-
Καλησπέρα καταρχην,
Επειδη είδα ένα παρόμοιο ποστ για corolla που καιει λαδια και διαβασα οτι τα Ε111 ειχαν θεμα,είμαι κάτοχος Ε12 ,το αυτοκίνητο το έχω απο το 2004(ο πατερας μου καινουργιο μέχρι το 2010 και το πήρα εγω μετα). Κοντά στις 210.000 χλμ παρατήρησα την ελλειψη λαδιού,και έπειτα κάθε 1000 χλμ συμπληρώνω κοντά στα 300 με 500ml.Τα σερβις γενικά γινόταν στην ώρα τους, 7500χλμ ενώ ο κατασκευαστης λεεί 15000. Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως θέμα,ουτε επεσε ουτε εχει βγαλει πρόβλημα στην μηχανη. Αυτήν την στιγμη εχει 257.000 και ακομα ειναι σκυλι. Το ερώτημα είναι,αξίζει να το επισκευάσω ,γιατι το αμαξι εμφανισιακα ειναι προσεγμενο παρα πολυ,η μηχανη του ειναι δυνατη,απλα καει λάδι,στην αλλαγη συνηθως 2 με 3 λιτρα σύνολο,ή να ψαξω να το πουλήσω αν και εγω προσωπικα δεν θα επαιρνα αμαξι μεταχειρισμενο που καει λαδι. Και ειναι εγγυημένη η επισκευη ή σε 1 χρονο θα καει τα αντερα του και θα ειναι ισως και χειροτερα? Ξαναλεω το αμαξι ειναι φοβερο ακομα και αν καει λαδι.
-
Καλησπέρα καταρχην,
Επειδη είδα ένα παρόμοιο ποστ για corolla που καιει λαδια και διαβασα οτι τα Ε111 ειχαν θεμα,είμαι κάτοχος Ε12 ,το αυτοκίνητο το έχω απο το 2004(ο πατερας μου καινουργιο μέχρι το 2010 και το πήρα εγω μετα). Κοντά στις 210.000 χλμ παρατήρησα την ελλειψη λαδιού,και έπειτα κάθε 1000 χλμ συμπληρώνω κοντά στα 300 με 500ml.Τα σερβις γενικά γινόταν στην ώρα τους, 7500χλμ ενώ ο κατασκευαστης λεεί 15000. Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως θέμα,ουτε επεσε ουτε εχει βγαλει πρόβλημα στην μηχανη. Αυτήν την στιγμη εχει 257.000 και ακομα ειναι σκυλι. Το ερώτημα είναι,αξίζει να το επισκευάσω ,γιατι το αμαξι εμφανισιακα ειναι προσεγμενο παρα πολυ,η μηχανη του ειναι δυνατη,απλα καει λάδι,στην αλλαγη συνηθως 2 με 3 λιτρα σύνολο,ή να ψαξω να το πουλήσω αν και εγω προσωπικα δεν θα επαιρνα αμαξι μεταχειρισμενο που καει λαδι. Και ειναι εγγυημένη η επισκευη ή σε 1 χρονο θα καει τα αντερα του και θα ειναι ισως και χειροτερα? Ξαναλεω το αμαξι ειναι φοβερο ακομα και αν καει λαδι.
-
Καλησπέρα καταρχην,
Επειδη είδα ένα παρόμοιο ποστ για corolla που καιει λαδια και διαβασα οτι τα Ε111 ειχαν θεμα,είμαι κάτοχος Ε12 ,το αυτοκίνητο το έχω απο το 2004(ο πατερας μου καινουργιο μέχρι το 2010 και το πήρα εγω μετα). Κοντά στις 210.000 χλμ παρατήρησα την ελλειψη λαδιού,και έπειτα κάθε 1000 χλμ συμπληρώνω κοντά στα 300 με 500ml.Τα σερβις γενικά γινόταν στην ώρα τους, 7500χλμ ενώ ο κατασκευαστης λεεί 15000. Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα απολύτως θέμα,ουτε επεσε ουτε εχει βγαλει πρόβλημα στην μηχανη. Αυτήν την στιγμη εχει 257.000 και ακομα ειναι σκυλι. Το ερώτημα είναι,αξίζει να το επισκευάσω ,γιατι το αμαξι εμφανισιακα ειναι προσεγμενο παρα πολυ,η μηχανη του ειναι δυνατη,απλα καει λάδι,στην αλλαγη συνηθως 2 με 3 λιτρα σύνολο,ή να ψαξω να το πουλήσω αν και εγω προσωπικα δεν θα επαιρνα αμαξι μεταχειρισμενο που καει λαδι. Και ειναι εγγυημένη η επισκευη ή σε 1 χρονο θα καει τα αντερα του και θα ειναι ισως και χειροτερα? Ξαναλεω το αμαξι ειναι φοβερο ακομα και αν καει λαδι.
Από τα τσιμουχακια βαλβίδων είναι. Σε ποια πόλη είσαι;
-
Από Κατερίνη είμαι φίλε.
-
Από Κατερίνη είμαι φίλε.
Χατζουδης- Καρασαντλης Γαμβέτα 76 Θεσσαλονίκη. Κάνε μια επαφή μετά το 15αυγουστο. Αξιόπιστα και οικονομικά σε 2 Toyota που είχα, το ένα με ίδιο πρόβλημα.
-
Ειναι σιγουρα απο τσιμουχακια? Γιατι ο VVTI στο Αβενσις ειχε αλλου ειδους προβλημα (στα χιτωνια-πιστονια)
Το 1,6 ειναι το δικο σου ?
-
Ευχαριστώ πολύ αδελφέ θα τηλεφωνήσω στους κυρίους να δω τι θα με πούνε. Το δικό μου είναι το 1.4 το vvti αλλά του 2004 μοντέλο τα avensis που είχαν θέμα νομίζω ήταν του 2000 ο Ε111 κινητήρας.
-
Βάλε ένα φίλο σου πίσω από το δικό σου, να είναι με το αμάξι του για να παρακολουθεί την εξάτμιση σου, πηγαίνεται βόλτα κανονικά με το αυτοκίνητο σου να είναι στη θερμοκρασία λειτουργίας, κατέβασε μια 3η κάπου στα 120 χλμ και πάτα τέρμα απότομα το γκάζι, αν η μηχανή σου καιεί λάδια θα βγάλει γαλάζιο καπνό, κάνε το ίδιο με 4η ή 5η πάλια γύρω στα 120 χλμ ταχύτητα και κατάβασε μια τρίτη και άσε το γκάζι, αν βγάλει καπνό λευκό καπνό από την εξάτμιση είνατ τα τσιμουχάκια.
Γιατί γίνεται τώρα αυτό. όταν πατάς απότομα το γκάζι αν υπάρχει φθορά στα ελατήρια, / έμβολα / χιτώνια, περνάει λάδι στο χώρο καύσης και καίγεται και βγάζει γαλάζιο καπνό η εξάτμιση, στην περίπτωση που κατεβάζεις ταχύτητα για να περιστραφεί γρήγορα ο κινητήρας αφήνοωντας απότομα το γκάζι, κλείνει η πεταλούδα του γκαζιού και η υποπίεση που δημιουργείται στον χώρο καύσης αναρροφά λάδι από τον χώρο επάνω από τις βαλβίδες εκεί που είναι οι εκκεντροφόροι, το περνά στον χώρο καύσης μέσα από τα φθαρμένα τσιμουχάκια και βγαίνει λευκός στην ατμόσφαιρα από την εξάτμιση, λευκός γιατί στον χώρο καύσης δεν υπάρχει ανάφλεξη να το κάψει αφού δεν πατάμε γκάζι να υπάρχει εκεί καύσιμο να καούν όλα μαζί. Μπορείς να το κάνεις μόνος σου το τέστ γιατί στα συνεργρεία πολύ εύκολα μπορούν να σε τρομοκρατήσουν και να σε κάνουν μεροκάματο υπάρχει δεν υπάρχει πρόβλημα,
Μήπως αλλάξεις το ιξώδες του λαδιοί, αντί πχ για 5-30 βάλε 10 / 40 και παρατήρησε το, το χοντρό λάδι δεν περνάει τόσο εύκολα από για να καεί, ανεβάζει βέβαια 5-8c τη θερμοκρασία στο λάδι και παυξάνει περίπου 0.5 λίτρο στα 100 την κατανάλωση βενζίνης, έχοντας όλα αυτά υπόψιν αποφασίζεις ευκολότερα τι θα κάνεις. Η γενική επισκευή έχει πάντα το ρίσκο της γιατί θέλει σωστά μετρήματα το μοτέρ πρίν πάει στο ρεκτιφιέ και μετά το ρεκτιφιέ πρίν μονταριστεί, θα γίνουν όλα σωστά ? Αν έχει ξεφύγει κάτι στο ρεκτιφιά θα το στείλει το μοτέρ πίσω ο μηχανικός ή θα το κάνει γαργάρα γιατί είναι συνεργάτες και θα λέει ότι φταίς εσύ που πχ δεν το έστρωσες ? Αν δεν ξέρεις όλη τη διαδικασία και τα κατατόπια είναι πολύ εύκολο να μπλέξεις, από την άλλη μπορούν να γίνουν όλα σωστά, ραντεβού στα τυφλά και όπου κάτσει η μπίλια, στην περιοχή σου υπάρχουν 1-2 καλά μηχανουργεία που ασχολούνται με ρεκτιφιέ κινητήρων.
-
Ευχαριστώ πολύ αδελφέ θα τηλεφωνήσω στους κυρίους να δω τι θα με πούνε. Το δικό μου είναι το 1.4 το vvti αλλά του 2004 μοντέλο τα avensis που είχαν θέμα νομίζω ήταν του 2000 ο Ε111 κινητήρας.
Γράψε μας και το μετά, αφού επικοινωνήσεις.
-
Τα ε111 ήταν τζαπαν, δεν είχαν κανένα θέμα.
Τα ε12 είχαν το θέμα με το μπλοκ.
Corolla VTTI E12 Καει λαδια