Καίει λάδια ή με δουλεύει ο μηχανικός;

26 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
Christi96
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 08/07/2020 - 13:38
Καίει λάδια ή με δουλεύει ο μηχανικός;

Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και "το παρακολουθούμε". Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι "με τα φρένα δε παίζεις" οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;

Σας ευχαριστώ όλους!  

up
1 user has voted.
bsg2050
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 52 λεπτά
Joined: 14/04/2019 - 23:32
Έλεγχος λαδιών σε βενζινάδικο

Έλεγχος λαδιών σε βενζινάδικο είναι πιο άχρηστος κι από τρύπιο κουτάλι. Τσέκαρε το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου σου και επιβεβαίωσε τον τρόπο μέτρησης στάθμης.

 

Τα φρένα, εφόσον δουλεύουν κανονικά τώρα, δεν χρειάζονται αναγκαστικά αλλαγή. Όταν λες άναψαν, τι εννοείς; Υγρά φρένων έχεις αλλάξει ποτέ; 

 

Εικάζω ότι σε βλέπουν σαν ανοιχτό πορτοφόλι. 

up
2 users have voted.
Christi96
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 08/07/2020 - 13:38
bsg2050 wrote:

bsg2050 wrote:

 

Έλεγχος λαδιών σε βενζινάδικο είναι πιο άχρηστος κι από τρύπιο κουτάλι. Τσέκαρε το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου σου και επιβεβαίωσε τον τρόπο μέτρησης στάθμης.

 

 

 

Τα φρένα, εφόσον δουλεύουν κανονικά τώρα, δεν χρειάζονται αναγκαστικά αλλαγή. Όταν λες άναψαν, τι εννοείς; Υγρά φρένων έχεις αλλάξει ποτέ; 

 

 

 

Εικάζω ότι σε βλέπουν σαν ανοιχτό πορτοφόλι. 

 

Με πόσους τρόπους μετριούνται τα λάδια; και στο βενζινάδικο και στα συνεργεία βγάζουν την βέργα την σκουπίζουν την ξαναβάζουν μέσα και μετά ελέγχουν σε ποιο σημείο είναι η ένδειξη του λαδιού σε σχέση με την κουκίδα. Την πρώτη φορά ήταν όντως το λάδι κάτω κάτω, ίσα δηλαδή που ακουμπούσε την βέργα άρα σίγουρα είχε καεί μια σημαντική ποσότητα. Τώρα ήταν ας πούμε ανάμεσα στην κουκίδα και το τέλος της βέργας οπότε υποθέσαμε ότι είχε κάψει μισό λίτρο. Τα φρένα μύριζαν καμμένο και δεν έπιαναν πολύ καλά. Σταματήσαμε το αμάξι και θα καλούσαμε οδική αλλά για καλή μας τύχη σταμάτησε ένας άλλος οδηγός που ήξερε από αυτοκίνητα και μας τσέκαρε τα φρένα. Μας είπε ότι άναψαν αλλά δεν έχει φαγωθεί η "γόμα" (;;;) οπότε είμαστε τυχερές. Αφού πέρασε λίγη ώρα το αμάξι επανήλθε στα φυσιολογικά του και συνεχίσαμε. Τα φρένα λειτουργούσαν άψογα. Επειδή όμως θέλω να κάνω ταξίδι είπα να τα τσεκάρω. Με το που φώτισε τα τακάκια τα είδε φαγωμένα...Τι να σας πω τώρα. Μου είπε ότι δε θα διακινδύνευε να ταξιδέψει με φθαρμένα τακάκια! Και ούτε κι εγώ προφανώς. Τώρα για υγρό φρένων δεν έχω ιδέα...Νομίζω πως όχι όμως κι όταν το ανέφερα στον μηχανικό μήπως το ελέγχαμε μου είπε ότι δεν παίζει ρόλο

up
1 user has voted.
alexandros.K
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 30 λεπτά
Joined: 20/09/2013 - 23:23
Για να εχεις σημειο αναφορας

Για να εχεις σημειο αναφορας ή συγκρισης (οπως θες πες το) τα λαδια τα μετρας παντα στις ιδιες συνθηκες και σε επιπεδο εδαφος. Οταν λεω ιδιες συνθηκες εννοω ή εντελως κρυο το μοτερ (δλδ το πρωι πριν βαλεις μπρος) ή με ζεστο μοτερ αφου σβησεις και περιμενεις 5 λεπτα τουλαχιστον να κατσουν τα λαδια. Και αυτο το κανουμε γιατι τα ζεστα λαδια (απο το ζεστο μοτερ) εχουν περισσοτερο ογκο. Δλδ αν μετρησεις κρυα και μετα απο 2,000χλμ τα μετρησεις ζεστα δεν θα βγαλεις σωστο συμπερασμα γιατι τα ζεστα εχουν διασταλεί και πιανουν παραπανω ογκο. Αρα παντα ιδιες συνθηκες για σωστο συμπερασμα. Επισης βγαζεις την βεργα, την σκουπιζεις καλα και μετα την ξαναβαζεις και μετρας για την σταθμη. Λογικα θα υπαρχουν και βιντεακια στο Youtube αν εχεις αποριες περι αυτου. 

Το μοτερ αυτο αν ειναι το 3κυλινδρο, νομιζω οντως καιει λαδια. Θα μας το επιβεβαιώσει καποιος αλλος γιατι δεν ειμαι σιγουρος. Αν καιει 0,25λτ/1000χλμ δεν ειναι φυσιολογικο, αλλά καπως ανεκτο . Το 1λτ/1000 ομως ειναι ΠΑΡΑ πολυ και οι κατασκευαστες το γραφουν για να ειναι καλυμμένοι και να μην τους ζητανε τα ρεστα οι αγοραστες. Οπως και να εχει , εγω ειμαι κατα της επισκευης του μοτερ, εκτος αν σκοπευεις να το παντρευτεις το αμαξι. 

Οσο για τα φρενα, αν θες κανε μια αλλαγη υγρων φρενων και τακακια μπροστα , δε νομιζω να παει πανω απο 100-120€ 

Εκτος αν εχει κι αλλα θεματα, οποτε μην κανεις τιποτα και ξαναπουλα το 

up
0 users have voted.
Aikibill
Online
Last seen: Πριν από 6 λεπτά 14 δευτερόλεπτα
Joined: 11/03/2015 - 19:12
αν δεν επιαναν τα φρενα και

αν δεν επιαναν τα φρενα και μυριζαν τα τακακια ειναι δεδομενο οτι πρεπει να τα αλλαξεις και επι την ευκαιρια να αλλαξεις και τα υγρα φρενων.

για το καψιμο λαδιου 0,5λιτρα/2300χλμ σε αυτοκινητο 12ετιας δεν θα εκανα κατι διαφορετικο απο το να συμπληρωνω και να παρακολουθω μην χειροτερεψει η κατασταση. Σχετικα με το ιξωδες του λαδιου ο μαστορας σε ρωτησε γιατι αν μπηκε πιο λεπτορευστο απο το συνηθες λαδι σε ενα παλιο αυτοκινητο δικαιολογειτε να καψει παραπανω.

up
2 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 27 λεπτά 54 δευτερόλεπτα
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Christi96 wrote:

Christi96 wrote:

Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και "το παρακολουθούμε". Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι "με τα φρένα δε παίζεις" οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;

Σας ευχαριστώ όλους!  

Οπλίσου με κουράγιο και άρχισε να διαβάζεις για τα Υaris και την κατανάλωση λαδιού, κάπου στις σελίδες θα βρείς τους κωδικούς των κινητήρων που έχουν πρόβλημα.

Όσο για τα φρένα, βρές να βάλεις τακάκια ημιμεταλικά, με τα απλά τακάκια θα έχεις συνέχεια το ίδιο πρόβλημα γιατί μάλλον οδηγείς ζωηρά, αν το αμάξι σου έχει ESP ρίξε και μια ματιά στα πίσω φρένα.

Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

forum.4troxoi.gr/node/90795

up
0 users have voted.
Christi96
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 08/07/2020 - 13:38
21 Quadra wrote:

21 Quadra wrote:

 

Christi96 wrote:

 

Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και "το παρακολουθούμε". Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι "με τα φρένα δε παίζεις" οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;

 

Σας ευχαριστώ όλους!  

 

 

Οπλίσου με κουράγιο και άρχισε να διαβάζεις για τα Υaris και την κατανάλωση λαδιού, κάπου στις σελίδες θα βρείς τους κωδικούς των κινητήρων που έχουν πρόβλημα.

 

Όσο για τα φρένα, βρές να βάλεις τακάκια ημιμεταλικά, με τα απλά τακάκια θα έχεις συνέχεια το ίδιο πρόβλημα γιατί μάλλον οδηγείς ζωηρά, αν το αμάξι σου έχει ESP ρίξε και μια ματιά στα πίσω φρένα.

 

Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

 

forum.4troxoi.gr/node/90795

Αχχχ κάτι μου λέει ότι είμαι ανάμεσα στους άτυχους που την πάτησαν.. Διάβασα πιο πάνω και για το τρικυλινδρο... Αυτό έχω!  Ελαττωματικο από την μάνα του λοιπόν.. Στεναχωριέμαι γιατί έδωσα 5000€ για να το πάρω και μετά αλλάξαμε πόσα μηχανικά για να το κάνουμε σαν καινούργιο!  Κρίμα τα λεφτά που δώσαμε.. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια θα αντέξει... 

up
0 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 27 λεπτά 54 δευτερόλεπτα
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Christi96 wrote:

Christi96 wrote:

21 Quadra wrote:

Christi96 wrote:

Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και "το παρακολουθούμε". Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι "με τα φρένα δε παίζεις" οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;

Σας ευχαριστώ όλους!  

Οπλίσου με κουράγιο και άρχισε να διαβάζεις για τα Υaris και την κατανάλωση λαδιού, κάπου στις σελίδες θα βρείς τους κωδικούς των κινητήρων που έχουν πρόβλημα.

Όσο για τα φρένα, βρές να βάλεις τακάκια ημιμεταλικά, με τα απλά τακάκια θα έχεις συνέχεια το ίδιο πρόβλημα γιατί μάλλον οδηγείς ζωηρά, αν το αμάξι σου έχει ESP ρίξε και μια ματιά στα πίσω φρένα.

Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

forum.4troxoi.gr/node/90795

Αχχχ κάτι μου λέει ότι είμαι ανάμεσα στους άτυχους που την πάτησαν.. Διάβασα πιο πάνω και για το τρικυλινδρο... Αυτό έχω!  Ελαττωματικο από την μάνα του λοιπόν.. Στεναχωριέμαι γιατί έδωσα 5000€ για να το πάρω και μετά αλλάξαμε πόσα μηχανικά για να το κάνουμε σαν καινούργιο!  Κρίμα τα λεφτά που δώσαμε.. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια θα αντέξει... 

Μην ασχολείσαι, άστο να καίει, όσα και να ξοδέψεις δεν θα πιάσουν τόπο τα λεφτά σου. 

up
0 users have voted.
106S16
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 27 λεπτά
Joined: 19/10/2002 - 00:06
Κοπελιά μη τους δώσεις φράγκο

Κοπελιά μη τους δώσεις φράγκο, έχω σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο τουλάχιστον μηχανικά, daihatsu sirion mod 2005, με τον ίδιο κινητήρα 1kr-fe ο οποίος μπαίνει σε πολλά αυτοκίνητα, citroen c1, peugeot 107-108, yaris, aygo,iq, daihatsu sirion,couore, subaru justy, ότι καίει σχετικά λίγα λάδια είναι το μόνο σίγουρο, όπως και εσένα δεν σου καίει πολλά λάδια βάζε τα 5/40 του lidl που είναι γερμανικά, πολύ καλά και πάμφθηνα άλλαζέτα στα 5.000κμ και να τα ελέγχεις αν 1000κμ και θα είσαι ΟΚ, πρόσεξε στην βέργα το ΜΙΝ και το ΜΑΧ είναι 1,5 λίτρα, να έχεις πάντα μαζί σου και ένα λίτρο λαδάκι.

Με τα φρένα το πρόβλημα είναι η λάθος οδήγηση που κάνεις όταν κατεβαίνεις, πρέπει να έχεις την κατάλληλη ταχύτητα στο κιβώτιο (4η-3η) ώστε να μην πατάς συνέχεια φρένο και τα ανάβεις ακόμη καλύτερα να μάθεις να φρενάρεις με το κιβώτιο-κινητήρα (αν και το συγκεκριμένο κιβώτιο είναι κάκιστο).

Και βασικός κανόνας η χειρότερη φάρα είναι αυτοί που έχουν επαγγελματική ενασχόληση με τα αυτοκίνητα από έμπορους, μηχανικούς λαμαρινάδες βαφείς, ανταλλακτικά, βενζινάδες κ.τ.λ.(εξαιρέσεις όπως ο κ.Παναγιώτης πάντα υπάρχουν)

up
2 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 12 ώρες 22 λεπτά
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Στην κατηφορα πατας συνεχεια

Στην κατηφορα πατας συνεχεια εστω και χωρις να το θες φρενο?Αν ναι λογικο να μεινεις απο φρενα,το κανει η αδερφη μου τωρα που μαθαινει,αλλαξε το .

up
0 users have voted.
wantone
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 34 λεπτά
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Christi96 wrote:

Christi96 wrote:

 

bsg2050 wrote:

 

 

 

Έλεγχος λαδιών σε βενζινάδικο είναι πιο άχρηστος κι από τρύπιο κουτάλι. Τσέκαρε το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου σου και επιβεβαίωσε τον τρόπο μέτρησης στάθμης.

 

 

 

 

 

 

 

Τα φρένα, εφόσον δουλεύουν κανονικά τώρα, δεν χρειάζονται αναγκαστικά αλλαγή. Όταν λες άναψαν, τι εννοείς; Υγρά φρένων έχεις αλλάξει ποτέ; 

 

 

 

 

 

 

 

Εικάζω ότι σε βλέπουν σαν ανοιχτό πορτοφόλι. 

 

 

 

 

Με πόσους τρόπους μετριούνται τα λάδια; και στο βενζινάδικο και στα συνεργεία βγάζουν την βέργα την σκουπίζουν την ξαναβάζουν μέσα και μετά ελέγχουν σε ποιο σημείο είναι η ένδειξη του λαδιού σε σχέση με την κουκίδα. Την πρώτη φορά ήταν όντως το λάδι κάτω κάτω, ίσα δηλαδή που ακουμπούσε την βέργα άρα σίγουρα είχε καεί μια σημαντική ποσότητα. Τώρα ήταν ας πούμε ανάμεσα στην κουκίδα και το τέλος της βέργας οπότε υποθέσαμε ότι είχε κάψει μισό λίτρο. Τα φρένα μύριζαν καμμένο και δεν έπιαναν πολύ καλά. Σταματήσαμε το αμάξι και θα καλούσαμε οδική αλλά για καλή μας τύχη σταμάτησε ένας άλλος οδηγός που ήξερε από αυτοκίνητα και μας τσέκαρε τα φρένα. Μας είπε ότι άναψαν αλλά δεν έχει φαγωθεί η "γόμα" (;;;) οπότε είμαστε τυχερές. Αφού πέρασε λίγη ώρα το αμάξι επανήλθε στα φυσιολογικά του και συνεχίσαμε. Τα φρένα λειτουργούσαν άψογα. Επειδή όμως θέλω να κάνω ταξίδι είπα να τα τσεκάρω. Με το που φώτισε τα τακάκια τα είδε φαγωμένα...Τι να σας πω τώρα. Μου είπε ότι δε θα διακινδύνευε να ταξιδέψει με φθαρμένα τακάκια! Και ούτε κι εγώ προφανώς. Τώρα για υγρό φρένων δεν έχω ιδέα...Νομίζω πως όχι όμως κι όταν το ανέφερα στον μηχανικό μήπως το ελέγχαμε μου είπε ότι δεν παίζει ρόλο

 

Για τα τακακια δεν χρειαζεται τεχνικες γνωσεις μπορεις να τα δεις και εσυ αρκει να βρεις τροπο να δεις απο κατω ή αν γυρισεις τους τροχους μπορεις να δεις κατι. Ειναι μια μεταλλικη πλακα με υλικο τριβης, αν το υλικο τριβης ειναι πολυ κοντα στην μεταλλικη πλακα ναι θελουν αλλαγη (πχ 2 μιλιμετρ). Προσεχε γιατι αν το υλικο τριβης εξαφανιστει τελειως τοτε μεταλλο με μεταλο θα καταστρεψει τις δισκοπλακες. Ισχυει οτι με υπερθερμανση καιγεται ποιο γρηγορα το υλικο τριβης. Επισης αν βρασουν τα υγρα ισχυει οτι θελουν αλλαγη (δεν ειναι τιποτα δυσκολο).

 

Για το λαδι αφου δεν εχεις τον προβληματικο κινητηρα παλι καλα. Βρες τι τυπο λαδιου ειναι για το δικο σου και αλλαξε τα. Απο εκει και περα να παρακολουθεις μονο ενα στουπι θελεις να καθαρισεις την βεργα. Πολυ απλο ειναι. Εγω χρησιμοποιω χαρτι κουζινας για το καθαρισμα. Βγαζεις βεργα καθαριζεις, την βαζεις παλι μεχρι τερμα, την βγαζεις μετρας, καθαριζεις μετα μεσα μεχρι τερμα και την αφηνεις.

up
0 users have voted.
manolis67
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 18 λεπτά
Joined: 25/02/2008 - 12:53
σχετικά με τα φρένα ,μήπως

σχετικά με τα φρένα ,μήπως κατεβαίνατε την κατηφόρα εχοντας νεκρά ταχύτητα στο κιβώτιο κ πήραν φωτιά τα τακάκια ?

εχω εναν θείο που μένει στην ιτέα κ κατεβαίνει για οσους ξέρουν την διαδρομή ,δεσφίνα - ιτέα ...μιλάμε για μεγάλη συνεχόμενη κατηφόρα για  4-5 χλμ ,κάθε 2-3 μήνες αλλάζει φρένα ,τού το λένε τα παιδιά του - γνωστοί-φίλοι - συνεργεία , αλλά αυτός εκεί ...νεκρά στην κατηφόρα ...

up
0 users have voted.
panos2171
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 38 λεπτά
Joined: 06/12/2007 - 19:46
Πριν καν ξεκινήσω να γράφω

Πριν καν ξεκινήσω να γράφω περισσότερα, λες ότι κατάλαβες πως καίει λάδια πέρυσι και λες ότι το είχες ένα εξάμηνο άρα το πήρες κάπου στο 2019 και τώρα έχει 105.000χλμ. 

Να υποθέσω ότι αγοράστηκε από έμπορο με 90.000-98.000χλμ?

up
1 user has voted.
Christi96
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 08/07/2020 - 13:38
panos2171 wrote:

panos2171 wrote:

 

Πριν καν ξεκινήσω να γράφω περισσότερα, λες ότι κατάλαβες πως καίει λάδια πέρυσι και λες ότι το είχες ένα εξάμηνο άρα το πήρες κάπου στο 2019 και τώρα έχει 105.000χλμ. 

 

Να υποθέσω ότι αγοράστηκε από έμπορο με 90.000-98.000χλμ?

Ακριβως έτσι! 

up
0 users have voted.
panos2171
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 38 λεπτά
Joined: 06/12/2007 - 19:46
Οπότε το πρόβλημα μπορεί να

Οπότε το πρόβλημα μπορεί να μην είναι σε ελλατωματικο μοτέρ αλλά το ότι μπορεί να έχει 180.000χλμ οπότε ούτως ή άλλως είναι πολύ κοντά στο να τα φαγε τα ψωμιά του. Δες μήπως πάρεις τα προηγούμενα ΚΤΕΟ η πέρασε το ξανά μπας και ανακαλύψεις τα χιλιόμετρα του. 

up
2 users have voted.
Christi96
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 08/07/2020 - 13:38
panos2171 wrote:

panos2171 wrote:

 

Οπότε το πρόβλημα μπορεί να μην είναι σε ελλατωματικο μοτέρ αλλά το ότι μπορεί να έχει 180.000χλμ οπότε ούτως ή άλλως είναι πολύ κοντά στο να τα φαγε τα ψωμιά του. Δες μήπως πάρεις τα προηγούμενα ΚΤΕΟ η πέρασε το ξανά μπας και ανακαλύψεις τα χιλιόμετρα του. 

Το πέρασα πριν 1 μήνα ΚΤΕΟ γιατί είχε εγκατάσταση υγραερίου κι έπρεπε να το παώ πριν τα δύο χρόνια και δε μου ανέφεραν κάτι για τα χιλιόμετρα.. Δε θα το έβρισκαν αν ήταν πειραγμένα; 

up
0 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 16 ώρες 18 λεπτά
Joined: 30/09/2015 - 15:19
Μπορει να μην κοιταξαν καν!!!

Christi96 wrote:

Το πέρασα πριν 1 μήνα ΚΤΕΟ γιατί είχε εγκατάσταση υγραερίου κι έπρεπε να το παώ πριν τα δύο χρόνια και δε μου ανέφεραν κάτι για τα χιλιόμετρα.. Δε θα το έβρισκαν αν ήταν πειραγμένα; 

Μπορεί να μην κοίταξαν καν!!! το οτι είχε υγραέριο 1000αρι με 90-100 χιλιάδες χλμ μου φαίνεται περίεργο και ύποπτο.

Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά για μένα 2 είναι οι περιπτώσεις.

1. Έχει πολύ περισσότερα χλμ (τουλάχιστον τα 2πλα) και το 1000αρι μοτέρ ετοιμάζεται να παραδώσει πνεύμα

2. Το υγραέριο δημιούργησε πρόβλημα (προτιμότερο) γιατί μπορεί με αφαίρεση του συστήματος υγραερίου, ή κάποια μη σοβαρή αλλαγή κάποιου στοιχείου στο μοτέρ (τσιμουχάκια βαλβίδων το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό) να σωθεί (κάπως) η κατάσταση

up
5 users have voted.

And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

panos2171
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 38 λεπτά
Joined: 06/12/2007 - 19:46
1000αρι με υγραέριο από

1000αρι με υγραέριο από μαντρα με 8500χλμ το χρόνο δεν κολλάει. 

Όπως ειπώθηκε το μοτέρ μάλλον φτάνει στα τελευταία του και τα χιλιόμετρα είναι κατά πολύ περισσότερα. Δεν ξέρω αν αξίζει πλέον να δωθεί εστω και ένα ευρώ παραπάνω για ένα αμφιβόλου κατάστασης και χιλιομέτρων αυτοκίνητο που καίει λάδια.

Για μένα είτε βρες τρόπο να το ξεφορτωθείς είτε όσο πάρει.

up
0 users have voted.
gazp87
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 16 ώρες
Joined: 26/08/2019 - 15:25
panos2171 wrote:

panos2171 wrote:

 

1000αρι με υγραέριο από μαντρα με 8500χλμ το χρόνο δεν κολλάει. 

 

Όπως ειπώθηκε το μοτέρ μάλλον φτάνει στα τελευταία του και τα χιλιόμετρα είναι κατά πολύ περισσότερα. Δεν ξέρω αν αξίζει πλέον να δωθεί εστω και ένα ευρώ παραπάνω για ένα αμφιβόλου κατάστασης και χιλιομέτρων αυτοκίνητο που καίει λάδια.

 

Για μένα είτε βρες τρόπο να το ξεφορτωθείς είτε όσο πάρει.

 

ενω πιθανοτατα εχεις δικαιο, δεν ξερω και ποσο ευκολο ειναι να το ξεφορτωθει γιατι πλεον το παντρευτηκε. Παθων κι εγω, οχι απο μαντρά. Ειναι σιγουρα πολυ ασχημο να παιρνει κανεις "καινουριο" αμαξι, να το φτιαχνει με μερακι και ορεξη και να του βγαινουν στην πορεια ολες οι πληγες του φαραω -παθων κι εγω, ξαναλεω-. Δεν ξερω αν μπορεις να βγαλεις ακρη με το μαντρα πχ αν καταφερεις να βρεις με αποδειξεις οτι οντως εχει γυρισμενα χιλιομετρα....Στην παρουσα φαση, κατ εμε το κρατας και οσο σε βγαλει.

up
1 user has voted.
meletis_m
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
Joined: 18/08/2014 - 01:43
Christi96 wrote:

Christi96 wrote:

 

Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και "το παρακολουθούμε". Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι "με τα φρένα δε παίζεις" οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;

 

Σας ευχαριστώ όλους!  

Για τα λάδια συμβουλέψου το βιβλίο πόσο λάδι παίρνει και βάλε συμφωνα με τις προδιαγραφές που λέει ο κατασκευαστής . Στην αλλαγή λαδιών να γίνει και αλλαγή φίλτρου λαδιού. Στα 1000 χιλιόμετρα σε ίσιωμα  και αφού έχει κρυώσει ο κινητήρας κάνε έλεγχο τη στάθμη. Όλα τα βιβλία αναφέρουν τη χωρητικότητα τής βέργας απο το min -> max .

Τώρα όσο αφορά τα φρένα , παίζει ρόλο ο τρόπος οδήγησης . Εάν πατάς συνέχεια φρένο και δέν βάζεις μικρότερη ταχύτητα ωστε να μην τα ζεσταίνες , τότε θα αντέξουν  και περισσότερο.

Εάν σου καιει όπως γράφεις 250 ml /1000 χιλιομετρα μήν προχωρήσεις σε καμιά επισκευή κινητήρα . Αλλά να κάνεις ανα 1000 χιλιόμετρα έλεγχο της στάθμης και αλλαγή λαδιών κάθε 6000 χιλιόμετρα . Παίζει ρόλο και η ποιότητα και απέφυγε τα λάδια στα βενζινάδικα .

up
0 users have voted.
meletis_m
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
Joined: 18/08/2014 - 01:43
manolis67 wrote:

manolis67 wrote:

 

σχετικά με τα φρένα ,μήπως κατεβαίνατε την κατηφόρα εχοντας νεκρά ταχύτητα στο κιβώτιο κ πήραν φωτιά τα τακάκια ?

 

εχω εναν θείο που μένει στην ιτέα κ κατεβαίνει για οσους ξέρουν την διαδρομή ,δεσφίνα - ιτέα ...μιλάμε για μεγάλη συνεχόμενη κατηφόρα για  4-5 χλμ ,κάθε 2-3 μήνες αλλάζει φρένα ,τού το λένε τα παιδιά του - γνωστοί-φίλοι - συνεργεία , αλλά αυτός εκεί ...νεκρά στην κατηφόρα ...

Είναι της παλιά σχολής , νεκρό στην κατηφορά είναι εντελώς ανεύθιυνο . Νομίζουν οτι κάνει οικονομία έτσι . Πάντα ταχύτητα κουμπωμένη , πές οτι παθαίνει μηχανική βλάβη και σβηνει τι κάνεις εκεί .

up
0 users have voted.
Ikar
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 20 λεπτά
Joined: 01/04/2007 - 11:53
κάθεστε και απαντάτε σοβαρά

κάθεστε και απαντάτε σοβαρά στο troll 

up
1 user has voted.
Christi96
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 08/07/2020 - 13:38
nickthetrib wrote:

nickthetrib wrote:

 

Christi96 wrote:

 

Το πέρασα πριν 1 μήνα ΚΤΕΟ γιατί είχε εγκατάσταση υγραερίου κι έπρεπε να το παώ πριν τα δύο χρόνια και δε μου ανέφεραν κάτι για τα χιλιόμετρα.. Δε θα το έβρισκαν αν ήταν πειραγμένα; 

 

 

Μπορεί να μην κοίταξαν καν!!! το οτι είχε υγραέριο 1000αρι με 90-100 χιλιάδες χλμ μου φαίνεται περίεργο και ύποπτο.

 

Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά για μένα 2 είναι οι περιπτώσεις.

 

1. Έχει πολύ περισσότερα χλμ (τουλάχιστον τα 2πλα) και το 1000αρι μοτέρ ετοιμάζεται να παραδώσει πνεύμα

 

2. Το υγραέριο δημιούργησε πρόβλημα (προτιμότερο) γιατί μπορεί με αφαίρεση του συστήματος υγραερίου, ή κάποια μη σοβαρή αλλαγή κάποιου στοιχείου στο μοτέρ (τσιμουχάκια βαλβίδων το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό) να σωθεί (κάπως) η κατάσταση

Το υγραεριο δεν το χρησιμοποιώ καθόλου κι ας το έχει πάνω, σκεφτόμαστε να του αλλάξουμε αυτά τα τσιμουχακια που λέτε κι εσείς μπας και, και μάλλον θα πάει για πούλημα σε πολύ μικρότερη τιμή από αυτή που το αγόρασα αλλιώς θα το έχω μέχρι να τα παίξει. Δε ξέρω αν υπάρχει τρόπος να δούμε αν είναι πειραγμένα τα χιλιόμετρα. Αν ναι, σας παρακαλώ πείτε μου γιατί τότε θα μπορέσω να αξιωσω αποζημίωση από τον μαντρα για δόλο. Στα θετικά, ήταν είναι και θα είναι το πρώτο μου αμάξι πάνω στο οποίο έμαθα και μαθαίνω (βλέπε φρένα που δεν γνώριζα ότι δεν πρέπει να τα πατάω διαρκώς)  οπότε όταν πάω για το δεύτερο αρχικά θα επιδιώξω να πάρω καινούργιο και θα είμαι έτοιμη να το οδηγήσω 

up
0 users have voted.
sarantism
Εικόνα sarantism
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
Joined: 10/03/2018 - 09:52
Το πόσα χιλιόμετρα μπορεί να

Το πόσα χιλιόμετρα μπορεί να έχει το αυτοκίνητο ο ιδιοκτήτης του το ξέρει. Μετά την πώλησή του, μπορεί να μείνανε τα ίδια, μπορεί και να "λιγόστεψαν". Όμως ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα είναι και τη συντήρηση έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Ή τη χρήση έκανε. Αν αγαπούσε να το πηγαίνει "τάπα" και να "σκάει" τις ταχύτητες, τότε η καταπόνηση του κινητήρα θα είναι μεγαλύτερη, ειδικά ενός κινητήρα που είναι 1000cc. Για 12ετίας αυτοκίνητο, 250ml στα 1000χλμ και μάλιστα στην πόλη, νομίζω πως δεν χρειάζεται να προβληματίζεσαι. Η πρόταση "με ένα 1000άρικο παίρνεις μεταχειρισμένο" πολύ αισιόδοξη είναι. Δηλαδή τι μεταχειρισμένο κινητήρα θα πάρεις; Ας πούμε 3ετίας, ή 5ετίας; Θα είναι και αυτός 10 με 12 χρόνια στην πλάτη του, οπότε ποιος εγγυάται πως δεν θα έχει προβλήματα; Καλό είναι να δείξεις ενδιαφέρον στα λάδια που βάζει ο κάθε μάστορας. Να ξέρεις μάρκα και ιξώδες. Και κάθε 500χιλιόμετρα με κρύα λάδια ή αν δούλευες τον κινητήρα να τον σβήσεις και μετά από ένα 5 - 10λεπτο να μετρήσεις τα λάδια εννοείται σε ευθεία. Δύο φορές που πήρα μεταχειρισμένο, δεν είχα πρόβλημα γιατί το αγόρασα (τσιμπημένα) από άτομο που το γνώριζα καλά και έμεινα και τις δύο φορές ευχαριστημένος. Δες επίσης και τι ιξώδες προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου. Μην μένεις ανημέρωτη με το τι ιξώδες και τι εταιρίας λάδια έχουν μπει. Προσωπικά στην αλλαγή λαδιών με ξέρουν και όταν είναι να τα βάλουν στον κινητήρα με φωνάζουν (αν είμαι στην αντιπροσωπεία) και κοιτώ που τα βάζουν. 

up
0 users have voted.

Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

106S16
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 27 λεπτά
Joined: 19/10/2002 - 00:06
 Κοπελιά αν το αυτοκίνητο σου

 Κοπελιά αν το αυτοκίνητο σου δεν είναι τρακαρισμένο, στραβό σε ανάρτηση / διεύθυνση δλδ χρέπι, τσάμπα χαλιέσαι, το 90% των κινητήρων 1kr-fe καίνε λίγα λάδια, γιατί λίγα είναι τα 250  ml/1000Km σε σχέση με τον 13άρη κινητήρα της toyota ή τον 16άρη τούρμπο της peugeot mini κ.τ.λ, αν κάνεις ανά 5000κμ αλλαγές με 5/40 ή 10/40  και ανά 1000κμ έλεγχο ο συγκεκριμένος κινητήρας θα σε βγάλει 300.000κμ να μη πω ότι εφόσον έχεις υγραέριο είναι καλύτερα να έχεις και μια μικρή κατανάλωση λιπαντικού.

Για τα φρένα όλα τα παιδιά σε είπανε, κατάλληλη επιλογή ταχύτητας στο κιβώτιο, όχι άσκοπα φρεναρίσματα, όχι ''ξεκούραση'' δεξιού ποδιού στο ποδόφρενο και αριστερού στον συμπλέκτη.

up
4 users have voted.
tgd
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 8 ώρες
Joined: 09/07/2015 - 14:08
Κι εγώ θα έλεγα μην ανησυχείς

Κι εγώ θα έλεγα μην ανησυχείς. Ας το να καίει. Αφού είναι σταθερή η κατανάλωση λαδιού δεν θα βρεθείς προ εκπλήξεως, Έχε ένα μπουκάλι στο πορτμπαγκάζ και γέμισε όποτε χρειάζεται. Το Χόντα μου έκαιγε 1lt στα 5500 χιλιόμετρα (με ακρίβεια!) οπότε στα 5500 του έριχνα μέσα ένα μπουκάλι και στα 11000 το πήγαινα για αλλαγή λαδιών.

Για τα φρένα, νομίζω ότι απλά έπαθες υπερθέρμανση. Το κατάφερα κι εγώ όταν έκανα τον "Χολωμόντα" όσο γρηγορότερα μπορούσα. Είχε φάση, αλλά όταν έφτασα στον Πολύγηρο τα φρένα είχαν γίνει σφουγγάρια και κάθησα για καφέ μέχρι να κρυώσουν. Κι επειδή τα υγρά φρένων πρέπει να αλλάζουν, την επόμενη φορά που θα πας για τακάκια άλλαξε και τα υγρά, μια και που δεν ξέρεις τις συντήρηση έκανε ο προηγούμενος.

Τώρα 100.000 χλμ με υγραέριο είναι όντως λίγα, κάποιος βάζει υγραέριο όταν κάνει πολλά και θέλει οικονομία. Αλλά αν όντως το αυτοκίνητο δεν έχει δομικά θέματα, κράτα το.

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo