-
Χαιρετώ το forum. Στο προηγούμενο service σε daihatsu cuore l276 του 2008, είχα αλλάξει τις βαλβολίνες του βάση manual( ανα 90.000χλμ) σε ενα συνεργειο χωρις να εχω ιδεα τι μου βαλανε. Το σασμαν βελτιωθηκε σαν αισθηση οπως ηταν αναμενομενο, αλλα στη πορεία, οταν ανεβαζε θερμοκρασια γινοταν κουτσουρο, λες και ενιωθα τα γραναζια να κουμπωνουν ενα ενα. Στις 5,000 χλμ, αν εβγαινες εγνατια η το δουλευες στη κινηση, το σασμαν το ενιωθες θεοστεγνο, λες και ειχε γινει νερο το λιπαντικο. Ειδικα το καλοκαιρι, ενιωθα σε καθε ταχυτητα που αλλαζα οτι θα χασω τα συγχρονιζε, σε σημειο οταν ζεσταινοταν , να γεμιζω τη πρωτη ταχυτητα αρκετες στροφες για να πηγαινω στη τριτη κατευθειαν.
Οταν εστρωσε ο καιρος απο φθινοπωρο και μετα, καπως επανηλθε αλλα παλι δεν ηταν οπως επρεπε αλλα το αφησα μεχρι να ρθει το service, βεβαια στα κρυα του Δεκεμβρη , αρχισε ενας καινουριος θορυβος σαν κροταλισμα μεχρι να ζεσταθει ο οποιος εχω την εντυπωση οτι προερχεται απο σασμαν και οχι απο καδενα. Καλως η κακως, μετα απο μια λακουβα που χρειαστηκα αναρτηση, ειπα να τα κανω ολα μαζι, ετσι λοιπον μαζι με αναρτηση και λαδια στις 8,500 χλμ αλλαξα και τις βαλβολινες με επιλογη δικια μου βαση manual. το manual εδινε προδιαγραφες gl3/gl4 και επιλογη για ιξωδες 75w-80, 75w-85, 75w-90.
Μετα την αλλαγη, το σασμαν βελτιωθηκε αρκετα, πλεον δεν μου γρατζουναει καμια ταχυτητα οπως πριν στις αλλαγες ταχυτητων 1-2, 2-1, 3-2. Και οταν ειμαι σε πορεια και ζεσταθει, δεν αλλαζει καθολου η συμπεριφορα προς το χειροτερο. Δυστυχως, το κροταλισμα που ακουγοταν πριν, ακουγεται και τωρα, ισως λιγοτερο. Το θεμα ειναι οτι πηρα 75w-90 Castrol Syntrans Mutlivehicle GL4, και απ' οσο κοιταξα θεωρειται 'παχια' βαλβολινη. Σιγουρα ειναι καλυτερα απ οτι με τη προηγουμενη, το θεμα ειναι να μην ζοριζεται και παλι το σασμαν. Τι λετε εσεις;
-
Χαιρετώ το forum. Στο προηγούμενο service σε daihatsu cuore l276 του 2008, είχα αλλάξει τις βαλβολίνες του βάση manual( ανα 90.000χλμ) σε ενα συνεργειο χωρις να εχω ιδεα τι μου βαλανε. Το σασμαν βελτιωθηκε σαν αισθηση οπως ηταν αναμενομενο, αλλα στη πορεία, οταν ανεβαζε θερμοκρασια γινοταν κουτσουρο, λες και ενιωθα τα γραναζια να κουμπωνουν ενα ενα. Στις 5,000 χλμ, αν εβγαινες εγνατια η το δουλευες στη κινηση, το σασμαν το ενιωθες θεοστεγνο, λες και ειχε γινει νερο το λιπαντικο. Ειδικα το καλοκαιρι, ενιωθα σε καθε ταχυτητα που αλλαζα οτι θα χασω τα συγχρονιζε, σε σημειο οταν ζεσταινοταν , να γεμιζω τη πρωτη ταχυτητα αρκετες στροφες για να πηγαινω στη τριτη κατευθειαν.
Οταν εστρωσε ο καιρος απο φθινοπωρο και μετα, καπως επανηλθε αλλα παλι δεν ηταν οπως επρεπε αλλα το αφησα μεχρι να ρθει το service, βεβαια στα κρυα του Δεκεμβρη , αρχισε ενας καινουριος θορυβος σαν κροταλισμα μεχρι να ζεσταθει ο οποιος εχω την εντυπωση οτι προερχεται απο σασμαν και οχι απο καδενα. Καλως η κακως, μετα απο μια λακουβα που χρειαστηκα αναρτηση, ειπα να τα κανω ολα μαζι, ετσι λοιπον μαζι με αναρτηση και λαδια στις 8,500 χλμ αλλαξα και τις βαλβολινες με επιλογη δικια μου βαση manual. το manual εδινε προδιαγραφες gl3/gl4 και επιλογη για ιξωδες 75w-80, 75w-85, 75w-90.
Μετα την αλλαγη, το σασμαν βελτιωθηκε αρκετα, πλεον δεν μου γρατζουναει καμια ταχυτητα οπως πριν στις αλλαγες ταχυτητων 1-2, 2-1, 3-2. Και οταν ειμαι σε πορεια και ζεσταθει, δεν αλλαζει καθολου η συμπεριφορα προς το χειροτερο. Δυστυχως, το κροταλισμα που ακουγοταν πριν, ακουγεται και τωρα, ισως λιγοτερο. Το θεμα ειναι οτι πηρα 75w-90 Castrol Syntrans Mutlivehicle GL4, και απ' οσο κοιταξα θεωρειται 'παχια' βαλβολινη. Σιγουρα ειναι καλυτερα απ οτι με τη προηγουμενη, το θεμα ειναι να μην ζοριζεται και παλι το σασμαν. Τι λετε εσεις;
-
Εμεις λεμε να ξαναλλαξεις, γιατι σιγουρα εχει μεινει υπολειμμα απο την παλια βαλβολινη μεσα, που ηταν γτπ απο οτι μας λες
Οσο για το ιξωδες της, δε νομιζω να εχεις θεμα, αφου ειναι μεσα στις προτεινομενες
-
Εμεις λεμε να ξαναλλαξεις, γιατι σιγουρα εχει μεινει υπολειμμα απο την παλια βαλβολινη μεσα, που ηταν γτπ απο οτι μας λες
Οσο για το ιξωδες της, δε νομιζω να εχεις θεμα, αφου ειναι μεσα στις προτεινομενες
Εχεις δικιο, αλλα ο μηχανικος που πηγα τωρα εβγαλε αρκετη ποσοτητα. 2.25 λιτρα παιρνει μαξ και εβαλε 2.15 περιπου. Δηλαδη βαρια βαρια να εμειναν 100ml απ τη παλια. Του δωσα βαζο για να τη βαλει μεσα και το ξεχασε ρε γαμ***, αλλιως θα ειχα καλυτερη εικονα πιστευω. Αλλα πραγματικα το σασμαν ειχε γινει χαλια, απαξ και ζεστενοταν, 1-2 αν δεν τη προσεχες και την εβαζες -οπως θα επρεπε -, το νιωθες να γρατζουναει(ενας ηχος τυπου 'χρακ', οχι το γνωστο το γρατζουνισμα των συγχρονιζε).
-
Kai στο δικό μου opel όταν χρειάστηκε να αλλάξω βαλβολίνες έγινε κανονική αλλαγή χωρίς πολύ ψάξιμο για το αν έχει μείνει τπτ από τις παλιές. Αν το σασμάν σου δουλεύει μια χαρά και αφού είσαι εντός προδιαγραφών δεν βρίσκω λόγο να ασχοληθείς.
-
Χαιρετώ το forum. Στο προηγούμενο service σε daihatsu cuore l276 του 2008, είχα αλλάξει τις βαλβολίνες του βάση manual( ανα 90.000χλμ) σε ενα συνεργειο χωρις να εχω ιδεα τι μου βαλανε. Το σασμαν βελτιωθηκε σαν αισθηση οπως ηταν αναμενομενο, αλλα στη πορεία, οταν ανεβαζε θερμοκρασια γινοταν κουτσουρο, λες και ενιωθα τα γραναζια να κουμπωνουν ενα ενα. Στις 5,000 χλμ, αν εβγαινες εγνατια η το δουλευες στη κινηση, το σασμαν το ενιωθες θεοστεγνο, λες και ειχε γινει νερο το λιπαντικο. Ειδικα το καλοκαιρι, ενιωθα σε καθε ταχυτητα που αλλαζα οτι θα χασω τα συγχρονιζε, σε σημειο οταν ζεσταινοταν , να γεμιζω τη πρωτη ταχυτητα αρκετες στροφες για να πηγαινω στη τριτη κατευθειαν.
Οταν εστρωσε ο καιρος απο φθινοπωρο και μετα, καπως επανηλθε αλλα παλι δεν ηταν οπως επρεπε αλλα το αφησα μεχρι να ρθει το service, βεβαια στα κρυα του Δεκεμβρη , αρχισε ενας καινουριος θορυβος σαν κροταλισμα μεχρι να ζεσταθει ο οποιος εχω την εντυπωση οτι προερχεται απο σασμαν και οχι απο καδενα. Καλως η κακως, μετα απο μια λακουβα που χρειαστηκα αναρτηση, ειπα να τα κανω ολα μαζι, ετσι λοιπον μαζι με αναρτηση και λαδια στις 8,500 χλμ αλλαξα και τις βαλβολινες με επιλογη δικια μου βαση manual. το manual εδινε προδιαγραφες gl3/gl4 και επιλογη για ιξωδες 75w-80, 75w-85, 75w-90.
Μετα την αλλαγη, το σασμαν βελτιωθηκε αρκετα, πλεον δεν μου γρατζουναει καμια ταχυτητα οπως πριν στις αλλαγες ταχυτητων 1-2, 2-1, 3-2. Και οταν ειμαι σε πορεια και ζεσταθει, δεν αλλαζει καθολου η συμπεριφορα προς το χειροτερο. Δυστυχως, το κροταλισμα που ακουγοταν πριν, ακουγεται και τωρα, ισως λιγοτερο. Το θεμα ειναι οτι πηρα 75w-90 Castrol Syntrans Mutlivehicle GL4, και απ' οσο κοιταξα θεωρειται 'παχια' βαλβολινη. Σιγουρα ειναι καλυτερα απ οτι με τη προηγουμενη, το θεμα ειναι να μην ζοριζεται και παλι το σασμαν. Τι λετε εσεις;
Σκέφτηκες να του έβαζες στην βαλβολίνη το γνήσιο Μοtorkote ? Εμείς στα αυτοκίνητα μας έχουμε σωθεί από αυτά τα προβλήματα με τις βαλβολίνες και τους θορύβους από τα ρουλεμάν κλπ,.
-
Kostas_ms wrote:
Χαιρετώ το forum. Στο προηγούμενο service σε daihatsu cuore l276 του 2008, είχα αλλάξει τις βαλβολίνες του βάση manual( ανα 90.000χλμ) σε ενα συνεργειο χωρις να εχω ιδεα τι μου βαλανε. Το σασμαν βελτιωθηκε σαν αισθηση οπως ηταν αναμενομενο, αλλα στη πορεία, οταν ανεβαζε θερμοκρασια γινοταν κουτσουρο, λες και ενιωθα τα γραναζια να κουμπωνουν ενα ενα. Στις 5,000 χλμ, αν εβγαινες εγνατια η το δουλευες στη κινηση, το σασμαν το ενιωθες θεοστεγνο, λες και ειχε γινει νερο το λιπαντικο. Ειδικα το καλοκαιρι, ενιωθα σε καθε ταχυτητα που αλλαζα οτι θα χασω τα συγχρονιζε, σε σημειο οταν ζεσταινοταν , να γεμιζω τη πρωτη ταχυτητα αρκετες στροφες για να πηγαινω στη τριτη κατευθειαν.
Οταν εστρωσε ο καιρος απο φθινοπωρο και μετα, καπως επανηλθε αλλα παλι δεν ηταν οπως επρεπε αλλα το αφησα μεχρι να ρθει το service, βεβαια στα κρυα του Δεκεμβρη , αρχισε ενας καινουριος θορυβος σαν κροταλισμα μεχρι να ζεσταθει ο οποιος εχω την εντυπωση οτι προερχεται απο σασμαν και οχι απο καδενα. Καλως η κακως, μετα απο μια λακουβα που χρειαστηκα αναρτηση, ειπα να τα κανω ολα μαζι, ετσι λοιπον μαζι με αναρτηση και λαδια στις 8,500 χλμ αλλαξα και τις βαλβολινες με επιλογη δικια μου βαση manual. το manual εδινε προδιαγραφες gl3/gl4 και επιλογη για ιξωδες 75w-80, 75w-85, 75w-90.
Μετα την αλλαγη, το σασμαν βελτιωθηκε αρκετα, πλεον δεν μου γρατζουναει καμια ταχυτητα οπως πριν στις αλλαγες ταχυτητων 1-2, 2-1, 3-2. Και οταν ειμαι σε πορεια και ζεσταθει, δεν αλλαζει καθολου η συμπεριφορα προς το χειροτερο. Δυστυχως, το κροταλισμα που ακουγοταν πριν, ακουγεται και τωρα, ισως λιγοτερο. Το θεμα ειναι οτι πηρα 75w-90 Castrol Syntrans Mutlivehicle GL4, και απ' οσο κοιταξα θεωρειται 'παχια' βαλβολινη. Σιγουρα ειναι καλυτερα απ οτι με τη προηγουμενη, το θεμα ειναι να μην ζοριζεται και παλι το σασμαν. Τι λετε εσεις;
Σκέφτηκες να του έβαζες στην βαλβολίνη το γνήσιο Μοtorkote ? Εμείς στα αυτοκίνητα μας έχουμε σωθεί από αυτά τα προβλήματα με τις βαλβολίνες και τους θορύβους από τα ρουλεμάν κλπ,.
Αυτο το MotorKote πρωτη φορά το άκουσα χθες. Θα το δω, γιατί και ο κινητήρας καίει λάδια, ενδεχομένος να κάνει δουλειά και εκεί.
-
To Motorkote δεν είναι για να μειώνει την κατανάλωση λαδιού, τέτοιο προϊόν έχει πχ η Liqui Moly.
Αλλαγή βαλβολίνης και αμφιβολία.