυρισμένα χιλιόμετρα ειναι : μπεκ , τούρμπο , αντλία. Επίσης αν έχουν dpf βάλτε και αυτό μέσα. Θέλουν όλα τα παραπάνω επισκευή συνήθως ή αλλαγή με καινούρια. Και πάνω από όλα γνώστη μάστορα. Σχεδόν όλα τα συνεργεία έχουν μεσάνυχτα από σύγχρονα diesel.
-
βλέπω π.χ. στο car.gr ,οι τιμές για αυτό το μοντέλο κυμαίνονται απο 9-10.000 ευρώ περίπου κ με μέσο ορο χλμ 100.000 + χλμ ,αν το πήρες με λιγότερα ευρω κάτι σημαίνει αυτό ...π.χ. να φυγει οσο οσο ...εγώ θα ΕΠΕΜΕΝΑ να πάει μόνο σε επίσημη toyota για να γίνει πλήρης ελεγχος γιά ακριβή χλμ αλλά κ για εξονυχιστικό ελεγχο παντού κινητήρα-σασμάν-αμορτισέρ-ηλεκτρικά -φρένα κλπ για να ξέρεις που βρίσκεσαι...αν εχει οντως τόσα λίγα χλμ ...μάλλον κυκλοφορούσε μόνο αθήνα κ με κοντινες μικρές διαδρομές οπότε νο1 πρόβλημα φίλτρο dpf ...μετά πάμε σε θέμα καταλύτη κλπ μακάρι να ειναι κάτι απλό π.χ. φίλτρο πετρελαίου λόγω νοθευμένου πετρελαιου κλπ ,κ να το ευχαριστηθείς γιατί ειναι πολύ καλό σαν αμάξι κ σαν πετρελαιοκινητήρα κ βέβαια 10.000 ευρω ειναι αρκετά σημαντικό ποσό για μεταχ/νο 6ετίας...οπότε μόνο ελεγχο σε επίσημη toyota...τον ιδιο κινητήρα εχει φιλικό μου ατομο σε yaris ιδιας χρονολογίας με το δικό σου auris κ ειναι πολύ ευχαριστημένος απο κατανάλωση κ μηδενικά σχεδόν προβλήματα (κάποιο θέμα μόνο με τον καταλύτη ειχε προκύψει αλλά εχω καιρό να τον δώ κ δεν ξέρω τι εγινε τελικά) αυτός ομως τα χλμ τα κάνει 90% μπορεί κ παραπάνω μόνο στην εθνική λόγω της δουλειάς του οπότε το πατάει το γκάζι....αν ειναι ασπρο το δικό σου μπορεί να ειναι κ leasing η νοικιάρικο ...(τα ασπρα τα προτιμούν γιατί ειναι πιο φθηνά σε τιμή απόκτησης απο τις εταιρείες...κ στο car.gr που ειδα τα περισσότερα ειναι λευκά...)
ηηη
-
Έχει συζητηθεί πολλές φορές εισαγωγής εκτός από τις σκουριές -εντάξει στα σύγχρονα αυτοκίνητα μόνο αισθητικό είναι το θέμα επιφανειακή είναι- τα χλμ είναι το λιγότερο 4 φορές πάνω από τα αναγραφόμενα , λίγες εξαιρέσεις εδώ σε πολυτελείας αυτοκίνητα συνήθως που έχουν ηλεκτρονικό αρχείο συντήρησης και απλώς συνδέοντας το κλειδί στο λαπτοπ της αντιπροσωπείας φαίνονται τα πάντα , με το ανάλογο αντίτιμο βεβαίως κανα 50άρι ...
Στα λιζινγ ελληνικά η απάτη είναι πιο περίπλοκη και δύσκολα να εντοπιστεί αφού τα χλμ και τα έγραφα που τα υποστηρίζουν 'μαγειρεύονται' μια μέρα πριν το ΚΤΕΟ πάλι με 3-4πλά χλμ παραπάνω το παίρνεις αλλά τουλάχιστον γλυτώνεις τις σκουριές ... από τα λεγόμενα του φίλου που ξεκίνησε το τοπικό αφού τα χλμ είναι λίγα για diesel και από πραγματικό ενδιαφέρον θα ήθελα να μάθω πως τον έπεισε , τι του έδειξε και που το πήγαν για έλεγχο όχι τίποτα άλλο αλλά να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι ...
-
Λοιπον παιδες το αμαξι ελεγχθηκε στην auto report 80ε παρακαλω . Η αναφορα ηταν σχεδον τέλεια και το αμαξι ηταν ανναμενο επι 1.5 ωρα συνεχόμενα χωρις να βγαλει το παραμικρο, επίσης και στη βολτα που του καναμε το αμαξι πηγαινε μια χαρά. Δεν πηρα ενα αμαξι yolo χωρις να το ελεγξωκαι συφμωνα με το κτεο του τα χλμ ηταν οκ. Δεν ξερω τι μπορει να εκανε πριν το κτεο βέβαια αλλα το αμαξι ηταν σχεδον αριστο στον ελεγχο.
-
η Toyota πάντως να ξέρεις έχει ηλεκτρονικό αρχείο συντήρησης λάθος για μένα που δεν το πήγες στο επίσημο δίκτυο για έλεγχο , εμένα με είχαν χρεώσει 35 € και είχαν βρει τα πάντα μέχρι και τις ανακλήσεις που πέρασε παρόλο που ήταν εισαγωγής βλέπουν τα πάντα πανευρωπαϊκά.
-
Αυτο μπορεί οντως να ηταν λαθος μου αλλα νομιζω πως ημουν απλα γκαντέμης γιατι το αμαξι τωρα με το που μείνει 15-20 λεπτα αναμμένο, σβηνει. Στον ελεγχο ηταν 1.5 ωρα και δούλευε ρολόι. Τωρα τι να πω εγω. Το θεμα μου ειναι τι μπορεί να φταίει, θα μαθω σήμερα ελπιζω
-
Να προσθέσω οτι το αμαξι μου εκανε 2-3 κομπιασματα οταν επιταχυνα .
-
κάλιο αργά παρά ποτέ πήγαινε τώρα , τον εχουν μάθει πια καλά τον D4-D ακόμα και στην Αθήνα!
-
Να το παω αντιπροσωπεία? Η σε συνεργείο εξουσιοδoτημενο toyota? Εχω βρει ενα καλο μαστορα στο Περιστέρι και μιλησα στο τηλ και μου οπως του τα περιγραφω μαλλον φταιει το καύσιμο που εχει μεσα μου ειπε
-
πετρέλαιο εβαλες αμέσως μετά τον ελεγχο που τού κάνατε η εχει το ιδιο μέσα γιατί π.χ. δεν πρόλαβες να βάλεις κλπ ? να το πάς ,αφού πρώτα ΡΩΤΗΣΕΙΣ αν υπάρχει διαγνωστικό εν λειτουργία π.χ. μπορεί να ειναι χαλασμένο λογω κάποιου προβλήματος π.χ. επεσε κ δεν λειτουργεί η εχει δοθεί για επισκευή εξω κλπ ,για μένα καλύτερα στην επίσημη αντιπροσωπεία στα εξουσιοδοτημένα συνηθως βάζουν 17-18χρονους απο σχολές για να μάθουν ...συμφωνώ με τον φίλο παραπάνω επρεπε να το πηγαινες για ελεγχο μόνο στην τουοτα αν βέβαια το επέτρεπε ο μαντράς...
-
Απληροφορητος σίγουρα. Στην αγορά των μεταχειρισμένων ντίζελ και ειδικά από μάντρα το 50% έχει η θα βγάλει σύντομα ένα θέμα. Ειδικά αυτά που προέρχονται από μισθώσεις το ποσοστό ανεβαίνει κι άλλο. Και μόνο να μείνει ένα τέτοιο αμάξι 3/4 μήνες σε ακινησία μπορεί να βρεις αρκούδες στο ρεζερβουάρ.
-
σε αλλο site εγραψε ο φίλος ,οτι του αλλαξαν το φίλτρο πετρελαίου που ηταν μέσα στη βρωμιά ,επίσης γράφει οτι τού ειπαν οτι ηταν αραγμένο 10 μήνες λόγω covid 19 κ για αυτό τα λίγα χλμ που συμφωνούν με το κτεο κ το ειχε διευθυντής εταιρείας ,κ θα το επαιρνε σήμερα το απόγευμα κ θα το δοκίμαζε στο δρόμο ,κ το σαββατο θα το πάει για ελεγχο σε toyota ,μακάρι να εφταιγε μόνο το φίλτρο κ να το χαρεί το auris
Προβλημα σε Auris 1.4D 2014