peugeot 2008 vs ford puma vs renault captur

35 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
erentil21
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 25/03/2021 - 17:17
peugeot 2008 vs ford puma vs renault captur

Καλησπέρα στη παρέα,ειμαι νεος στο forum και θα ήθελα την βοήθεια σας μιας και ειμαι αναμεσα στα  3 μοντελα της επικεφαλιδας και πραγματικα δε μπορω να καταληξω.Εχω διαβασει οτι αρθρο κυκλοφορει,εχω δει οτι βιντεο review υπαρχει και πραγματικα δεν μπορω να ξεχωρισω εστω και λιγο παραπανω κανενα απο τα 3.

Εδω να σημειωσω πως δεν εχω τιποτα ιδαιτερες γνωσεις στα αυτοκινητα,αντιθετως θα ελεγα.Αυτη την στιγμη εχω ενα opel του 2004 το οποιο το ειχα αγορασει σε μικρη ηλικια και χωρις να δωσω τοτε σημασια σε τιποτα.

Θελω ενα  αυτοκινητο ποιοτικο , ανετο , ασφαλες και με καλους  χωρους (γυναικα και παιδι) Το γκαζι δε με απασχολει ιδιατερα,σιγουρα  ομως να μπορω να κανεις ανετα μια προσπεραση χωρις να πρεπε να ειναι το αντιθετο ρευμα αδειο για τα επομενα 2 χιλιομετρα οπως τωρα.

Η βασικη του χρηση θα ειναι μεσα στην πολη (επαρχια) ,αρκετα ταξιδια σε κοντινες αποστασεις και σπανιοτερα μεγαλα ταξιδια.

Το ποσό που μπορω να διαθεσω ειναι μεχρι 25000 ευρω .

Τα συγκεκριμενα αυτοκινητα τα εχω δει απο κοντα στις εκθεσεις ομως δεν εχω οδηγησει κανενα.Εμφανισιακα μου αρεσουν και τα 3 εξισου.

Η οποια βοηθεια δεκτη

Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

 

 

 

 

up
1 user has voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 8 ώρες 59 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
To βασικότερο είναι να τα

To βασικότερο είναι να τα οδηγήσεις και τα 3. Ό,τι και να σου πούμε εμείς, δεν έχει καμία σημασία εαν κάποιο απο τα 3 δεν σου κάνει στον δρόμο το αποκλείεις αυτόματα. Επίσης μπορείς να αποκλείσεις και το Captur εκτός εαν κοιτάς το 1.3, γιατί το 1.0 είναι τραγικά αργό με τη νέα μείωση της ιπποδύναμης. Τέλος και τα 3 αυτοκίνητα είναι στην κορυφής της κατηγορίας τους οπότε αποφασίζεις ανάλογα με το ποιο συ αρέσει και σε καλύπτει σε χώρους και οδηγικά (και έχει και την έκγριση της συζύγου!).

up
2 users have voted.
Mambosix
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 20/09/2020 - 22:10
Καλησπέρα χρόνια πολλά!

Καλησπέρα χρόνια πολλά!

Επειδή βρέθηκα και εγώ σε αυτή την θέση και εκτός από αυτά τα 3 είχα βάλει και το skoda kamiq, αλλά επειδή το τελευταίο χρόνο είχα αγοράσει hyundai i10 με εργοστασιακό υγραερίο και καλομαθα (μεγάλο πράγμα να πηγαίνεις στο πρατήριο και αντί να δίνεις 80αρες που έδινα πριν... Να δίνεις 15 ευρώ και να φεύγεις και να μην σκέφτεσαι τα χιλιόμετρα που διανύεις, αποφάσισα να κινηθώ σε εναλλακτικό από βενζίνη, οπότε έμεινα ανάμεσα σε captur LPG - skoda cng, και επειδή τα πρατήρια δεν πρόκειται να εξαπλωθούν αναφέρομαι σε cng αν και είχα πρατήριο cng 500 μέτρα από το σπίτι μου, επειδή ήθελα να ταξιδεύω και απογοητευτικός παράγοντας ήταν τα 9 λίτρα βενζίνας που είχε και το λιγοστό δίκτυο σε όλη την Ελλάδα, μπήκε σε δεύτερη επιλογή, Αμέσως μετά είδα το captur το οποίο μου άρεσε πολύ περισσότερο από το skoda το οποίο και τελικά πήρα LPG πάντα και μέχρι στιγμής δεν με έχει απογοήτευση. Αν σκέφτεσαι καθαρά βενζίνη θεωρώ ότι το 2008 είναι το πιο όμορφο και εξίσου ποιοτικό με το το captur, αλλά πιο σπορτιφ το puma... Πρέπει να δεις τις ανάγκες σου το τι ζητάς, και τα 3 πού αναφέρεις είναι πολύ καλά με μικρό διάφορες ανάμεσα τους. Οδήγησε τα και οποίο σου κάνει το κλικ.! 

up
3 users have voted.
Cmax75
Offline
Last seen: Πριν από 17 λεπτά 14 δευτερόλεπτα
Joined: 08/03/2021 - 00:28
Ευχάριστος πονοκέφαλος.

Ευχάριστος πονοκέφαλος.

Με 25.000 έχεις πολλές επιλογές για τις προτεραιότητες που έχεις. Και τα 3 B-SUV που έχεις καταλήξει είναι πολύ καλά και σε αυτήν την κατηγορία εκεί θα κατέληγα κι εγώ (μαζί ενδεχομένως και με το 500Χ. Παλαιότερο αλλά feel-good όχημα).

Θα πρότεινα να τα βάλεις κάτω και να δεις που καταλήγεις από πλευρά κινητήρων και μετά να ζητήσεις test-drive και τα 3 με αυτούς τους κινητήρες που θα σε ενδιαφέρουν (η έκδοση εξοπλισμού δεν παίζει και τόσο ρόλο στο test-drive). Δεν ξέρω πόσο εύκολο θα είναι εκεί που μένεις. Σαφώς και θα βάλεις κάτω κόστος σέρβις, τέλη, εγγυήσεις κτλ, αλλά θα αφού τα οδηγήσεις κάτι θα σου κάνει κλικ και θα αποφασίσεις γρήγορα.

Γενικά σε χώρους το Capture έχει αυτό το συρόμενο πίσω κάθισμα που είναι πολύ πρακτικό, ειδικά με μικρό παιδί. Το 2008 έχει ενδιαφέρον εσωτερικό αλλά αυτή η ιδιαιτερότητα με τον πίνακα οργάνων πάνω από το τιμόνι σε κάποιους κάνει και σε κάποιους όχι, αναλόγως γούστων και ενίοτε σωματοδομής. Το Puma είναι κάπως πιο ενδιαφέρον στο δρόμο αλλά όπως είπες, δε σε απασχολεί αυτό.

Καλό κυνήγι...

 

up
5 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 22 λεπτά 17 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Πάντως σε αυτά τα λεφτά

Πάντως σε αυτά τα λεφτά παίρνεις και μεγαλύτερο αμάξι αν θες.

Παίρνεις το grandland οριακά παίρνεις και το τουσον. 

Δες και το νέο τιπο κρος με 22000 παίρνεις 1.6 ντίζελ με 130/320 καλύτερο εξοπλισμό από τα 3 που κοιτάς και μεγαλύτερο παντού.

up
1 user has voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 19 λεπτά 55 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Νομίζω αυτά τα 3 ήταν στην

Νομίζω αυτά τα 3 ήταν στην κορυφή της κατηγορίας, ο αναιμικος 1.0 90 άλογα του Captur και η αύξηση τιμών νομίζω το έχει βγάλει από την κορυφή πλέον και ο 1.3 κοστίζει αρκετά παραπάνω.

Σε αυτή τη θέση που είσαι θα έβαζα 2008 άνετα στην κορυφή (εγώ αυτό πήρα) και έπειτα θα κοίταγα C4/Mokka αν σε εξυπηρετούν (το Mokka είναι λίγο μικρότερο αλλά στα ίδια με Puma μάλλον, δεν το έχω δει από κοντά ακόμη).

Puma αν είσαι σπορτίφ τύπος, αλλιώς αν δεν σε ενδιαφέρουν αυτά τα στοιχεία (από ότι σε έκοψα μάλλον όχι), τότε χάνει το κυριότερο selling point του.

Peugeot/Opel είναι ενδιάμεσες καταστάσεις αν σου φανεί υπερβολικά -και είναι- μαλακό το C4.

Αν σου φαίνεται ακριβό το 2008 το Mokka είναι μια φθηνότερη και μικρότερη παραλλαγή του, αλλά για 3μελη οικογένεια μάλλον θα είσαι εντάξει.

Όπως και να έχει οδήγησέ τα πρώτα.

up
0 users have voted.
erentil21
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 25/03/2021 - 17:17
Σας ευχαριστω για τις

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας καταρχης.

Όσο αναφορα τις επιλογες μου να πω οτι

1)για το 2008 ειδα την εκδοση με allure plus 1.2 100 hp. (23500)

Μου προτειναν ομως και τον κινητηρα με τα 130 hp.(24800)

Θεωρειτε οτι τα 100 ειναι αρκετα η πρεπει να ανεβω στα 130;

2)για  το puma ειδα την st line x με τα 125 hp   

solar silver  χρωμα + μαυρη οροφη  (25000)

3)για το captur ηθελα να παω στην εκδοση 1.3 TCe 130hp dynamic (25800)

ομως απ οτι καταλαβα δεν υπαρχει πλεον αυτη η εκδοση 

και πρεπει να δω την 1.3 TCe 140hp dynamic (27880) που ομως ξεφευγουμε

η ενναλακτικα την 1,0 TCe 90hp dynamic (22000) που ομως οπως ειπε παραπανω ο φιλος δεν αξιζει.

Οπως ανεφερα και στο αρχικο μου ποστ δεν εχω γνωσεις ( κινητηρες,τεχνολογιες κτλ κτλ.)

Τελος  να πως αν με αυτα τα χρηματα μπορω να ανεβω κατηγορια και σε κατι που πραγματικα αξιζει φυσικα θα το εκανα.Η αληθεια ειναι πως δεν εχω δει καθολου αυτοκινητα μεγαλυτερης κατηγοριας οπως επισης για πετρελαιο μιας και δεν γνωριζω εαν το χρειαζομαι.

ΥΓ.Μιας και προερχομαστε απο οικογενεια  οπελ  θα ηθελα να πω σε αλλη μαρκα γι αυτο δεν συμπεριελαβα στις επιλογες μου το καινουριο crossland  και το καινουριο  mokka.

 

 

 

up
1 user has voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 19 λεπτά 55 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
erentil21 wrote:

erentil21 wrote:

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας καταρχης.

 

Όσο αναφορα τις επιλογες μου να πω οτι

1)για το 2008 ειδα την εκδοση με allure plus 1.2 100 hp. (23500)

Μου προτειναν ομως και τον κινητηρα με τα 130 hp.(24800)

Θεωρειτε οτι τα 100 ειναι αρκετα η πρεπει να ανεβω στα 130;

2)για  το puma ειδα την st line x με τα 125 hp   

solar silver  χρωμα + μαυρη οροφη  (25000)

3)για το captur ηθελα να παω στην εκδοση 1.3 TCe 130hp dynamic (25800)

ομως απ οτι καταλαβα δεν υπαρχει πλεον αυτη η εκδοση 

και πρεπει να δω την 1.3 TCe 140hp dynamic (27880) που ομως ξεφευγουμε

η ενναλακτικα την 1,0 TCe 90hp dynamic (22000) που ομως οπως ειπε παραπανω ο φιλος δεν αξιζει.

Οπως ανεφερα και στο αρχικο μου ποστ δεν εχω γνωσεις ( κινητηρες,τεχνολογιες κτλ κτλ.)

Τελος  να πως αν με αυτα τα χρηματα μπορω να ανεβω κατηγορια και σε κατι που πραγματικα αξιζει φυσικα θα το εκανα.Η αληθεια ειναι πως δεν εχω δει καθολου αυτοκινητα μεγαλυτερης κατηγοριας οπως επισης για πετρελαιο μιας και δεν γνωριζω εαν το χρειαζομαι.

ΥΓ.Μιας και προερχομαστε απο οικογενεια  οπελ  θα ηθελα να πω σε αλλη μαρκα γι αυτο δεν συμπεριελαβα στις επιλογες μου το καινουριο crossland  και το καινουριο  mokka.

Το Mokka δεν είναι σαν τα Opel που ήξερες! Είναι ένα μικρότερο 2008, κοίταξέ το, μπορεί να σου αρέσει. Crossland σχετικά ξεπερασμένο, αλλά ικανοποιητικό για μία 4μελης οικογένεια που δεν θέλει να δώσει πολλά (έχει χώρους).

Ο 100 είναι επαρκής, αργότερα, αν δεν σε ικανοποιεί μπορείς με 400-500€ να αυξήσεις άνετα 20 αλογάκια αν θες χωρίς πολλά πολλά (παίρνεις chip που μπαίνει και βγαίνει,ή περιμένεις να τελειώσει η εργοστάσια εγγύηση και βάζεις ένα προγραμματισμό).

Αν τα έχεις, 130 σίγουρα είναι καλύτερα από 100, το θέμα είναι πως τα κοστολογείς.

up
0 users have voted.
Cmax75
Offline
Last seen: Πριν από 17 λεπτά 14 δευτερόλεπτα
Joined: 08/03/2021 - 00:28
Φίλε erentil21 τώρα έμπλεξες.

Φίλε erentil21 τώρα έμπλεξες...

Νόμιζα πως είχες κατασταλλάξει σε αυτά τα 3 αλλά τώρα που είσαι ανοιχτός και σε μεγαλύτερη κατηγορία και δεν είσαι και σίγουρος για βενζίνη ή ντίζελ θα ακούσεις πολλές γνώμες σε αυτό το τόπικ.

Μάλλον αρχικά πρέπει να δεις αν κλίνεις προς βενζίνη, ντίζελ, lpg ή cng ή υβρίδιο. Γενικά χρόνο και όρεξη να έχεις και με λίγη κοπτοραπτική σε μοτέρ-εξοπλισμούς μπορείς εύκολα να καταλήξεις σε καμμιά 25αριά πιθανά μοντέλα.

Επιγραμματικά να σου πω πως με 25 χιλιάρικα που διαθέτεις μπορείς να χτυπήσεις οποιοδήποτε B-SUV σε βενζίνη ή πετρέλαιο όπως και οποιοδήποτε C segment hatchback (golf, focus corolla, i30, ceed, leon, megane κτλ) σε ένα χαμηλό προς μέσο επίπεδο κινητήρα-εξοπλισμού. Υπάρχουν κι άλλες επιλογές όπως vitara, duster που ίσως στην επαρχία σε βολέψουν λόγω τετρακίνητων εκδόσεων.

 

up
1 user has voted.
cirus
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 24 λεπτά
Joined: 21/03/2021 - 23:10
Και τα 3 είναι πολύ καλά,

Και τα 3 είναι πολύ καλά, οπως σου είπαν και τα παιδιά ποιο βασικο από όλα είναι να τα οδηγήσεις.

Βασικα εγω θα απεκλεια το captur και θα πήγαινα μεταξύ των puma και 2008

το captur θα το απέκλεια γιατί προσφέρει περιπου τα ίδια με 2008 με το τελευταίο να είναι ποιο ομορφο αρκετα στα δικα μου ματια τουλάχιστον.

Το puma είναι ποιο σπορτιφ με καλύτερη συμπεριφορα σε στροφες κτλ αν σε ενδιαφερει βεβαια αυτο. Γενικα καλύτερη αισθηση στο τιμονι κτλ. εχει μεγαλύτερο χώρο σε πορτμπαγκαζ αλλα μικρότερους χώρους για του πίσω.

Το 2008 είναι ποιο ποιοτικο στο εσωτερικό αρκετα με ποιο ανετη συμπεριφορα αλλα όχι σπορτιφ. χωρους μεγαλύτερους πισω. ποιο καλη συναρμογη. Εχει αυτο το 3D cotpit που είναι εντυπωσιακό αλλα δεν αρεσει σε ολους.

Οτι και να διαλέξεις δεν θα το μετανιώσεις γιατι είναι καλά και όμορφα αυτοκίνητα. Οπωσδηπωτε κανε test drive και τα 3 πριν αποφασίσεις. Ο καθένας μας βγάζει διαφορετικα συμπερασματα και εχει διαφορετικές προτιμήσεις

up
2 users have voted.
erentil21
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 25/03/2021 - 17:17
Βενζινη και suv/crossover

Βενζινη και suv/crossover νομιζω οτι ειναι τα 2 χαρακτηριστικα απο τα οποιο ξεκιναω.Ηatchback  μαλλον τα απορριπτω εκτος εαν ειναι κατι που καποιος με περισσοτερες γνωσεις απο εμενα το θεωρει εξαιρετικο και πολυ ανωτερο απο τις αρχικες μου επιλογες.Aν υπαρχει καποια αλλη προταση σε αλλη  κατηγορια στο μπατζετ μου (το vitara πχ δεν το ειχα καν υποψη μου) πολυ ευχαριστως να το δω ποιο ζεστα.

Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας και τη βοηθεια σας για αλλη μια φορα.

up
1 user has voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 8 ώρες 59 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
erentil21 wrote:

erentil21 wrote:

Ηatchback  μαλλον τα απορριπτω εκτος εαν ειναι κατι που καποιος με περισσοτερες γνωσεις απο εμενα το θεωρει εξαιρετικο και πολυ ανωτερο απο τις αρχικες μου επιλογες.

Πολύ ανώτερο ίσως όχι, αλλά όλα τα Hatchback C Segment είναι ανώτερα από τα SUV B Segment, αφού είναι μια κατηγορία επάνω. Για παράδειγμα το Focus είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Puma, όπως το Golf καλύτερο από το T-Roc (& T cross), το 308 (όταν έρθει) καλύτερο από το 2008, το Leon καλύτερο από το Arona και πάει λέγοντας. Τα βασικότερα ερωτήματα όμως είναι:

1. Τι θες?
2. Τι σου αρέσει?
3. Τι καλύπτει τις ανάγκες σου?

Οπωσδήποτε δες τα όλα από κοντά και οδήγησέ τα. Το Βιτάρα για παράδειγμα είναι εξαιρετικό γιατί στα €22.000 προσφέρει και 4κίνηση και είναι το πιο δυνατό και με το mild hybrid και πολύ οικονομικό. Μπορεί όμως να σου αρέσει, μπορεί και όχι. Επίσης μπορείς να κοιτάξει και full hybrid Toyota, εαν κινείσαι αρκετά μέσα στην πόλη, η οποία όμως δεν ξέρω πόσο κίνηση έχει. 

Γενικά, δες, οδήγησε, πάρε προσφορές, δες τις σου αρέσει και τι σου κάνει κλικ. Κακό αυτοκίνητο δεν υπάρχει σήμερα και λάθος επιλογή δύσκολα θα κάνεις αφού δεν έχουν και τεράστιες διαφορές μεταξύ τους. 

up
1 user has voted.
A-ctive
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 1 ώρα
Joined: 15/11/2020 - 09:59
Θα μπορουσες να δεις σε

Θα μπορουσες να δεις σε Citroen C4, focus active, kia Xceed και αλλα που ειναι το επομενο segment με αυτα τα χρηματα, ακομη και σε station vagon για πολυ περισσοτερους χωρους αν δεν εχεις θεμα με το μεγεθος. Να δεις και στην οδηγηση ποιο σου κανει κλικ, πολυ σημαντικο.

up
1 user has voted.
gatoz
Εικόνα gatoz
Offline
Last seen: Πριν από 8 ώρες 34 λεπτά
Joined: 07/11/2006 - 12:10
..........

εππππ

λοιπον αν σουβ και ψηλο παιρνεις τετρακουνητο, αλλιως ποιος ο λογος για ψηλο, να βλεπεις τα μπουτια της διπλανης στο γιαρις στο φαναρι?  επισης αυτα με τα εσωτερικα και δεν ξερω εγω τι αλλο ειναι κατι που θα γουσταρεις 1-2 βδομαδες και θα ξεχασεις.  αυτο που θα θυμασαι παντα ειναι αν εχεις αγορασει ενα οχημα που ειναι ευχαριστο στο δρομο. και αν σου βγαζει ζημιες τι ακριβως θα κανεις με τις παχιες μοκετες?

απο εμενα πηγαινε οδηγησε πραγματι το βιταρα, φαν ευγε παιδι μου - ευγε, το πλεον ευχαριστο στη διαβιωση, το μονο τετρακινητο επιβεβαιωμενα αξιοπιστοτατο και φυσικα το γρηγοροτερο ολων και ενα απο αυτα με τη καλυτερη οδικη συμπεριφορα και χαμηλη καταναλωση στη πραξη. δεν εχει φρου φρου και αρωματα, μπορεις να βαλεις στο ζυγι τετρακινηση και απο την αλλο τα βλακωδη τιμονακια και γκατζετιες που σε 6 μηνες χρονια θα τα εχεις σιχαθει?

αν οχι σουβ, επιλογες πολλες αλλα χανεις χωρις τετρακινητο απιστευτες ομορφιες που εχει η χωρα μας και ακομη και η αττικη

up
4 users have voted.
dimsabas
Offline
Last seen: Πριν από 48 λεπτά 40 δευτερόλεπτα
Joined: 13/01/2003 - 13:35
Η επιλογή μου από τα τρία θα

Η επιλογή μου από τα τρία θα ήταν το Captur γιατί είναι το μοναδικό που βγαίνει σε εργοστασιακό υγραέριο, οπότε σου προσφέρει πραγματική οικονομία. Θεωρώ έγκλημα το να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο που θες να το κρατήσεις 10-15 χρόνια και να είναι πετρέλαιο. Εκτός αν μιλάς για leasing, οπότε δε σε νοιάζουν οι μελλοντικές απαγορεύσεις.

up
3 users have voted.
otokomae
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 8 λεπτά
Joined: 17/09/2019 - 00:31
Αυτό με το

Τιμονακι τύπου καρτ και από την άλλη ελαφρώς φορτηγισια αίσθηση με ξενερωνει εντελως. Puma ναι γιατί ανεβαίνεις κατηγορία οδηγικα. Αλλιώς πάρε ένα Βιτ που λέει και ο γάτος που κάνει τα πάντα όλα χωρίς όμως φρου φρου.

up
2 users have voted.
erentil21
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 25/03/2021 - 17:17
σας ευχαριστω ολους για τις

σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας,ενα φιλος μου ειπε για το jeep compass και για το kia sportage. τα οποια δε τα ειχα δει καθολου.τα εχει καποιος υποψην του να αναφερει  2 κουβεντες.

Επισης καποιος ανεφερε το τουσον;ποιο αμαξι ειναι αυτο;

ειναι πολλα τα μοντελα και πολλες οι επιλογες τελικα και εκει που νομιζα οτι εχω καταληξει τωρα σαν εχω μπερδευτει περισσοτερο.

ελπιζω να μη σας κουραζω αλλα θα εκτιμουσα καθε βοηθεια μιας και τα αυτοκινητα  δυστηχως δεν ηταν ποτε το φορτε μου

up
0 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 19 λεπτά 55 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
erentil21 wrote:

erentil21 wrote:

σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας,ενα φιλος μου ειπε για το jeep compass και για το kia sportage. τα οποια δε τα ειχα δει καθολου.τα εχει καποιος υποψην του να αναφερει  2 κουβεντες.

Επισης καποιος ανεφερε το τουσον;ποιο αμαξι ειναι αυτο;

ειναι πολλα τα μοντελα και πολλες οι επιλογες τελικα και εκει που νομιζα οτι εχω καταληξει τωρα σαν εχω μπερδευτει περισσοτερο.

ελπιζω να μη σας κουραζω αλλα θα εκτιμουσα καθε βοηθεια μιας και τα αυτοκινητα  δυστηχως δεν ηταν ποτε το φορτε μου

Νομίζω πλέον το μπερδεύεις πάρα πολύ, είχες καταλήξει σε B suv νόμιζα, αν πας σε C και C suv πρέπει να δεις όλα τα αυτοκίνητα της Ευρωπαϊκής αγοράς.

Πρέπει να αποφασίσεις που θες να κινηθείς, δεν μπορούν όλα τα αυτοκίνητα να είναι υποψήφια;! Θα τρελαθείς!

up
0 users have voted.
erentil21
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 25/03/2021 - 17:17
 και γω ετσι νομιζα και γι

 και γω ετσι νομιζα και γι αυτο εκανα αυτη την συγκεκριμενη ερωτηση σε αυτο το φορουμ ομως γραφτηκαν-προταθηκαν μοντελα και κατηγοριες αυτοκινητων που εχω αγνοια,προς θεου δε κατηγορω κανεναν ο καθενας θελει να πει την προταση του και το σκεπτικο του ομως εχεις δικιο βλεπω οτι ποιο πολυ μπερδευομαι  και μπαινω σε δευτερες σκεψεις αντι να καταληγω.οποτε σας ευχαριστω και παλι θα το παρω απο την αρχη και βλεπουμε.

 

up
0 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 21 ώρες
Joined: 30/09/2015 - 15:19
πρέπει να ξεκαθαρίσεις 3-4 βασικά πράγματα πριν ξεκινήσεις

πρέπει να ξεκαθαρίσεις 3-4 βασικά πράγματα πριν ξεκινήσεις

βασικότερα από αυτά τα 3-4 είναι αυτά τα 2: budget και χώροι (που χρειάζεσαι εντός οχήματος - που θα κινείται το αυτοκίνητο)

Μετά μπαίνουν και τα υπόλοιπα κριτήρια. Καθαρά υποκειμενικά κριτήρια με βάση της ανάγκες που καλείτε να καλύψει το αυτοκίνητο.

Ιεράρχησε αυτά τα κριτήρια και μετά μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Αλλιώς μάλλον κακό κάνουμε παρά καλό.

up
2 users have voted.

And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 19 λεπτά 55 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
erentil21 wrote:

erentil21 wrote:

 και γω ετσι νομιζα και γι αυτο εκανα αυτη την συγκεκριμενη ερωτηση σε αυτο το φορουμ ομως γραφτηκαν-προταθηκαν μοντελα και κατηγοριες αυτοκινητων που εχω αγνοια,προς θεου δε κατηγορω κανεναν ο καθενας θελει να πει την προταση του και το σκεπτικο του ομως εχεις δικιο βλεπω οτι ποιο πολυ μπερδευομαι  και μπαινω σε δευτερες σκεψεις αντι να καταληγω.οποτε σας ευχαριστω και παλι θα το παρω απο την αρχη και βλεπουμε.

Αν το πάρεις από την αρχή καταστράφηκες! Θα θες άλλους 6 μήνες να αποφασίσεις!

Κοίτα, λες SUV/crossover και έχεις 25.000 MAX από ότι κατάλαβα, νομίζω σωστά σκέφτεσαι μέχρι τώρα ότι σκέφτηκες.

Δες από χώρους τι σου κάνει (μεταξύ Puma/2008) και γνώμη μου, να κοιτάξεις το Mokka που έχει τρομερή τιμή και προσφέρει τα πάντα σχεδόν στην έκδοση Elegance, και σου μένουν και ρέστα. Έχεις πάρει πολύ καλές προσφορές για 2008, κράτα το και αυτό.

Από Crossover, το μικρότερο και φθηνότερο (και σε κόστος χρήσης βάζω εγώ) είναι το C4.

Από 4.15(Mokka) πας έως τα 4.36(C4) με 4.2μ Puma και 4.3μ το 2008 στο ενδιάμεσο.

Σημείωση: C4/Mokka/2008 έχουν ίδια πλατφόρμα, οπότε περίπου οι χώροι μέσα είναι παρόμοιοι, αλλάζει η σχεδίαση (οπότε το coupe C4 χάνει λίγο από τα κεφάλια πίσω) και ο χώρος αποσκευών (350 Mokka -380 C4 - 434 το 2008 νομίζω έχουν δοθεί).

Για 3μελης οικογένεια, το Mokka/Puma επαρκεί, για 4μελης θα κοίταγα τα άλλα. 

Μετά για να ανέβεις κατηγορία (και μήκος και όγκο και βάρος) τα 25.000 είναι στο όριό σου, για ένα καλά εξοπλισμένο και σύγχρονο C suv (δηλαδή όχι τελευταία κομμάτια μοντέλου που αλλάζει φέτος) θα το ξεπεράσει 100% το budget των 25.000€. Επίσης μετά παίζεις γύρω στα 4.5μ (Hyundai Tucson, και μάλλον μόνο αυτό, αφού τα άλλα ξεφεύγουν σε τιμή, C5 Aircross μου άρεσε εμένα πολύ επίσης και είναι ενδιάμεσο μοντέλο, ούτε πολύ παλιό, αλλά ούτε και 2021, 4.5μ και αυτό).

Εγώ είχα 30.000 budget, και πήγα σε 2008 για να καταλάβεις. Σε κάποιους τα 4.5μ είναι εύκολα, σε άλλους όχι, εξαρτάται από τη χρήση.

up
1 user has voted.
paraskevas013
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 5 λεπτά
Joined: 25/11/2015 - 19:21
Ανάμεσα σε 2008 και puma θα

Ανάμεσα σε 2008 και puma θα σου έλεγα εγώ! Το 2008 λίγο ποιο ποιοτικό και φουτουριστικο το εσωτερικό του με καλύτερους χώρους στους πίσω επιβάτες, puma καλύτερο στήσιμο στον δρόμο, νιώθεις το κάθε τι στο τιμόνι, εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ και ο θόρυβος από κινητήρα που σε κάνει να θέλεις να οδηγας και να αισθάνεσαι! Εξωτερικά ποιο όμορφο το πουμα για μένα,και με μεγαλύτερο πορτ παγκαζ! Ξεκινάει Χ το ματς αλλά λήγει 2πλο από μένα! 

up
1 user has voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 19 λεπτά 55 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
paraskevas013 wrote:

paraskevas013 wrote:

Ανάμεσα σε 2008 και puma θα σου έλεγα εγώ! Το 2008 λίγο ποιο ποιοτικό και φουτουριστικο το εσωτερικό του με καλύτερους χώρους στους πίσω επιβάτες, puma καλύτερο στήσιμο στον δρόμο, νιώθεις το κάθε τι στο τιμόνι, εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ και ο θόρυβος από κινητήρα που σε κάνει να θέλεις να οδηγας και να αισθάνεσαι! Εξωτερικά ποιο όμορφο το πουμα για μένα,και με μεγαλύτερο πορτ παγκαζ! Ξεκινάει Χ το ματς αλλά λήγει 2πλο από μένα! 

Καλά, γούστα είναι αυτά, το να νιώθεις τα πάντα στο τιμόνι ξέρεις κουράζει πολλούς ανθρώπους (εμένα ας πούμε), εξωτερικά ας κρίνει ο καθένας (και τα 2 μου αρέσουν, αλλά βρίσκω πιο ξεχωριστό και ιδιαίτερο το 2008).

Εσωτερικό οι διαφορές είναι στο "πολύ", όχι στο λίγο, και επίσης δεν έχω καταλάβει με τις αποσκευές τι γίνεται, γιατί το κουτί το μετρούν στα 80 λίτρα, για ενυδρείο είναι καλό μέγεθος, μπορείς να βάλεις 2 χρυσόψαρα ή έναν μικρό βιότοπο Αμαζονίου (6 μικρά Corydoras, 6-8 Tetras ανάλογα το μέγεθος και ίσως 1-2 μικρές κιχλίδες, π.χ Bolivian Ram), αλλά για αυτοκίνητο θα προτιμούσα ρεζέρβα εκεί.

Εγώ θα έλεγα στη χειρότερη για το 2008 είναι Χ, και από εκεί και πέρα κρίνει ο καθένας ανάλογα με τη βαρύτητα που δίνει σε διάφορες υποκατηγορίες.

up
1 user has voted.
Lap
Εικόνα Lap
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 34 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Γενικά dublin δεν σε κοβω να

Γενικά dublin δεν σε κοβω να νοιάζεσαι για δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινητων, δεν σε πολύ νοιάζει η συμπεριφορά τους. Ευθεία και άγιος ο Θεός. 

up
5 users have voted.
paraskevas013
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 5 λεπτά
Joined: 25/11/2015 - 19:21
Dublin wrote:

Dublin wrote:

paraskevas013 wrote:

Ανάμεσα σε 2008 και puma θα σου έλεγα εγώ! Το 2008 λίγο ποιο ποιοτικό και φουτουριστικο το εσωτερικό του με καλύτερους χώρους στους πίσω επιβάτες, puma καλύτερο στήσιμο στον δρόμο, νιώθεις το κάθε τι στο τιμόνι, εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ και ο θόρυβος από κινητήρα που σε κάνει να θέλεις να οδηγας και να αισθάνεσαι! Εξωτερικά ποιο όμορφο το πουμα για μένα,και με μεγαλύτερο πορτ παγκαζ! Ξεκινάει Χ το ματς αλλά λήγει 2πλο από μένα! 

Καλά, γούστα είναι αυτά, το να νιώθεις τα πάντα στο τιμόνι ξέρεις κουράζει πολλούς ανθρώπους (εμένα ας πούμε), εξωτερικά ας κρίνει ο καθένας (και τα 2 μου αρέσουν, αλλά βρίσκω πιο ξεχωριστό και ιδιαίτερο το 2008).

Εσωτερικό οι διαφορές είναι στο "πολύ", όχι στο λίγο, και επίσης δεν έχω καταλάβει με τις αποσκευές τι γίνεται, γιατί το κουτί το μετρούν στα 80 λίτρα, για ενυδρείο είναι καλό μέγεθος, μπορείς να βάλεις 2 χρυσόψαρα ή έναν μικρό βιότοπο Αμαζονίου (6 μικρά Corydoras, 6-8 Tetras ανάλογα το μέγεθος και ίσως 1-2 μικρές κιχλίδες, π.χ Bolivian Ram), αλλά για αυτοκίνητο θα προτιμούσα ρεζέρβα εκεί.

Εγώ θα έλεγα στη χειρότερη για το 2008 είναι Χ, και από εκεί και πέρα κρίνει ο καθένας ανάλογα με τη βαρύτητα που δίνει σε διάφορες υποκατηγορίες.

Άποψη σου σεβαστή και κατανοητή! Όπως ανέφερα στο παραπάνω σχόλιο μου είναι άποψη δική μου και με τα δικά μου γούστα! Εσωτερικά είπα είναι όμορφο το 2008 με καλύτερους χώρους στους πίσω επιβάτες αλλά η εργονομία είναι στα τάρταρα θα προσθέσω , παρολαυτα δν θα μπω στα vs ο καθένας όπως νομίζει καλύτερα για τον εαυτο του! Καλή επιλογή στον φίλο 

up
2 users have voted.
piliourits
Εικόνα piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 53 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Το Captur αξίζει για κάποιον

Το Captur αξίζει για κάποιον που έχει την οικονομία πάνω απ όλα να πάρει το υγραέριο, αλλά πολύ ακριβό για να κάνεις οικονομία. 

Το Puma για την άσφαλτο, και το Vitara 4χ4 (και αυτοματο) για παντού είναι οι δύο επιλογές στις οποίες πρέπει να επικεντρωθείς, αλλά το μόνο κατ' εμέ αυτοκίνητο που πραγματικά αξίζει να δώσει κάνεις 23-25 χιλιάρικα αυτή τη στιγμή, είναι το ΑΥΤΟΜΑΤΟ CITROËN C4.

Κι αν δεν θες να ξοδέψεις πολλά και δεν καίγεσαι να πάρεις το τελευταίο μοντέλο, να δεις τα Αυτόματα Crossland & Aircross.

Εκτός αν κάποιος τα πεντοχίλιαρα τα χει για πετσετάκια, το 2021 καλό είναι να πάρεις αυτόματο κιβώτιο και να μην υπερβεις τα 25 χιλιάρικα στην τιμή, καθώς ζούμε σε πλήρως μεταβατική περίοδο στις τεχνολογίες αυτοκίνησης και δεν ξέρουμε τι ξημερώνει. 

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo