-
Μετά από κάποιο πρόσφατο γεγονός, μου δημιουργήθηκε απορία.
ως προς την ερμηνεία του όρου 'κυριότητα αυτοκινήτου', .και την έκταση ισχύος του.
Τα μπουλόνια και οι βίδες γενικώς, μας ανήκουν, όπως ήταν πάντα γνωστό.
Το λογισμικό του αυτοκινήτου δεν μας ανήκει, αλλά έχουμε δικαίωμα χρήση αφού το πληρώσαμε.
ΟΚ και με αυτό.
Τα αρχεία δεδομένων (logs) όπου καταγράφονται όλες οι πληροφορίες χρήσης των αντίστοιχων μερων (π.χ. κινητήρας)
του αυτοκίνητου,
ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ?
Στα δεδομένα αυτά περιλαμβάνονται και 'προσωπικά δεδομένα'??
Και αν ναι, ποιος μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτά, και υπό ποιους όρους?
Ευχαριστώ.
-
Μετά από κάποιο πρόσφατο γεγονός, μου δημιουργήθηκε απορία.
ως προς την ερμηνεία του όρου 'κυριότητα αυτοκινήτου', .και την έκταση ισχύος του.
Τα μπουλόνια και οι βίδες γενικώς, μας ανήκουν, όπως ήταν πάντα γνωστό.
Το λογισμικό του αυτοκινήτου δεν μας ανήκει, αλλά έχουμε δικαίωμα χρήση αφού το πληρώσαμε.
ΟΚ και με αυτό.
Τα αρχεία δεδομένων (logs) όπου καταγράφονται όλες οι πληροφορίες χρήσης των αντίστοιχων μερων (π.χ. κινητήρας)
του αυτοκίνητου,
ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ?
Στα δεδομένα αυτά περιλαμβάνονται και 'προσωπικά δεδομένα'??
Και αν ναι, ποιος μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτά, και υπό ποιους όρους?
Ευχαριστώ.
-
Τα logs είναι προσωπικά δεδομένα στα οποία έχεις δικαίωμα πρόσβασης, πρέπει όμως να το επιβεβαιώσεις διαβάζοντας τους όρους που ισχύουν στην εταιρεία που σε ενδιαφέρει. (στην ΕΕ πάντως σε γενικές γραμμές τα ίδια ισχύουν για όλους)
πχ απο τη σχετική σελίδα της volvo:
https://www.volvocars.com/uk/support/article?id=432f8fdcbda168fdc0a801512a33b569
................................................................................................................................................................................
The collection and use of Vehicle-recorded data may be necessary in order for (i) technicians to diagnose and rectify faults in vehicles during the service and maintenance of vehicles, (ii) Volvo Cars product development, for example enhancements of the vehicles' quality and safety features, (iii) managing Volvo Cars' warranty undertakings and (iv) fulfilment of legal requirements. When collecting or using Vehicle-recorded data for these purposes, and for similar legitimate interests pursued by Volvo Cars, we will generally not seek your consent unless this is deemed necessary in the individual case or required by applicable law.
.....................................................................................................................................................................................
To exercise your rights as a data subject, e.g. to obtain information in regards to Volvo Cars’ processing of your personal data or to access personal data that Volvo Cars process in relation to you, please use our web form ... etc
-
Σε ευχαριστώ για την πολύ καλή απάντηση σου.
-
Με μεγάλο ενδιαφέρον βλέπω ότι αναρτήσεις που αφορούν μικρά πράγματα όπως τα λάδια, τα μπουλόνια κλπ, παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον, ΑΛΛΑ Τα περί κυριότητας αυτού που πληρώσαμε ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, εκτός από ένα φίλο.
Άραγε το πρόβλημα δεν υπάρχει η είναι δύσκολο???
-
Άραγε το πρόβλημα δεν υπάρχει η είναι δύσκολο???
Μέχρι στιγμής εγώ δεν έχω αντιληφθεί κάποιο πρόβλημα από τα γραφόμενα σού, αφού μιλάς με γρίφους και δεν μας λές τι έχει γίνει και σε ποια εταιρεία. Ειλικρινά δεν έχω αντιληφθεί κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής.
-
Φίλε μου, αν ακόμα δεν έχεις καταλάβει το πρόβλημα Η ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΛΑ η ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!
Άλλα κυρίως δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις να παρακολουθεις αυτή την ανάρτηση.
-
Πες μας τι εγινε για να καταλαβουμε αν υπαρχει προβλημα.
Εν δυναμει υπαρχει. αλλά με το εν δυναμει κουβεντα δεν μπορεις να κανεις!!!
Πες αν και ποια εταιρία χρησιμοποίησε τα δεδομενα που καταγράφει το αυτοκινητό σου για να μην το φτιαξει με δική της χρεωση.
Επισης αυτό το ζητημα δεν εχει να κανει με την κυριοτητα του αυτοκινήτου (εκτός και αν το χρωστάς ακομα και εχει γινει παρακρατηση)!!! Ειναι θέμα προσωπικών δεδομένων!!!
αν μας πει περισσοτερα θα σου πουμε και εμείς!!! πάντως αγγιζεις επικίνδυνα τα ορια του τρολ!
-
Προφανώς ο κύριος θέλει συγκεκριμένες απαντήσεις που να ταιριάζουν με την πεποίθηση που ήδη έχει.
-
Μα γιατί ασχολείστε με αναρτήσεις που δεν έχουν ενδιαφέρον???
-
Παρακαλώ, τους φίλους (του φορουμ) ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΝΕ σε ερωτήσεις μου,
που δεν παρουσιάζουν ενδιαφέρον για αυτούς.
Αν κάποιος δεν βλέπει το ερώτημα, προφανώς ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΕΝ απευθύνεται σε αυτόν.
-
Δεν έχεις καταλάβει μάλλον πώς λειτουργούν οι ιντερνετικές κοινότητες. Με ενδιαφέρει το θέμα που θέτεις κι έχω κάθε δικαίωμα να ζητάω περισσότερες πληροφορίες από εσένα που έχεις το πρόβλημα και επιζητάς λύση.
-
Καλησπέρα,
Αν στις Ιντερνετικες κοινότητες δεν μπορεί να τεθεί κάποιο θέμα 'Γενικό' που καλύπτει ΟΛΟΥΣ τους ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ,
τότε ίσως αποσυρθώ.
Άλλωστε από τις απαντήσεις που διάβασα, μόνο λίγες ήταν επί του θέματος;, αλλά πολύ χρήσιμες.
(ΟΧΙ ΚΑΤΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, με έμπορο, προϊόν,, καταγγελία κλπ)
Ευχαριστώ
Περι κυριότητας αυτοκίνητου