Για να μην χαλάμε τα θέματα των αυτοκινήτων , ανοίγω αυτό το θέμα που θα μιλάμε για τις τιμές , αν είναι φτηνές - ακριβές , αλλά κυρίως αν το κλείσιμο των εργοστασίων στην Ευρώπη και στην Ασία , θα φέρει αλλαγές στην παρουσίαση νέων μοντέλων , στις νέες τεχνολογίες , στους ρύπους , στον χρόνο διατήρησης των υπαρχόντων μοντέλων και γενικά στις αλλαγές της αυτοκίνησης .
Το γεγονός ότι όσο περνάνε οι μέρες , εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρωπαίων , Αμερικανών και οικονομικά εύρωστων Ασιατών , αναγκάζονται να μένουν σπίτι , να τηλεργάζονται , να ανακαλύπτουν έναν νέο τρόπο ζωής , σύμφωνα με πολλούς σχολιαστές , θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στην διάθεση αγοράς αυτοκινήτου . Αν μάλιστα βάλουμε και την οικονομική κρίση που προφανώς θα ωθήσει σε αναβολές αποφάσεων για αγορές και διακράτηση των παλιών αυτοκινήτων , τότε έχουμε ένα εκρηκτικό μείγμα που προφανώς σηκώνει συζήτηση και προβλέψεις .
Ας τις κάνουμε σε αυτό το θέμα για όσο καιρό μας συντροφεύει η νέα κατάσταση .
Σε τοπικό επίπεδο η μη αλλαγή των τελών ταξινόμησης και των τελών κυκλοφορίας για τους νέους ρύπους και τα παλιά αυτοκίνητα , σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μέχρι να ηρεμήσουμε από τον ιό θα έχουμε φτάσει καλοκαίρι , όπου η ραστώνη αναβάλλει τις αποφάσεις για αγορές και μετά πλέον ο χρόνος για το νέο έτος θα είναι ελάχιστος , ίσως οδηγήσει σε τεράστια μείωση της αγοράς για τους επόμενους μήνες του έτους .
Αυτό μπορεί να φέρει προσφορές και εκπτώσεις , μπορεί να φέρει όμως και χρεοκοπίες .
Τέλος υπάρχει και ο φόβος του πως θα εξοφλήσεις ένα αμάξι , αν η αγορά είναι έτσι που μπορεί ο έμπορος να την κάνει για τις Νότιες θάλασσες , πράγματα που γίνονταν συχνά στο παρελθόν ...
Ολους στο leasing θα μας πανε!
ότι πρόβλεψη και να κάνουμε θα ειναι παρακινδυνευμένη γιατί οι παράγοντες πλεόν είναι χιλιάδες...
To leasing είναι και αυτό ένας παράγοντας της αγοράς , που ίσως και εκεί δούμε λύσεις όπως στο εξωτερικό για ιδιώτες .
Το θέμα είναι πέραν της αδυναμίας πρόβλεψης , πως το βλέπουμε εμείς εδώ που είμαστε λάτρεις του αυτοκινήτου .
Πόσοι από εμας που σκεπτόμαστε αγορά νέου αυτοκινήτου , θα το αναβάλλουμε και για πόσο καιρό θεωρούμε απαραίτητο .
Γιατί αν εμείς που φτιαχνόμαστε με τα νέα μοντέλα πούμε ότι άστο για φέτος , τότε τι θα κάνουν οι υπόλοιποι που δεν έχουν την κ....α μας με τα αμάξια ?
μια από τα ίδια.καλοκαιρι έλεγα να δούμε όμως, γιατί κάπου τότε θα αρχίσει πάλι οικονομική κριση
To τοπικ θα επρεπε να λεει ποιος θα αγορασει αμαξι σε ολο αυτο το μπαχαλο και ποιος θα κρατησει την δουλεια του μετα ολη αυτη την αναταραχη.
Μην ξεχνάμε ότι η κυβέρνηση θα πρέπει μέχρι το τέλος Οκτωβρίου να ανακοινώσει τι θα κάνει με τους ρύπους και τα τέλη κυκλοφορίας και ταξινόμησης , οπότε αν φτάσουμε καλοκαίρι με αναβολές , μας βλέπω για το νέο έτος και προφανώς οι εταιρείες θα έχουν μεγάλα ζόρια .
leasing αν ερθει υφεση; θα καταστραφει κοσμακης.
Να πω και εγώ τον πόνο μου που παρήγγειλα τον φεβρουάριο με παράδοση Μάιο-Ιούνιο αλλά πλέον αν τελικά παραλάβω πριν τον χειμώνα θα είμαι ευχαριστημένος. Για να μην πω ότι αν η οικονομική κατάσταση χειροτερέψει άγρια θα ακυρώσω την αγορά και θα μείνω πάλι με τον γερόλυκο. Νομίζω ότι όποιες προσφορές-εκπτώσεις γίνουν θα αφορούν φυσικά τα ετοιμοπαράδοτα ή αυτά που είναι ήδη στο δρόμο και θα ακυρωθούν λόγω του δυσμενούς κλίματος. Εντέλει δεν μπορώ και να διαφωνήσω με τη ρήση του τραμπ που είπε ότι δεν μπορεί το φάρμακο να είναι χειρότερο από την ασθένεια.
Πάντως διάβαζα σήμερα ότι στην Κίνα άρχισε να ανακάμπτει σε μεγάλο βαθμό η επισκεψιμότητα στις εκθέσεις μετά από σχεδόν 2 μήνες, οπότε τι να πω ας ελπίσουμε να περάσει γρήγορα η μπόρα και να συνεχίσουμε σχεδόν από εκεί που σταματήσαμε.
στη ίδια φάση με εσένα φίλε μου....καλό χειμώνα να έχουμε...
Και πριν γκρινιάξετε για την καθυστέρηση του καινούριου αυτοκινήτου, σκεφτείτε κι εμάς που ζούμε Αγγλία (χειρότερα δε γίνεται αυτή την περίοδο) με μωρό 4 μηνών κλεισμένοι σπίτι και δουλειά στην αυτοκινητοβιομηχανία που παραπαίει... Δε θέλω να πω σε ποιον ΟΕΜ δουλεύω στο κέντρο σχεδιασμού και εξέλιξης αλλά μας έχουν δώσει αναγκαστική άδεια από την επόμενη βδομάδα μέχρι και μετά το Πάσχα (για την ώρα δουλεύουμε από το σπίτι) και όταν τελειώσει η άδεια αναμένουμε ουσιαστικά απόλυση προσωρινή με μείωση μισθού στο 80%... Κι αυτό μέχρι νεωτέρας...
Εν ολίγοις όλοι μας τον... Ήπιαμε.
Για "παρηγοριά" να σου πω πως μετά από συγχώνευση, παρά τον καθησυχασμό που προηγήθηκε δεν μου ανανέωσαν το συμβόλαιο σε πετροχημική βιομηχανία στην Αραπιά, η τελευταία εξάμηνη παράταση λήγει σε 20 μέρες και ενώ έχω διαβεβαιωθεί "να μην ανησυχώ" δεν έχουν αποφασίσει ακόμη τί θα κάνουν (κι ενώ το staff έχει εξαφανιστεί στα σπίτια του κι, εκ περιτροπής εργασία, MS Teams, Webex κλπ), ζούμε τουλάχιστον σε σπίτι της εταιρείας, με τα αεροδρόμια κλειστά και το μέλλον άγνωστο...
Ακόμη κι αν σε λίγες βδομάδες ή μήνες βρεθεί λύση για τον ιό, η οικονομική κρίση που έρχεται (ενώ είχε ήδη αρχίσει καθίζηση το 2019, π.χ. εδώ βασικός πελάτης των πολυμερών μας είναι η αυτοκινητοβιομηχανία, για να δούμε πως όλα είναι αλληλένδετα) δεν θα αφήσει κυριολεκτικά κανέναν ανεπηρέαστο..
Οι εκθέσεις αυτοκινήτων και οι μάντρες μεταχειρισμένων είναι ανοιχτές... αλλά οι πελάτες απαγορεύεται να τις επισκέπτονται ...
Παράνοια...
Εμείς οι καταναλωτές είμαστε έτσι και αλλιώς σε φάση αναμονής και ονείρων , αλλά η ουσία είναι πως θα αντιδράσουν οι βιομηχανίες .
Εννοείται παιδιά ότι η καθυστέρηση παραλαβής αυτοκινήτου δεν συγκρίνεται με το άγχος και την αβεβαιότητα σε εργασιακό επίπεδο....Απλά επειδή το φόρουμ αφορά καθαρά τα αυτοκίνητα κλπ αναφέρθηκα σε αυτό το θέμα. Κατά τα άλλα είναι λεπτομέρεια σε όλα τα υπόλοιπα.
Η παραγωγή αυτοκινήτου εξαρτάται από μια πληθώρα προμηθευτών που παράγουν εξαρτήματα και αυτοι με τη σειρά του εξαρτώνται από άλλες παραγωγικές δραστηριότητες κ.ο.κ. Άρα οι στρεβλώσεις στην παραγωγή θα είναι πολλές και πολυσύνθετες ακόμα και όταν πάψει όλο αυτό.
Κάποιοι τον ψιλοήπιαν όμως και κάποιοι τον ήπιαν γκράντε!
Για μένα ας πούμε ως ελεύθερο επαγγελματία του οποίου το εισόδημα εκμηδενίστηκε πλέον, το 80% του μισθού που θα παίρνεις είναι όνειρο θερινής νυκτός. Και αν είχα υποστεί μια μείωση εισοδήματος μόνο 20% θα θεωρούσα τον εαυτό μου ευτυχή εν μέσω μιας τόσο αρνητικής συγκυρίας και δεν θα έβγαινα παραπονούμενος.
Απολύτως δεκτό. Το 20% βέβαια έχει διαφορετική σημασία για τον καθένα αν πχ ήμουν τσίμα τσίμα πριν αλλά σίγουρα δε θα μείνω άστεγος. Για το προσεχές μέλλον των επόμενων μηνών φυσικά, γιατί όταν βγούμε σιγά σιγά και αρχίσουμε να μετράμε τις ζημιές τότε θα πέσει το μεγάλο κλάμα.
Ναι μεν, αλλά: το 80% σχεδόν σε κάθε περίπτωση είναι διαχειρίσιμο. Ακόμα και τσίμα τσίμα να ήσουν, ένα 20% περιορισμό εξόδων και σφίξιμο ζωναριού μπορείς σχεδόν πάντα να κάνεις. Ο εκμηδενισμός όμως του εισοδήματος όμως δεν παλεύεται από κανέναν...
Κατά τ΄άλλα μαζί σου, σαφώς και θα πέσει μεγάλο κλάμα μετά...
χαρη και μακίνεν, παντα υπαρχουν και χειροτερα
ουχι μονον δεν εχω εισοδημα, αλλα ειμαι υποχρεωμενος και να δινω απο οσα δεν εχω. μικρομεσαιος καπιταλιστης-επιχειρηματιας.
Αν υπάρξουν ευχάριστα νέα για θεραπεία και εμβόλια μέσα στις επόμενες 10 μέρες , η οικονομία θα πάρει γρήγορα μπροστά .
Το πρόβλημα είναι αν τα πράγματα πάνε έτσι μέχρι το τέλος του Απριλίου και φάμε και τον Μάιο για να συνέλθουμε και αυτό αν βοηθήσει εμας ο καιρός .
Από την άλλη θα αρχίσουν να μπαίνουν και θέματα διεθνούς πολιτικής . Για παράδειγμα η Γερμανία θα δώσει λέει 750 δισ στις εταιρείες της για να μην πέσουν θύματα εξαγοράς ...
Αυτά επιτρέπονται ? Γιατί τις δικές μας εταιρείες και τράπεζες τις εξαγόρασαν για ένα κομμάτι ψωμί ...
Σημασια τωρα εχει να μην κολλησουμε τον ιο. Τωρα σε τετοιο χαμο ο περισσοτερος κοσμος θα εχει χασει εισοδημα μετα απο μερικους μηνες. Ετυχως που ο Κουλης με τον Αδωνη μοιραζουν χρηματα απο τα δεντρα και ετσι θα πεσετε στα μαλακα.
Βασικά πάρα πολλοί θα τον κολλήσουμε. Σημασία έχει να μην πεθάνουμε!
Επειδή μιλάμε για την γενικότερη κατάσταση , να ενημερώσω ότι σε πελάτη μου , τον πήραν από εταιρεία κουζινών και του έκαναν χαμηλότερη προσφορά , τώρα που ξεκίνησε το μεγάλο ζόρι .
Βέβαια τώρα αρχίζει ο άλλος φόβος . Να δώσει προκαταβολή , ή μήπως τις μαζέψει και την κάνει για τον Σταυρό του Νότου....
Πάνω που η Ελληνική αγορά άρχισε να ανακάμπτει σε ικανοποιητικό ρυθμό, έστω και με τις όποιες στρεβλώσεις υπάρχουν, ήρθε η ταφόπλακα από το πουθενά. Επειδή γύρισα λίγο την αγορά το τελευταίο διάστημα έβλεπα γενικά να υπάρχει κάποια κίνηση πχ καμμία σχέση με το 2012-13. Σίγουρα θα υπάρξουν ευκαιρίες στην αγορά αλλά και πάλι θα αφορούν αυτούς που τους περισσεύουν και όχι την πλειοψηφία.
Προσωπικά είμαι υπέρ της άμεσης (ας πούμε μετά τις 6 Απριλίου) συνέχισης της οικονομικής δραστηριότητας με όσο το δυνατόν αυστηρότερα πρωτόκολλα υγιεινής. Εννοείται σχολεία, καφε, κτλ κλειστά για κάποιο διάστημα ακόμα. Όλο αυτό που συμβαίνει αν κρατήσει 2 μήνες και βάλε θα έχει αθροιστικά μεγαλύτερες συνέπειες στο τέλος και σε ανθρώπινες ζωές όση στήριξη και να παρέχει το κράτος ή η ΕΕ (θυμάστε πόσες αυτοκτονίες λόγω κρίσης είχαμε και πόσα ζευγάρια δεν έκαναν επιπλέον παιδιά γιατί δεν είχαν την δυνατότητα να τα φροντίσουν; πρέπει να βάλουμε και αυτά στο λογαριασμό).
Είναι σαν να λέμε να μη κινούνται τα αυτοκίνητα γιατί συμβαίνουν ατυχήματα. Σύμφωνα με αυτή τη πηγή https://etsc.eu/euroadsafetydata/ είχαμε στην ΕΕ το 2018 25000 θανάτους από αυτοκινητιστικά. Στην Ιταλια συγκεκριμένα 3310 και φυσικά πολλοί νέοι μέσα σε αυτούς. Δεν είδα κανέναν να μη κυκλοφορεί ή να μην πηγαίνει στη δουλειά εξαιτίας αυτού.
Και αν κάθε χρόνο εμφανίζεται ένας τέτοιος ιός τότε τι γίνεται;
Ο Τραμπ ειπε οτι βλεπει να σταματαει τους περιορισμους σε μερικες μερες.
Δυσκολη απόφαση να συνεχίσεις τα μέτρα ή όχι!
Ειδικά για τη χώρα μας που βασίζεται στον τουρισμό που πέθανε για φέτος και στη διασκέδαση καληνυχτα!
Τι νόημα έχει να ανοιξουν οι εταιρίες όταν καφε και εστίαση δεν θα λειτουργούν και ο τουρισμός μονο από τα εγχώρια και αν ;
Παγκοσμίως πάμε για κραχ που θα αντιμετωπιστεί ΜΟΝΟ αν βγει το φαρμακο και με την κοπή νέου χρήματος....