-
Γεια σας,
Είμαι νέος στο φόρουμ κι έχω θέμα με το αυτοκίνητο μου. Το αυτοκίνητο είναι KIA CEED 1.4 ED. Το αυτοκίνητο μου ανάβει check engine και έχω βάλει διαγνωστικό και βγάζει πλούσιο μείγμα και παρ όλα αυτά το LTFT είναι +10%. Έχω δοκιμάσει να το σβήσω αλλά πάλι μόλις κάνω λίγα χιλιόμετρα ξανανάβει. Το αμάξι έχει υγραέριο και εκεί είχα θέματα αρχικά με την ρύθμιση του αερίου. Τώρα το έχω κλειστό από την κεντρική βάνα γιατί απ ότι καταλαβαίνω πρέπει να έχει θέμα στην βενζίνη. Το αμάξι έχει αλλαγμένο καταλύτη και ρεκτιφιέ στο κεφαλάρι πριν 30000 χλμ. Έχει κάποιος κάτι στο μυαλό του τι μπορεί να είναι;
Ευχαριστώ
-
Γεια σας,
Είμαι νέος στο φόρουμ κι έχω θέμα με το αυτοκίνητο μου. Το αυτοκίνητο είναι KIA CEED 1.4 ED. Το αυτοκίνητο μου ανάβει check engine και έχω βάλει διαγνωστικό και βγάζει πλούσιο μείγμα και παρ όλα αυτά το LTFT είναι +10%. Έχω δοκιμάσει να το σβήσω αλλά πάλι μόλις κάνω λίγα χιλιόμετρα ξανανάβει. Το αμάξι έχει υγραέριο και εκεί είχα θέματα αρχικά με την ρύθμιση του αερίου. Τώρα το έχω κλειστό από την κεντρική βάνα γιατί απ ότι καταλαβαίνω πρέπει να έχει θέμα στην βενζίνη. Το αμάξι έχει αλλαγμένο καταλύτη και ρεκτιφιέ στο κεφαλάρι πριν 30000 χλμ. Έχει κάποιος κάτι στο μυαλό του τι μπορεί να είναι;
Ευχαριστώ
-
αν πάει 25+ στο ρελαντί, και κατεβαίνει γύρω από το +10, αν μαρσάρεις στις 2500 στροφές
-
Πήρα κάποια δεδομένα απο αυτά που ζήτησες. Σ ευχαριστω για τον χρόνο σου
-
Επίσης δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό ακούγεται ένας ήχος από το ρεζερβουάρ της βενζίνης σαν εξαέρωση αέρα η σαν να τραβάει αέρα. Δεν ξέρω πως να το προσομοιάσω και αν έχει κάποια σχέση με το πρόβλημα μου.
-
φτιάξε στο car scanner ίδιο τριπλό διάγραμμα, αλλά με coolant temp στη θέση του air temp
υγ. το αμάξι να έχει ζεσταθεί, - θερμοκρασία πάνω από 80 βαθμούς-
δες και τον λ αν κολλάει στο πλούσιο συνεχώς, κάτι έγινε εκεί με την αλλαγή καταλύτη- αλλιως θέμα με τα μπεκ
ξεκινάς από το αν δουλεύει σε closed loop
-
-
Ναι σε closed loop δουλεύει. Άπλα εγώ από τα διαγράμματα δεν βγάζω άκρη. Κανονικά αν ήταν απο κακή ρύθμιση αερίου και δεν είχε θέμα στην βενζίνη τα short trims θα έπρεπε να είναι αρνητικά απ οσο ξέρω ώστε να προσπαθεί να επαναφέρει το LTFT στο 0. Έχω κάνει 300χλμ με βενζίνη και αυτό μένει στο +10%. Κι εγώ αυτό λέω, να ξεκινήσω με καθαρισμό μπεκ και αλλαγή μπουζί και μετά αν δεν διορθωθεί αλλαγή του Ο2 πριν τον καταλύτη
-
Υπάρχει περίπτωση να είναι ο MAP sensor? Δεν εχει MAF το αυτοκίνητο. Τι μετρησεις πρέπει να παίρνει ο MAP sensor σε Idle και 2500 στροφές? Υπάρχει τροπος να δώ αν διαβάζει σωστά.
Μου είπες να δω τα short trims αν πάει 25+ στο ρελαντί, και κατεβαίνει γύρω από το +10, αν μαρσάρεις στις 2500 στροφές
Αν προσθέσω το LTFT + STFT στο ρελαντι πηγαινει περίπου +25 % και στο ρελαντί περίπου 10 αφού το STFT μηδενίζεται. Τι μπορεί να σημαινει αυτό
Σ ευχαριστώ για τον χρόνο σου
-
ξεκινάμε από τα απλά τσεκ στα μπεκ μπουζί φίλτρο αέρα, έλεγχο σωληνώσεων για αέρα, μη λες του μηχανικού άλλαξε αυτό άλλαξε κείνο, δεν αλλάζουμε με εικασίες μέχρι να το πετύχουμε, τι κωδικό άναψε, πόσα χλμ έχει το αμάξι?
-
190000χλμ έχει. Από κωδικό p0172 βγάζει στις βλαβες
-
δεν είναι ο map, πόσα km έχει με υγραέριο?
-
Μεταχειρισμένο το πήρα με αέριο με 130000χλμ και αεριο ειχε απο το 2012. Μετά από 25000 εκανα ρεκτιφιε και άλλαξα καταλύτη. Απ οσο ειδα στο κτεο φετος δεν εχει περιεργα χιλιομετρα αλλα μπορει να εχει και γυρισμενα.
-
Καλημέρα παιδια,
Απ όσο έχω καταλάβει όσο πιο πολύ δουλευει σε ρελαντι η χαμηλες στροφες τόσο πιο πολυ ανεβαινει το LTFT. Τωρα ειναι στο 12%. Διχνει κατι αυτό;
Ευχαριστω
-
νομίζει ότι ειναι φτωχό, και προσθέτει συνεχώς καύσιμο και παραμένει πλούσιο - αυτό θα πεις του μηχανικού
και πες του για τον αέρα που φυσάει από το ρεζερβουάρ, να τσεκάρει την καρβουνόσκονη...
-
Αυτό το μοτέρ έχει δισανεξια με το lpg. Πάει 50000 max 70000 με ρύθμιση βαλβίδων με καπελοτα. Επισκευή και πάλι από την αρχή. (Βαλβίδες έδρες). Άλλαξες αισθητήρα L;;;;
-
Καλησπερα,
Λ οχι δεν εχω αλλαξει δειχνει οτι μετραει. Υπαρχει περιπτωση να μετραει τοσο λαθος? Το θεμα ειναι οτι εχει θεμα στην βενζινη και δεν εχει πολλα χλμ απο το ρεκτιφιε. Επισης ξερω 2 i30 φιλων με ιδιο μοτερ που εχουν φτασει 200000+ με ρυθμιση βαλβιδων ανα 50000χλμ. Το ξερω οτι ειναι ευαισθητα στο αεριο αλλα το θεμα ειναι οτι ουτε 40000 δεν εχει απο την επισκευη. Υπαρχει περιπτωση να φταινε οι αναθυμιασεις να μενει ανοιχτη η purge valve? Δεν βγαζει καποιο σφαλμα αυτο?
-
Τσεκαρε διακενα βαλβιδων και αν ειναι σωστα ξεκινα με αισθητηρα 'λ'
-
φτιάξε 2 τριάδες διαγραμματα με τα fuel trim και τους 2 λ. - να σου πει ο Ηλίας τι φαίνεται σωστό. Παρακάλα να μην έχει κάψει βαλβίδα...
-
Kia ceed 2010