-
Έχεις κανείς εμπειρία και από τους 2 κινητήρες να μας πει εντυπώσεις και πως συγκρίνονται; Εγώ έχω οδηγήσει μόνο τον TSI και μου φάνηκε πολύ καλός αλλά δεν έχω εμπειρία με τον Ford.
-
Έχεις κανείς εμπειρία και από τους 2 κινητήρες να μας πει εντυπώσεις και πως συγκρίνονται; Εγώ έχω οδηγήσει μόνο τον TSI και μου φάνηκε πολύ καλός αλλά δεν έχω εμπειρία με τον Ford.
-
Καταρχάς, προφανώς και έχει σημασία σε ποιο αυτοκίνητο το έχει οδηγήσει ο καθένας, γιατί αλλιώς είναι π.χ. σε Fiesta / Polo και διαφορετικά σε Golf / Focus, γιατί έχει διαφορά σε βάρος, αεροδυναμική κλπ.
Εγώ έχω οδηγήσει τον 125αρι Ecoboost σε Fiesta και τον 1.0 Tsi (115αρι) σε Polo, Kamik & Arona. Για εμένα, ενώ ο Tsi είναι καλό μοτέρ, ξεκάθαρα ο Ecoboost είναι αρκετά καλύτερος σε όλα εκτός - ίσως - της κατανάλωσης. Τραβάει από χαμηλά χωρίς τον δισταγμό του Tsi, στροφάρει πιο ψηλά και πιο άνετα / γρήγορα και έχει και πιο ωραίο ήχο. Επίσης μου φάνηκε και πιο δυνατός.
-
Καλησπέρα!
Οδήγησα προσφατα το fiesta 1,0 λίτρων και 100 ονομαστικων ίππων και μπορω να πω οτι με απογοήτευσε λιγο. Ζήτησα να οδηγήσω με τα 125 άλογα αλλα μου ειπαν πως το συγκεκριμένο μοτερ θα ειναι διαθέσιμο για td μονο στο focus σε μερικές μέρες. Αναρωτιέμαι αν αυτα τα επιπλέον 25 άλογα, κάνουν την διαφορά.
-
ψηφιζω τον 1.0tsi
-
Ο ecoboost έχει ωραιότερο ήχο κατά τα λοιπά δεν νομίζω ότι οποίες άλλες διάφορες δεν είναι οι αναμενόμενες βάση των διαφορετικών ιπποδυναμεων στις οποίες βγαίνουν.
-
Καλησπέρα!
Οδήγησα προσφατα το fiesta 1,0 λίτρων και 100 ονομαστικων ίππων και μπορω να πω οτι με απογοήτευσε λιγο. Ζήτησα να οδηγήσω με τα 125 άλογα αλλα μου ειπαν πως το συγκεκριμένο μοτερ θα ειναι διαθέσιμο για td μονο στο focus σε μερικές μέρες. Αναρωτιέμαι αν αυτα τα επιπλέον 25 άλογα, κάνουν την διαφορά.
Ε δε νομίζω ότι στέκει αυτή η απορία! Μιλάμε για 25% παραπάνω ιπποδύναμη και αναρωτιέσαι αν θα κάνει τη διαφορά; Αρκεί μια ματιά στα νούμερα των επιδόσεων για να καταλάβεις ότι η διαφορά είναι μεγάλη.
Επιπλέον πρόκειται για ακριβώς τον ίδιο κινητήρα όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, με μοναδική διαφορά το software του. Στην πράξη ο 100άρης τελειώνει στις 5.000 στροφές, ενώ ο 125άρης συνεχίζει και δίνει για σχεδόν 1.500 στροφές παραπάνω.
-
Μιχαήλ Ας. wrote:
Καλησπέρα!
Οδήγησα προσφατα το fiesta 1,0 λίτρων και 100 ονομαστικων ίππων και μπορω να πω οτι με απογοήτευσε λιγο. Ζήτησα να οδηγήσω με τα 125 άλογα αλλα μου ειπαν πως το συγκεκριμένο μοτερ θα ειναι διαθέσιμο για td μονο στο focus σε μερικές μέρες. Αναρωτιέμαι αν αυτα τα επιπλέον 25 άλογα, κάνουν την διαφορά.
Ε δε νομίζω ότι στέκει αυτή η απορία! Μιλάμε για 25% παραπάνω ιπποδύναμη και αναρωτιέσαι αν θα κάνει τη διαφορά; Αρκεί μια ματιά στα νούμερα των επιδόσεων για να καταλάβεις ότι η διαφορά είναι μεγάλη.
Επιπλέον πρόκειται για ακριβώς τον ίδιο κινητήρα όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, με μοναδική διαφορά το software του. Στην πράξη ο 100άρης τελειώνει στις 5.000 στροφές, ενώ ο 125άρης συνεχίζει και δίνει για σχεδόν 1.500 στροφές παραπάνω.
Δεν πρεπει να ειναι ακριβως ιδιος,αλλαζουν τα εμβολα κτλ.Νομιζω ειχε ξανασυζητηθει καπου αν γινεται απλα με προγραμμα.
-
Δεν πρεπει να ειναι ακριβως ιδιος,αλλαζουν τα εμβολα κτλ.Νομιζω ειχε ξανασυζητηθει καπου αν γινεται απλα με προγραμμα.
Ο 100 με τον 125 είναι ίδιοι, ο 140 έχει άλλα έμβολα κλπ
-
Εμένα πάντως πάντα με γοήτευε η παραπάνω ροπή του έδινε ο tsi.
-
Ο 125 με τον 140 ecoboost είχαν και μεγάλη διαφορά τιμής στον τιμοκατάλογο λιανικής χωρίς να έχουν τόσο μεγάλη διαφορά σε αίσθηση στον δρόμο. Νομίζω ότι ο 125 ήταν η 'καλύτερη' ιπποδύναμη σε λόγο απόδοσης/τιμής καθώς αγόραζες και αναβαθμισμένα περιφερειακά (δισκόφρενα αντί ταμπούρων).
Συγκριτικά με τον κινητήρα του vag μπορείς να δεις και εδώ: http://www.zeperfs.com/duel6812-6775.htm ότι η περισσότερη ροπή δίνει καλύτερες τιμές επιτάχυνσης εν κινήσει. Δεν νομίζω ότι το μισό δέκατο του δευτερολέπτου κάνει διαφορά, πρακτικά, σε επιταχύνσεις από στάση. Και από αξιοπιστία ο 1.0 tsi τα πάει καλά μιας και έχει χρησιμοποιηθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια χωρίς προβλήματα. Τιμές κατανάλωσης δεν ξέρω.
-
Ο 125 με τον 140 ecoboost είχαν και μεγάλη διαφορά τιμής στον τιμοκατάλογο λιανικής χωρίς να έχουν τόσο μεγάλη διαφορά σε αίσθηση στον δρόμο. Νομίζω ότι ο 125 ήταν η 'καλύτερη' ιπποδύναμη σε λόγο απόδοσης/τιμής καθώς αγόραζες και αναβαθμισμένα περιφερειακά (δισκόφρενα αντί ταμπούρων).
Συγκριτικά με τον κινητήρα του vag μπορείς να δεις και εδώ: http://www.zeperfs.com/duel6812-6775.htm ότι η περισσότερη ροπή δίνει καλύτερες τιμές επιτάχυνσης εν κινήσει. Δεν νομίζω ότι το μισό δέκατο του δευτερολέπτου κάνει διαφορά, πρακτικά, σε επιταχύνσεις από στάση. Και από αξιοπιστία ο 1.0 tsi τα πάει καλά μιας και έχει χρησιμοποιηθεί αρκετά τα τελευταία χρόνια χωρίς προβλήματα. Τιμές κατανάλωσης δεν ξέρω.
Σε αυτήν την σύγκριση, η σαφής διαφορά υπέρ του Ecoboost φαίνεται στις επιταχύνσεις μεγάλου εύρους, με αλλαγές σχέσεων. Εκεί φαίνεται η πραγματική δύναμη ενός κινητήρα. Φυσικά βάρος, σχέσεις, αεροδυναμική κλπ παίζουν τον ρόλο τους, οπότε για να ακριβολογούμε ας πούμε ότι εκεί φαίνεται ποιο αυτοκίνητο είναι πραγματικά πιο γρήγορο. Ένα 80-120 με 4η/5η δεν λέει και πολλά και επηρεάζεται πολύ από την κλιμάκωση. Το 'ταχύτερο δυνατό' 80-120 (με όποια σχέση ή και αλλαγή σχέσεων το πετυχαίνει το κάθε μοντέλο) είναι πολύ πιο ενδεικτικό.
-
Ξεχασα οτι υπαρχει 140ps. Ναι ετσι ειναι harisma.
-
W202 AMG wrote:
Δεν πρεπει να ειναι ακριβως ιδιος,αλλαζουν τα εμβολα κτλ.Νομιζω ειχε ξανασυζητηθει καπου αν γινεται απλα με προγραμμα.
Ο 100 με τον 125 είναι ίδιοι, ο 140 έχει άλλα έμβολα κλπ
Θα μου επιτρέψετε να σας διορθώσω και τους δύο!
Ο 100 με τον 125 είναι ακριβώς οι ίδιοι μηχανικά με άλλο πρόγραμμα. Αλλά και ο 140 οι μόνες διαφορές που έχει είναι αναβαθμισμένη φλάντζα κεφαλής και διαφορετικό πρόγραμμα. Όχι έμβολα κλπ, βεβαίως!
1.0 TSI vs 1.0 Ecoboost