-
Καλησπέρα , κάτοχος seat ibiza sport coupe 2008 βενζινοκίνητο.
Μετά από 1 μήνα ακινησίας πήγα να ξεκινήσω την μηχανή του αυτοκινήτου και δεν παίρνει με την καμία.
Η μίζα γυρνάει κανονικά , υπάρχει ρεύμα (φώτα , στέρεο) και η μπαταρία είναι αλλαγμένη πρόσφατα.
Αφού απέκλεισα το θέμα μπαταρία , δοκίμασα να χτυπήσω-κουνήσω την αντλία βενζίνης μήπως κόλλησε αλλά ούτε αυτό είχε αποτέλεσμα.
Έχετε κάτι να προτείνετε πριν το πάω στο συνεργείο;
Θα είχε ουσία να δοκιμάσω να το ξεκινήσω με καλώδια ή να καρφώσω ταχύτητα στην κατηφόρα;Μπουζί και φίλτρα έχουν αλλαχθεί πριν 10χιλ χλμ.
-
Καλησπέρα , κάτοχος seat ibiza sport coupe 2008 βενζινοκίνητο.
Μετά από 1 μήνα ακινησίας πήγα να ξεκινήσω την μηχανή του αυτοκινήτου και δεν παίρνει με την καμία.
Η μίζα γυρνάει κανονικά , υπάρχει ρεύμα (φώτα , στέρεο) και η μπαταρία είναι αλλαγμένη πρόσφατα.
Αφού απέκλεισα το θέμα μπαταρία , δοκίμασα να χτυπήσω-κουνήσω την αντλία βενζίνης μήπως κόλλησε αλλά ούτε αυτό είχε αποτέλεσμα.
Έχετε κάτι να προτείνετε πριν το πάω στο συνεργείο;
Θα είχε ουσία να δοκιμάσω να το ξεκινήσω με καλώδια ή να καρφώσω ταχύτητα στην κατηφόρα;Μπουζί και φίλτρα έχουν αλλαχθεί πριν 10χιλ χλμ.
-
όταν γυρνάς κλειδί, με τα λαμπάκια στο κόκκινο, ακούς τον χαρακτηριστικό ήχο ότι δουλεύει η αντλία βενζίνης?
-
Μπορεί να έχεις αλλάξει πρόσφατα μπαταρία όμως αν την άφησες ένα μήνα χωρίς να κινήσεις το αυτοκίνητο τότε το πιθανότερο είναι να άδειασε. Μέτρησες την τάση της μπαταρίας;
-
Όταν γυρνάω το κλειδί δεν ακούγεται η αντλία να δουλεύει , ούτε θυμάμαι πριν αν την άκουγα γτ βαράει και το λαμπάκι για το service εκείνη την στιγμή και ίσως καλύπτει τον ήχο.
Δεν δοκίμασα να το βάλω με καλώδια , αυτό που έκανα είναι ενώ γυρνάω την μίζα και να χτυπάει κάποιος το ντεπόζιτο καυσίμου με σφυράκι ή απο το εσωτερικό το καπάκι της αντλίας βενζίνης με το κεφάλι ενός κατσαβιδιού , ωστόσο τπτ...
Το παλικάρι που ήρθε απο την οδική μου είπε όταν άκουσε την μίζα να γυρνάει πως δεν είναι με την καμία η μπαταρία και είπε όπως και εγώ τρόμπα βενζίνης.
Την δευτέρα θα το πάω στον μάστορα , ωστόσο θα κάνω μια απόπειρα με καλώδια δεν έχω να χάσω κάτι. -
Για να ξεκολλήσει η τρόμπα θέλει όχι απλό σφυράκι, βαρύ χτύπημα από κάτω χωρίς έλεος. Στο 5ο χτύπημα ξεκολλάει, γκαζώνεις και φεύγεις καρφί για το συνεργείο που πρέπει να είναι σε απόσταση το πολύ 1 km. Κι αυτό γιατί δεν αντέχει παραπάνω, σε φορτώνει η οδική...
-
Κατάλαβα , το αμάξι θα πάει με οδική την δευτέρα στο συνεργείο. Τώρα σχετικά με την τρόμπα, ξέρετε τι παίζει από μάρκες; Βρήκα μια bosch στα 95 ευρώ. Αξίζει να πάω σε κάτι πιο ακριβό; Επίσης είναι αναγκαίο να καθαρίσω ρεζερβουάρ; Το μοτέρ έχει 100 χιλ χλμ.
Δεν παίρνει μπρος