-
Καλημερα.για βοηθηστε λιγο.ειχα επιλεξει το skoda αλλα με προβληματιζει η μικρη αυτονομια to cng.για πειτε μου γνωμες γενικα για τα αυτοκινητα .κοιταζω τωρα και to captur lpg.
-
Καλημερα.για βοηθηστε λιγο.ειχα επιλεξει το skoda αλλα με προβληματιζει η μικρη αυτονομια to cng.για πειτε μου γνωμες γενικα για τα αυτοκινητα .κοιταζω τωρα και to captur lpg.
-
Και εμένα αυτό με ψιλοπείραζε , η μικρή αυτονομία και το μικρό πορτ μπαγκάζ ! Δεν πρόκειται ποτέ να μείνεις από καύσιμο αλλά πρέπει όποτε κάνεις ταξίδια να είσαι με το κομπιουτεράκι και να υπολογίζεις τις στάσεις σου και τους ανεφοδιασμούς σου ,επίσης πρέπει να σε βολεύει και για καθημερινό ανεφοδιασμό κάποιο πρατήριο φ.α. χωρίς να χρειάζεται να κάνεις περιττά δρομολόγια , κατά τα άλλα μιλάμε για τσάμπα μετακίνηση ! Από την άλλη το Captur που πήρα έχεις περίπου 380 χλμ αυτονομία αερίου + 40 λίτρα βενζίνα + όλο το πόρτ μπαγκαζ !
Στο τέλος σαν κόστος αγοράς στο Kamiq θα έβαζα και το κόστος μια καλαίσθητης -ευρύχωρης -αεροδυναμικής μπαγκαζιέρας η οποία δεν θα βγαίνει ποτέ από την οροφή μιας και τα 250(?)λίτρα χώρου αποσκευών είναι οριακά για ψώνια σε super market!
-
Και εμένα αυτό με ψιλοπείραζε , η μικρή αυτονομία και το μικρό πορτ μπαγκάζ ! Δεν πρόκειται ποτέ να μείνεις από καύσιμο αλλά πρέπει όποτε κάνεις ταξίδια να είσαι με το κομπιουτεράκι και να υπολογίζεις τις στάσεις σου και τους ανεφοδιασμούς σου ,επίσης πρέπει να σε βολεύει και για καθημερινό ανεφοδιασμό κάποιο πρατήριο φ.α. χωρίς να χρειάζεται να κάνεις περιττά δρομολόγια , κατά τα άλλα μιλάμε για τσάμπα μετακίνηση ! Από την άλλη το Captur που πήρα έχεις περίπου 380 χλμ αυτονομία αερίου + 40 λίτρα βενζίνα + όλο το πόρτ μπαγκαζ !
Στο τέλος σαν κόστος αγοράς στο Kamiq θα έβαζα και το κόστος μια καλαίσθητης -ευρύχωρης -αεροδυναμικής μπαγκαζιέρας η οποία δεν θα βγαίνει ποτέ από την οροφή μιας και τα 250(?)λίτρα χώρου αποσκευών είναι οριακά για ψώνια σε super market!
αν σου βγαζει 380 χιλιομετρα μιλαμε οτι καιει κατι παραπανω απο 10λιτρα lpg.οποτε σαν κοστος μιλαμε για 8 ευρω στα εκατο χιλιομετρα περιπου.
-
όχι δεν καίει τόσο γιατί δεν γεμίζει με 40λίτρα αλλά μαξιμουμ με 30-35 κρατάει μια καβάτζα ασφαλείας 5-10λίτρα , μέσο όρο έχω κάπου στα 8,2 με 'άστρωτο' μοτέρ και με τα χιλιόμετρα αποκλειστικά στην κίνηση της πόλης !Επίσης το αέριο έχει 0,7/λίτρο οπότε και 10λ/100χλμ να είχα κατανάλωση θα ήθελα 7ε/100 , Στο φ.α. Kamiq ξεχνάς τα 3ε/100χλμ που διαφημίζουν αυτά θα τα δεις σε ταξίδι με 90χλμ χωρίς a/c και κλειστά παράθυρα , αν θες παραπάνω πληροφορίες μπες στην ομάδα το cng group Greece , θα κάνεις αίτηση στην κλειστή ομάδα ιδιοκτητών να δεις πραγματικές καταναλώσεις και προβλήματα ανεφοδιασμού !
Μένεις κοντά σε πρατήριο φ.α.?
-
όχι δεν καίει τόσο γιατί δεν γεμίζει με 40λίτρα αλλά μαξιμουμ με 30-35 κρατάει μια καβάτζα ασφαλείας 5-10λίτρα , μέσο όρο έχω κάπου στα 8,2 με 'άστρωτο' μοτέρ και με τα χιλιόμετρα αποκλειστικά στην κίνηση της πόλης !Επίσης το αέριο έχει 0,7/λίτρο οπότε και 10λ/100χλμ να είχα κατανάλωση θα ήθελα 7ε/100 , Στο φ.α. Kamiq ξεχνάς τα 3ε/100χλμ που διαφημίζουν αυτά θα τα δεις σε ταξίδι με 90χλμ χωρίς a/c και κλειστά παράθυρα , αν θες παραπάνω πληροφορίες μπες στην ομάδα το cng group Greece , θα κάνεις αίτηση στην κλειστή ομάδα ιδιοκτητών να δεις πραγματικές καταναλώσεις και προβλήματα ανεφοδιασμού !
Μένεις κοντά σε πρατήριο φ.α.?
ναι κοντα μενω.το προβλημα που εχω πλεον ειναι οτι και μια μονοημερη να θες να πας θα εισαι με την τρελα μηπως τελειωσει το αεριο συν μηπως κανουνε συντηρηση η εχει κοσμο.στην ομαδα ειμαι.το captur τι λεει μεχρι στιγμης?εχει τριξιματα?το φ.α εχω υπολογισει στο τεστ driv γυρω στα 5ευρω.
-
Σωστά τα υπολόγισες , εγώ το έβγαλα κοντά στα 6ε/100χλμ , Στο Captur ακόμα τριξίματα δεν έχω είναι νωρίς ακόμα!
Δεν νομίζω να μείνεις από καύσιμο, σε μονοήμερη εκδρομή θα κάνεις 400χλμ χωρίς να συναντήσεις βενζινάδικο? Δύσκολα , απλά έχεις μια ανασφάλεια ... κακώς λέω εγώ!
Μέσα το Kamiq νομίζω είναι λίγο ποιο άνετο από το Captur .
-
Σωστά τα υπολόγισες , εγώ το έβγαλα κοντά στα 6ε/100χλμ , Στο Captur ακόμα τριξίματα δεν έχω είναι νωρίς ακόμα!
Δεν νομίζω να μείνεις από καύσιμο, σε μονοήμερη εκδρομή θα κάνεις 400χλμ χωρίς να συναντήσεις βενζινάδικο? Δύσκολα , απλά έχεις μια ανασφάλεια ... κακώς λέω εγώ!
Μέσα το Kamiq νομίζω είναι λίγο ποιο άνετο από το Captur .
ετσι νομιζω και εγω ειναι λιγο πιο πλατυ.
εμπλεξα ασχημα.
σε ευχαριστω παντως να σαι καλα
-
Στο ίδιο δίλημμα είμαι αυτές τις μέρες. Μαζί και με το Duster LPG. Αν είσαι σεβαστών διαστάσεων, το Captur ΔΕ σου κάνει. Αν δεν είσαι, μάλλον δε θα έχεις πρόβλημα. Η λογική λέει Captur, πολύ πιο όμορφο και φρέσκο, φανταστικές διχρωμίες και βέβαια, ξενοιασιά με το υγραέριο και το μεγάλο ντεπόζιτο βενζίνης. Α, και τον μεγάλο χώρο αποσκευών. Από την άλλη, το Kamiq κάνει πιο σωστά μερικά απλά πράγματα (το πώς κάθεται ένας ψηλός οδηγός, τη συνεχή κι όχι κλιμακωτή ρύθμιση της πλάτης του καθίσματος). Επίσης, νομίζω ότι στην πράξη έχει 1-1,5 ευρώ χαμηλότερο κόστος κίνησης από το υγραέριο. Βέβαια, αν ξεμένεις και κινείσαι με βενζίνη, αυτό το πλεονέκτημα πάει περίπατο. Αν τελικά πας για το Kamiq, δες ένα test drive από τη Λαμία. Δύο μηνών, με 600κάτι χιλιόμετρα και γλιτώνεις 2,5 χιλιάρικα από την τιμή του καινούριου με ίδιο εξοπλισμό.
-
To Kατούρ πάρε, είναι αστεία η διαφορά της κατανάλωσης προκειμένου να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-
Capture φυσικά....
-
Η επειδη βλεπω νσ ζοριζεσαι με την αυτονομια και τα αερια, περιμενεις το yaris cross που σε ολα τα reviews απο Αυστραλια οπου ηδη κυκλοφορει διαβαζω για γυρω στο 4lt/100km καταναλωση και εχεις την ασφαλεια της γνωστης σου βενζινης με κοστος 6€ (για τιμη 1.5 το λιτρο) αυτονομια καμια 900αρια km και 390 λιτρα port baggage με space saver (εστω) ρεζερβα.
-
Η επειδη βλεπω νσ ζοριζεσαι με την αυτονομια και τα αερια, περιμενεις το yaris cross που σε ολα τα reviews απο Αυστραλια οπου ηδη κυκλοφορει διαβαζω για γυρω στο 4lt/100km καταναλωση και εχεις την ασφαλεια της γνωστης σου βενζινης με κοστος 6€ (για τιμη 1.5 το λιτρο) αυτονομια καμια 900αρια km και 390 λιτρα port baggage με space saver (εστω) ρεζερβα.
Και φαντάζομαι στα 25.000 € η κάπου εκεί κοντά?
-
OSFP wrote:
Η επειδη βλεπω νσ ζοριζεσαι με την αυτονομια και τα αερια, περιμενεις το yaris cross που σε ολα τα reviews απο Αυστραλια οπου ηδη κυκλοφορει διαβαζω για γυρω στο 4lt/100km καταναλωση και εχεις την ασφαλεια της γνωστης σου βενζινης με κοστος 6€ (για τιμη 1.5 το λιτρο) αυτονομια καμια 900αρια km και 390 λιτρα port baggage με space saver (εστω) ρεζερβα.
Και φαντάζομαι στα 25.000 € η κάπου εκεί κοντά?
Οπα ρεσυ, 24 κανει καλοεξοπλισμενο CHR και ξεκιναει απο 22.800...
Οι εκτιμησεις λενε για 20 χιλιαρικα αρχικη και με 21.5-22 θα παιρνεις πολυ καλοεξοπλισμενο το yaris. Η μεσαια εκδοση στην Αυστραλια εχει πολυ ωραιες προσθηκες οπως BLIS.
Δε λεω οτι ειναι ιδανικο για τον TS, μιας και τον βλεπω ταξιδιαρη. Ας πει τι αναλογια % χιλιομετρων κανει πολη και τι ταξιδια.
-
Yem wrote:
OSFP wrote:
Η επειδη βλεπω νσ ζοριζεσαι με την αυτονομια και τα αερια, περιμενεις το yaris cross που σε ολα τα reviews απο Αυστραλια οπου ηδη κυκλοφορει διαβαζω για γυρω στο 4lt/100km καταναλωση και εχεις την ασφαλεια της γνωστης σου βενζινης με κοστος 6€ (για τιμη 1.5 το λιτρο) αυτονομια καμια 900αρια km και 390 λιτρα port baggage με space saver (εστω) ρεζερβα.
Και φαντάζομαι στα 25.000 € η κάπου εκεί κοντά?
Οπα ρεσυ, 24 κανει καλοεξοπλισμενο CHR και ξεκιναει απο 22.800...
Οι εκτιμησεις λενε για 20 χιλιαρικα αρχικη και με 21.5-22 θα παιρνεις πολυ καλοεξοπλισμενο το yaris. Η μεσαια εκδοση στην Αυστραλια εχει πολυ ωραιες προσθηκες οπως BLIS.
Δε λεω οτι ειναι ιδανικο για τον TS, μιας και τον βλεπω ταξιδιαρη. Ας πει τι αναλογια % χιλιομετρων κανει πολη και τι ταξιδια.
δεν νομιζω να εχει χωρους για τετραμελης οικογενεια.επισης τα υβριδικα μεχρι τωρα εκτως πολης καινε πολυ μεχρι τωρα,δεν ξερω αν εχει αλλη τεχνολογια αυτο.
Skoda kamiq cng vs Renault Captur lpg