-
Το αυτοκινητο μου ειναι ενα RAV4 δευτερης γενιας 2000 κυβικα που το πηρα καινουργιο τον Απριλιο του 2003, το προσεχω σαν τα ματια μου, με υγραεριο vialle υγρου ψεκασμου προ δυο ετων στα 289,000 χλμ. Το προβλημα παρουσιαστηκε μετα απο το Service 330,000 χλμ. Μου βγαλαν το φιλτρο απο τον παπά και μετα φυσηξαν τον κινητηρα! Γεμισε σκονη απο πισω ολο το συστημα, εβαλε το καινουργιο φιλτρο και εκλεισε τον παπά!!! Αμεσως αρχισε τους δισταγμους το αυτοκινητο, αυτος ο μηχανικος που πρωτοψεκασε τη σκονη, δουλευε παλια στην αντιπροσωπια της ΤΟΥΟΤΑ. Του τα ειπα απο το τηλεφωνο και δεν ξαναπατησα
Παω μετα σε εναν εξειδικευμενο ΤΟΥΟΤΑ στην Αργυρουπολη που τον εχουν σε μεγαλη εκτιμηση στο φορουμ της ΤΟΥΟΤΑ. Πανακριβος φυσικα, πιο ακριβως απο αντιπροσωπια. Μου αλλαξε μπουζια καθαρισε το συστημα εισαγωγης και μαλιστα για πρωτη φορα μου ψεκασαν με σπρει τον μετρητη αερα πισω απο το φιλτρο αφου τον εβγαλε (αυτο δεν ξερω μην δημιουργησε το προβλημα αργοτερα). Εβαλα με δικη μου πρωτοβουλια και ενα καθαριστικο βενζινης της ΤΟΥΟΤΑ και εκαψα ενα ρεζερβουαρ μονο βενζινη και εφτιαξε το αυτοκινητο.
στα 345.000 ξαναπηγα για σερβισε στον πανακριβο πολυδιαφημισμενο της Αργυρουπολης και δεν πειραξαν το φιλτρο εισαγωγης και ολα καλα παλι στο αυτοκινητο. Πληρωνα με τη σεσουλα και ημουν ευτυχης!
Στα 360.000 χλμ ξανα για σερβισε στον Αργυρουπολεως, μου λεει θελει σερβισε και το δυναμο σου 250 ευρω ανακατασκευη, παρολο που εχω διαγνωστικο για τα ηλεκτρικα που ελεγε ολα καλα, τον εμπιστευθηκα και του αφησα το αυτοκινητο και εκει δεν ξερω τι λαθος κανανε. Ο γιος του κανει συνεχεια λαθη και το ειχα παρατηρησει οσο ειχα παει εκει και τα καλα τα χαλαει, αμα ειμαι παρον ομως δεν πολυπιανει το δικο μου, αλλα τωρα δεν ημουν! Παιρνω το αυτοκινητο πληρωνω ενα καρο χρηματα και παλι, και αμέσως οι δισταγμοι που ειχα παλια! Κοιταζω γεματος σκονη ο παπάς πισω απο το φιλτρο, πηγα πισω τα καθαρισαν ολα, ψεκασαν ακομα μια φορα τον μετρητη αερα (που μου λενε επειτα αλλοι οτι δεν επιτρεπεται αυτο γιατι χαλα), εβαλα παλι καθαριστικο στην βενζινη της ΤΟΥΟΤΑ και το οδηγησα για ενα ρεζερβουαρ μονο με βενζινη, ομως οι δισταγμοι μενουν!!!
-
Το αυτοκινητο μου ειναι ενα RAV4 δευτερης γενιας 2000 κυβικα που το πηρα καινουργιο τον Απριλιο του 2003, το προσεχω σαν τα ματια μου, με υγραεριο vialle υγρου ψεκασμου προ δυο ετων στα 289,000 χλμ. Το προβλημα παρουσιαστηκε μετα απο το Service 330,000 χλμ. Μου βγαλαν το φιλτρο απο τον παπά και μετα φυσηξαν τον κινητηρα! Γεμισε σκονη απο πισω ολο το συστημα, εβαλε το καινουργιο φιλτρο και εκλεισε τον παπά!!! Αμεσως αρχισε τους δισταγμους το αυτοκινητο, αυτος ο μηχανικος που πρωτοψεκασε τη σκονη, δουλευε παλια στην αντιπροσωπια της ΤΟΥΟΤΑ. Του τα ειπα απο το τηλεφωνο και δεν ξαναπατησα
Παω μετα σε εναν εξειδικευμενο ΤΟΥΟΤΑ στην Αργυρουπολη που τον εχουν σε μεγαλη εκτιμηση στο φορουμ της ΤΟΥΟΤΑ. Πανακριβος φυσικα, πιο ακριβως απο αντιπροσωπια. Μου αλλαξε μπουζια καθαρισε το συστημα εισαγωγης και μαλιστα για πρωτη φορα μου ψεκασαν με σπρει τον μετρητη αερα πισω απο το φιλτρο αφου τον εβγαλε (αυτο δεν ξερω μην δημιουργησε το προβλημα αργοτερα). Εβαλα με δικη μου πρωτοβουλια και ενα καθαριστικο βενζινης της ΤΟΥΟΤΑ και εκαψα ενα ρεζερβουαρ μονο βενζινη και εφτιαξε το αυτοκινητο.
στα 345.000 ξαναπηγα για σερβισε στον πανακριβο πολυδιαφημισμενο της Αργυρουπολης και δεν πειραξαν το φιλτρο εισαγωγης και ολα καλα παλι στο αυτοκινητο. Πληρωνα με τη σεσουλα και ημουν ευτυχης!
Στα 360.000 χλμ ξανα για σερβισε στον Αργυρουπολεως, μου λεει θελει σερβισε και το δυναμο σου 250 ευρω ανακατασκευη, παρολο που εχω διαγνωστικο για τα ηλεκτρικα που ελεγε ολα καλα, τον εμπιστευθηκα και του αφησα το αυτοκινητο και εκει δεν ξερω τι λαθος κανανε. Ο γιος του κανει συνεχεια λαθη και το ειχα παρατηρησει οσο ειχα παει εκει και τα καλα τα χαλαει, αμα ειμαι παρον ομως δεν πολυπιανει το δικο μου, αλλα τωρα δεν ημουν! Παιρνω το αυτοκινητο πληρωνω ενα καρο χρηματα και παλι, και αμέσως οι δισταγμοι που ειχα παλια! Κοιταζω γεματος σκονη ο παπάς πισω απο το φιλτρο, πηγα πισω τα καθαρισαν ολα, ψεκασαν ακομα μια φορα τον μετρητη αερα (που μου λενε επειτα αλλοι οτι δεν επιτρεπεται αυτο γιατι χαλα), εβαλα παλι καθαριστικο στην βενζινη της ΤΟΥΟΤΑ και το οδηγησα για ενα ρεζερβουαρ μονο με βενζινη, ομως οι δισταγμοι μενουν!!!
-
και τωρα αρχιζουν τα ωραια, μου λεει ο πανακριβος, αλλαξε ντιζα γκαζιου και αυτο φταιει. 250 ευρω εκανε την εφερα απο εξωτερικο στα 150 γνησια και την αλλαξα και δεν ειδα καμια βελτιωση. Μου ελεγε να αλλαξω διαφορικα και αμορτισερ και ο λογαριασμός ξεπερναγε την αξια του αυτοκινητου μου και εφυγα για αλλους μηχανικους, δεν μπορουσα να ακουω πολυεξοδα πραγματα. Αλλαξα μπουζι παλι καινουργια γνησια, κανενα αποτελεσμα οι δισταγμοι εκει και ενας λοξυγγας εν κινησει που ειχα απο την πρωτη φορα και σε βενζινη και υγραεριο ο ιδιος που ειχα απο τα 330,000. Το ρελαντι τελειο. Η ταση του δυναμο καλη και παιζει μονο 0,2. Έβγαλα τον ιμάντα δυναμό και ρολαρει καλα το ρουλεμαν του χωρις δισταγμους.
παω ταξιδι, ξαφνικα τεραστια μεγενθυση δισταγμων προβλημα στο ρελαντι, επιστρεφω πισω και βρισκουμε καμένο τον πολλαπλασιαστη του κυλινδρου 2. Τον αλλαζω επιστρεφουν οι δισταγμοι στην ηπια φαση όπως ηταν στα 330,000. Αλλαξα ολους τους πολλαπλασιαστες με γνησιους καινουργιους και οι δισταγμοι ιδιοι. Μετα αλλαξα τον καταλυτη που ειχε λαμπακι από τα 240,000 χλμ και όμως οι δισταγμοι ιδιοι, το λαμπακι εσβησε δια παντως ενώ παλιά αναβοσβηνε.
Τωρα σκεφτομαι μηπως φταιει ο μετρητης αερα που μου ψεκασε τρεις φορες για να καθαρισει ο μηχανικος της Αργυρουπολης.
Ο μηχανικος της γειτονιας μου που παω τωρα, μου ειχε πει να μην αλλαξω ολους τους πολλαπλασιαστες, τα μπουζια και τη ντιζα και μου λεει μην αλλαξω τιποτε και να μεινω με τους δισταγμους που είναι ελαφρεις. Φυσικα μου ειπε με τιποτε δεν φταιουν αμορτισερ και διαφορικα, αλλωστε οι δισταγμοι είναι και σε σταθερο φορτιο
Τι να κανω, εχετε καμια ιδεα;;; Να αλλαξω το μετρητη αερα που μου τον ψεκασε ο Αργυρουπολεως;;;
-
τωρα εχω 367,000 τα τελευταια 7,000 ολο δισταγμους και λοξυγγα, ελαφρα αλλα εγω τα καταλαβαινω και κριμα γιατι το αυτοκινητο το εχω σαν καινουργιο! Αστραφτει απο ακρη σε ακρη!
-
Φανταζομαι εχει OBD II το αμαξι. Αν ναι, δειχνει κανενα σφαλμα?
Καθαρισμο πεταλουδας θα προτεινα, αλλαγη 1ου λ ισως και maf οπως ειπες
Ισως και μια μετρηση συμπιεσης καλου κακου
-
τωρα ειμαι στη φαση να περιμενω να δειξει καποιο σφαλμα αλλα δε δειχνει κατι, αν ηθελε ο πρωτος λ ή ο MAF ή η συμπιεση κατι, δε θα εδειχνε σφαλμα το διαγνωστικο;;; Ηδη εχω ξοδεψει παρα πολλα. Τον MAF παντως τον σκεφτομαι για αλλαγη αλλα δε θα εβγαζε σφαλμα λαμπακι;;;;,
Τι μπορει να χαλασε απο την παρουσια σκονης πισω απο το φιλτρο και δε δειχνει σφαλμα;;; Γιατι αυτο παρουσιασε το προβλημα δυο φορες!
-
ευχαριστω για την απαντηση! Δε βγαζει λαμπακι και σφαλμα, οταν εβγαλε σφαλμα τον πολλαπλασιαστη 2, τον αλλαξα αμεσα. Οταν ξαναεμφανιστηκε ο καταλυτης τον αλλαξα. Αμα βλεπω λαμπακι το αλλαζω αμεσως αυτο που φταιει. Ξεχασα να σας γραψω μου εβγαλε και λαμπακι τον εναν λ πριν αλλαξω τον καταλυτη (εχει δυο πριν τον διδυμο καταλυτη και δυο μετα) και τον αλλαξα κατευθειαν και αυτον
καθαρισμο πεταλουδας εκανα στα 360,000 χλμ (ενω πηγα χωρις κανενα δισταγμο οπως ειπα) στον εξειδικευμενο ακριβο της Αργυρουπολεως, γιατι οταν ηταν ζεστο μερικες φορες στην αρχη δεν κραταγε ρελαντι και αυτο εφτιαξε αμεσως, μαλιστα μετα λογω της αμεσης εμφανισης δισταγμων τον εβαλα ξαναελυσε το συστημα και λαδωσε την πεταλουδα
-
Ξεχασα να ρωτησω...Με βενζινη κανει δισταγμους ή με υγραεριο?
Μετα το φιλτρο αερα μονο ο MAF ειναι νομιζω, δεν εχει κατι αλλο....
Οι βαλβιδες ειναι αυτορυθμιζομενες ή θελουν ρυθμιση διακενου?
Λαμπακι μαλλον θα επρεπε να βγαλει αν ηταν ο MAF , δεν ειμαι σιγουρος ομως
Για πεσμενη συμπιεση κυλινδρου παντως δεν θα βγαλει λαμπακι ουτε σφαλμα. Και σκεφτομαι για συμπιεση λογω του υγραεριου , μηπως εκανε ζημια στις βαλβιδες εξαγωγης ή στις εδρες τους
-
οι δισταγμοι ειναι ιδιοι σε βενζινη και υγραεριο
οι βαλβιδες ειναι αυτορυθμιζομενες
αν ηταν συμπιεση, τοτε γιατι βγηκε το προβλημα δυο φορες αποτομα μετα τη σκονη πισω απο το φιλτρο;. Το πηγαινα αριστο και το πηρα πισω με δισταγμους
-
Αλλαξε τον ΜΑF και βλεπεις....Δεν πρεπει να ειναι ακριβος. Βαλε εναν αφτερ μαρκετ
-
στο autodoc maf denso εχει 82,45
ευχαριστω για τις απαντησεις, θα τα πουμε αυριο, τωρα παω για υπνο , αυριο δουλεια χαρα
-
Εδω εχει hoffer απο 58 €
Αν αλλαξεις , μην βαλεις ακριβο, γιατι μπορει και να μην φταιει αυτος
Καλο βραδυ
-
ευχαριστω για τη βοηθεια και μαλιστα εισαι και ο μονος που μου απαντησες.
Τωρα αν το αλλαξω θα βαλω Denso για να ειναι οσο πιο κοντα στα εργοστασιακα εχει 92,98 στο onparts και 90,88 autodoc με τη μεταφορα. Θα παω να το παρω απο onparts μοσχατο μην το χτυπησουν στη μεταφορα. Στο ebay εχει φθηνα αλλα πως θα ειμαι σιγουρος οτι ειναι denso, στην περιγραφη λενε χωρις μαρκα ενω στην επικεφαλιδα denso.
για το hoffer εχει στο onparts εναν με 58,55 και αλλον εναν hoffer με 103,79 θα ρωτησω γιατι αυτη η διαφορα
-
Θα απαντησουν κι αλλοι ελπιζω. Καποιος αισθητηρας ειναι , αλλά ποιος?
Κατι αλλο σκεφτηκα. Μπορει να βγει ο MAF εκτος εισαγωγης, να μεινει ξεκρεμαστος μεσα στον κινητηρα ?
Δλδ να ειναι μπριζωμενος, αλλά οχι στην προβλεπόμενη θεση?
-
Θα έλεγα να τσεκάρεις και τα μπεκ, αλλά αφού το κάνει και στα 2 καύσιμα, δεν πρέπει να έχει σχέση.
Δυστυχώς πολλοί μάστορες κάνουν αυτή τη δουλειά, σου αλλάζουν ανταλλακτικά μέχρι να το πετύχουν, σχεδόν, στην τύχη. Η καλύτερη λύση είναι να σου τραμπάρει ο μηχανικός σου με κάποιο που είναι οκ και ααααααν είναι αυτό αγοράζεις καινούριο.
Υπόψιν ότι το αμάξι σου ναι μεν είναι καλοσυντηρημένο, αλλά δεν παύει να έχει κάποια ηλικία και χλμ, οπότε μικρομλκίες θα βγαίνουν, είναι λογικό.
Και μένα σε κάποιον αισθητήρα πάει το μυαλό μου. Επίσης παίζει να είναι και κανένας από τους υπόλοιπους πολ/στές(;).
-
μου φαινεται μπριζωμενος μες στην εισαγωγη και ελευθερος δεν μπορει να ειναι ο MAF, καρφωνεται με την μπριζα οπως εχω δει.
Ολους τους πολλαπλασιαστες τους αλλαξα μετα, ακομα και τον καινουργιο με γνησιους, αλλαξα και τα μπουζια με γνησια και τα βιδωσαμε με κρυο το αυτοκινητο, αποτελεσμα τα ιδια
το θεμα εγινε αμεσως μολις έβαλαν στην εισαγωγη σκονη πισω απο το φιλτρο και ετσι χαλασε ο ΜΑF ή οταν καναν σερβισε ψεκασαν για τριτη φορα τον MAF βγαζοντας τον εξω και ειτε εκανε τη δυσλειτουργια και δε δειχνει βλαβη ή τους επεσε απο τα χερια τους κατω και τον ψιλοσπασανε!!! Η βλαβη να ηταν μικρη και δε βγαζει σφαλμα
-
To air flow sensor καθαριζει πανευκολα,με λιγο οινοπνευμα και μια μπατονετα,δεν ειναι αναγκη να τρεχεις στον μηχανικο γι'αυτο...
Τσεκαρε μονο οτι ειναι καλα βιδωμενο,και δεν τραβαει αερα και διαβαζει οτι να'ναι...
Πιο πιθανο ειναι το λ να εχει καποιο προβλημα,επισης θα σου ελεγα να κανεις ενα τσεκ και στον αισθητηρα στροφαλου....
-
μου φαινεται μπριζωμενος μες στην εισαγωγη και ελευθερος δεν μπορει να ειναι ο MAF, καρφωνεται με την μπριζα οπως εχω δει.
Αλλο εννοω. Μπορει να βγει απο τη θεση του και να μπει σε αλλο σημειο εκτος εισαγωγης?
-
το ΜΑΦ ειναι καλα βιδωμενο και καθαρισμενο χωρις να βγαζει βλαβη, καρφωνεται στην μπριζα
λεω να το αλλαξω αφου μετα που μου βαλανε σκονη πισω απο το φιλτρο, παρουσιαστηκαν αποτομα οι δισταγμοι, μηπως τους χαλασε απο τα ψεκασματα ή τους επεσε κατω
-
Αναβοσβημα το λαμπακι καποιος κυλινδρος εχει ρεταρισμα, παρτε συμπιεση πρωτα απο ολα.
Κοιταξτε την πλεξουδα του αεριου στην ενωση με τη πλεξουδα των μπεκ βενζινης, αυτα για αρχη.
Δημιουργια δισταγμων μετα απο Service