-
Σε οδήγηση σε χωματόδρομο σπάει το παρμπρίζ. Ακούστηκε ένα τσαφ/μπαμ και θόλωσε από ραγίσματα όλο το τζάμι. Έμεινε στη θέση του, χωρίς να εμφανιστεί κάποιο σημάδι από πρόσκρουση με πέτρα κλπ. Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο χωρίς κάποιο εμφανές αίτιο; Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο... και εάν ναι, υπήρχε κάλυψη από την εταιρία του αυτοκινήτου
-
Σε οδήγηση σε χωματόδρομο σπάει το παρμπρίζ. Ακούστηκε ένα τσαφ/μπαμ και θόλωσε από ραγίσματα όλο το τζάμι. Έμεινε στη θέση του, χωρίς να εμφανιστεί κάποιο σημάδι από πρόσκρουση με πέτρα κλπ. Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο χωρίς κάποιο εμφανές αίτιο; Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο... και εάν ναι, υπήρχε κάλυψη από την εταιρία του αυτοκινήτου
-
Είναι δυνατό είτε από συστολή διαστολή είτε από στρέβλωση του αυτοκινήτου να σπάσει το παρμπριζ..Η ασφάλεια σε καλύπτει αν υπάρχει σχετικός όρος στο συμβόλαιο (θραύση κρυστάλλων). Τι αυτοκίνητο έχεις αν επιτρέπεται;
-
Στο γαμπρό μου έγινε σε QQ 5ετίας πριν 1μησι χρόνο,αλλά είχε ασφαλιστική για θραύση κρυστάλλων και του το αντικατέστησαν. Η εργασία έγινε στην carglass κι είναι ικανοποιημένος.
-
Στο γαμπρό μου έγινε σε QQ 5ετίας πριν 1μησι χρόνο,αλλά είχε ασφαλιστική για θραύση κρυστάλλων και του το αντικατέστησαν.
Από τι προκλήθηκε;
-
Είναι δυνατό είτε από συστολή διαστολή είτε από στρέβλωση του αυτοκινήτου να σπάσει το παρμπριζ.
Δε μπορώ να το συνδυάσω με στρέβλωση, γιατί εάν είχε προκληθεί από κάτι τέτοιο, τη στιγμή εκείνη που έγινε το τσάφ, θα το συνδύαζα με λακούβα ή κάτι σχετικό. Τώρα για συστολή διαστολή, πώς μπορεί να γίνει αυτό; Η θερμοκρασία σε εξωτερικό χώρο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να αλλάξει απότομα για να γίνει συστολή/διαστολή. Εκτός κ εάν συστολή/διαστολή δεν συμβαίνει μόνο από αλλαγή θερμοκρασίας.
-
panormus772 wrote:
Στο γαμπρό μου έγινε σε QQ 5ετίας πριν 1μησι χρόνο,αλλά είχε ασφαλιστική για θραύση κρυστάλλων και του το αντικατέστησαν.
Από τι προκλήθηκε;
Άγνωστο.
Ενώ οδηγούσε σε επαρχιακό του έγινε ένα ευμεγέθες ράγισμα,πιθανό από πετραδάκι-α που πέταξε προπορευόμενος..
-
Πάντως και σε μένα έτυχε να γυρίσω από τις διακοπές και να βρω ένα ράγισμα ΝΑΑΑΑ στο παρμπρίζ που ξεκινούσε από το πάνω μέσο και τραβούσε προς το κέντρο. Μου φάνηκε σαν θερμική καταπόνιση, καμιά σχέση με άλλες δυο περιπτώσεις που έπεσε χαλίκι στο τζάμι. Έχω ένα ίδιο ράγισμα στη τζαμαρία του σπιτιού που σιγά-σιγά επεκτείνεται με τον ίδιο τρόπο προς το κέντρο, όποτε έχει πολύ κρύο ή πολύ ζέστη.
-
Πρέπει να έγινε από στρέβλωση της καρότσας, τα παρμπρίζ εδώ και πολλά χρόνια είναι κολλητά στην καρότσα και αν αυτή παραμορφωθεί πέρα από ένα όριο τα παρμπρίζ σπάνε, το πόσο μαλακές είναι ορισμένες καρότες φαίνεται από το τέστ του πεζοδρομίου, διαλέγουμε ένα σχετικά ψηλό πεζοδρόμιο και ανεβάζουμε τον ένα μπροστινό τροχό, αν οι άλλοι τρείς πατάνε στον δρόμο τότε η καρότσα είναι μαλακή σαν τσίχλα, το πρόβλημα λύνεται σημαντικά με περισσότερες πόντες που συγκρατούν τα κομμάτια της καρότσας μεταξύ τους, στα ανοίγματα της καρότσας, όπως παρμπρίζ, εμπρός - πίσω, πόρτες, πλαϊνά παράθυρα στα δίπορτα.
Γιατί δεν το κάνουν στα εργοστάσια, αν κάνουν νια αύξηση στον αριθμό που έχει πόντες η καρότσα πχ 20% που δεν είναι και τόσο μεγάλο το νούμερο, όμως σημαίνει και αύξηση παραμονής του αντίστοιχου χρόνοα στα ρομπότ που σε ετήσια βάσει είναι κάποιες εκατοντάδες ή χιλιάδες ώρες με όλα τα συνεπακόλουθα, ενέργεια, μείωση της παραγωγής κλπ, αυτό συμβαίνει κυρίως στα μικρά αυτοκίνητα πόλης, στα μεγάλα και ακριβά γίνονται όλα σωστά και περνάνε στο κόστος. κάποια εργοστάσια ανάμεσα στις λαμαρίνες περνάνε κόλλα και μετά συγκολλούνται τα κομμάτια με πόντες, σε αυτή την περίπτωση η κατάσταση είναι σαφώς καλύτερη.
-
... κι αν είναι καλός φίλος ο ασφαλιστής σου και δεν έχει τη σχετικη κάλυψη, πάς και σου τη βάζει και μετά από 1-2 εβδομάδες πας και αλλάζεις παρπρίζ.
-
... κι αν είναι καλός φίλος ο ασφαλιστής σου και δεν έχει τη σχετικη κάλυψη, πάς και σου τη βάζει και μετά από 1-2 εβδομάδες πας και αλλάζεις παρπρίζ.
Γίνεται αυτό το πράγμα; To έχει κάνει κανείς;
-
Megane98hp wrote:
... κι αν είναι καλός φίλος ο ασφαλιστής σου και δεν έχει τη σχετικη κάλυψη, πάς και σου τη βάζει και μετά από 1-2 εβδομάδες πας και αλλάζεις παρπρίζ.
Γίνεται αυτό το πράγμα; To έχει κάνει κανείς;
Στην Ελλάδα ζούμε και όλοι ιδιωτικά κάνουμε αυτά που κοροϊδεύουμε δημοσίως, που είναι το περίεργο ? Νομίζεις ότι ζεις στον Καναδά ή στην Ελβετία ?
-
Στο honda eg4 μου έσπασε παρκαρισμένο από σκουριά......
Εξαρτάται και από είδος ανάρτησης και αντιστρεπτικές το κρέμασμα στο πεζοδρόμιο. Στο honda eg4 η πόρτα με γρύλο δεν ξανακλεινε ούτε με αίτηση,τσιχλοφουσκα.......
-
Δεν θυμάμαι αν το είχα αναφέρει ξανά, ο μικρός μου γιός είχε ένα Peugeot 106 8βάλβιδο με όλα τα οδηγικά τερτίπια που έχουν τα 106, άφημα στο γκάζι σε στροφή με κάποια ταχύτητα και έβλεπες το πορτ μπαγκάζ να είναι μπροστά σου, πεζοδρόμιο ανέβαινε και όλοι τοι τροχοί ήταν κάτω.
Ξήλωσε τα λάστιχα από τις πόρτες, έβγαλε τα πλαϊνά παράθυρα, το λάστιχο της πίσω πόρτας και ανάμεσα στις πόντες του εργοστασίου που είχαν μια απόσταση περίπου 5 εκ η μια από την άλλη έκανε καινούργιες, έβαψε τα σημεία και τοποθέτησε λάστιχα και παράθυρα, ανέβασε στο πεζοδρόμιο τον ένα τροχό και το αυτοκίνητο ήταν σαν τρίκυκλο, δεν ακουμπούσε κάτω πλέον ο ένας τροχός, σταμάτησε να παραμορφώνεται σε τόσο μεγάλο βαθμό η καρότσα, αν είχε βγάλει και τα παρμπρίζ βάζοντας και εκεί καινούργιες πόντες θα ήταν βράχος η καρότσα.
Κάναμε και μετατροπή σε μια bilstein PSS9 εμπρός που είχαμε από το Clio willy που έχει φτιάξει, πίσω έβαλε bilstein goup N και το 106 σταμάτησε να κάνει τα τρελά που κάνουν όλα τα 106.
Η μαλακή καρότσα σε στροφές υπό πίεση με καινούργια λάστιχα και καλή άσφαλτο κουρδίζεται σαν ελατήριο, αν εκείνη τη στιγμή σηκώσεις το πόδι από το γκάζι αποφορτίζεται το ελατήριο που έχει γίνει η καρότσα και χάνεται η πρόσφυση με επακόλουθο να πάει το αμάξι όπου είναι να πάει ανάλογα με την ταχύτητα και τις άλλες παραμέτρους της στιγμής, τόσο απλά΄.
-
Να συμπληρώσω ότι οι επιπλέον πόντες είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αυξήσεις αρκετά την ακαμψία στο face-lifting μοντέλων και να επωφεληθείς οικονομικά (σαν εταιρεία) χωρίς να κάνεις μεγάλες αλλαγές στην γραμμή παραγωγής. Συνήθως ακόμα και τα κομμάτια που αλλάζουν (μάσκα, προφυλακτήρες και λοιπές μικρολεπτομέρειες) ταιριάζουν από πλευράς συναρμογής (εσωτερικά πάντα) με το προγενέστερο μοντέλο.
-
Δεν θυμάμαι αν το είχα αναφέρει ξανά, ο μικρός μου γιός είχε ένα Peugeot 106 8βάλβιδο με όλα τα οδηγικά τερτίπια που έχουν τα 106, άφημα στο γκάζι σε στροφή με κάποια ταχύτητα και έβλεπες το πορτ μπαγκάζ να είναι μπροστά σου, πεζοδρόμιο ανέβαινε και όλοι τοι τροχοί ήταν κάτω.
Ξήλωσε τα λάστιχα από τις πόρτες, έβγαλε τα πλαϊνά παράθυρα, το λάστιχο της πίσω πόρτας και ανάμεσα στις πόντες του εργοστασίου που είχαν μια απόσταση περίπου 5 εκ η μια από την άλλη έκανε καινούργιες, έβαψε τα σημεία και τοποθέτησε λάστιχα και παράθυρα, ανέβασε στο πεζοδρόμιο τον ένα τροχό και το αυτοκίνητο ήταν σαν τρίκυκλο, δεν ακουμπούσε κάτω πλέον ο ένας τροχός, σταμάτησε να παραμορφώνεται σε τόσο μεγάλο βαθμό η καρότσα, αν είχε βγάλει και τα παρμπρίζ βάζοντας και εκεί καινούργιες πόντες θα ήταν βράχος η καρότσα.
Κάναμε και μετατροπή σε μια bilstein PSS9 εμπρός που είχαμε από το Clio willy που έχει φτιάξει, πίσω έβαλε bilstein goup N και το 106 σταμάτησε να κάνει τα τρελά που κάνουν όλα τα 106.
Η μαλακή καρότσα σε στροφές υπό πίεση με καινούργια λάστιχα και καλή άσφαλτο κουρδίζεται σαν ελατήριο, αν εκείνη τη στιγμή σηκώσεις το πόδι από το γκάζι αποφορτίζεται το ελατήριο που έχει γίνει η καρότσα και χάνεται η πρόσφυση με επακόλουθο να πάει το αμάξι όπου είναι να πάει ανάλογα με την ταχύτητα και τις άλλες παραμέτρους της στιγμής, τόσο απλά΄.
Η τελευταία σου παράγραφος περιγράφει το γκολφ 4 που αγόρασα τώρα. Μου έφυγε σε κατηφορικό πέταλο χωρίς πρόθεση να τρέξω με 30-35?! Επειδή κούνησα ελάχιστα το τιμόνι να αποφύγω μια λακουβιτσα.Με θολομπαρες μπροστά πίσω έγινε αλλο αμάξι ...... Απορώ πως τα βγάζουν από το έργοστασιο, απορώ με τους δημοσιογράφους που υποτίθεται ότι έχουν άποψη και με αυτούς που τα αγοράζουν καινούργια.........
-
Στο civic με τροχό στο πεζοδρόμιο ούτε καν υποψία μοχλού σε ανοιγμα κλείσιμο και των 5 θυρων και 1 τροχός στον αέρα. Ο πωλητής κουφαθηκε μ αυτό που έκανα στο test drive.
-
Στο civic με τροχό στο πεζοδρόμιο ούτε καν υποψία μοχλού σε ανοιγμα κλείσιμο και των 5 θυρων και 1 τροχός στον αέρα. Ο πωλητής κουφαθηκε μ αυτό που έκανα στο test drive.
Eίναι 10της γενιάς, πήγαινε μερικές γενιές πίσω και τα ξαναλέμε.
-
Από την 9gen που το παρακολουθώ η ακαμψία του πλαισίου προφανώς βελτιώθηκε πολυ.
έσπασε το παρμπρίζ