-
Καλησπέρα σας ! Έχω ένα πρόβλημα με το μίνι.Μένω από γκάζι εν κίνηση (120-130 χλμ ) και ενώ σταματάω δεξιά με αλάρμ ,έχοντας τιμόνι και φρένα κανονικά ,όταν ακινοιτοποιουμε πατάω το κουμπί εκκίνησης και το αμάξι προσπαθεί να πάρει μπρος αλλά δεν παίρνει .Μετά από 10-15 λεπτά ηρεμίας παίρνει κανονικά και λειτουργεί κανονικά . Ξέρεις κάποιος τι μπορεί να είναι ;; Δεν μου βγάζει καν check κινητήρα
-
Καλησπέρα σας ! Έχω ένα πρόβλημα με το μίνι.Μένω από γκάζι εν κίνηση (120-130 χλμ ) και ενώ σταματάω δεξιά με αλάρμ ,έχοντας τιμόνι και φρένα κανονικά ,όταν ακινοιτοποιουμε πατάω το κουμπί εκκίνησης και το αμάξι προσπαθεί να πάρει μπρος αλλά δεν παίρνει .Μετά από 10-15 λεπτά ηρεμίας παίρνει κανονικά και λειτουργεί κανονικά . Ξέρεις κάποιος τι μπορεί να είναι ;; Δεν μου βγάζει καν check κινητήρα
-
Το πιθανότερο αντλία καυσίμου.......συνηθως δεν βγάζει κωδικό βλάβης.
-
Το πιθανότερο αντλία καυσίμου.......συνηθως δεν βγάζει κωδικό βλάβης.
κοιτα και maf sensor,
-
GGAB wrote:
Το πιθανότερο αντλία καυσίμου.......συνηθως δεν βγάζει κωδικό βλάβης.
κοιτα και maf sensor,
Νίκ ο μετρητής μάζας αέρα (maf) δεν σβήνει το μοτέρ εν κινήσει σε καμμια περιπτωση απλά δεν θα έχει δύναμη. Αυτό είναι μια κλασική περίπτωση ατροφίας που προέρχεται από αντλία. Κοινώς τα έφτυσε μετά από 11 έτη λειτουργίας.
-
[quote=otokomae]
nickthetrib wrote:
GGAB wrote:
Το πιθανότερο αντλία καυσίμου.......συνηθως δεν βγάζει κωδικό βλάβης.
κοιτα και maf sensor,
Νίκ ο μετρητής μάζας αέρα (maf) δεν σβήνει το μοτέρ εν κινήσει σε καμμια περιπτωση απλά δεν θα έχει δύναμη. Αυτό είναι μια κλασική περίπτωση ατροφίας που προέρχεται από αντλία. Κοινώς τα έφτυσε μετά από 11 έτη λειτουργίας.
Ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθεια ! Τρόμπα βενζίνης(χαμηλής ) έχω αλλάξει και συνεχίζει και το κάνει ακόμα .εχετε κάτι άλλο κατά νου;;
-
Αλλαξε τωρα και της υψηλης πιεσης.
Ειναι το πολυβραβευμενο μοτερ της PSA αυτο;;;;;;;
-
Ειναι το πολυβραβευμενο μοτερ της PSA αυτο;;;;;;;
Ναι, εφόσον μιλάει για R56 MCS αυτό είναι. Το είχα και εγώ αυτό το μοντέλο (με αυτόματο κιβώτιο) για 2 χρόνια και είχα κάνει 31.000χλμ (το είχα πάρει καινούργιο).
-
Μπορεις να δεις την πιεση της αντλιας υψηλης (οπως επισης μπορουσες να δεις και την πιεση της χαμηλης) πριν την αλλαξεις, γιατι ειναι και ακριβη. Και μεσω torgue pro μπορεις να τα δεις αυτα. Αν δεν ξερεις απο τετοια, πρεπει να πας σε εξειδικευμένο συνεργειο . Αθηνα εισαι ?
-
GGAB wrote:
Ειναι το πολυβραβευμενο μοτερ της PSA αυτο;;;;;;;
Ναι, εφόσον μιλάει για R56 MCS αυτό είναι. Το είχα και εγώ αυτό το μοντέλο (με αυτόματο κιβώτιο) για 2 χρόνια και είχα κάνει 31.000χλμ (το είχα πάρει καινούργιο).
Ρε συ ντροπη της μηχανολογιας ειναι αυτο το μοτερ! Λαδια σταζανε,παραφλου χανανε,οι αντλιες τα παιζανε. Μια αντλια υψηλης προσπαθησαμε να φτιαξουμε με ενα συναδελφο προπερσυ και την καναμε βιδες. Δεν ειχε ουτε ενα Ο-ring και τα εμβολακια ηταν διαιρουμενα. Κοινως δεν βγαλαμε ακρη! Εβαλε καινουρια στο 3008 του και το εσπρωξε.
-
@GGAB: Δεν μπορώ να σου πω, γιατί δεν ξέρω τέτοιες λεπτομέρειες. Εγώ το κράτησα λίγο όπως είδες, οπότε δεν έβγαλε κάτι.
Αλλά και στην 116 που είχα με το ίδιο ουσιαστικά μοτέρ (εξέλιξη αυτού ήταν) μέχρι τα 70.000χλμ (περίπου δεν θυμάμαι ακριβώς) που την πούλησα, το μοτέρ δεν είχε το παραμικρό θέμα. Μόνο η αντλία νερού έσπασε, που είναι πλαστική.
-
Eιχαν διορθωσει τα θεματα που ειχε. Εχω την εντυπωση οτι αυτη την στιγμη αυτος ο κινητηρας ειναι αξιοπιστος. Πολλα Πεζω τον ειχαν μεχρι περυσι. Παντως τεχνολογικα ειναι εξελιξη ενος παλιου κινητηρα της ΠΕζω που ξεκινησε σαν ατμοσφαιρικος.
-
Αυτα τα θεματα που γραφω ειναι απο το 3008 ΤΗΡ 156 hp οπου απο τα πρωτα χλμ ξεκινησε τον πρωινο καφε στο συνεργειο! Τεςπα.
-
Το έχει συγγενής. Πλήρωσε σε ένα χρόνο καδενα και τρόμπα υψηλής. Όλο βρίζει!
-
Πολλα Πεζω τον ειχαν μεχρι περυσι. Παντως τεχνολογικα ειναι εξελιξη ενος παλιου κινητηρα της ΠΕζω που ξεκινησε σαν ατμοσφαιρικος.
Ακομα τον εχει η PSA . Τα 1,6 τουρμπο της, αυτο το μοτερ φορανε
Και δεν ηταν εξελιξη καποιου παλιου ακριβως . Μονο το μπλοκ κρατησαν και ολα τα υπολοιπα ηταν σχεδιασμενα απο την αρχη. Γι αυτο και οι παιδικες ασθενειες..... Τωρα νομιζω κι εγω οτι πλεον ειναι αξιοπιστος
-
nickthetrib wrote:
GGAB wrote:
Το πιθανότερο αντλία καυσίμου.......συνηθως δεν βγάζει κωδικό βλάβης.
κοιτα και maf sensor,
Νίκ ο μετρητής μάζας αέρα (maf) δεν σβήνει το μοτέρ εν κινήσει σε καμμια περιπτωση απλά δεν θα έχει δύναμη. Αυτό είναι μια κλασική περίπτωση ατροφίας που προέρχεται από αντλία. Κοινώς τα έφτυσε μετά από 11 έτη λειτουργίας.
Γράφει ότι μένει απο γκάζι και άφού το σβήσει δεν ξαναπαίρνει
Καλησπέρα σας ! Έχω ένα πρόβλημα με το μίνι.Μένω από γκάζι εν κίνηση (120-130 χλμ ) και ενώ σταματάω δεξιά με αλάρμ ,έχοντας τιμόνι και φρένα κανονικά ,όταν ακινοιτοποιουμε πατάω το κουμπί εκκίνησης και το αμάξι προσπαθεί να πάρει μπρος αλλά δεν παίρνει .Μετά από 10-15 λεπτά ηρεμίας παίρνει κανονικά και λειτουργεί κανονικά . Ξέρεις κάποιος τι μπορεί να είναι ;; Δεν μου βγάζει καν check κινητήρα
Το ίδιο πάθαινα και εγώ πέρσι με το αουρις, αλλαξα τσαμπα αντλία βενζίνης 300€ και το ξαναέκανε. Καθαρισα maf και πεταδούδα γκαζιού και τωρα είναι κομπλέ
το ιστορικό του δικού μου προβλήματος
https://forum.4troxoi.gr/forum/tehnika-themata-veltioseis/trofodosia-kaysimoy
Το mini επειδή έχει start-stop με το που σταματάει σβηνει το μοτέρ και μετά δεν ξαναπαίρνει, εμένα δεν έχει start-stop και με 2-3 ξερογκαζιές συνέχιζε κανονικά.
-
Οκ τότε ας ξεκινήσει απο τα πιο απλά όπως είναι ο καθαρισμός πεταλούδας και μαφ. Πάντως ήξερα για την πεταλούδα ότι κάνει κομπιασματα,όχι όμως ότι μπορεί και να σβήνει εν κινήσει.
-
Στο φανάρι με start stop και δεν ξέρω τι άλλο. Λέει καθαρά ότι πηγαίνει με 120km και το αμάξι σβήνει. Αυτό δεν είναι ούτε πεταλούδα ούτε maf.
-
Στο φανάρι με start stop και δεν ξέρω τι άλλο. Λέει καθαρά ότι πηγαίνει με 120km και το αμάξι σβήνει. Αυτό δεν είναι ούτε πεταλούδα ούτε maf.
Δεν κατάλαβα από τα γραφόμενα οτι σβηνει με 120.
οτι κοβει γκαζι γραφει, όχι οτι σβηνει.
αν όντως σβηνει στα 120, ναι δεν είναι ουτε πεταλουδα, ουτε maf.
Ο νηματοθέτης μπορεί να το ξεκαθαρίσει?
Cooper S R56 ‘09 Μένει από γκάζι εν πορεία