-
Καλησπέρα, έχω ένα Peugeot 106 ’97 1.1 (170.000 χλμ.), monopoint. Πριν 2 χρόνια άλλαξα το μοτέρ ρελαντί με γνήσιο της Bosch (μεταχειρισμένο) γιατί το μαμίσιο είχε κολλήσει απ’ ότι μου είπε ο μηχανικός. Όλα καλά και πριν 1 χρόνο (δεν θυμάμαι για ποιο λόγο) αλλάξαμε την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης χωρίς να ξέρουμε ότι όντως έχει θέμα (το ανταλλακτικό το μαμίσιο το έχω κρατήσει). Το αυτοκίνητο εδώ και κάποιους μήνες δεν κρατάει το ρελαντί όπως πρέπει και γενικά συμβαίνει το εξής:
Όταν το βάζω μπροστά είναι μία χαρά, κρατάει ρελαντί στις 850-950 στροφές, αφού κινηθώ λίγο και ζεσταθεί, το ρελαντί πέφτει πιο χαμηλά αλλά και πάλι σε λογικά πλαίσια (γύρω στις 750 στροφές). Ωστόσο, κάποιες στιγμές όταν βάζω νεκρά και πατάω φρένο (σε φανάρι πχ) οι στροφές πέφτουν στις 500 και το αυτοκίνητο ελαφρώς τρέμει και πολύ σπάνια έχει τύχει και να σβήσει μόλις βάζω νεκρά και ενώ φρενάρω. Εάν πατήσω λίγο γκάζι ενώ έχω νεκρά και είμαι σταματημένος το ρελαντί ρυθμίζεται μόνο του.
Τώρα το καλοκαίρι χρησιμοποιώ το a/c. Όταν οι στροφές είναι όσο πρέπει (700 και πάνω δηλαδή), πατώντας το κουμπί για να το ανάψω ακούγεται ο κομπρέσορας και το ρελαντί ανεβαίνει στις 900 στροφές περίπου (όπως είναι λογικό) και λειτουργεί μια χαρά. Όταν όμως έχω σταματήσει και οι στροφές είναι πεσμένες στις 500, το a/c ανάβει αλλά οι στροφές δεν ανεβαίνουν και το αυτοκίνητο τρέμει ακόμα περισσότερο. Εάν πατήσω ένα απαλό γκάζι (όπως σας είπα και παραπάνω) ενώ είναι στις 500 στροφές, το ρελαντί ρυθμίζεται στις στροφές που πρέπει και έπειτα πατώντας το a/c ανάβει κανονικά και ρυθμίζονται οι στροφές όπως πρέπει δηλαδή.
Πραγματικά το αυτοκίνητο είναι σε άψογη κατάσταση και το χρησιμοποιώ καθημερινά χωρίς κανένα πρόβλημα πέρα απ’ αυτό που περιγράφω παραπάνω. Μοτέρ ρελαντί δεν θεωρώ ότι είναι καθώς δεν κάνει αυτά που έκανε το μαμίσιο όταν χάλασε. Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να είναι και σε 2 μηχανικούς που έχω πάει δεν μου έχουν βρει λύση. Υπάρχει περίπτωση να είναι η βαλβίδα ψυχρής (γιατί αυτή που έβαλα δεν ξέρω αν είναι γνήσια); Μπορώ να βάλω μόνος μου την παλιά τη μαμίσια που έχω; Επίσης κάποια διαρροή αέρα στο σεβροφρενο παίζει σαν ενδεχόμενο; επειδή οι στροφές πέφτουν στις 500 συνήθως όταν βάζω νεκρά και πατάω φρένο. Τέλος αν υπάρχει κάποια τρύπα σε κάποιο σωλήνα στην εισαγωγή αέρα επηρεάζει το ρελαντί;
Έχω σκάσει πραγματικά:( Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, οποιαδήποτε συμβουλή είναι χρήσιμη!!!
-
Καλησπέρα, έχω ένα Peugeot 106 ’97 1.1 (170.000 χλμ.), monopoint. Πριν 2 χρόνια άλλαξα το μοτέρ ρελαντί με γνήσιο της Bosch (μεταχειρισμένο) γιατί το μαμίσιο είχε κολλήσει απ’ ότι μου είπε ο μηχανικός. Όλα καλά και πριν 1 χρόνο (δεν θυμάμαι για ποιο λόγο) αλλάξαμε την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης χωρίς να ξέρουμε ότι όντως έχει θέμα (το ανταλλακτικό το μαμίσιο το έχω κρατήσει). Το αυτοκίνητο εδώ και κάποιους μήνες δεν κρατάει το ρελαντί όπως πρέπει και γενικά συμβαίνει το εξής:
Όταν το βάζω μπροστά είναι μία χαρά, κρατάει ρελαντί στις 850-950 στροφές, αφού κινηθώ λίγο και ζεσταθεί, το ρελαντί πέφτει πιο χαμηλά αλλά και πάλι σε λογικά πλαίσια (γύρω στις 750 στροφές). Ωστόσο, κάποιες στιγμές όταν βάζω νεκρά και πατάω φρένο (σε φανάρι πχ) οι στροφές πέφτουν στις 500 και το αυτοκίνητο ελαφρώς τρέμει και πολύ σπάνια έχει τύχει και να σβήσει μόλις βάζω νεκρά και ενώ φρενάρω. Εάν πατήσω λίγο γκάζι ενώ έχω νεκρά και είμαι σταματημένος το ρελαντί ρυθμίζεται μόνο του.
Τώρα το καλοκαίρι χρησιμοποιώ το a/c. Όταν οι στροφές είναι όσο πρέπει (700 και πάνω δηλαδή), πατώντας το κουμπί για να το ανάψω ακούγεται ο κομπρέσορας και το ρελαντί ανεβαίνει στις 900 στροφές περίπου (όπως είναι λογικό) και λειτουργεί μια χαρά. Όταν όμως έχω σταματήσει και οι στροφές είναι πεσμένες στις 500, το a/c ανάβει αλλά οι στροφές δεν ανεβαίνουν και το αυτοκίνητο τρέμει ακόμα περισσότερο. Εάν πατήσω ένα απαλό γκάζι (όπως σας είπα και παραπάνω) ενώ είναι στις 500 στροφές, το ρελαντί ρυθμίζεται στις στροφές που πρέπει και έπειτα πατώντας το a/c ανάβει κανονικά και ρυθμίζονται οι στροφές όπως πρέπει δηλαδή.
Πραγματικά το αυτοκίνητο είναι σε άψογη κατάσταση και το χρησιμοποιώ καθημερινά χωρίς κανένα πρόβλημα πέρα απ’ αυτό που περιγράφω παραπάνω. Μοτέρ ρελαντί δεν θεωρώ ότι είναι καθώς δεν κάνει αυτά που έκανε το μαμίσιο όταν χάλασε. Πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να είναι και σε 2 μηχανικούς που έχω πάει δεν μου έχουν βρει λύση. Υπάρχει περίπτωση να είναι η βαλβίδα ψυχρής (γιατί αυτή που έβαλα δεν ξέρω αν είναι γνήσια); Μπορώ να βάλω μόνος μου την παλιά τη μαμίσια που έχω; Επίσης κάποια διαρροή αέρα στο σεβροφρενο παίζει σαν ενδεχόμενο; επειδή οι στροφές πέφτουν στις 500 συνήθως όταν βάζω νεκρά και πατάω φρένο. Τέλος αν υπάρχει κάποια τρύπα σε κάποιο σωλήνα στην εισαγωγή αέρα επηρεάζει το ρελαντί;
Έχω σκάσει πραγματικά:( Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας, οποιαδήποτε συμβουλή είναι χρήσιμη!!!
-
κι όμως είναι το μοτέρ ρελαντί. γνώμη μου, ψάξε να βάλεις κάτι άλλο, καινούριο, και όχι το μαμίσιο της Bosch. Είχα αλλάξει 3 Bosch σε τρία χρόνια. Τελικά έβαλα καινούριο gebe και βρήκα την υγειά μου εδώ και μία τριετία. Στη θέση σου θα έψαχνα gebe ή magnetti marelli.
-
Ααα μακάρι να είναι τόσο απλό, δηλαδη μια απλή αλλαγή του μοτέρ ρελαντί. Το να βρεις άλλη μάρκα είναι πολυ εύκολο, αλλά μου είχαν πει ότι θα εχω θέμα και ότι θα καίγεται συνέχεια. Γι αυτό έψαξα και βρήκα Bosch μεταχειρισμένο με πολυ κόπο. Ωστόσο δεν μου είχαν πει για συγκεκριμένες μάρκες, επομεβωσ Θα ψάξω για gebe ή Marelli. Κι εσυ το monopoint έχεις; Με το σύστημα της Bosch? Επίσης έχεις με τις 4 επαφές ή τις 6;
κι όμως είναι το μοτέρ ρελαντί. γνώμη μου, ψάξε να βάλεις κάτι άλλο, καινούριο, και όχι το μαμίσιο της Bosch. Είχα αλλάξει 3 Bosch σε τρία χρόνια. Τελικά έβαλα καινούριο gebe και βρήκα την υγειά μου εδώ και μία τριετία. Στη θέση σου θα έψαχνα gebe ή magnetti marelli.
-
Ναι μόνου ψεκασμού κ εγώ δυστυχώς. Απ' τα τελευταία. 6 επαφές.
-
Ναι μόνου ψεκασμού κ εγώ δυστυχώς. Απ' τα τελευταία. 6 επαφές.
Δεν βρίσκω ούτε marelli, ούτε gebe. Μήπως το ψάχνω λάθος; Έχεις στο νου σου κάποιο site με ανταλλακτικά που θα το έχει; Γιατί βρίσκω άλλες μάρκες
-
Σε site είχα βρει μόνο marelli, αλλά γενικά ανταλλακτικά αναθέτω στο μάστορα να μου βρει. Σε ποια περιοχή είσαι;
-
Είμαι από Αθήνα, Ηλιούπολη συγκεκριμένα, αλλά δεν με πειράζει, ας είναι οπουδήποτε, το παραγγέλνουμε δηλαδή. Απλά δεν το βρίσκω ούτε στο internet, αυτό είναι το θέμα. >
Σε site είχα βρει μόνο marelli, αλλά γενικά ανταλλακτικά αναθέτω στο μάστορα να μου βρει. Σε ποια περιοχή είσαι;
-
Είμαι από Αθήνα, Ηλιούπολη συγκεκριμένα, αλλά δεν με πειράζει, ας είναι οπουδήποτε, το παραγγέλνουμε δηλαδή. Απλά δεν το βρίσκω ούτε στο internet, αυτό είναι το θέμα.
nontaskatsaras wrote:
Σε site είχα βρει μόνο marelli, αλλά γενικά ανταλλακτικά αναθέτω στο μάστορα να μου βρει. Σε ποια περιοχή είσαι;
Μπορείς να μας πεις το vin number ;
-
VassilisCookie wrote:
Είμαι από Αθήνα, Ηλιούπολη συγκεκριμένα, αλλά δεν με πειράζει, ας είναι οπουδήποτε, το παραγγέλνουμε δηλαδή. Απλά δεν το βρίσκω ούτε στο internet, αυτό είναι το θέμα.
nontaskatsaras wrote:
Σε site είχα βρει μόνο marelli, αλλά γενικά ανταλλακτικά αναθέτω στο μάστορα να μου βρει. Σε ποια περιοχή είσαι;
Μπορείς να μας πεις το vin number ;
Τον αριθμό πλαισίου δηλαδή; Το στέλνω αύριο το πρωί.
-
nontaskatsaras wrote:
Μπορείς να μας πεις το vin number ;
[/quote]
VF31AHDZE51945608
-
Δεν είμαι σίγουρος αλλά δες αν ταιριάζει με το δικό σου αυτοκίνητο
https://xcar.gr/shop/index.php?route=product/product&extra_id=43117962
Να πω την αλήθεια με το VIN δεν έβγαλα άκρη
-
Από τη φωτογραφία, νομίζω πως δεν ταιριάζει το εν λόγω μαρελλι. Βασίλη σου έχω στείλει ένα μέιλ, έλεγξε αν σου έχει έρθει.
-
Δεν είμαι σίγουρος αλλά δες αν ταιριάζει με το δικό σου αυτοκίνητο
https://xcar.gr/shop/index.php?route=product/product&extra_id=43117962
Να πω την αλήθεια με το VIN δεν έβγαλα άκρη
Καλημέρα, όχι όχι δυστυχώς δεν ταιριάζει, εμένα έχει διαφορετική μορφή.
Peugeot 106 - Θέμα με το Ρελαντί όταν είναι ζεστό