-
Καλησπέρα!
Έχω το Peugeot 106, 1100cc, μοντέλο του 2001.
Το πρόβλημα άρχισε να παρουσιάζεται εδώ και λίγο καιρό και πάντα όταν έχει πολύ ζέστη και το χτυπάει ο ήλιος.
Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όπως μπορώ.
Π.χ. το παίρνω αυτές τις μέρες τα μεσημέρια για να πηγαίνω για μπάνιο.
Στην αρχή, μέχρι να φτάσω δηλαδή, περίπου 25-30χλμ πηγαίνω μια χαρά.
Όταν είναι να επιστρέψω και το αμάξι το έχει χτυπήσει για ώρα ο ήλιος, μετά από κανένα δεκάλεπτο-τέταρτο στην πορεία, καθώς πατάω γκάζι, αυτό είναι σαν να σβήνει.Πατάω δηλαδή γκάζι και δεν δίνει. Κατεβάζω ταχύτητα, μαρσάρω, πάει για λίγα μέτρα, μετά σταματάει πάλι, δεν δίνει γκάζι. Δεν σβήνει τελείως όμως παρόλα αυτά.
Για να καταφέρω να επιστρέψω, το παρκάρω όπου βρω, ανοίγω το καπό για κάνα 20λέπτο αφού καίνε όλα μέσα, και άντε πάλι κουτσά-στραβά μου βγάζει μερικά χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι, οπού συνήθως αρχίζει τα ίδια την ώρα που φτάνω.
Είναι και εκνευριστικό, αφού εκτός πως έχω τον νου μου πως να το γυρίσω, έχω και την κίνηση από πίσω να μου κορνάρουν αφού πάω με όσο ταχύτητα μπορώ να μαρσάρω κάθε φορά και μετά νεκρά.
Να σημειώσω εδώ, πως κάποιες φορές όταν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα και το σβήσω τελείως, όταν προσπαθώ να το βάλω μπρος δεν παίρνει. Δηλαδή παίρνει και σβήνει σε ένα δευτερόλεπτο. Αν κρυώσει για λίγο, παίρνει κανονικά.
Τις πρώτες φορές άναψε και το κλασσικό πορτοκαλί λαμπάκι της μηχανής αλλά πλέον όχι.
Οπότε μετά από ώρες αφού έχει κρυώσει και όταν πια δεν έχει πολύ ζέστη και ήλιο, π.χ. τα βράδια, το αμάξι λειτουργεί απροβλημάτιστα.
Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έχει καν όργανο θερμοκρασίας για να βλέπω σε τι φάση είναι κάθε φορά.
Στην αρχή το συνεργείο μου λέει είναι μάλον από βενζίνη. Οπότε πάω και βάζω 98αρα καμιά δυό φορές. Καμία διαφορά.
Μετά μου λέει, είναι μάλλον ο αισθητήρας Λ μάλλον, αφού έβγαζε σφάλμα στο διαγνωστικό.
Αλλάζω και αυτό, πάλι τα ίδια...
Τώρα μου λέει είναι μάλλον από τον εγκέφαλο.
Και κάθε φορά τους εξηγώ πως 99% έχει να κάνει με υψηλές θερμοκρασίες/υπερθέρμανση!Με έχει κουράσει πάρα πολύ και όλο είμαστε στα μάλλον το ένα και μάλλον το άλλο. Και το έχω πάει σε διαφορετικά συνεργεία, την Δευτέρα θα το πάω άλλου πάλι.
Μπορείτε να με βοηθήσετε; Τι πιστεύετε πως μπορεί να φταίει από την εμπειρία σας;
Δεν μπορώ να δίνω συνεχώς χρήματα και να μην βρίσκουν και τι είναι...Σας ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα!
Έχω το Peugeot 106, 1100cc, μοντέλο του 2001.
Το πρόβλημα άρχισε να παρουσιάζεται εδώ και λίγο καιρό και πάντα όταν έχει πολύ ζέστη και το χτυπάει ο ήλιος.
Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όπως μπορώ.
Π.χ. το παίρνω αυτές τις μέρες τα μεσημέρια για να πηγαίνω για μπάνιο.
Στην αρχή, μέχρι να φτάσω δηλαδή, περίπου 25-30χλμ πηγαίνω μια χαρά.
Όταν είναι να επιστρέψω και το αμάξι το έχει χτυπήσει για ώρα ο ήλιος, μετά από κανένα δεκάλεπτο-τέταρτο στην πορεία, καθώς πατάω γκάζι, αυτό είναι σαν να σβήνει.Πατάω δηλαδή γκάζι και δεν δίνει. Κατεβάζω ταχύτητα, μαρσάρω, πάει για λίγα μέτρα, μετά σταματάει πάλι, δεν δίνει γκάζι. Δεν σβήνει τελείως όμως παρόλα αυτά.
Για να καταφέρω να επιστρέψω, το παρκάρω όπου βρω, ανοίγω το καπό για κάνα 20λέπτο αφού καίνε όλα μέσα, και άντε πάλι κουτσά-στραβά μου βγάζει μερικά χιλιόμετρα μέχρι το σπίτι, οπού συνήθως αρχίζει τα ίδια την ώρα που φτάνω.
Είναι και εκνευριστικό, αφού εκτός πως έχω τον νου μου πως να το γυρίσω, έχω και την κίνηση από πίσω να μου κορνάρουν αφού πάω με όσο ταχύτητα μπορώ να μαρσάρω κάθε φορά και μετά νεκρά.
Να σημειώσω εδώ, πως κάποιες φορές όταν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα και το σβήσω τελείως, όταν προσπαθώ να το βάλω μπρος δεν παίρνει. Δηλαδή παίρνει και σβήνει σε ένα δευτερόλεπτο. Αν κρυώσει για λίγο, παίρνει κανονικά.
Τις πρώτες φορές άναψε και το κλασσικό πορτοκαλί λαμπάκι της μηχανής αλλά πλέον όχι.
Οπότε μετά από ώρες αφού έχει κρυώσει και όταν πια δεν έχει πολύ ζέστη και ήλιο, π.χ. τα βράδια, το αμάξι λειτουργεί απροβλημάτιστα.
Δυστυχώς το αυτοκίνητο δεν έχει καν όργανο θερμοκρασίας για να βλέπω σε τι φάση είναι κάθε φορά.
Στην αρχή το συνεργείο μου λέει είναι μάλον από βενζίνη. Οπότε πάω και βάζω 98αρα καμιά δυό φορές. Καμία διαφορά.
Μετά μου λέει, είναι μάλλον ο αισθητήρας Λ μάλλον, αφού έβγαζε σφάλμα στο διαγνωστικό.
Αλλάζω και αυτό, πάλι τα ίδια...
Τώρα μου λέει είναι μάλλον από τον εγκέφαλο.
Και κάθε φορά τους εξηγώ πως 99% έχει να κάνει με υψηλές θερμοκρασίες/υπερθέρμανση!Με έχει κουράσει πάρα πολύ και όλο είμαστε στα μάλλον το ένα και μάλλον το άλλο. Και το έχω πάει σε διαφορετικά συνεργεία, την Δευτέρα θα το πάω άλλου πάλι.
Μπορείτε να με βοηθήσετε; Τι πιστεύετε πως μπορεί να φταίει από την εμπειρία σας;
Δεν μπορώ να δίνω συνεχώς χρήματα και να μην βρίσκουν και τι είναι...Σας ευχαριστώ!
-
Την αντλία βενζίνης τηn κοίταξε το συνεργείο ? Όταν είπε βενζίνη μήπως εννοούσε ότι δεν φέρνει βενζίνη όταν ζεσταίνεται η αντλία ? Η αντλία είναι έξω από το ρεζερβουάρ ή εμβαπτιζόμενη μέσα ? Αν έχει βουλώσει το φίλτρο και δεν πηγαίνει η σωστή ποσότητα της βενζίνης η αντλία υπερθερμένεται και κολλάει, έχεις αλλάξει ποτές φίλτρο βενζίνης ?
Βρές ένα σωστό μάστορα να το ψάξει σωστ;a και όχι να αλλάξει το μισό μηχανοστάσιο μήπως και πετύχει το joker.
-
Όχι, μου έιπε πως υπάρχει ένδειξη στο διαγνωστικό για κακής ποιότητας βενζίνης και μου πρότεινε να αλλάξω βενζινάδικο και να βάζω 98άρα ή 100άρα από εδώ και πέρα.
Φάνηκε όμως πως δεν είχε να κάνει αυτό, αφού το πρόβλημα συνεχίζεται.
Τώρα αλλάξαμε αισθητήρα Λ, τίποτα πάλι. Τώρα λέει πως είναι ο εγκέφαλος.
Δυστυχώς δεν είμαι σχετικός, οπότε δεν ξέρω που βρίσκεται η αντλία.
Πριν 2 χρόνια είχα αλλάξει αντλία βενζίνης πάντως.
Δεν είναι και τόσο εύκολο να βρω έναν σωστό μάστορα, έχω πάει σε τόσους διαφορετικούς όλα αυτά τα χρόνια και για κανέναν τους δεν μπορώ να εγγυηθώ.
-
Η ποιότητα της βενζίνης δεν δημιουργεί αυτό το είδος του προβλήματος, θα ρωτήσω το γιό μου που έχει συνεργείο και είχε και 106 και θα σου πω.
-
Ευχαριστώ!
-
Λοιπόν μίλησα, θέλει σωστό ψάξιμο, από το τηλέφωνο τι να μου πει ? Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις, πχ να είναι μια γείωση, να είναι πρόβλημα φίλτρου βενζίνης, είναι μέσα στο ρεζερβουάρ η αντλία με το φίλτρο, εκτός και αν σου έχουν βάλει και φίλτρο γραμμής και θέλει άλλαγμα, μπορεί να είναι κάποια ψυχρή κόλληση στην ECU, μπορεί να έχει διαρροή ο πολλαπλασιαστής, αυτή η έκδοση του μοτέρ σου έχει 1/2 ή 4 ? Μπορεί να είναι κάποια φύσα να μην κάνει καλή επαφή και όταν θερμαίνεται να πέφτει σε safe mode, πολλές φορές στις φύσες - παγώνουν - οι επαφές αν δεν έχουν ξεκουμπωθεί / κουμπωθεί για πολλάς χρόνια, βγάλε τη μεγάλη φύσα του εγκεφάλου και δεν αν είναι καθαρή και γαυλίζουν οι επαφές ή έχουν άλατα, δεν ξέρω τι άλλο να σου πω, μόνοι 'ένας μάστορας που θα πιάσει από την αρχή τα πιθανά σημεία θα βγάλεί άκρη, πήγαινε σε ηλεκτρολόγο, αυτοί έχουν πιο πολύ όρεξη να ασχοληθούν με ψάξιμο και με όργανα να μετρήσουν
-
Σε ευχαριστώ!
Μακάρι να βγει άκρη.
-
Άκου τι είναι,
Ειναι η πλακέτα του ντιστριμπιτερ, ξεκόλλησε η κόλλα του στο κέντρο της και όταν ζητάς περισσότερο ρεύμα για ανάφλεξη όταν πατάς γκάζι δεν κάνει καλή επαφή.
Αγορά επίσημη κάπου στα 150 ευρώ με παραγγελία από Γαλλία, ή 100 ευρώ κάτι βρετανικές στην αγορά.
Πολλά σαξοραλλα παλιά το είχαν το θέμα αυτο
-
99% ειναι αυτό που λέει ο λαπ. Πήγαινε στο Δρακωνάκη στο Νέο κόσμο να στο φτιάξει το αμάξι.
-
Θα του το πω και αυτό....
-
αδελφέ,προτού να πάς σε μάστορα να ξοδεύεις λεφτά χωρίς αποτέλεσμα ,θα κάνεις το εξής απλούστατο κ εντελώς δωρεάν φυσικά ,την επόμενη φορά που θα πάς για μπάνιο κ θα μείνει δηλαδή για ωρες το αμάξι αραγμένο ,οταν το παρκάρεις θα τοποθετήσεις το αμάξι με τέτοιο τρόπο ,ωστε να ΜΗΝ βλέπει ο ηλιος φάτσα την μεριά του αυτοκινήτου που υπάρχει το ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ και η τάπα της βενζίνης , η βάλε μιά κουκούλα ολόκληρη (κ οχι αυτές τίς μισές που καλύπτουν μόνο τα παράθυρα) με χοντρό χαρτόνι εσωτερικά της η κοντραπλακέ ξύλο αρκεί να καλύπτεται ΟΛΟ το ντεπόζιτο και η τάπα βενζίνης ,αν ειναι αδύνατο να το παρκάρεις με αυτόν τον τρόπο που γράφω πιο πάνω ,κάνε αυτή την δοκιμή κ γράψε τι εγινε (ειχε συμβεί ακριβώς μα ακριβώς το ιδιο σε 2 φίλους , με fiat punto παλιό κ μέ το τελευταίο toyota starlet ,τα ειχαν πάει παντού ,καμία λύση ειχαν πληρώσει το μισό αμάξι σε συνεργεία κ βρήκε την λύση μόνος του ,εντελώς τυχαία πρώτα αυτός με το starlet κ μετά το ειπε σε αυτόν με το punto ,κάνοντας τα πιό πάνω ,τώρα τι ακριβώς εφταιγε κ γινόταν αυτό ....ποιός ξέρει
-
Θα το δοκιμάσω και αυτό.
Θα μπορούσες κάποια στιγμή να τους ρωτήσεις τι έφταιγε τελικά;
-
ουτε και αυτοί ξέρουν τι ακριβώς εφταιγε ,απλά οταν ΔΕΝ το εβαζαν σε φάτσα με τον ηλιο ΔΕΝ το ξαναεκαναν ποτέ το punto κ το starlet κ συμπτωματικά ειναι ιδιας χρονολογίας με το δικό σου ???? ,μάλλον ζεσταίνεται απο τον ηλιο παρα πολύ το αμάξωμα οταν ΕΙΝΑΙ ΦΑΤΣΑ με τον ηλιο κ περνάει και στο ντεπόζιτο και η βενζίνη χάνει τα οκτάνιά της τούς ειπε κάποιος μάστορας...
-
Καλά αυτο δεν παίζει στα 106 πεζω.
Δεν έχουν θέμα με τον ήλιο. Με το νερό εχουν διότι είναι γλυκουλικα και σαν κυβους ζαχαρης.
Ίσως ήταν ανάδρομος ο Ερμής.
Υ.γ η πιο λογική εξήγηση είναι να υπήρχε κακή βενζίνη από τα διυλιστήρια μια χρονικη περίοδο και με την ζέστη να φούσκωνε και να έχανε η βενζίνη τις ιδιότητες της.
-
Ζεσταίνεται το αμάξι και η βενζίνη από τον ήλιο και χάνει τα οκτάνια της, αλλά το βράδυ που δροσίζει τα ξαναβρίσκει και λειτουργεί μια χαρά.
-
Η περιγραφή σου θυμίζει αρκετά vapour lock.
-
Μου φαίνεται και εμένα άκυρο να χάνει τα οκάνια, αλλά δεν είμαι και σχετικός.
-
Η βενζίνη εξατμίζεται από το σωλήνα εξαέρωσης του ρεζερβουάρ, τα οποία ρεζερβουάρ είναι κρυμμένα από τον ήλιο, εδώ και 30 χρόνια είναι πλαστικά οπότε όσο ζεστή και να είναι η άσφαλτος δεν τα επηρεάζει όσο τα παλαιότερα μεταλλικά, όταν είναι δε σταματημένο περισσότερο από 24 ώρες δεν υπάρχει μεγάλη θερμοκρασία ούτε στην άσφαλτο, όταν υπάρχει μεγάλος βαθμός εξάτμισης, ( πολλοί μήνες ) τότε η βενζίνη έχει αλλοιωθεί από μήκυτες ( το πετρέλαιο ακόμα χειρότερα με τους μήκυτες ) οπότε το να γίνεται συζήτηση για οκτάνια είναι για γέλια.
-
Ωραίο αυτό με τα οκτανια, δεν το είχα ξανακούσει!
Αυτά τα μάστορα πρέπει να παίρνουν και βραβεία για την πιο ευφάνταστη @α που ξεστομιζουν!
-
αδελφέ,τελικά τι εφταιγε ? βρήκες λύση η οχι ?
τώρα που καίει ο ηλιος στο ξαναέκανε ? εκανες αυτό που σού εγραψα,να ΜΗΝ βλέπει ο ηλιος το ντεπόζιτο ?
Peugeot 106 - Πρόβλημα με υπερθέρμανση;