FORD KUGA 2020

15 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
islander
Offline
Last seen: Πριν από 4 εβδομάδες 1ημέρα
Joined: 01/12/2017 - 12:05
FORD KUGA 2020

Πέρασα σήμερα απο Βελμαρ και ρώτησα για το Kuga. Μου είπαν στις εκθέσεις Απρίλιο και τιμές μέχρι 15 Μαρτίου πιθανά και στην ιστοσελίδα της Ford.

Αυτό που ήξεραν σχεδόν σίγουρα ήταν το 1.5 ντίζελ στην trend 27700€, titanium 31000€ περίπου και η ST 34000€.

Η βενζίνη άντε να ξεκινάει 2000€ πιο κάτω στα 25000€ στην trend.

Για εξοπλισμό περιμένουν μαζί με τιμές μέσα στο Μάρτιο, δεν είχαν κάτι συγκεκριμένο.

Αν επαληθευθούν οι τιμές ακρίβυνε πολύ και βλέπω να πέφτουν οι πωλήσεις αρκετά, πιθανά γιατι υπάρχει και το Puma τώρα με τιμές απο 20000€-25000€ και ο κανιβαλισμός θα ήταν αναπόφευκτος.

up
0 users have voted.
axel12p
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 22 ώρες
Joined: 07/01/2003 - 15:38
Το diesel νομίζω δεν ήταν

Το diesel νομίζω δεν ήταν ποτέ φτηνό. Απλά υπήρχε η έκδοση βενζίνης στα 22 χιλιάρικα που είχε καλό value for money και έκανε και τις περισσότερες πωλήσεις.

up
0 users have voted.
Dublin
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 31 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
axel12p wrote:

axel12p wrote:

Το diesel νομίζω δεν ήταν ποτέ φτηνό. Απλά υπήρχε η έκδοση βενζίνης στα 22 χιλιάρικα που είχε καλό value for money και έκανε και τις περισσότερες πωλήσεις.

..και στο τελος της ζωης του. Οταν ειχε πρωτοβγει ηταν ακριβουτσικο για την εποχη. Εφτασα 2 φορες κοντα να το αγοράσω, αλλα παντα με κόλλαγε το μέγεθος. Το καινουργιο μου αρεσει πολυ λιγοτερο παντως. Μου φαινεται ποιο "ορθολογικο", safe..

 

up
0 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 16 ώρες 47 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Μπαίνει σε άλλη κατηγορία το

Μπαίνει σε άλλη κατηγορία το Kuga (είναι αρκετά μεγάλο) και επειδή έχει αναβαθμιστεί συνολικά, το ακρίβυνα και για να μην κανιβαλήσει το Puma.

up
0 users have voted.
islander
Offline
Last seen: Πριν από 4 εβδομάδες 1ημέρα
Joined: 01/12/2017 - 12:05
Φάνη είναι 4.63 ενω το δικό

Φάνη είναι 4.63 ενω το δικό μας είναι 4.54 οπότε μπαίνει στην κατηγορία X-TRAIL,KODIAQ και τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα εκει.

Βέβαια συγκρινόμενο με τα δυο προαναφερόμενα δεν είναι κακή τιμή το 27700€ σε 1.5 ντίζελ αν εχει πλούσιο εξοπλισμό, επίσης είδα στην αγγλική ιστοσελίδα οτι το mild υβριδικό δεν είναι βενζίνη είναι το δίλιτρο ντίζελ.

Σε PHEV εχει το 2.5 λίτρα βενζίνη και μάλλον θα παει αδιάβαστο όπως και το RAV.

up
0 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 16 ώρες 47 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Συμφωνώ ότι είναι δύσκολα τα

Συμφωνώ ότι είναι δύσκολα τα πράγματα, αλλά είναι καλύτερο από τα 2 που αναφέρεις και πολύ πιο όμορφο, βασικά είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας του. Μένει να το δούμε και από κοντά.

up
0 users have voted.
axel12p
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 22 ώρες
Joined: 07/01/2003 - 15:38
Ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει,

Ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει, πως ξέρουμε ότι είναι καλύτερο; Επίσης, το κύριο χαρακτηριστικό των XTrail και Kodiaq είναι ότι βγαίνουν με επταθέσια διάταξη, ισχύει κάτι αντίστοιχο για το Kuga;

Όσο για την εμφάνιση, σα φουσκωμενο Focus είναι. Νομίζω πως έχει χάσει αρκετά τον χαρακτήρα του και πάει περισσότερο προς crossover.

 

up
1 user has voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 16 ώρες 47 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
axel12p wrote:

axel12p wrote:

Ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει, πως ξέρουμε ότι είναι καλύτερο;

Γιατί σε βασικούς τομείς (οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης και άνεση) ήδη το υπάρχον μοντέλο είναι καλύτερο. Οπότε το νέο (που είναι νεότερο από όλους τους ανταγωνιστές) λογικά θα είναι ακόμα καλύτερο σε αυτούς τους τομείς και θα έχει βελτιωθεί και σε όλους τους υπόλοιπους που υστερούσε.

up
0 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 58 λεπτά
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Άκλαυτο το νέο Kuga σε αυτές

Άκλαυτο το νέο Kuga σε αυτές τις τιμές.

up
0 users have voted.
Trogg
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 1ημέρα
Joined: 20/11/2017 - 16:08
Boot capacity

Στο Automobiledimension αναφερει οτι ο χωρος αποσκευων ειναι απο 435 - 502 εξαρτατε  απο το που θα εχεις το συρομενο πισω καθισμα ,  δλδ με το καθισμα στην κανονικη του θεση ο χωρος αποσκευων ειναι στα 435 οσος δλδ του nissan qashqai ή του νεου 2008 για ενα αυτοκινητο με μηκος 4.61 ;;αν επιβεβαιωθει αυτο κατι δεν εχει παει καλα νομιζω οταν εχει ανεβει και αλλη κατηγορια λογω μηκους ;

up
0 users have voted.
johnkarak
Εικόνα johnkarak
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 3 λεπτά
Joined: 06/07/2017 - 11:25
Σχεδιαστικά προτιμούσα το

Σχεδιαστικά προτιμούσα το προηγούμενο, που έβγαζε μια αγριάδα, ωστόσο το καινούριο αν και βελτιωμένο, σε αυτές τις τιμές νομίζω θα πιάσει πάτο...

up
1 user has voted.
axel12p
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 22 ώρες
Joined: 07/01/2003 - 15:38
Fanis75 wrote:

Fanis75 wrote:

 

axel12p wrote:

 

Ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει, πως ξέρουμε ότι είναι καλύτερο;

 

 

Γιατί σε βασικούς τομείς (οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης και άνεση) ήδη το υπάρχον μοντέλο είναι καλύτερο. Οπότε το νέο (που είναι νεότερο από όλους τους ανταγωνιστές) λογικά θα είναι ακόμα καλύτερο σε αυτούς τους τομείς και θα έχει βελτιωθεί και σε όλους τους υπόλοιπους που υστερούσε.

Οι βασικοί τομείς που αναφέρεις, αφορούν πρακτικά μόνο την ανάρτηση. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι βασικοί τομείς πέρα από την ανάρτηση, όπως οι χώροι, η τιμή, ο εξοπλισμός. Το ότι μπορεί να είναι ένα κλικ πιο άνετο από το XTrail (πράγμα άγνωστο μέχρι στιγμής) δεν σημαίνει ότι είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο. Και στο θέμα των χώρων που είναι από τους σημαντικότερους τομείς σε αυτή την κατηγορία, φαίνεται να είναι μάλλον τελευταίο στην σύγκριση με τα εφταθέσια XTrail και Kodiaq.  

up
0 users have voted.
Dublin
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 31 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
4,63μ Kuga, μετα 4,18μ και

4,63μ Kuga, μετα 4,18μ και κατω Puma κ Ecosport.

Μηπως το Puma επρεπε να ηταν κοντα στα 4.30-4.35 για να καλυψει τη μεσαια κατηγορια καλυτερα και εως να βγει ο αντικαταστατης του Ecosport που δεν εχει κανει και τρελες πωλήσεις..Τωρα εχει 2 B SUV και τα 2 σχετικα μικρα, με μικρη διαφορα σε μεγεθος μετσξυ τους, και ξαφνικα ενα τεραστιο C ή D Suv και μετα ενα ακομη μεγαλύτερο (Edge).

Εγω ενα τετοιο Puma θα το ηθελα παντως, και πολλοί οικογενειάρχες στον δυτικο κόσμο.

up
0 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 16 ώρες 47 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
axel12p wrote:

axel12p wrote:

Οι βασικοί τομείς που αναφέρεις, αφορούν πρακτικά μόνο την ανάρτηση. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι βασικοί τομείς πέρα από την ανάρτηση, όπως οι χώροι, η τιμή, ο εξοπλισμός. Το ότι μπορεί να είναι ένα κλικ πιο άνετο από το XTrail (πράγμα άγνωστο μέχρι στιγμής) δεν σημαίνει ότι είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο. Και στο θέμα των χώρων που είναι από τους σημαντικότερους τομείς σε αυτή την κατηγορία, φαίνεται να είναι μάλλον τελευταίο στην σύγκριση με τα εφταθέσια XTrail και Kodiaq.  

Δεν αφορούν μόνο την ανάρτηση, γιατί στο στήσιμο ενός αυτοκινήτου μετράνε και άλλα πράγματα (όπως π.χ. η κατανομή βάρους, το τιμόνι κλπ.). Επίσης, είναι βασικοί τομείς εφόσον μιλάμε για αυτοκίνητο και δη η ποιόητα κύλισης εφόσον μιλάμε για οικογενειακό. Σε χώρους πιθανότητα να υστερεί, σε εξοπλισμό λογικά όχι και σε τιμή δεν το ξέρουμε ακόμα.

up
0 users have voted.
axel12p
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 22 ώρες
Joined: 07/01/2003 - 15:38
Τι το ιδιαίτερο έχει η

Τι το ιδιαίτερο έχει η κατανομή βάρους του Kuga σε σχέση με τα υπόλοιπα, την στιγμή που όλα έχουν την ίδια διάταξη κινητήρα/ μετάδοσης;

Επίσης, από που προκύπτει ότι το Kuga έχει ανώτερη ποιότητα κύλισης σε σχέση με τα υπολοιπα;

Διαβάζω δοκιμή του XTrail στο Drive:

"Αυτό που σίγουρα ικανοποιεί και με το παραπάνω είναι η άνεση, ακόμα και με τους τροχούς 19” της έκδοσης Techna. Παρά το σχετικά χαμηλό 55άρι προφίλ η απόσβεση είναι σωστή και οι ανωμαλίες αντιμετωπίζονται όπως πρέπει από τα εμπρός γόνατα και τους πίσω πολλαπλούς συνδέσμους. Ακόμα και στο χωματόδρομο μάλιστα, όπου η αίσθηση είναι πολύ στιβαρή."

Αντίστοιχα για το Kodiaq

"Η άνεση και η ποιότητα κύλισης είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία των ελληνικών δρόμων με μία αίσθηση ποιότητας και premium συμπεριφοράς, απομονώνοντας παράλληλα τον δρόμο και τους θορύβους από την κύλιση και κρατώντας τον θόρυβο στην καμπίνα σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα"

"Η ανάρτηση αντιμετωπίζει με τον ίδιο, ισοπεδωτικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες, και σπάνια νιώθεις τους μεγάλους τροχούς να περνάνε πιο ξερά πάνω από σαμαράκια."

 

OK και εμένα μου αρέσουν τα Ford, αλλά μην λέμε ότι το Kuga είναι το καλύτερο της κατηγορίας, την στιγμη που έχουμε δει μόνο φωτογραφίες του.

 

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo