-
καλημερα!
εχω ενα mitsubishi lancer του 2004, στο στριψιμο του τιμονιου σχεδον οταν τερματιζει μου κανει εναν συντομο ηχο σαν τριξιμο πορτας πολυ ψιλο 1-2 φορες και σταματαει. το κανει στο ξεπαρκαρισμα συνηθως ή οταν στριψω με σχεδον τερματισμενο τιμονι. το κανει μονο στα δεξια και μου ακουγεται σαν να ερχεται απο μπροστα ο ηχος. δεν το κανει παντα, δηλαδη μπορει να περασει και βδομαδα και να μην το κανει. επισης πιο συχνα γινεται οταν εχει κρυωσει το αμαξι. παρομοιο ηχο ειχα ακουσει και καποια στιγμη οταν αφηνα το γκαζι σε ευθεια στην 2α.
περασε κτεο προσφατα και μου ειπαν οτι ειναι σε εξαιρετικη κατασταση, σερβις εκανε μεγαλο πριν απο 5κ περιπου στο οποιο ελεγξαμε το μπροστινο συστημα και μου ειπαν οτι ειναι ολα οκ.
οποιος μπορει να βοηθησει, για διερευνηση ιδεων περισσοτερο.
-
καλημερα!
εχω ενα mitsubishi lancer του 2004, στο στριψιμο του τιμονιου σχεδον οταν τερματιζει μου κανει εναν συντομο ηχο σαν τριξιμο πορτας πολυ ψιλο 1-2 φορες και σταματαει. το κανει στο ξεπαρκαρισμα συνηθως ή οταν στριψω με σχεδον τερματισμενο τιμονι. το κανει μονο στα δεξια και μου ακουγεται σαν να ερχεται απο μπροστα ο ηχος. δεν το κανει παντα, δηλαδη μπορει να περασει και βδομαδα και να μην το κανει. επισης πιο συχνα γινεται οταν εχει κρυωσει το αμαξι. παρομοιο ηχο ειχα ακουσει και καποια στιγμη οταν αφηνα το γκαζι σε ευθεια στην 2α.
περασε κτεο προσφατα και μου ειπαν οτι ειναι σε εξαιρετικη κατασταση, σερβις εκανε μεγαλο πριν απο 5κ περιπου στο οποιο ελεγξαμε το μπροστινο συστημα και μου ειπαν οτι ειναι ολα οκ.
οποιος μπορει να βοηθησει, για διερευνηση ιδεων περισσοτερο.
-
Να είναι η δισκοπλακα με το τακακι. Αυτό φυσικά δεν είναι κάτι που πρέπει να σε προβληματίζει. Την τελευταία φορά είδατε τα φρένα; Ένας επιπλέον έλεγχος ποτέ δεν είναι κακος.
-
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Οι δίσκοι μάλλον θα χρειαστούν αλλαγή, παρόλο που δεν έχει δημιουργηθεί φάγωμα και τα τακάκια είχαν αλλάξει πριν από περιπου 15-16κ σε brembο. Θα το αναφέρω να εξεταστεί στο επόμενο. Η αλήθεια είναι ότι φοβαμαι την κρεμαγιερα, αλλά αυτό δεν θα φαινόταν σε αυτόν τον έλεγχο? Επίσης υγρά δεν έχω δει ποτέ από κάτω (είναι σε πάρκινγκ).
-
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Οι δίσκοι μάλλον θα χρειαστούν αλλαγή, παρόλο που δεν έχει δημιουργηθεί φάγωμα και τα τακάκια είχαν αλλάξει πριν από περιπου 15-16κ σε brembο. Θα το αναφέρω να εξεταστεί στο επόμενο. Η αλήθεια είναι ότι φοβαμαι την κρεμαγιερα, αλλά αυτό δεν θα φαινόταν σε αυτόν τον έλεγχο? Επίσης υγρά δεν έχω δει ποτέ από κάτω (είναι σε πάρκινγκ).
Φυσικά και είναι ένας εύκολος έλεγχος. Αλλά δισκοπλακες γιατί να αλλάξεις, εκτός κι αν είναι στραβες.
-
Θόρυβοι στο τέρμα στριμένο τιμόνι συνήθως είναι μπιλιοφόρος, πόσα χλμ έχει το αμάξι ? Έχεις αλλάξει ποτέ μπιλιοφόρους ? Επίσης τέρμα στριμένο τιμόνι υδραυλικό συνήθως κάνει θόρυβο η ανακουφιστική βαλβίδα της αντλίας του υδραυλικού.
-
Και στο δικό μου ένα Ford Focus C-MAX 1.6 κάνει θόρυβο όταν στρίβω το τιμόνι τέρμα. Κούμπωσα ένα διαγνωστικό που έχω και έβγαλε βλάβη στην βαλβίδα ανακούφισης της αντλίας υδραυλικού ( όπως αναφέρει ο 21 Quadra)
-
Είμαι στα 122κ χιλιόμετρα.
Μπιλιοφορους δεν έχει αλλάξει, αλλά νομίζω τα είχε κοιτάξει ο μηχανικός γιατί είχα αλλάξει ακρομπαρα κοντά στα 100κ.
Θα τα αναφέρω και αυτά και την βαλβίδα ανακούφισης να ελεγχθουν συγκεκριμένα.
Ειλικρινά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις.
-
Τον δαγκώσουν τον άνθρωπο. Μπιλιοφοροι δεν είναι γιατί λέει ότι το κάνει και στην ευθεια. Άλλωστε σπάνια γιαπωνέζικο βγάζει τετοιο πρόβλημα σ αυτά τα χιλιομετρα και θα είχε και σχισμένη φισουνα στον οπτικό έλεγχο. Και φυσικά δεν είναι βαλβίδα αφού το κάνει και γύρω από την ευθεία.
-
Η αληθεια ειναι οτι σε ευθεια το εχει κανει μια φορα μονο και αυτο με ανησυχισε ωστε να το ψαξω περισσοτερο γιατι οπως ειπα φοβηθηκα το ακραιο, την περιπτωση της κρεμαγιερας.
Δηλαδη πιο συχνα το ακουγα στο σταματημενο και στριμενο, το οποιο σκεφτηκα οτι εχει να κανει ισως με το λαδωμα που γινεται εκει ή να εχει σπασει/χαλαρωσει κατι. Πρωτα θα ελεγχθει το τιμονι σαν τιμονι και μετα θα αναφερω να προχωρησουμε σε αλλους ελεγχους. Βεβαια αυτο θεωρω οτι θα γινει σε 1500 λογικα που θα παω για λαδια, εφοσον δεν μου δημιουργει προβλημα στην οδηγηση και δεν ειναι οτι συμβαινει και καθε μερα.
Σημειωση, δυστυχως μετα τα 60-70κ σταματησα για οικονομικους λογους να πηγαινω στον σαρακακη, ο μηχανικος ειναι συνενοησιμος και μεχρι τωρα δεν εχουμε ποτε προβληματα, ο οποιος ειναι και ο λογος που πιστευω οτι θα το βορυμε, απλα ναι αυτα που μου προσθετετε θα με βοηθησουν ισως να τον βαλω σε μια κατευθυνση αν δεν βγαζουμε ακρη.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!
Ηχος στο στριψιμο του τιμονιου (Lancer 04)