-
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά με υγεία!
Πρίν ενα μηνα εγινα κατοχος ενος καταπληκτικού καινούριου Ford Focus ecoblue (1.500 diesel) με τους 120 ίππους και τα 30 κιλά ροπή (μοντέλο 2020).
Για να μην τα πολυλογώ, είμαι στο στρώσιμο ακόμη (εχω κανει 1.520 χλμ) και εχω δεί μείωση της στάθμης κατα δύο γραμμούλες.
Η Ford λέει πως απο το min στο max ο δείκτης εχει διαφορα 1750 ml.Λείπουν περίπου 250ml.
Δεν είναι πολλά για ενα αυτοκίνητο καινούριο που στρώνεται πολύ καλά χωρίς πίεση και φορτίο;
Βέβαια δουλεύει πολύ Αθήνα (δυστυχώς) λόγω της απαγορευσης μετακινησης απο νομο σε νομο.
Ερώτηση προς πιθανό συμforumίτη κάτοχο ιδιου οχήματος-κινητήρα.
Η χωρητικότητα του κινητήρα είναι 6,2 λίτρα λάδι οπως γράφει στο καπό; (Γράφει 6,2lt max WSS-M2C952-A1 0W-20).Στο εγχειρίδιο γραφει εν τω μεταξύ πως παίρνει 3.8lt με αλλαγή του φιλτρου.
Θα σταματήσει η κατανάλωση η εχω αγοράσει λαδιέρα;;;
Πήρα τηλ. σε γνωστη αντιπροσωπεία της ford και μου ειπαν να μην αγχώνομαι και πως ειναι φυσιολογικό να καίει!!!!!!!!!!!!!!
Εύχομαι να σταματήσει η καταναλωση μετά απο τις 5.000 χλμ.Έτσι τουλάχιστον αναφέρει το βιβλίο συντήρησης οχήματος της εταιρίας.
(Ημουν κατοχος τριών ιαπωνικών ατμοσφαιρικών ΤΟΥΟΤΑ. ΔΕΝ ΕΚΑΙΓΑΝ ΣΤΑΓΟΝΑ.)
Ευχαριστώ πολυ για το χρόνο σας!
Να εχετε υγεία,χαρά και ασφάλεια εσείς και οι οικογένειές σας!!!
Καλό απόγευμα.
-
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά με υγεία!
Πρίν ενα μηνα εγινα κατοχος ενος καταπληκτικού καινούριου Ford Focus ecoblue (1.500 diesel) με τους 120 ίππους και τα 30 κιλά ροπή (μοντέλο 2020).
Για να μην τα πολυλογώ, είμαι στο στρώσιμο ακόμη (εχω κανει 1.520 χλμ) και εχω δεί μείωση της στάθμης κατα δύο γραμμούλες.
Η Ford λέει πως απο το min στο max ο δείκτης εχει διαφορα 1750 ml.Λείπουν περίπου 250ml.
Δεν είναι πολλά για ενα αυτοκίνητο καινούριο που στρώνεται πολύ καλά χωρίς πίεση και φορτίο;
Βέβαια δουλεύει πολύ Αθήνα (δυστυχώς) λόγω της απαγορευσης μετακινησης απο νομο σε νομο.
Ερώτηση προς πιθανό συμforumίτη κάτοχο ιδιου οχήματος-κινητήρα.
Η χωρητικότητα του κινητήρα είναι 6,2 λίτρα λάδι οπως γράφει στο καπό; (Γράφει 6,2lt max WSS-M2C952-A1 0W-20).Στο εγχειρίδιο γραφει εν τω μεταξύ πως παίρνει 3.8lt με αλλαγή του φιλτρου.
Θα σταματήσει η κατανάλωση η εχω αγοράσει λαδιέρα;;;
Πήρα τηλ. σε γνωστη αντιπροσωπεία της ford και μου ειπαν να μην αγχώνομαι και πως ειναι φυσιολογικό να καίει!!!!!!!!!!!!!!
Εύχομαι να σταματήσει η καταναλωση μετά απο τις 5.000 χλμ.Έτσι τουλάχιστον αναφέρει το βιβλίο συντήρησης οχήματος της εταιρίας.
(Ημουν κατοχος τριών ιαπωνικών ατμοσφαιρικών ΤΟΥΟΤΑ. ΔΕΝ ΕΚΑΙΓΑΝ ΣΤΑΓΟΝΑ.)
Ευχαριστώ πολυ για το χρόνο σας!
Να εχετε υγεία,χαρά και ασφάλεια εσείς και οι οικογένειές σας!!!
Καλό απόγευμα.
-
Κάνε λίγο υπομονή να δεις πως θα πάει. Λογικά μόλις στρώσει το μοτέρ δεν θα πρέπει να σου καίει λάδια. Η αντιπροσωπεία θα λέει ότι είναι φυσιολογικό μέχρι να βγει απο την εγγύηση.
Ο κατασκευαστής προτείνει 0/20;;;
Το 6,2λ μου φαίνεται πιο σωστό απο τα 3,8 του manual, αν κρίνω απο ένα i20 1.1cc που παίρνει 5,2λ.
-
**GGAB **σε ευχαριστώ για την απάντησή σου...κι εγώ ευελπιστώ πως θα σταματήσει..
Έχει πολύ καλό μοτεράκι και εχει γλυκό ήχο και οχι τραχύ. Το δουλεύω ως τις 2.250-2.500 στροφές στις αλλαγές και προσπαθώ να μην το κρεμάω πολύ διοτι η πρώτη με την δευτέρα δεν συμπληρώνουν η μία την άλλη αλλά η 2α σαν να το κρεμάει λίιιιγο στιγμιαία..
Είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο για ταξίδια πάντως!Και δεν σε κουράζει στο δρόμο τόσο η θέση οδήγησης οσο η οδηγική του συμπεριφορά.
Αν πάντως παίρνει 6,2 λίτρα στο κάρτερ του τοτε αυτή η ποσότητα είναι αμελητέα.Μου είπαν μάλιστα να μην το αναπληρώσω λόγω του οτι δουλεύει με τρόμπα λαδιού με μεταβαλλόμενη-ρυθμιζόμενη πίεση και πως μπορεί απο κεί να είχε την κατανάλωση...επίσης ο ιμάντας χρονισμού δουλεύει μες στο λάδι βουτηγμένος στην βάση του βαθιά μες στο κάρτερ.
Το κακό είναι πως το στρώνω χειμωνιάτικα και ευτυχώς που δεν έχει πολύ παγωνιά φέτος.
Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!
Καλό απόγευμα!
-
Έχει επίσης φίλτρο λαδιού εσωτερικό χωρίς μεταλλικό περίβλημα...απλά ξεβιδώνεις ένα μαυρο καπάκι βγάζεις το παλιό και βάζεις μέσα καινούριο. (το είδα στο utube)
''Ο κατασκευαστής προτείνει 0/20;;;''
Ναι έχει αυτοκόλλητο στο καπό του που γράφει 6,2 lt max. εναν κωδικό wss... και 0W-20.
Και μάλιστα μου είπαν να βάλω ακριβώς αυτό το λάδι γιατί έχει λέει πολύ μικρές ανοχές σαν κινητήρας.
-
Το θεωρώ απίθανο να θέλει 6,2 λίτρα λάδι ο 1.5. Λάδι 0W-20 θέλει 3,8 λίτρα, όπως λέει και το εγχειρίδιο. Δες κι εδώ:
https://www.automobile-catalog.com/oil_coolant_capacity/2018/2740340/ford_focus_1_5_ecoblue_120.html
https://www.auto-data.net/en/ford-focus-iv-hatchback-1.5-ecoblue-120hp-32961
Κατά τ' άλλα χαλάρωσε και ευχαριστήσου το καινούριο σου αυτοκίνητο!
-
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες είχα mondeo st-220 με τον τρίλιτρο V6 , 6 λίτρα λάδι έπαιρνε με το φίλτρο ,αποκλείεται το 1,5 να παίρνει παραπάνω .
-
Offtopic
Monmαn εσυ δεν εισια με το yaris;.
Μονο και μονο για το st220... Τελειωσε.... Εγινες και εσυ ενας θεος του forum... Respect μεγαλο απο εμενα.
(Δεν εχει emoticon που προσκυνα)
Συνεχίστε....
-
Για να μην τα πολυλογώ, είμαι στο στρώσιμο ακόμη (εχω κανει 1.520 χλμ) και εχω δεί μείωση της στάθμης κατα δύο γραμμούλες.
Η Ford λέει πως απο το min στο max ο δείκτης εχει διαφορα 1750 ml.Λείπουν περίπου 250ml.
Δεν είναι πολλά για ενα αυτοκίνητο καινούριο που στρώνεται πολύ καλά χωρίς πίεση και φορτίο;
Φυσιολογικότατο, ειδικά κατά το στρώσιμο, δεν υπάρχει λόγος άγχους. Για αυτό και σου λένε να περάσεις στις 2.000χλμ για έναν έλεγχο (δωρεάν) και επίσης ότι συμπληρώνουν δωρεάν λάδι εαν χρειαστεί. Μετά τις 5-10.000χλμ θα πρέπει να είναι ΟΚ.
-
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για τον χρόνο που αφιερώσατε να μου απαντήσετε!!!
Εύχομαι να εχετε υγεία και πανω απόλα ασφάλεια εσείς και η οικογένειά σας!!! -
Σας είπαν να βάζετε λάδι 0W20 επειδή έχει (πολύ) μικρές ανοχές ο κινητήρας σας;
Γνωρίζει κανείς αν ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει σε κάποιο εσωτερικό του εξάρτημα κάποια τόσο μικρή ανοχή που να τον διαφοροποιεί από ομοειδείς κινητήρες;Εγκυκλοπαιδικά ρωτάω.
-
Μη συγκρίνετε την ποσότητα λιπαντικου ενός diesel με ένα βενζίνης. Οι diesel παίρνουν πολύ παραπάνω ποσότητα απο ότι έχουμε συνηθίσει με τους βενζίνης.
-
Σας είπαν να βάζετε λάδι 0W20 επειδή έχει (πολύ) μικρές ανοχές ο κινητήρας σας;
Γνωρίζει κανείς αν ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει σε κάποιο εσωτερικό του εξάρτημα κάποια τόσο μικρή ανοχή που να τον διαφοροποιεί από ομοειδείς κινητήρες;Εγκυκλοπαιδικά ρωτάω.
Έτσι μου το μετέφερε ακριβώς ο τύπος που εδινε τα ανταλλακτικα στην αντιπροσωπεία και μαλιστα έχοντας πληκτρολογήσει το vin του οχήματος στον υπολογιστή του.Μου ανέφερε δε πως είναι αρκετα ακριβα τα 0W-20 της Ford περίπου δηλαδή στα 22 ευρώ το μονόλιτρο.
-
Τον Αρκτικό κύκλο βάλτε όλοι ένα 0-20 να τελειωνουμε. Αυτό κατάλαβα εγώ. Έχει καλύτερη λειτουργία στο κρύο μοτερ λιγωτερες εκπομπές και κάποια οικονομία καυσίμου. Ε! Σιγά μη μας νοιάξει η μακροζωία του μοτέρ με τους 40 βαθμούς Κελσίου.
-
Τον Αρκτικό κύκλο βάλτε όλοι ένα 0-20 να τελειωνουμε. Αυτό κατάλαβα εγώ. Έχει καλύτερη λειτουργία στο κρύο μοτερ λιγωτερες εκπομπές και κάποια οικονομία καυσίμου. Ε! Σιγά μη μας νοιάξει η μακροζωία του μοτέρ με τους 40 βαθμούς Κελσίου.
Ανεβαζει θερμοκρασια το λαδι πανω απο τα φυσιολογικα ? Αν ανεβαζε να το συζηταγαμε
-
otokomae wrote:
Τον Αρκτικό κύκλο βάλτε όλοι ένα 0-20 να τελειωνουμε. Αυτό κατάλαβα εγώ. Έχει καλύτερη λειτουργία στο κρύο μοτερ λιγωτερες εκπομπές και κάποια οικονομία καυσίμου. Ε! Σιγά μη μας νοιάξει η μακροζωία του μοτέρ με τους 40 βαθμούς Κελσίου.
Ανεβαζει θερμοκρασια το λαδι πανω απο τα φυσιολογικα ? Αν ανεβαζε να το συζηταγαμε
Καλημέρες με υγεία!!!
Πιστεύω πως η μαμά ελληνική Ford μαλλον θα βαζει 5w30 για τις ζεστες συνθήκες που εχουμε αρκετούς μήνες το χρονο. Ισως να το ζητήσω κι εγω ο ιδιος να μου βαλουν λίγο πιο χοντρα.
Πιστεύω πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
-
Καλημερα. Αφου η θερμοκρασια του λαδιου δεν επηρεάζεται απο την εξωτερικη θερμοκρασια και αφου η Ford συνιστά 0-20 , αυτο πρεπει να βαζεις. Δηλαδη ειτε -10 oC εχει εξω, ειτε 40 oC το λιπαντικο την ιδια θερμοκρασια λειτουργίας εχει
-
Συμφωνώ με όσους λένε πως η **υψηλή εξωτερική θερμοκρασία ΔΕΝ επηρεάζει την λιπαντική ικανότητα των λαδιών **
Το καλοκαίρι και οι υψηλές θερμοκρασίες καλό κάνουν και το καταλαβαίνεις και απο τον κινητήρα λειτουργεί πιο ομαλά (ιδίως στους ντήζελ τα πρωινά χειμωνιάτικα ξεκινήματα είναι τραυματικά ) και τις χαμηλότερες καταναλώσεις τότε τις πετυχαίνω ...εντάξει πριν το μεσημέρι που ανάβει το αιρκοντίσιον
Οι φθορές (πάνω απο το 80%) δημιουργούνται απο τις εκκινήσεις σε ψυχρό καιρό , τις μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει ο κινητήρας να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία και την σκόνη . Γιαυτό βάλτε τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής και πάντα φίλτρα αέρος τα γνήσια , μακρυά απο ελευθέρας κλπ
-
Συμφωνώ με όσους λένε πως η **υψηλή εξωτερική θερμοκρασία ΔΕΝ επηρεάζει την λιπαντική ικανότητα των λαδιών **
Το καλοκαίρι και οι υψηλές θερμοκρασίες καλό κάνουν και το καταλαβαίνεις και απο τον κινητήρα λειτουργεί πιο ομαλά (ιδίως στους ντήζελ τα πρωινά χειμωνιάτικα ξεκινήματα είναι τραυματικά ) και τις χαμηλότερες καταναλώσεις τότε τις πετυχαίνω ...εντάξει πριν το μεσημέρι που ανάβει το αιρκοντίσιον
Οι φθορές (πάνω απο το 80%) δημιουργούνται απο τις εκκινήσεις σε ψυχρό καιρό , τις μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει ο κινητήρας να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία και την σκόνη . Γιαυτό βάλτε τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής και πάντα φίλτρα αέρος τα γνήσια , μακρυά απο ελευθέρας κλπ
Ακριβώς έτσι..Και παρατήρησα οτι παρόλο που έχει αυτόματες γρύλιες στην μάσκα εμπρός,(οταν ξεκινας και είναι κρύο είναι κλειστές) αργεί να ερθει σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Το οδηγώ προσεκτικά σαν να εχω αυγό στο γκαζι..
Απλά μου την σπάει που ακούγονται διάφοροι ήχοι απο το μοτέρ μετά την εκκίνησή του μεχρι να ζεσταθεί λίγο.Το καλοκαίρι θα χτυπάει έτσι;
-
Πιστεύω πως η μαμά ελληνική Ford μαλλον θα βαζει 5w30 για τις ζεστες συνθήκες που εχουμε αρκετούς μήνες το χρονο. Ισως να το ζητήσω κι εγω ο ιδιος να μου βαλουν λίγο πιο χοντρα.
Πιστεύω πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
Αν μου επιτρέπεις, θα σου πω ότι έχεις ξεκινήσει πολύ άσχημα τη σχέση σου με το καινούριο σου αυτοκίνητο...
Ξεκίνησες με το άγχος ότι καίει λάδια, επειδή είδες 100 ml λιγότερα στο δείκτη λαδιού του άστρωτου αυτοκινήτου σου. Και συνεχίζεις προτιμώντας να ακούς τον κάθε άγνωστο (γιατί άγνωστοι είμαστε στην ουσία σχεδόν όλοι εδώ μέσα) για τον τύπο του λαδιού που θα έπρεπε να βάζεις στο αυτοκίνητο σου. Και ως εκ τούτου σκεφτεσαι να αλλάξεις σε τύπο λαδιού που εκτός αυτού που συνιστά η Ford!
Προβλέπω δύσκολη συνέχεια. Blood, sweat and tears...
Με όλη μου τη συμπάθεια και χωρίς καμία επιθετική διάθεση.
Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp