-
Έψαξα τις 5 πρώτες σελίδες, δεν βρήκα κάτι σχετικό και είπα να ανοίξω καινούργιο θέμα. Αν υπάρχει πιο πίσω συγνώμη.
Για βασικούς κινητήρες που φοράνε πολλά οχήματα στην εποχή των ομίλων/συνεργασιών καλό θα ήταν να ξέρουμε δύο βασικά τους χαρακτηριστικά:
-
Μηχανικά ή υδραυλικά ωστήρια,
-
Ιμάντας ή καδένα.
Παραθέτω κινητήρες ευρείας κατανάλωσης και φυσικά όποιος επιθυμεί να δώσει επιπλέον πληροφορίες (τύπος ψεκασμού κλπ) ευπρόσδεκτες. Παράκληση μόνο βέβαιες απαντήσεις για αποφυγή παραπληροφόρησης:
-
PSA 1.2/1.6 petrol,
-
PSA 1.5 BlueHDI diesel,
-
VAG 1.5 Tsi petrol,
-
Ford 1.0/1.5T petrol,
-
Ford 1.5T Ecoblue diesel,
-
Daimler/Renault 1.33 Tce petrol,
-
Honda 1.0/1.5T petrol,
-
BMW 1.5T petrol,
-
Hyundai/KIA 1.5T mh (νέος) petrol,
-
Hyundai/KIA 1.6T 48v mh diesel,
-
Mazda 2.0 Skyactive G/X petrol,
-
Mazda 2.0 Skyactive D diesel,
-
Toyota 1.8/2.0 hybrid petrol.
-
-
Έψαξα τις 5 πρώτες σελίδες, δεν βρήκα κάτι σχετικό και είπα να ανοίξω καινούργιο θέμα. Αν υπάρχει πιο πίσω συγνώμη.
Για βασικούς κινητήρες που φοράνε πολλά οχήματα στην εποχή των ομίλων/συνεργασιών καλό θα ήταν να ξέρουμε δύο βασικά τους χαρακτηριστικά:
-
Μηχανικά ή υδραυλικά ωστήρια,
-
Ιμάντας ή καδένα.
Παραθέτω κινητήρες ευρείας κατανάλωσης και φυσικά όποιος επιθυμεί να δώσει επιπλέον πληροφορίες (τύπος ψεκασμού κλπ) ευπρόσδεκτες. Παράκληση μόνο βέβαιες απαντήσεις για αποφυγή παραπληροφόρησης:
-
PSA 1.2/1.6 petrol,
-
PSA 1.5 BlueHDI diesel,
-
VAG 1.5 Tsi petrol,
-
Ford 1.0/1.5T petrol,
-
Ford 1.5T Ecoblue diesel,
-
Daimler/Renault 1.33 Tce petrol,
-
Honda 1.0/1.5T petrol,
-
BMW 1.5T petrol,
-
Hyundai/KIA 1.5T mh (νέος) petrol,
-
Hyundai/KIA 1.6T 48v mh diesel,
-
Mazda 2.0 Skyactive G/X petrol,
-
Mazda 2.0 Skyactive D diesel,
-
Toyota 1.8/2.0 hybrid petrol.
-
-
Θα μου έκανε εντύπωση εαν υπάρχει ακόμα κινητήρας ευρείας παραγωγής με μηχανικά ωστήρια.
-
θα πρόσθετα στα 1 και 2,
3.Πλαστικη , ή,αλουμινένια εισαγωγή ,
και,
4.δοχειο διαστολής ψυκτικου υπό πίεση, ή,απλή παροχέτευση;
-
Βγαίνει ακόμα αυτοκίνητο χωρίς δοχείο διαστολής?!
-
Χαίρομαι που βλέπω έξτρα παραμέτρους να μπαίνουν στην εξίσωση. Άντε να δούμε ποιός θα κάνει την αρχή. Ίσως οι ιδιοκτήτες/γνωστές;
Παρεπιπτόντως ποιες είναι οι απόψεις σας για τα βασικά διλήμματα που έθεσας;
Για το θέμα ιμάντα/καδένα από προσωπική εμπειρία (σε FSI με την καδένα ποδηλάτου που φοράει ο VAG ταλαιπωρήθηκα σε συνδυασμό με το γρανάζι μεταβλητού) προτιμώ ιμάντα όπου η συστηματική αλλαγή σε εξασφαλίζει σε μεγαλύτερο βαθμό ενώ δεν θα έχεις ποτέ θέματα με θορύβους όπως στην καδένα αν και το τελευταίο θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι και ένας ασφαλής μηχανισμός προειδοποίησης.
Για τα ωστήρια δεν έχω προσωπική εμπειρία καθώς δεν έχω κρατήσει όχημα με πάνω από 118.000 χλμ που έχω τώρα στο Octavia. Αρχικά το θέμα που είχα με την καδένα/γρανάζι στον FSI στα 105.000χλμ είχε αναγνωριστεί ως ωστήρια στην θεωρία με φίλους 'γνωστες' αλλά ο μηχανικός βρήκε το πραγματικό πρόβλημα. Από ότι άκουσα πρόσφατα στο Ytb σε έναν κινητήρα που δεν δουλεύει σε πραγματικά υψηλές στροφές η λογική επιλογή είναι υδραυλικά ωστήρια τα οποία απαιτούν μόνο το προφανές. Σωστή λίπανση κινητήρα βάση οδηγιών κατασκευαστή (λάδια φίλτρο λαδιών άριστης ποιότητας με αλλαγές σε σωστό χρόνο) και αντικατάσταση όλων των ωστηριων βάση επίσης οδηγιών κατασκευαστή. Έτσι αποφεύγεις το 'άγχος' να εξαρτάσαι από την ικανότητα του μηχανικού σου και της δικής σου να αναγνωρίσεις οσο πρόωρα μπορείς το όποιο θέμα.
-
με κόκκινο στις 10.000σαλ υδραυλικά ωστηρια είχε(Φ12*35χιλ).
Όμως στο αγωνιστικό Κιτ που έδινε για τον ίδιο κινητήρα (αγώνες αντοχής,F1)ανάμεσα στα άλλα εξαρτήματα, αντικαθιστουσε τα υδραυλικά ωστηρια με συμβατικά και μίνι καπελοτα.Οποτε σε αγωνιστική χρήση υπάρχει μάλλον θέμα αξιοπιστίας αλλά φαντάζομαι και απώλειας ισχύος από την 'μικρό -υστέρηση' του καπέλοτου να σπρώξει τη βαλβίδα.
Κατηγοριοποίηση βασικών κινητήρων