Καλησπέρα
Εχθές μετά από καιρό το αμάξι έμεινε από αντλία βενζίνης ( υγραέριο) άλλαξα την αντλία αλλά πάλι δεν δουλεύει οπότε το πρόβλημα προφανος είναι κάπου αλλού.
Το ερώτημα μου είναι για να το σιγουρεψω όταν ανοίγω διακόπτη θα έπρεπε να παίρνει μπρος η αντλία κατευθείαν? Γιατί εμένα τουλάχιστον στην καινούργια δεν ξεκινάει καθόλου.( Το δοκίμασα και με ανοιχτό το καπάκι της αντλίας)
Στο μιζαρισμα δουλευει η αντλια αυτουνου.
Ειχα Corsa C (Ζ12ΧΕ) , και χωρίς υγραέριο που το είχα με είχε αφήσει απο αντλία καυσίμου
Άλλαξες όλο το στέλεχος τής αντλίας ;
Άλλαξα με όλο το στέλεχος.
Είμαι σίγουρος ότι η αντλία δεν δίνει βενζίνη γιατί πάτησα την βαλβίδα της μπεκιερας και πίεση δεν είχε δεν έβγαλε βενζίνη παρά ελάχιστη ακόμα και με μίζα ταυτόχρονα
Καινουρια ή μεταχειρισμενη αντλια?Εγω ειχα αγορασει για καβαντζα μια μεταχειρισμενη και τωρα που τη χρειαστηκα εμαθα οτι αν αδειασουν απο βενζινη αντιο.Ισα που δουλευε.
Ποια η διαφορα με τις καινουριες που δεν εχουν βενζινη μεσα?
Καινούργια
Δεν ξερω,στεγνωνει η βενζινη και κολλανε.Ο τυπος που μου την πουλησε εβαλε και λαδι μεσα αλλα δεν φαινεται να επιβιωσε.
Τελικά υπάρχει κάποιος που να το επιβεβαιώσει με σιγουριά αν η αντλία δουλεύει πριν μιζαρει η όχι?
50 φτανουν ή μηπως θες περισσοτερους?
Το τσεκάρεις άνετα μόνος σου. Γυρνάς διακόπτη, λαμπάκια στο κόκκινο. Ανοίγεις ασφαλειοθήκη, ξεκουμπώνεις ρελέ βενζίνης. Φοράς γάντια. Γεφυρώνεις τα pin 30 και 87 με πχ. μυτοτσίμπιδο και περιμένεις να ακούσεις τον ήχο. ΥΓ. Πρόσεχε μην σου κάψει τα δάχτυλα!
Εκεί πρέπει να βρίσκεται το πρόβλημα. Στην ασφαλειοθήκη.
Έχω δοκιμάσει να αλλάξω ρελέ με το διπλανό του που ήταν ίδιο πάλι τίποτα.
Ασφάλειες όλες καλές δεν βρήκα καμία καμμένη.
Αν και αποσο έψαξα δεν βρήκα ασφάλεια για την αντλία γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει και που είναι?
Βασικά παίζει να είναι και φίλτρο καυσίμου.
Έχω καιρό να το αλλάξω..
Απλά τώρα έφυγα διακοπές και το αξι το άφησα γι'αυτό δεν καίγομαι να το φτιάξω
Οι αντλίες λιπαίνονται και ψύχονται από την βενζίνη, όταν στεγνώσει η βενζίνη τα κατάλοιπα της είναι κεραμικά και μπλοκάρουν τα μικρά διάκενα των κουζινέτων της με αποτέλεσμα να κολλάνε.
είναι μια 20αρα , ανάμεσα σε 2 10άρες, δεύτερη σειρά
Το έκανα και όντος δουλεψεβη αντλία.
Το πρόβλημα είναι αλλού γιατί πάλι δεν δούλεψε το αμάξι.
Δοκίμασα να το ξεκινήσω και χωρίς το ρελέ με γεφυρομενα τα πιν τίποτα.
Σε κάποια φάση πήρε αλλά δεν ξέρω γιατί δούλευε ρελαντί και πατώντας γκάζι ανέβαζε μέχρι 1100 στροφές παραπάνω δεν πήγαινε. Το έσβησα και δεν ξανά πήρε ποτέ..
Ασφάλεια αντλίας δεν βρήκα Πάντος.
Και το OBD2 δεν βγάζει κανένα σφάλμα!!
Μπήκε συνεργείο το αμάξι σήμερα.
Τελικά δεν υπάρχει μηχανική βλάβη πρέπει να πάει σε ηλεκτρολόγο το αμάξι.
Δεν δίνει ρεύμα στα μπουζί η κάποιο ηλεκτρολογικό θέμα έχει η πάω για εγκέφαλο..πολύ φοβάμαι το 2ο!!
Ένα συχνό φαινόμενο σε αυτά τα μοντέλα , εγώ είχα παλιότερα το c με το z12xe μοτέρ , ήτσν οτι ξεκίναγε να στάζει λάδι η βαλβίδα πίεσης λαδιού ( 15-20€ γνήσια) , και πέρναγε το λάδι στήν πλεξούδα με το καιρό. Αρκςτοί είχαν επισκευάσει εγκέφαλο.
Με τήν αντλία και εμένα με είχε αφήσει. Πάντως σε γνωστό με το ίδιο μοντέλο , το πήρε έτοιμο υγραέριο , είχε θέμα η αντεπίστροφη βαλβίδα τής αντλίας καυσίμου εάν το θυμάμαι σωστά .
Καλησπέρα.
το πρόβλημα ηταν στον Εγκέφαλο τελικά!
δηλαδή αλλάχτηκε ο εγκέφαλος ? μπήκε επάνω καινούργιος η μεταχ/νος κ ποιο ηταν το κόστος ?
Καλημέρα.
Ειναι η 2η φορά που αλλάζω εγκέφαλο σε αυτό το αμάξι τώρα , γενικά γράφει πολλά χιλιόμετρα, πρόπερσυ έκανε σε ενα καλοκαίρι 10.000 χλιομετρα!
250€ μου κόστισε και της δύο φορές που τον άλλαξα σε δυο διαφορετικά συνεργεία,
Μεταχειρισμένο και της δύο φορές
Έχε υπ οψιν τη βαλβιδα πίεσης λαδιου και δες και τη πλεξουδα απο λάδια . Το έχω ξαναγράψει και παλιότερα .
Ο 2ος που άλλαξες τώρα τελευταία , ανοίχτηκε μήπως επισκευάζεται , ποιά ήταν η αιτία του?