-
Πολύ καλά αποτελέσματα στην covid εποχή.
-
Πολύ καλά αποτελέσματα στην covid εποχή.
-
Με τόσες εταιρείες που έχουν μαζευτεί κάτω από την ομπρέλα αυτό έλειπε . Βέβαια η VW ήταν πρώτη πέρυσι άρα δείχνει αύξηση . Η αύξηση θα συνεχιστεί κατά την άποψη μου διότι είναι σε καλό φεγγάρι τώρα αρκετές από τις εταιρείες του group.
-
Με τόσες εταιρείες που έχουν μαζευτεί κάτω από την ομπρέλα αυτό έλειπε . Βέβαια η VW ήταν πρώτη πέρυσι άρα δείχνει αύξηση . Η αύξηση θα συνεχιστεί κατά την άποψη μου διότι είναι σε καλό φεγγάρι τώρα αρκετές από τις εταιρείες του group.
Η αύξηση οδηγείται αυτή τη στιγμή από την τεράστια επιτυχία των 208/2008 και το fl 3008, αλλά έρχεται Mokka που θα γράψει πολλά κομμάτια, 308 και Astra που είναι πολύ εμπορικά μοντέλα και.με μικρή βοήθεια από FCA ακόμη..
Αν ευοδωθούν όλα τα σχέδια για τα νέα B suv Jeep/Lancia/Alfa και τα αντίστοιχα C suv μέχρι το 2025, τότε προβλέπω τεράστια αύξηση του ομίλου, απλά με εντυπωσίασε ότι ήδη φαίνονται θετικά αποτελέσματα.
-
To autotriti επικαλείται «τα στοιχεία που δίνει η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) για ...το δίμηνο Γενάρη-Φλεβάρη του 2021».
Σύμφωνα με το άρθρο του autotriti,
«Ο γερμανικός Όμιλος παραμένει πρώτος στο επιβατικά αυτοκίνητα με 419.855 μονάδες»
και* «η Stellantis είχε 377.244 πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων».*Από την επίσημη σελίδα πάντως,
η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) για το προαναφερθέν διάστημα λέέι:
https://www.acea.be/uploads/press_releases_files/20210317_PRPC_2102_FINAL_.pdf«NEW PASSENGER CAR REGISTRATIONS BY MANUFACTURER
Jan‐Feb 2021EUROPEAN UNION
VW Group: 384,174
STELLANTIS: 353,517EUROPEAN UNION + EFTA + UK
VW Group: 431,392
STELLANTIS: 377,905WESTERN EUROPE (EU14 + EFTA + UK)
VW Group: 376,375
STELLANTIS: 356,436 »Δεν έχουν και πολλή σημασία όλα αυτά,
απλά η διασταύρωση είναι θεμελιακή αρχή της δημοσιογραφίας υποτίθεται
ή έστω η παραπομπή στις πηγές,
και έλεγα αν είναι ένα ακόμα δημοσίευμα τύπου autotriti. -
Πάντως μετράει και τα ελαφρά φορτηγά μέσα, εκεί όπου η FCA είχε όντως πλεονέκτημα σε σχέση με την PSA.
-
Βρε μανία το πόσα πουλάνε....
Νέο σπορ και αυτό. Μετά τις οθόνες θα κοντράρουμε πωλήσεις;
-
Συγκρίνω τους αριθμούς των επιβατικών που αναφέρει το autotriti πως ήταν οι πωλήσεις επιβατικών.
Δεν ταιριάζουν με τα στοιχεία της πηγής που επικαλείται.Το ότι μετράει και τα επαγγελματικά για το συμπέρασμα του τίτλου,
είναι άλλο πακέτο που δεν μπαίνω στη διαδικασία να επαληθεύσω ή όχι
για το λόγο ότι στη σελίδα του ACEA, δεν βρήκα σχετικές αναφορές.Αλλά για τα επιβατικά,
τα στοιχεία της πηγής που δίνει το autotriti δεν επαληθεύονται προς το παρόν.Δεν ξέρω αν πρέπει να κάνει εντύπωση σε κανένα...
-
Βρε μανία το πόσα πουλάνε....
Νέο σπορ και αυτό. Μετά τις οθόνες θα κοντράρουμε πωλήσεις;
Χαχα! Στο Στρουμφοχωριό ζεις;
Μπορείς να υπολογίσεις πόσες οθόνες υπάρχουν αυτή τη στιγμή στον πλανήτη; Πόσες το 1985; Ναι, οι οθόνες είναι σημαντικές.
Για το άλλο τι να πω, οι πωλήσεις είναι το Α και το Ω σε κάθε εταιρεία στον πλανήτη. Κάθε εταιρεία κρίνεται με τον αριθμό πωλήσεων.
-
Για το άλλο τι να πω, οι πωλήσεις είναι το Α και το Ω σε κάθε εταιρεία στον πλανήτη. Κάθε εταιρεία κρίνεται με τον αριθμό πωλήσεων.
Διαφωνώ. Το Α και το Ω είναι η κερδοφορία, οι πωλήσεις από μόνες τους δεν λένε απολύτως τίποτα! Επιπλέον, η εταιρεία κρίνεται από αυτό μόνο εάν είσαι μέτοχος ή υπάλληλος (και άρα δεν θες να μείνεις άνεργος), εαν είσαι πελάτης οι πωλήσεις είναι παντελώς αδιάφορες. Τι με νοιάζει εμένα εαν έχω λεφτά να πάρω μια Φεράρι που δεν έχει πολλές πωλήσεις!?!? Το πόσο πουλάει ένα προϊόν δεν έχει καμία σχέση ως κριτήριο αγοράς για τον πελάτη, είναι τελείως άχρηστο.
-
Σαφώς είναι σημαντικές και καλό να τις αναφέρουμε δεν αντιλεγω. Απλά φοβάμαι ότι θα γίνει ένα νέο υπερ ατου επιχειρημάτων είτε αυξάνονται οι πωλήσεις είτε μειώνονται. Και μετά από συζητήσεις για οθόνες 8 ιντσών ή 9 ιντσών να ασχολούμαστε και με πωλήσεις αυτοκινήτων, είτε leasing είτε αγοράς.
Με λιγα λογια θεωρώ πως είναι όχι δεύτερον θέμα, σε ένα αυτοκινητιστικό fοrum ιδιοκτητών αυτοκινήτων, αλλά ακόμα πιο χαμηλά στην ιεράρχηση σημαντικότητας.
Αντε να δουμε ποσα posts θα αφιερωθούν περι των πωλήσεων για να φανεί αν θα έχω λάθος ή όχι.
Για παράδειγμα υπάρχουν τόσα θέματα για μια εταιρία όπως νέες τεχνολογίες, κινητήρες, αναρτήσεις κτλ.
-
Ας βάλουμε κάτι πιο ουσιαστικό για συζήτηση εξετάζοντας μια εταιρία. Και όχι το ποσό κερδίζει και τι περιθώρια κέρδους έχει για τους μετόχους της. Θεμιτό μεν, άσχετο όμως και αδιάφορο για τους πολλούς δε.
-
Αφήστε ρε παιδιά το Δουβλινέζο να πανηγυρίσει την πρωτιά με την ησυχία του. Απο τη μύτη θα του το βγάλετε...
-
Αχαχαχα
Ρε παιδια γιατί δεν αγοράσατε όλοι σας suzuki το δεύτερο εξάμηνο του 2018 μιας και....
https://www.caradvice.com.au/679515/suzuki-bmw-most-profitable-carmaker/
Μα γιατί;;
Αφού οι πωλήσεις και τα κέρδη τους ξέρουν καλύτερα από εσάς ποιο είναι το καλύτερο αυτοκινητο για εσας .... Τι όχι;
-
Θα γραφτούν πολλά post για Stellantis από εδώ και πέρα, αυτό ήταν μόνο η αρχή.
-
Σε άλλα νέα του Ομίλου, η Τονάλε έτοιμη να παρουσιαστεί θα καθυστερήσει τελικά λόγω απόδοσης του υβριδικού συστήματος.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/kathysterei-i-premiera-tis-alfa-romeo-tonale
-
Σε άλλα νέα του Ομίλου, η Τονάλε έτοιμη να παρουσιαστεί θα καθυστερήσει τελικά λόγω απόδοσης του υβριδικού συστήματος.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/kathysterei-i-premiera-tis-alfa-romeo-tonale
Φάνη ευχαριστώ για την συνεισφορά, προφανώς δεν έκανα το thread για να μετρήσουμε οθόνες και πωλήσεις, έρχονται φοβερά νέα μοντέλα για Alfa/Jeep/Lancia που θα κρατήσουν έντονο το ενδιαφέρον μας τα επόμενα λίγα χρόνια τουλάχιστον.
-
Η δική μου δεν σ άρεσε;
-
προφανώς δεν έκανα το thread για να μετρήσουμε οθόνες και πωλήσεις, έρχονται φοβερά νέα μοντέλα για Alfa/Jeep/Lancia που θα κρατήσουν έντονο το ενδιαφέρον μας τα επόμενα λίγα χρόνια τουλάχιστον.
Διαφωνώ με αυτή τη λογική, γιατί έτσι θα χάνονται ποστς, χώρια που μερικά θα επαναλαμβάνονται. Δηλαδή θα θέλει κάποιος να σχολιάσει για το Χ μοντέλο της Πεζώ, και θα μπαίνουν ποστς ΚΑΙ εδώ, αλλά στο νήμα της Πεζώ. ή θα μπαίνουν σε ένα από τα δύο και θα χάνονται.
Υπερόμιλοι υπήρχαν και στο παρελθόν. Δεν φτιάξαμε όμως ειδικά νήματα για αυτούς. Γιατί αν ήταν έτσι θα υπήρχε νήμα π.χ. για την GM, για την PAG (Premier Automotive Group = Volvo + Jaguar + Rover + Aston Martin by Ford), την ΒL (British Leyland = συνοθύλευμα από 30 μάρκες), Renault/Nissan = Renault + Nissan + Dacia), κ.ο.κ.
Αντίθετα, και έτσι βολεύει και πιο πολύ άλλωστε σε θέματα οργάνωσης και ταξινόμησης αλλά και εκ των υστέρων εύρεσης πληροφοριών και δημοσιεύσεων, υπάρχουν αυτόνομα και ξεχωριστά νήματα για Chevrolet, Saab, OPEL, Ford, Volvo, Jaguar, Citroen, Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Renault, ...κ.ο.κ.
Ως εκ τούτου το ξεχωριστό νήμα για το εταιρικό μόρφωμα των Στέλιων, και των κάθε τέτοιων, το θεωρώ περιττό και μπερδεψιάρικο. Σας καλώ να το σταματήσετε τώρα που είναι νωρίς, ενσωματώνοντάς το σε κάποιο άλλο νήμα.
Θα χαθούμε στη μετάφραση και στο ψάξιμο.
Over and out από μένα για το συγκεκριμένο νήμα. Στο οποίο θα απέχω συνειδητά και μέχρι νεωτέρας για τους λόγους που εξέθεσα.
-
https://www.cartest.gr/tria-nea-b-suv-apo-ton-omilo-stellantis.html
Μέσα στο 22 το Jeep!
-
Όπως σωστά ανέφερε ο dstou, η Stellantis δεν είναι μάρκα, αλλά όμιλος εταιρειών. Ως εκ τούτου θα υπάρχει κατακερματισμός των πληροφοριών που αφορούν στον κάθε κατασκευαστή. Για κάθε κατασκευαστή και μοντέλο υπάρχουν εξειδικευμένα θέματα.
Stellantis