Mercedes 190 E ερωτήσεις για σέρβις

4 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
Άληστος
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 11/10/2020 - 15:58
Mercedes 190 E ερωτήσεις για σέρβις

Καλησπερα παιδια, Στέλιος λεγομαι ειμαι καινουριος στο φορουμ.

Εχω παθει τελευταια ενα κολλημα με την 190 Ε και το εχω βαλει σκοπο, να την αγορασω και να την παω στην Μπενζ πρωτα για ενα ολικο σερβις και ελεγχο.

 

Τελικος στοχος ειναι να της αλλαξω και χρωμα, και να τις κανω και διαφορες αλλες μικρες πινελιες (ηχεια-ζαντες..)

 

Γνωριζετε στην Μπενζ ποσο περιπου θα κοστισει ενα ολικο σερβις,

ξερω οι τιμες θα ποικιλουν αναλογα τα προβληματα, αλλα ας υποθεσουμε οτι το αμαξι θα ειναι σε καλη κατασταση και δεν θα εχει κατι κατεστραμενο μηχανικα.

 

Ευχαριστω πολυ!

up
3 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 14 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Εξαιρετικό αυτοκίνητο, τότε

Εξαιρετικό αυτοκίνητο, τότε που ακόμα οι ΜΒ ήταν Mercedes....!!

up
3 users have voted.
Brasco
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 5 ώρες
Joined: 17/08/2020 - 16:09
Η 190 E ήταν η πρώτη Mercedes

Η 190 E ήταν η πρώτη Mercedes η οποία είχε θεματάκια αξιοπιστίας.

Πρόβλημα με θερμοστάτη το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να βλέπεις τον δείκτη θερμοκρασίας νερού να ανεβοκατεβαίνει αναλόγως φορτίου κινητήρα. Πολλές έχουν κάψει φλάντζες. Ίσως κρύβεται πρόβλημα αρχικού σχεδιασμού μπλοκ και κυκλώματος ψύξης.

Κατανάλωση λαδιού

Σωληνάκια τα οποία ξεραίνονται και σκάνε οδηγώντας σε διαρροές. Δες ποδιά 190 Ε, μονίμως λερωμένη...

Ευαισθησία ατέρμονα υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού (ναι, είναι με ατέρμονα... μέτρια αίσθηση τιμονιού).

Συμπιεστής κλιματισμού.

Καμία σχέση με τις 200 Ε

up
3 users have voted.
Άληστος
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 11/10/2020 - 15:58
Brasco wrote:

Brasco wrote:

 

Η 190 E ήταν η πρώτη Mercedes η οποία είχε θεματάκια αξιοπιστίας.

 

Πρόβλημα με θερμοστάτη το οποίο έχει ως αποτέλεσμα να βλέπεις τον δείκτη θερμοκρασίας νερού να ανεβοκατεβαίνει αναλόγως φορτίου κινητήρα. Πολλές έχουν κάψει φλάντζες. Ίσως κρύβεται πρόβλημα αρχικού σχεδιασμού μπλοκ και κυκλώματος ψύξης.

 

Κατανάλωση λαδιού

 

Σωληνάκια τα οποία ξεραίνονται και σκάνε οδηγώντας σε διαρροές. Δες ποδιά 190 Ε, μονίμως λερωμένη...

 

Ευαισθησία ατέρμονα υδραυλικής υποβοήθησης τιμονιού (ναι, είναι με ατέρμονα... μέτρια αίσθηση τιμονιού).

 

Συμπιεστής κλιματισμού.

 

Καμία σχέση με τις 200 Ε

 

Πω πω τόσα πολλά θέματα;; θα το ψάξω περισσότερο. Η 200 είναι πιο πολλά κυβικά, γιαυτό την αποκλείω. Αλλά ίσως το ξανασκεφτώ, αναλόγως τα ευρετρα της έρευνας που κάνω πριν κινηθώ.

 

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σου 

up
2 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo