-
Καλησπερα παιδια, Στέλιος λεγομαι ειμαι καινουριος στο φορουμ.
Εχω παθει τελευταια ενα κολλημα με την 190 Ε και το εχω βαλει σκοπο, να την αγορασω και να την παω στην Μπενζ πρωτα για ενα ολικο σερβις και ελεγχο.
Τελικος στοχος ειναι να της αλλαξω και χρωμα, και να τις κανω και διαφορες αλλες μικρες πινελιες (ηχεια-ζαντες..)
Γνωριζετε στην Μπενζ ποσο περιπου θα κοστισει ενα ολικο σερβις,
ξερω οι τιμες θα ποικιλουν αναλογα τα προβληματα, αλλα ας υποθεσουμε οτι το αμαξι θα ειναι σε καλη κατασταση και δεν θα εχει κατι κατεστραμενο μηχανικα.
Ευχαριστω πολυ!
-
Καλησπερα παιδια, Στέλιος λεγομαι ειμαι καινουριος στο φορουμ.
Εχω παθει τελευταια ενα κολλημα με την 190 Ε και το εχω βαλει σκοπο, να την αγορασω και να την παω στην Μπενζ πρωτα για ενα ολικο σερβις και ελεγχο.
Τελικος στοχος ειναι να της αλλαξω και χρωμα, και να τις κανω και διαφορες αλλες μικρες πινελιες (ηχεια-ζαντες..)
Γνωριζετε στην Μπενζ ποσο περιπου θα κοστισει ενα ολικο σερβις,
ξερω οι τιμες θα ποικιλουν αναλογα τα προβληματα, αλλα ας υποθεσουμε οτι το αμαξι θα ειναι σε καλη κατασταση και δεν θα εχει κατι κατεστραμενο μηχανικα.
Ευχαριστω πολυ!
-
Εξαιρετικό αυτοκίνητο, τότε που ακόμα οι ΜΒ ήταν Mercedes....!!
-
Η 190 E ήταν η πρώτη Mercedes η οποία είχε θεματάκια αξιοπιστίας.
Πρόβλημα με θερμοστάτη το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να βλέπεις τον δείκτη θερμοκρασίας νερού να ανεβοκατεβαίνει αναλόγως φορτίου κινητήρα. Πολλές έχουν κάψει φλάντζες. Ίσως κρύβεται πρόβλημα αρχικού σχεδιασμού μπλοκ και κυκλώματος ψύξης.
Κατανάλωση λαδιού
Σωληνάκια τα οποία ξεραίνονται και σκάνε οδηγώντας σε διαρροές. Δες ποδιά 190 Ε, μονίμως λερωμένη...
Ευαισθησία ατέρμονα υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού (ναι, είναι με ατέρμονα... μέτρια αίσθηση τιμονιού).
Συμπιεστής κλιματισμού.
Καμία σχέση με τις 200 Ε
-
Η 190 E ήταν η πρώτη Mercedes η οποία είχε θεματάκια αξιοπιστίας.
Πρόβλημα με θερμοστάτη το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να βλέπεις τον δείκτη θερμοκρασίας νερού να ανεβοκατεβαίνει αναλόγως φορτίου κινητήρα. Πολλές έχουν κάψει φλάντζες. Ίσως κρύβεται πρόβλημα αρχικού σχεδιασμού μπλοκ και κυκλώματος ψύξης.
Κατανάλωση λαδιού
Σωληνάκια τα οποία ξεραίνονται και σκάνε οδηγώντας σε διαρροές. Δες ποδιά 190 Ε, μονίμως λερωμένη...
Ευαισθησία ατέρμονα υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού (ναι, είναι με ατέρμονα... μέτρια αίσθηση τιμονιού).
Συμπιεστής κλιματισμού.
Καμία σχέση με τις 200 Ε
Πω πω τόσα πολλά θέματα;; θα το ψάξω περισσότερο. Η 200 είναι πιο πολλά κυβικά, γιαυτό την αποκλείω. Αλλά ίσως το ξανασκεφτώ, αναλόγως τα ευρετρα της έρευνας που κάνω πριν κινηθώ.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου
Mercedes 190 E ερωτήσεις για σέρβις