-
Λοιπον η ζωη μικρη. ειμαι μαλλον οκ απο αυτοκινητα αυτη την εποχη, προσωπικο ενα βιταρα 1.4s ψηλωμενο-φτιαγμενο, ενα grand vitara του 04 με 15 χιλιαρικα εξοπλισμο για το βουνο, κλιο ντι σι άι η γατα, κορσα 1.5 ντηζελ ο γατακιος και με βλεπω για καποιο μοδατο για τη γατουλα οταν το παρει αποφαση να οδηγησει μετα το διπλωμα... επισης πολλα εταιρικα, κυριως τουοτα, σουζ, φορντ, νισσαν, σιτροεν. μαλλον δεν εχω προτιμησεις σε σχολες, πλην ισως τη χοντα. Ελα ομως που το βιτ το εχω κοντα πεντε χρονια. με 55k πλεον. και που το γουσταρω μεν για τη πολη, αλλα για βουνο εχει καποια ορια. ενω και το βουνισιο εχει μονο 2 θεσεις. σχεφτομαι λοιπον μεταβαση προς οχημα που θα γερασω μαζι του. ή τουλαχιστον να σταματησω να οδηγω μετα απο αυτο, οταν επικρατησουν οι χουβερ, τα ηλεκτρικα, που ειναι τοσο πολυ διασκεδαστικα οσο ενα καρω πουκαμισο. γιουρα θα υπαρξουν καποια απο τη πωληση του βιτ, βλεπω πολυ υψηλες τιμες μεταπωλησης στα ες ειδικα, και καποια λιγα ακομη για συμπληρωμα διατροφης. μου εχει καρφωθει να φερω απο γερμανια ή βελγιο lc 150αρι 3λιτρο γιουρο 5 μαζουτι, 5 πορτο, τιμαι για μεχρι 250k km κοντα στα 20 χιλιαρικα + 10 τελωνεια/λαστιχα/εργατης/σερβις και εχεις πολυ καλο δειγμα, ισως και βελτιωμενο απο nestle. απο οτι εχω καταλαβει χιλιομετρα βγαζουν ανετα κατι πανω απο 600 χιλιαδες, τοτε δεν θα βλεπω τα ραδικια απο κατω, θα ειμαι ραδικι. ΕμΠειρια απο το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σουβι κανεις? ιδεαι?
μην ακουσω αηδιες περι ρανγκλερ = τραμπ στο πιο ατσουμπαλο ή λαντ ροβερ = κοστιζει σαν σπιτι στο λονδινο και χαλαει και με φταρνισμα, ειπαμε υπερβαση οχι s/m
-
Λοιπον η ζωη μικρη. ειμαι μαλλον οκ απο αυτοκινητα αυτη την εποχη, προσωπικο ενα βιταρα 1.4s ψηλωμενο-φτιαγμενο, ενα grand vitara του 04 με 15 χιλιαρικα εξοπλισμο για το βουνο, κλιο ντι σι άι η γατα, κορσα 1.5 ντηζελ ο γατακιος και με βλεπω για καποιο μοδατο για τη γατουλα οταν το παρει αποφαση να οδηγησει μετα το διπλωμα... επισης πολλα εταιρικα, κυριως τουοτα, σουζ, φορντ, νισσαν, σιτροεν. μαλλον δεν εχω προτιμησεις σε σχολες, πλην ισως τη χοντα. Ελα ομως που το βιτ το εχω κοντα πεντε χρονια. με 55k πλεον. και που το γουσταρω μεν για τη πολη, αλλα για βουνο εχει καποια ορια. ενω και το βουνισιο εχει μονο 2 θεσεις. σχεφτομαι λοιπον μεταβαση προς οχημα που θα γερασω μαζι του. ή τουλαχιστον να σταματησω να οδηγω μετα απο αυτο, οταν επικρατησουν οι χουβερ, τα ηλεκτρικα, που ειναι τοσο πολυ διασκεδαστικα οσο ενα καρω πουκαμισο. γιουρα θα υπαρξουν καποια απο τη πωληση του βιτ, βλεπω πολυ υψηλες τιμες μεταπωλησης στα ες ειδικα, και καποια λιγα ακομη για συμπληρωμα διατροφης. μου εχει καρφωθει να φερω απο γερμανια ή βελγιο lc 150αρι 3λιτρο γιουρο 5 μαζουτι, 5 πορτο, τιμαι για μεχρι 250k km κοντα στα 20 χιλιαρικα + 10 τελωνεια/λαστιχα/εργατης/σερβις και εχεις πολυ καλο δειγμα, ισως και βελτιωμενο απο nestle. απο οτι εχω καταλαβει χιλιομετρα βγαζουν ανετα κατι πανω απο 600 χιλιαδες, τοτε δεν θα βλεπω τα ραδικια απο κατω, θα ειμαι ραδικι. ΕμΠειρια απο το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σουβι κανεις? ιδεαι?
μην ακουσω αηδιες περι ρανγκλερ = τραμπ στο πιο ατσουμπαλο ή λαντ ροβερ = κοστιζει σαν σπιτι στο λονδινο και χαλαει και με φταρνισμα, ειπαμε υπερβαση οχι s/m
-
lc= Land Cruiser ? Εχει και στο car καμποσα
-
lc= Land Cruiser ? Εχει και στο car καμποσα
ναι, στο car ή εχει 120αρια βενζινη - τα μαζουτια ειναι euro 4 ή 3 - και οτι 150αρι μαζουτι εχει ειναι σε φραγκα που δακρυζω οταν τα σκεφτομαι
-
Και πολύ πιθανόν να είναι εισαγωγής με άπειρα χιλιόμετρα!
Πάντως το LC είναι σοβαρό εργαλείο, από τα καλύτερα του είδος και σε συνδυασμό με αξιοπιστία, ίσως ό,τι καλύτερο. Αθάνατο αυτοκίνητο!
-
Σαν το land cruiser δεν έχει. Το κανονικό land cruiser όμως... Όχι τα Prado που πασάρουν σαν LC στην Ελλάδα. Αν βρεις κάποιο προσεγμένο θα είναι ότι πρέπει.
Προσωπικός μου έρωτας είναι και το Discovery 4. Δεν ξέρω γιατί αλλά το θεωρώ πανέμορφο αυτοκίνητο (ανώμαλος;). Το ακολουθεί η φήμη της Land Rover περι αξιοπιστίας βέβαια... Γνωρίζω άτομο πάντως που το έχει χρόνια στην Αγγλία και είναι σχολαστικός με τα σέρβις του και δεν τον έχει κρεμάσει ποτέ! Ίσως αξίζει να ψάξεις να βρεις κάποιο σχολαστικά συντηρημένο.
Υπάρχουν και τα Patrol αφού μίλησες για εισαγωγή από έξω. Είναι και αυτά ιδιαίτερα ικανά!
-
Gatoz toyota μεν αλλά απέφυγε τα χρέπια και πήγαινε σε εισαγωγής** καινούργιο Fortuner 2.7 awd με αργό και ίσως και μπλοκέ πίσω.https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=296554241&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=49&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&searchId=65f1223a-c6fc-c9af-870b-68b14e924d8a**
Θα είσαι και ο μοναδικός και πιο ξεχωριστός Ιάπων (toyota) στην επικράτεια.
-
Ωραίο το κρούζερ ....
Είχαν στην παρέα κάτι 90 κάτι 4.0 μεταγενέστερα και μετά ήρθε η κρίση...
-
Land Cruiser euro5 πετρέλαιο, ένα αμάξι πρακτικά ανύπαρκτο στη χώρα μας? Ούτε με σφαίρες. Καλύτερα κάποιο Ρόβερ, μπορεί και Καγιέν, έχει από δαύτες ένα σκασμό στα 10-15 χιλιάρικα.
Όμως η πλήρης πρότασή μου είναι άλλη και τίποτα από τα παραπάνω:
To νέο Βιτάρα με 55.000 χλμ. είναι ακόμη στο στρώσιμο που λέει ο λόγος, εύκολα βγάζει καμιά 400.000 χλμ. ακόμη, άρα το κρατάς. Το παλιό γκραν βιτάρα που είναι δίπορτο, εύκολα πωλείται έναντι πινακίου φακής και αγοράζεται ένα τετράπορτο γκραν βιτάρα του ιδίου τύπου με άλλο ένα πινάκιο φακής, αφού εστιάζεις το πρόβλημα στο διθέσιο του πράγματος. Παράλληλα αξιοποιείται σχεδόν πλήρως η περισσότερη προίκα που υπάρχει ήδη.
Ήγουν, μέσα σε 15 μέρες κάνεις το swap από 2 σε 4, και σου μένουν ένα σκασμό φράγκα στην τσέπη. Κρίση έχουμε, κάπου αλλού θα τα χρειαστείς, θα με ευγνωμονείς μία μέρα, τα πετρέλαια 'μυρίζουν' ήδη πτωμαίνη, σε 10 χρόνια θα είναι αρχαιολογίες σε περιορισμό. Μπορεί και σε πλήρη απαγόρευση.
-
Δεν παιρνεις και μια καναδεζα απο το στρατο, τωρα που θα τις αλλαξουν?
-
Κάτσε άνθρωπε μου με ότι έχεις, φαγωνεσαι να ξοδέψεις μου φαινεται. Περίμενε σε ένα χρόνο αλλωστε βγαίνει νέο βιταρα.
Εδώ περιμένουμε κρίση, και εσύ τα βουνά σκέφτεσαι;
επισης τι land cruiser; το έχεις δει ποτέ από κοντα; Στην Αθήνα με ένα τετοιο; Αυτό είναι για σαφαρι με λιονταρια
Ρε δεν σας κρατά κανεις ώρες ώρες.
Υ.γ Τι τρίτη ηλικία; Ακόμα νέος είσαι, αλλο αν οδεύεις προς το γεροπαραξενο
Υ.γ1 Αφού θες να ξοδέψεις, κρατά ότι έχεις που σου ταιριαζουν γαντι, και πάρε ένα fiesta ST με μπλόκε να πήγαινες κουλ και γρηγορα στις δουλειές σου.
Υ.γ.2 Τι το θες το 4θεσιο grand, που θα βαζεις σχοινια, ρεζερβες, φτυάρια, ιμάντες κτλ;
-
ιδεαι?
Toyota Hilux full cabin
-
Έτσι για να γελάσουμε, πάρε του Κορρέ να κάνεις παιγνίδι στα βουνά μαζί με τα μηχανάκια Trial
-
gatoz wrote:
ιδεαι?
Toyota Hilux full cabin
Δεν είναι κακή ιδέα! Με τα 30 χιλιαρικάκια θα το κάνεις μπιμπελό!
Δεν ξέρω βέβαια τι δυνατότητες εκτός δρόμου έχει σε σχέση με το LC και αν θα σε καλύψει στα αεροπλανικά που κάνεις.
Αν ναι, τότε είναι η καλύτερη λύση. Καινούργιο, 800 χρόνια εγγύηση και το πετάς από βράχους και ακόμα δουλεύει (top gear φάση).
-
για παμε...
lc 150 ειναι το μοντελο, με λογικα κυβικα και καταναλωση. τα πατρολ ειναι παλια ή τεραστιες βενζινες και ακομη ακριβοτερα. τα ροβερ θελουν προδερμ. και ενα σιτιτουρ στο μαστορα στους αγιους αναργυρους καθε βδομαδα. το 4ραννερ ειναι χάιλουξ πρακτικα και με το προβλημα που περιγραφω παρακατω για τα χαλιουξ και χωρις εγκριση τυπου για το ελλαντι. καγιεν και απλα ροβερ σε μτχ, ειναι πολυ χειροτερα απο το βιτ που εχω ηδη εκτος. μη σου πω και εντος. το διθεσιο τζι-βι που εχω ειναι πενταπορτο διλιτρο επειδη ειναι επαγγελματικο, αν ηταν 3 πορτο θα ηταν 1600 που σημαινει τα μπλοκε, τα τρανσφερ και τα ψηλωματα δεν θα ταιριαζουν σε 5πορτο. ασε που τζιβι με τιμη χωμα δεν παιζει ουτε δειγμα. επισης να μου μεινουν φραγκα. και? θα ερθει το μαμουνι το εικοσι εννια και σε εκεινη τη κορυφη στη σαρανταινα δεν θα εχω παει, καναδεζα και καλυτερη ειναι το βουνισιο που εχω, θελω κατι να μπαινει και η γατα. επισης το ελ σι απο χωρους σκιζει. φτυαρο ιμαντες, χάι λιφτ κλπ για την πλακα σε 5 θεσια διαμορφωση. εχει θεμα με το μεγεθος αλλα ειμαι απο παρκιν σπιτι σε παρκιν εταιρεια. αρκει να χωραει. και οταν εχω σηκωμαρες ελπιζω να εχω 100 ευρωπουλα να νοικιασω ενα γρηγορο για ενα απογευμα. τωρα αν ο κορρες μου το πουλαει με ενα 30αρι με πινακιδες, το πηρα. αλλα οπως βλεπω τον κωλο της τζέι λο το βραδυ στην αλλη διασταση, ετσι βλεπω και του κορρε. τωρα περι χάιλουξ και λοιπα, που σε ισουζου θα πηγαινα. οποιος βγαινει συχνα βουνο ξερει το προβλημα της καροτσας πισω, τακαρεις για πλακα, εχεις το πισω προβολο που σε κραταει απο σηκωμαρες και κυριως στη πρωτη λασπη πρεπει να ριξεις ερμα για να πατησει. ασε τη καταναλωση, ελ σι επι 2, ασε το μπονγκ απο τις σουστες. καμμια ιδεα περι ελ σι προελευσης βελγιου? γαλλια? ιταλικα υποθετω οχι, αυτοι μαθανε μπαλιτσα τον 'εμπορο βορειων προαστειων'
-
Μίλησα με τον φίλο μου. Παίζουν €15-20Κ με λογικά (δλδ. περί τα 250Κ) χιλιόμετρα, γιατί βρίσκεις και με 500Κ αρκετά πιο φτηνά! Τα καλά φεύγουν αρκετά γρήγορα για Αφρική. Αθάνατα βέβαια.
Τελωνείο μπορούμε να μάθουμε, αλλά τα €10Κ είναι μάλλον πολύ λίγα, προς τα €15Κ και ίσως και παραπάνω. Θα πρέπει να μάθουμε για συγκεκριμένο αυτοκίνητο γιατί δεν πάνε by the book, είναι λίγο ό,τι νάναι στο Ελλάντα. Χτές έμαθα για περίπτωση QQ που τους είχε πει ο εκτελωνιστής €5.000 και τώρα το τελωνείο λέει ότι έκανε 'λάθος σε έναν κωδικό' και τελικά είναι €8.200!! Το αυτοκίνητο είναι Ελλάδα και ο άνθρωπος ψάχνεται τι θα κάνει.
Τώρα από χώρες εισαγωγής, Ιταλία με τίποτα όπως είπες, αλλά όλες οι άλλες χώρες (Βέλγιο, Γερμανία, Ολλανδία, Σκανδιναβικές κλπ.) παίζουν άφοβα. Περισσότερα από κοντά.
-
Θα πηγαίνουν βρε παιδιά αυτά στα βουνά ή θα τον σκίζουν τίποτα ψηλωμένα 3 αιρκρός με το γκριπ...
-
-
τα ροβερ θελουν προδερμ. και ενα σιτιτουρ στο μαστορα στους αγιους αναργυρους καθε βδομαδα
-
καγιεν και απλα ροβερ σε μτχ, ειναι πολυ χειροτερα απο το βιτ που εχω ηδη εκτος. μη σου πω και εντος
-
Υπερβολές.
-
Τι είναι τα απλά Rover? Τεράστιο λάθος αν νομίζεις ότι Καγιέν (καλά δεν μιλάμε καν για Land Rover) δεν είναι ΠΟΛΥ ικανά εκτός δρόμου. Για εντός δεν λέμε τέτοια ούτε για αστείο.
-
-
Και στοργή και προδέρμ να θέλουν, τουλάχιστον το αμάξι κυκλοφορεί, το γνωρίζουν τα συνεργεία και το σερβίρουν κανονικά, υπάρχουν δε κάποια ανταλλακτικά. Το άλλο είναι πρακτικά ανύπαρκτο. Tην έχω πάθει με ανύπαρκτο στην αγορά μας αμάξι.
-
gatoz wrote:
-
τα ροβερ θελουν προδερμ. και ενα σιτιτουρ στο μαστορα στους αγιους αναργυρους καθε βδομαδα
-
καγιεν και απλα ροβερ σε μτχ, ειναι πολυ χειροτερα απο το βιτ που εχω ηδη εκτος. μη σου πω και εντος
-
Υπερβολές.
-
Τι είναι τα απλά Rover? Τεράστιο λάθος αν νομίζεις ότι Καγιέν (καλά δεν μιλάμε καν για Land Rover) δεν είναι ΠΟΛΥ ικανά εκτός δρόμου. Για εντός δεν λέμε τέτοια ούτε για αστείο.
η επαναστατικη μεταβαση στον σοσιαλισμο επιβαλει τη σωστη μελετη, οχι μονο αναγνωση του τελευταιου ποστ. οπου θα εβλεπες οτι μλαμε για μτχ χρεπια χαμηλης τιμης. δηλαδη τι ακριβως ικανοτητα εχει ενα φρηλαντερ=απλο, φθηνο μτχ ή ενα καγιεν με αεριο δεκα χρονια ασερβιριστο? επισης εχεις δει ποτε εστω και καινουργιο καγιεν σε λασπιτσα? οεο?
ντιστου, ενα ελ σι βασικα ειναι απεθαντο αλλα και ψιλοευκολο στη συντηρηση. και επειδη εχει κυκλοφορησει απο τη τουοτα και εδω, εστω και ελαχιστο αριθμο, ειναι σιγουρο οτι το στηριζει, δεν ειναι σαρα-εχω-χοντα-και-καημο-μεγαλο
-
Σούβι σοβαρο