Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

44 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
AEA4TF
Εικόνα AEA4TF
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 15 ώρες
Joined: 04/09/2014 - 15:28
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

Συνεχίζουμε εδώ γιατί το προηγούμενο θέμα είχε παραμεγαλώσει και έβγαζε προβλήματα στην βάση δεδομένων. [Admin]

up
3 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 34 λεπτά
Joined: 30/09/2015 - 15:19
Hankook ventus prime 3

Συνεχίζω από https://forum.4troxoi.gr/comment/2105742416#comment-2105742416​

Μετά από ειδική διαδρομή (και τις 2 φορές μέσω αττικής οδού και Κατεχάκη) Γενικό Κρατικό Αθηνών -> Μενίδι -> Μετρό Ηλιούπολης με ταχύτητες αυτοφώρου (δεν είμαι περήφανος για αυτό, αλλά έπρεπε να γίνει )και φρενάρισμα πανικού από 150 σε 60 πάνω σε καμπή στην Περιφερειακή Υμηττού (οπού τύπος απλά βγαίνει τέρμα αριστερά από τέρμα δεξιά χωρίς φλας με 60χλμ/ώρα). Τα hankook αποδείχτηκαν υποδειγματικά σε συμπεριφορά και πληροφόρηση. 

Οι πιέσεις ήταν στα 36psi (μάλλον εκεί θα μείνουν, αλλά θα το ψάξω λίγο ακόμα).

Νομίζω ότι έκανα πολύ καλή επιλογή

 

up
2 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 46 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Δηλώνω κι εγώ πολύ

Δηλώνω κι εγώ πολύ ευχαριστημένος από τα Hankook Ventus Prime 3 K125. Εξαιρετική πρόσφυση, χωρίς να απαιτούν ζέσταμα. Σε φρενάρισμα πανικού, οι φρενάρες του Saab σε συνδυασμό με την πρόσφυση των Hankook κατάφεραν να σπάσουν την πτυσσόμενη ποτηροθήκη που είχε μέσα μέσα γεμάτο μπουκάλι... Φυσικά δεν είναι σπορ λάστιχο, αλλά ακολουθεί ευχάριστα σε σβέλτο ρυθμό. 

up
3 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 34 λεπτά
Joined: 30/09/2015 - 15:19
Αν δεν ήσουν εσύ Δια, τα hankook δεν θα ήταν στις επιλογές μου

REALZEUS wrote:

Δηλώνω κι εγώ πολύ ευχαριστημένος από τα Hankook Ventus Prime 3 K125. Εξαιρετική πρόσφυση, χωρίς να απαιτούν ζέσταμα. Σε φρενάρισμα πανικού, οι φρενάρες του Saab σε συνδυασμό με την πρόσφυση των Hankook κατάφεραν να σπάσουν την πτυσσόμενη ποτηροθήκη που είχε μέσα μέσα γεμάτο μπουκάλι... Φυσικά δεν είναι σπορ λάστιχο, αλλά ακολουθεί ευχάριστα σε σβέλτο ρυθμό. 

Αν δεν ήσουν εσύ Δια, τα hankook δεν θα ήταν στις επιλογές μου, ώστε να προταθούν από τον άνθρωπο που τα τοποθέτησε (Φώτης Πετρομελίδης στο σταθμό μετρό της Ηλιούπολης). Πήγα και του είπα από αυτά: Toyo cf2, falken ze310, Hankook ventus prime 3, οδηγώντας έτσι κλπ κλπ, πιο από τα 3 και ποσό θα πάνε. Μου είπε Hankook.

Τον άκουσα, αν και δεν νομίζω ότι αν δεν τον άκουγα και του έλεγα falken (ήταν τα πρώτα στην λίστα), θα είχα τρομερές διαφορές για μένα, αλλά θα αρχίσει να το παίρνει συχνότερα η σύζυγος, οπότε το μη ζέσταμα λόγο ρυθμού θα έπαιζε ρόλο.

up
3 users have voted.
dragonslayer
Online
Last seen: Πριν από 12 λεπτά 29 δευτερόλεπτα
Joined: 19/03/2012 - 14:47
@realzeus, τα πλαινά του

@realzeus, τα πλαινά του Hankook ventus prime 3 σε ένα βίντεο που έχω δει, όταν ο τύπος τα πίεσε ήταν αρκετά μαλακά και σε ένα άλλο εν ώρα στροφής μαγούλιαζε έντονα και μου κάνει εντύπωση που εσύ σαν λάτρης των σκληρών ελαστικών τα προτίμησες.

 

up
2 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 46 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Αγαπητέ φίλε:

Αγαπητέ φίλε:

1) Δεν βγάζω συμπέρασμα από το τεστ του "δαχτύλου".
2) Συμφωνώ ότι μαγουλιάζει αν το πιέσεις σε εξτρίμ μορφή, για αυτό και λέω ότι είναι τουριστικό και όχι σπορ λάστιχο.
3) Τα προτίμησα στο οικογενειακό μου αυτοκίνητο. Στην σπορ BMW 330i μου είχα κάτι φλίδες...  ;)

up
3 users have voted.
dragonslayer
Online
Last seen: Πριν από 12 λεπτά 29 δευτερόλεπτα
Joined: 19/03/2012 - 14:47
Όταν άλλαξα και εγώ τα

Όταν άλλαξα και εγώ τα ελαστικά (κατέληξα στα Falken Ziex Ze 310) μιλώντας με τον λαστιχέμπορα τι άλλη εναλλακτική επιλογή θα μου πρότεινε μου είπε το Ventus Prime 3.

Στη επόμενη αλλαγή θα τα έχω στα υπόψην.

 

up
3 users have voted.
fiatz
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 1 εβδομάδα
Joined: 15/07/2014 - 00:53
Roadstone

Eχουμε εικονα απο το ελαστικο roadstone eurovis sport 04 ?? Το θελω για vitar 215/55/17 διαβασα καποιες κριτικες ειδα πως ειναι θετικες. Αν και κορεατικη εταιρεια με θυγατρικη nexen το συγκεκριμενο ειναι made in China. Να προβληματιζομαι ή οχι ?

up
2 users have voted.
GGAB
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
Joined: 26/05/2009 - 18:39
Αν σας το επιτρέπει η

Αν σας το επιτρέπει η διάσταση των ελαστικών σας και θέλετε hankook,προτιμήστε τα v12 evo2 όπου θα έχετε ένα σαφώς πιο σπορ λάστιχο,όχι όμως τόσο σκληροπυρηνικο όπως τα falken. Τα φοράω σε 215/50/17.

up
2 users have voted.
sk2
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 29/01/2020 - 23:17
dragonslayer wrote:

dragonslayer wrote:

 

Όταν άλλαξα και εγώ τα ελαστικά (κατέληξα στα Falken Ziex Ze 310) μιλώντας με τον λαστιχέμπορα τι άλλη εναλλακτική επιλογή θα μου πρότεινε μου είπε το Ventus Prime 3.

 

Στη επόμενη αλλαγή θα τα έχω στα υπόψην.

 

Τι εντυπώσεις έχεις από τα Falken που έβαλες;

up
2 users have voted.
dragonslayer
Online
Last seen: Πριν από 12 λεπτά 29 δευτερόλεπτα
Joined: 19/03/2012 - 14:47
Μετά από περίπου 800 χιλ.οι

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές,η πληροφόρηση στο τιμόνι είναι πολύ καλή,το φρενάρισμα στο στεγνό είναι άψογο, η κατευθυντικότητα επίσης πολύ καλή, στις καμπές και στις στροφές τραίνο το αυτοκίνητο και γενικά σου μεταδίδει μια αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς, στο βρεγμένο δεν έχω κάποια ολοκληρωμένη άποψη γιατί με πέτυχε μόνο ελαφρύ ψιλόβροχο.

Στα αρνητικά θα έλεγα ότι χάθηκε ένα μέρος της άνεσης καθότι είναι σκληρά και νομίζω ότι αυξήθηκε λιγάκι η κατανάλωση αλλά εντάξει δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

up
2 users have voted.
sk2
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 29/01/2020 - 23:17
dragonslayer wrote:

dragonslayer wrote:

 

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές,η πληροφόρηση στο τιμόνι είναι πολύ καλή,το φρενάρισμα στο στεγνό είναι άψογο, η κατευθυντικότητα επίσης πολύ καλή, στις καμπές και στις στροφές τραίνο το αυτοκίνητο και γενικά σου μεταδίδει μια αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς, στο βρεγμένο δεν έχω κάποια ολοκληρωμένη άποψη γιατί με πέτυχε μόνο ελαφρύ ψιλόβροχο.

 

Στα αρνητικά θα έλεγα ότι χάθηκε ένα μέρος της άνεσης καθότι είναι σκληρά και νομίζω ότι αυξήθηκε λιγάκι η κατανάλωση αλλά εντάξει δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

Δεν το περίμενα για την άνεση. Μάλλον θα το προτιμήσω όμως από το Hankook VP3, πρεπει να είναι λιγο καλύτερο στο βρεγμένο.

up
3 users have voted.
dragonslayer
Online
Last seen: Πριν από 12 λεπτά 29 δευτερόλεπτα
Joined: 19/03/2012 - 14:47
Νέο ελαστικό από την Falken

Νέο ελαστικό από την Falken το Sincera SN110 αντικαθιστά το SN832

https://www.falkentyre.com/en/tyres/car-tyres/product-detail/169291

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 26 λεπτά 24 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
http://www.yokohamatire.jp

http://www.yokohamatire.jp/yrc/japan/tire/brand/dna/dna_db_super_e.html

Μειωνει τον θορυβο μεταξυ 180 και 300hz και οταν περνα το ελαστικο πανω απο λακουβες πετρες κτλ. 

Δεν ειναι γενικοτερα πολυ πιο ησυχο απο το προηγουμενο μοντελο της εταιριας...στα 60χλμ/ωρα ειναι στα 65db 

Αλλα σε αυτο το ευρος συχνοτητων του ηχου, δηλαδη σε καλουβες ειναι αισθητα πιο αθορυβο

up
1 user has voted.
petran17
Εικόνα petran17
Offline
Last seen: Πριν από 15 ώρες 36 λεπτά
Joined: 15/08/2015 - 17:15
Πες μας οτι ξερεις και

Πες μας οτι ξερεις και Ιαπωνικα να μας αποτελειωσεις.. cheekycheeky

Μιας και δεν καταλαβα τπτ (ουτε στο λινκ προφανως.. χεχε αλλα και ουτε τι θελεις να πεις..), εξηγησε το λιγο καλυτερα αν θελεις.. 

up
2 users have voted.
pagalo@frl.auth.gr
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 32 λεπτά
Joined: 10/01/2020 - 10:18
Ερώτηση: Η αλλαγή από 205/60

Ερώτηση: Η αλλαγή από 205/60/16 σε 225/50/17 ή 235/45/17 θεωρείται υπερβολική; Σε Avensis T27 1.8

Θα έχω θέματα με ΚΤΕΟ κλπ.;

Πως θα επηρεαστεί ή συμπεριφορά του αυτοκινήτου;

Η αλλαγή επίσης σε 225/45/17 πως κρίνεται;

Το βάρος του τροχού (ζαντα+λαστιχο) είναι κοντά στο εργοστασιακό (διαφορά περίπου μισό κιλό)
 

up
0 users have voted.
Adriver
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 16/12/2008 - 13:39
https://www.wheel-size.com
up
0 users have voted.
pagalo@frl.auth.gr
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 32 λεπτά
Joined: 10/01/2020 - 10:18
Καλημέρα.

Καλημέρα.
Ναι, το έχω δει το συγκεκριμένο, απλά ρωτάω αν κάποιος έχει κάνει τέτοια αλλαγή και ποια η εμπειρία του.

Θεωρητικά η καλύτερη αλλαγή είναι το 225/50/17 ή 215/50/17. (μικρότερο ποσοστό διαφοράς)

Στο Avensis με 17" η Toyota προτείνει 215/55/17.  (+2,5%)

Αλλά σαν τιμή το 225/45/17 (-2,7%) ή το 235/45/17 (-1,3%) είναι φθηνότερα και έχεις και καλύτερες επιλογές σε ελαστικά.

 

up
0 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 34 λεπτά
Joined: 30/09/2015 - 15:19
pagalo@frl.auth.gr wrote:

pagalo@frl.auth.gr wrote:

Καλημέρα.
Ναι, το έχω δει το συγκεκριμένο, απλά ρωτάω αν κάποιος έχει κάνει τέτοια αλλαγή και ποια η εμπειρία του.

Θεωρητικά η καλύτερη αλλαγή είναι το 225/50/17 ή 215/50/17. (μικρότερο ποσοστό διαφοράς)

Στο Avensis με 17" η Toyota προτείνει 215/55/17.  (+2,5%)

Αλλά σαν τιμή το 225/45/17 (-2,7%) ή το 235/45/17 (-1,3%) είναι φθηνότερα και έχεις και καλύτερες επιλογές σε ελαστικά.

Οι ζάντες σου σαν φάρδος σηκώνουν το 225 (πόσο μάλλον το 235) ???

edit. Τώρα είδα ότι θα αλλάξεις και ζάντες. Πρέπει να δεις αν ο συνδυασμός μεγαλύτερη ζάντα - φαρδύτερο λάστιχο χωράει στους θόλους των τροχών (με τέρμα στριμμένο τιμόνι, τερματισμένες αναρτήσεις κλπ). 

up
0 users have voted.
pagalo@frl.auth.gr
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 32 λεπτά
Joined: 10/01/2020 - 10:18
Σκέφτομαι για 7ρες (έχω δει

Σκέφτομαι για 7ρες (έχω δει ότι σηκώνουν 225) αλλιώς σε 7.5 ή 8

Το βλέπω πριν προχωρήσω στην οποιαδήποτε αγορα..

up
0 users have voted.
Adriver
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 16/12/2008 - 13:39
pagalo@frl.auth.gr wrote:

pagalo@frl.auth.gr wrote:
Θεωρητικά η καλύτερη αλλαγή είναι το 225/50/17 ή 215/50/17. (μικρότερο ποσοστό διαφοράς)

Στο Avensis με 17" η Toyota προτείνει 215/55/17.  (+2,5%)

Αλλά σαν τιμή το 225/45/17 (-2,7%) ή το 235/45/17 (-1,3%) είναι φθηνότερα και έχεις και καλύτερες επιλογές σε ελαστικά.

Αφού η Toyota προτείνει 215/55/17, αν δεν είναι χαμηλωμένο πρέπει να είσαι εντάξει με 225/45/17 αφού είναι και μικρότερη η συνολική διάμετρος. Το 235 αυξάνει το ρίσκο να βρίσκει

 

 

up
0 users have voted.
japanese1
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 18 λεπτά
Joined: 06/01/2016 - 01:12
Σε αναβάθμιση από 205/50/17

Σε αναβάθμιση από 205/50/17 σε 215/55/17, χρειάζεται ευθυγράμμιση;

 

up
0 users have voted.

XENO
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 3 ημέρες
Joined: 05/06/2008 - 23:22
Αν καταλαβαίνω καλά, εφόσον

Κάθε αλλαγή στο hardware του συστήματος ανάρτησης έχει συνέπειες στην ευθυγράμμιση. Αν καταλαβαίνω καλά (και αυτό συνιστά αλλαγή στο hardware), εφόσον ψηλώνει το αυτοκίνητο με την αύξηση της διαμέτρου του τροχού μάλλον αλλάζει η γωνία των ψαλιδιών και κατά συνέπεια το κάμπερ. Λογικά θα θέλει ξανά ευθυγράμμιση. 

up
0 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 46 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
japanese1 wrote:

japanese1 wrote:

Σε αναβάθμιση από 205/50/17 σε 215/55/17, χρειάζεται ευθυγράμμιση;

Αυτό δεν λέγεται αναβάθμιση, αλλά αλλαγή διάστασης. Μπορεί να είναι και υποβάθμιση. Το μεγάλο πρόβλημα είναι όμως ότι είναι εντελώς λάθος ως αντιστοιχία διάστασης.

 

up
0 users have voted.
japanese1
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 18 λεπτά
Joined: 06/01/2016 - 01:12
Αυτη τη διασταση την

Αυτη τη διασταση την προτεινει η sizuki.

Αν πας απο 205/50 πρεπει να πας σε 215/55.

Αφου ειναι παλαβα τα ατομα.

up
0 users have voted.

REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 46 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Μήπως λέει 215/45/17; Το ύψος

Μήπως λέει 215/45/17; Το ύψος είναι σε ποσοστό του πλάτους (δηλαδή το 215/55 σημαίνει ότι το ύψος του πλαϊνού είναι το 55% του πλάτους (215 χλστ) του πέλματος). Συνολικά πρέπει να διατηρηθεί η ίδια διάμετρος του τροχού, οπότε όταν αυξάνεις το πλάτος του πέλματος πρέπει να μειώσεις το ποσοστό του ύψους, ώστε να διατηρήσεις ίδια/παρόμοια διάμετρο.

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo