FORD KUGA 2020

358 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
islander
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 01/12/2017 - 12:05
FORD KUGA 2020

Πέρασα σήμερα απο Βελμαρ και ρώτησα για το Kuga. Μου είπαν στις εκθέσεις Απρίλιο και τιμές μέχρι 15 Μαρτίου πιθανά και στην ιστοσελίδα της Ford.

Αυτό που ήξεραν σχεδόν σίγουρα ήταν το 1.5 ντίζελ στην trend 27700€, titanium 31000€ περίπου και η ST 34000€.

Η βενζίνη άντε να ξεκινάει 2000€ πιο κάτω στα 25000€ στην trend.

Για εξοπλισμό περιμένουν μαζί με τιμές μέσα στο Μάρτιο, δεν είχαν κάτι συγκεκριμένο.

Αν επαληθευθούν οι τιμές ακρίβυνε πολύ και βλέπω να πέφτουν οι πωλήσεις αρκετά, πιθανά γιατι υπάρχει και το Puma τώρα με τιμές απο 20000€-25000€ και ο κανιβαλισμός θα ήταν αναπόφευκτος.

up
10 users have voted.
axel12p
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 3 ημέρες
Joined: 07/01/2003 - 15:38
Το diesel νομίζω δεν ήταν

Το diesel νομίζω δεν ήταν ποτέ φτηνό. Απλά υπήρχε η έκδοση βενζίνης στα 22 χιλιάρικα που είχε καλό value for money και έκανε και τις περισσότερες πωλήσεις.

up
11 users have voted.
Dublin
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 50 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
axel12p wrote:

axel12p wrote:

Το diesel νομίζω δεν ήταν ποτέ φτηνό. Απλά υπήρχε η έκδοση βενζίνης στα 22 χιλιάρικα που είχε καλό value for money και έκανε και τις περισσότερες πωλήσεις.

..και στο τελος της ζωης του. Οταν ειχε πρωτοβγει ηταν ακριβουτσικο για την εποχη. Εφτασα 2 φορες κοντα να το αγοράσω, αλλα παντα με κόλλαγε το μέγεθος. Το καινουργιο μου αρεσει πολυ λιγοτερο παντως. Μου φαινεται ποιο "ορθολογικο", safe..

 

up
11 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 32 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Μπαίνει σε άλλη κατηγορία το

Μπαίνει σε άλλη κατηγορία το Kuga (είναι αρκετά μεγάλο) και επειδή έχει αναβαθμιστεί συνολικά, το ακρίβυνα και για να μην κανιβαλήσει το Puma.

up
9 users have voted.
islander
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 01/12/2017 - 12:05
Φάνη είναι 4.63 ενω το δικό

Φάνη είναι 4.63 ενω το δικό μας είναι 4.54 οπότε μπαίνει στην κατηγορία X-TRAIL,KODIAQ και τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα εκει.

Βέβαια συγκρινόμενο με τα δυο προαναφερόμενα δεν είναι κακή τιμή το 27700€ σε 1.5 ντίζελ αν εχει πλούσιο εξοπλισμό, επίσης είδα στην αγγλική ιστοσελίδα οτι το mild υβριδικό δεν είναι βενζίνη είναι το δίλιτρο ντίζελ.

Σε PHEV εχει το 2.5 λίτρα βενζίνη και μάλλον θα παει αδιάβαστο όπως και το RAV.

up
12 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 32 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Συμφωνώ ότι είναι δύσκολα τα

Συμφωνώ ότι είναι δύσκολα τα πράγματα, αλλά είναι καλύτερο από τα 2 που αναφέρεις και πολύ πιο όμορφο, βασικά είναι από τα πιο όμορφα της κατηγορίας του. Μένει να το δούμε και από κοντά.

up
8 users have voted.
axel12p
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 3 ημέρες
Joined: 07/01/2003 - 15:38
Ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει,

Ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει, πως ξέρουμε ότι είναι καλύτερο; Επίσης, το κύριο χαρακτηριστικό των XTrail και Kodiaq είναι ότι βγαίνουν με επταθέσια διάταξη, ισχύει κάτι αντίστοιχο για το Kuga;

Όσο για την εμφάνιση, σα φουσκωμενο Focus είναι. Νομίζω πως έχει χάσει αρκετά τον χαρακτήρα του και πάει περισσότερο προς crossover.

 

up
13 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 32 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
axel12p wrote:

axel12p wrote:

Ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει, πως ξέρουμε ότι είναι καλύτερο;

Γιατί σε βασικούς τομείς (οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης και άνεση) ήδη το υπάρχον μοντέλο είναι καλύτερο. Οπότε το νέο (που είναι νεότερο από όλους τους ανταγωνιστές) λογικά θα είναι ακόμα καλύτερο σε αυτούς τους τομείς και θα έχει βελτιωθεί και σε όλους τους υπόλοιπους που υστερούσε.

up
14 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 4 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Άκλαυτο το νέο Kuga σε αυτές

Άκλαυτο το νέο Kuga σε αυτές τις τιμές.

up
11 users have voted.
Trogg
Offline
Last seen: Πριν από 19 ώρες 35 λεπτά
Joined: 20/11/2017 - 16:08
Boot capacity

Στο Automobiledimension αναφερει οτι ο χωρος αποσκευων ειναι απο 435 - 502 εξαρτατε  απο το που θα εχεις το συρομενο πισω καθισμα ,  δλδ με το καθισμα στην κανονικη του θεση ο χωρος αποσκευων ειναι στα 435 οσος δλδ του nissan qashqai ή του νεου 2008 για ενα αυτοκινητο με μηκος 4.61 ;;αν επιβεβαιωθει αυτο κατι δεν εχει παει καλα νομιζω οταν εχει ανεβει και αλλη κατηγορια λογω μηκους ;

up
8 users have voted.
johnkarak
Εικόνα johnkarak
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 3 ημέρες
Joined: 06/07/2017 - 11:25
Σχεδιαστικά προτιμούσα το

Σχεδιαστικά προτιμούσα το προηγούμενο, που έβγαζε μια αγριάδα, ωστόσο το καινούριο αν και βελτιωμένο, σε αυτές τις τιμές νομίζω θα πιάσει πάτο...

up
11 users have voted.
axel12p
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 3 ημέρες
Joined: 07/01/2003 - 15:38
Fanis75 wrote:

Fanis75 wrote:

 

axel12p wrote:

 

Ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει, πως ξέρουμε ότι είναι καλύτερο;

 

 

Γιατί σε βασικούς τομείς (οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης και άνεση) ήδη το υπάρχον μοντέλο είναι καλύτερο. Οπότε το νέο (που είναι νεότερο από όλους τους ανταγωνιστές) λογικά θα είναι ακόμα καλύτερο σε αυτούς τους τομείς και θα έχει βελτιωθεί και σε όλους τους υπόλοιπους που υστερούσε.

Οι βασικοί τομείς που αναφέρεις, αφορούν πρακτικά μόνο την ανάρτηση. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι βασικοί τομείς πέρα από την ανάρτηση, όπως οι χώροι, η τιμή, ο εξοπλισμός. Το ότι μπορεί να είναι ένα κλικ πιο άνετο από το XTrail (πράγμα άγνωστο μέχρι στιγμής) δεν σημαίνει ότι είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο. Και στο θέμα των χώρων που είναι από τους σημαντικότερους τομείς σε αυτή την κατηγορία, φαίνεται να είναι μάλλον τελευταίο στην σύγκριση με τα εφταθέσια XTrail και Kodiaq.  

up
15 users have voted.
Dublin
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 50 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
4,63μ Kuga, μετα 4,18μ και

4,63μ Kuga, μετα 4,18μ και κατω Puma κ Ecosport.

Μηπως το Puma επρεπε να ηταν κοντα στα 4.30-4.35 για να καλυψει τη μεσαια κατηγορια καλυτερα και εως να βγει ο αντικαταστατης του Ecosport που δεν εχει κανει και τρελες πωλήσεις..Τωρα εχει 2 B SUV και τα 2 σχετικα μικρα, με μικρη διαφορα σε μεγεθος μετσξυ τους, και ξαφνικα ενα τεραστιο C ή D Suv και μετα ενα ακομη μεγαλύτερο (Edge).

Εγω ενα τετοιο Puma θα το ηθελα παντως, και πολλοί οικογενειάρχες στον δυτικο κόσμο.

up
9 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 32 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
axel12p wrote:

axel12p wrote:

Οι βασικοί τομείς που αναφέρεις, αφορούν πρακτικά μόνο την ανάρτηση. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι βασικοί τομείς πέρα από την ανάρτηση, όπως οι χώροι, η τιμή, ο εξοπλισμός. Το ότι μπορεί να είναι ένα κλικ πιο άνετο από το XTrail (πράγμα άγνωστο μέχρι στιγμής) δεν σημαίνει ότι είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο. Και στο θέμα των χώρων που είναι από τους σημαντικότερους τομείς σε αυτή την κατηγορία, φαίνεται να είναι μάλλον τελευταίο στην σύγκριση με τα εφταθέσια XTrail και Kodiaq.  

Δεν αφορούν μόνο την ανάρτηση, γιατί στο στήσιμο ενός αυτοκινήτου μετράνε και άλλα πράγματα (όπως π.χ. η κατανομή βάρους, το τιμόνι κλπ.). Επίσης, είναι βασικοί τομείς εφόσον μιλάμε για αυτοκίνητο και δη η ποιόητα κύλισης εφόσον μιλάμε για οικογενειακό. Σε χώρους πιθανότητα να υστερεί, σε εξοπλισμό λογικά όχι και σε τιμή δεν το ξέρουμε ακόμα.

up
7 users have voted.
axel12p
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 3 ημέρες
Joined: 07/01/2003 - 15:38
Τι το ιδιαίτερο έχει η

Τι το ιδιαίτερο έχει η κατανομή βάρους του Kuga σε σχέση με τα υπόλοιπα, την στιγμή που όλα έχουν την ίδια διάταξη κινητήρα/ μετάδοσης;

Επίσης, από που προκύπτει ότι το Kuga έχει ανώτερη ποιότητα κύλισης σε σχέση με τα υπολοιπα;

Διαβάζω δοκιμή του XTrail στο Drive:

"Αυτό που σίγουρα ικανοποιεί και με το παραπάνω είναι η άνεση, ακόμα και με τους τροχούς 19” της έκδοσης Techna. Παρά το σχετικά χαμηλό 55άρι προφίλ η απόσβεση είναι σωστή και οι ανωμαλίες αντιμετωπίζονται όπως πρέπει από τα εμπρός γόνατα και τους πίσω πολλαπλούς συνδέσμους. Ακόμα και στο χωματόδρομο μάλιστα, όπου η αίσθηση είναι πολύ στιβαρή."

Αντίστοιχα για το Kodiaq

"Η άνεση και η ποιότητα κύλισης είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ η ανάρτηση ισοπεδώνει κάθε ανωμαλία των ελληνικών δρόμων με μία αίσθηση ποιότητας και premium συμπεριφοράς, απομονώνοντας παράλληλα τον δρόμο και τους θορύβους από την κύλιση και κρατώντας τον θόρυβο στην καμπίνα σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα"

"Η ανάρτηση αντιμετωπίζει με τον ίδιο, ισοπεδωτικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες, και σπάνια νιώθεις τους μεγάλους τροχούς να περνάνε πιο ξερά πάνω από σαμαράκια."

 

OK και εμένα μου αρέσουν τα Ford, αλλά μην λέμε ότι το Kuga είναι το καλύτερο της κατηγορίας, την στιγμη που έχουμε δει μόνο φωτογραφίες του.

 

up
10 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 4 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Re: Ford Kuga 2019

futurist":1b8oojc2 wrote:
Με 2 και 2,5 λίτρα κινητήρες στα υβριδικά σύνολα, θα πάει άκλαυτο στην Ελλάδα, όπως και το RAV4.

Με το υπάρχον φορολογικό σύστημα της χώρας, είναι ξεκάθαρο ότι η ενδιάμεση εποχή με τα υβριδικά που θα έχουν θερμικό κινητήρα μεγάλου κυβισμού, θα πάνε όλα άκλαυτα στη χώρα.

Εμφανίζονται υβριδικές λύσεις με μικρούς (π.χ. 1000cc) θερμικούς, μόνο σε μικρότερα μοντέλα. Είναι πολύ πιθανό να μειωθούν δραστικά οι πωλήσεις SUV στη χώρα, αν δεν αλλάξει το πλαίσιο ή μέχρι να έρθει η καθαρή ηλεκτροκίνηση σε αυτή την κατηγορία. Πού σίγουρα θα αργήσει σε τέτοιο βάρος αμαξώματος.

up
9 users have voted.
islander
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 01/12/2017 - 12:05
Ανακοινώθηκε ο τιμοκατάλογος

Ανακοινώθηκε ο τιμοκατάλογος του Kuga....

 

                Έκδοση                  Trend      Titanium      ST-Line      ST-Line X      Vignale

1.5 EcoBoost 150 PS            €26.722    €27.197     €31.971      €34.261        €37.212

1..5 EcoBlue 120 PS             €27.668    €30.491     €32.045      €34.299

1.5 EcoBlue 120 PS Auto-                     €32.367      €33.821      €36.075€      €41.234

2.0 EcoBlue 150 PS MHEV-                  €33.211      €35.014      €33.354        €37.355

2.0 EcoBlue 190 PS Auto AWD-            €40.727      €42.398      €44.823        €48.098

2.5 PHEV 225 PS Auto--                                          €45.978      €47.913        €50.850

up
10 users have voted.
Dublin
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 50 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
islander wrote:

islander wrote:

Ανακοινώθηκε ο τιμοκατάλογος του Kuga....

                Έκδοση                  Trend      Titanium      ST-Line      ST-Line X      Vignale

1.5 EcoBoost 150 PS            €26.722    €27.197     €31.971      €34.261        €37.212

1..5 EcoBlue 120 PS             €27.668    €30.491     €32.045      €34.299

1.5 EcoBlue 120 PS Auto-                     €32.367      €33.821      €36.075€      €41.234

2.0 EcoBlue 150 PS MHEV-                  €33.211      €35.014      €33.354        €37.355

2.0 EcoBlue 190 PS Auto AWD-            €40.727      €42.398      €44.823        €48.098

2.5 PHEV 225 PS Auto--                                          €45.978      €47.913        €50.850

Λογικές τιμές, τα Trend Βενζίνης ξεκινάνε πολύ χαμηλά, αλλά νομίζω το πετρελαιάκι σε κατανάλωση/ρύπους/ροπή από χαμηλά θα είναι η καλύτερη πρόταση.

Oι 2 ποιο ενδιαφέρουσες προτάσεις για μένα, με καλύτερη σε σχέση τιμής-απόδοσης-κόστους 2.0 Εcoblue ΜΗEV Titanium.

Νομίζω πλέον ένα σύγχρονο C suv (ότι βγήκε από 2019 και μετά) σε μεσαία έκδοση, θα παίζει εκεί, ελάχιστα κάτω από τα 29.000 και μέχρι 35.000 (κλειδί στο χέρι+χρώμα), συν/πλην 2.000 ανάλογα με το μέγεθος (αν είναι 4.4 λογικό να είναι στο κάτω άκρο, αν είναι κοντά στα 4.7 όπως το Kuga, προς τα πάνω) και την εταιρία. Μάλλον θα αυξηθούν πάλι οι πωλήσεις των B kai C segment, καθώς η διαφορά με SUV θα είναι αυξηθεί, και όχι όλοι όσοι αγοράζουν SUV τα χρειάζονται πραγματικά.

1.5 Ecoblue 120 ΝEDC/WLTP 4.2/5.1 Λίτρα ανά 100Χλμ - 109/133 Co2

2.0 ΜΗΕV    150 NEDC/WLTP 4.2/5 λίτρα ανά 100Χλμ - 111/132 Co2

To PHEV μάλλον είναι ποιο αδύναμη πρόταση από του PSA, νομίζω θα χαθεί κάπου ανάμεσα στις 3 προτάσεις τους.

up
11 users have voted.
psk
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 13/12/2018 - 22:56
Τιμοκατάλογος νέου KUGA 2020

Καλησπέρα στο forum.

Γράφω για πρώτη φορά...Εύχομαι υγεία...Περίμενα καιρό για τον τιμοκατάλογο του νέου KUGA και συγκεκριμένα για την έκδοση St-line 1.5 150 ps (βενζίνη)...

Ανέβηκε αρκετά η τιμή από το απερχόμενο μοντέλο...Υπολόγιζα ότι θα έρθει γύρω στα 27-28 χιλιάρικα στη συγκεκριμένη έκδοση...Λογικά το φορολογικό σκαλοπάτι έκανε τη ζημιά...Κρίμα!

up
13 users have voted.
Dublin
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 50 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
psk wrote:

psk wrote:

Καλησπέρα στο forum.

Γράφω για πρώτη φορά...Εύχομαι υγεία...Περίμενα καιρό για τον τιμοκατάλογο του νέου KUGA και συγκεκριμένα για την έκδοση St-line 1.5 150 ps (βενζίνη)...

Ανέβηκε αρκετά η τιμή από το απερχόμενο μοντέλο...Υπολόγιζα ότι θα έρθει γύρω στα 27-28 χιλιάρικα στη συγκεκριμένη έκδοση...Λογικά το φορολογικό σκαλοπάτι έκανε τη ζημιά...Κρίμα!

Καλώς ήρθες στην παρέα!

Εμένα προσωπικά σαν σχέδιο μου αρέσει περισσότερο το προηγούμενο, αλλά το καινούργιο είναι μεγαλύτερο, με όλα τα καινούργια συστήματα ασφαλείας, με πολύ καλύτερο εσωτερικό και οθόνες (πλέον οι οθόνες παίζουν ρόλο) και λογικά βελτιωμένο στα πάντα. Οι τιμές είναι φυσιολογικές για ένα κορυφαίο C suv στα όρια των D.

Οι "καλές" τιμές που θυμάσαι από το προηγούμενο ήταν προς το τέλος της "ζωής" του, και επίσης οι τιμές πληθωριστικά αλλάζουν. Άλλα είναι τα 20.000$ το 1990 και άλλο το 2020. Για όσους τους άρεσε το προηγούμενο μοντέλο, νομίζω έκαναν πολύ καλά και το πήραν στις τιμές προσφοράς, αφού πιστεύω θα μείνει ένα κλασσικό Ford.

H καινούργια σχεδιαστική γραμμή της Ford (Kuga/Puma) μου φαίνεται αδιάφορη προσωπικά.Μόλις βγουν όλοι οι ανταγωνιστές θα έχει δύσκολο δρόμο μπροστά της. Μην ξεχνάτε ότι αλλάζουν πολλά C suv στο κοντινό μέλλον (Qasqai/Tuscon/Sportage άμεσα).

 

 

up
17 users have voted.
psk
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 13/12/2018 - 22:56
Τιμοκατάλογος νέου KUGA 2020

Συμφωνώ απόλυτα ότι ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος, ειδικότερα , όταν βγουν στην αγορά στο προσεχές μέλλον, Qashqai, Tucson & Sportage.

Απλά, είχα ελπίδες ότι θα ερχόταν με τιμή χαμηλότερη των 30.000 ευρώ στην st-line έκδοση (βενζίνη).

Μάλλον βαδίζει, τιμολογιακά , σε ''premium'' μονοπάτια...

Συμφωνώ, επίσης , ότι είναι ανώτερο (τεχνολογικά σίγουρα) από το προηγούμενο μοντέλο, αλλά πιστεύω ότι θα μπορούσε να είχε λίγο πιο ανταγωνιστική τιμή στα C-SUV και να γινόταν κορυφαία ''value for money'' επιλογή.

Παραμένει, πάντως , ένα δυνατό χαρτί της Ford στην αγορά των SUV.

Παρατήρηση: Γενικά, οι τιμές έχουν πάρει την ανηφόρα σε πολλά μοντέλα ποικίλων κατηγοριών...

 

up
4 users have voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 53 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Εγώ θεωρώ ότι οι βασικές

Εγώ θεωρώ ότι οι βασικές τιμές έπρεπε να ξεκινάνε πιο χαμηλά καθότι εκεί που είναι χτυπάνε πάνω στο 3008 που θα πάρει φέις λιφτ σε λίγο ακόμα και στο DS7 . Είναι πιο ακριβό από το επίσης νέο και με όλα τα συστήματα ασφαλείας C5 aircross.

Περί αισθητικής είναι υποκειμενικό το θέμα .

up
10 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 32 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Οι τιμές είναι ελφρώς

Οι τιμές είναι ελφρώς τσιμπημένες, αλλά το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει αρκετά, αφού είναι 4.61μ μήκος, δηλαδή φλερτάρει με την επόμενη κατηγορία.

Εμένα μου αρέσει πολύ περισσότερο από το απερχόμενο (αυτό που είχα δηλαδή), είναι αρκετά πιο δυναμικό και μου αρέσει πολύ η νέα σχεδίαση της ford μπροστά, όπως και στο Puma. Δεν μου αρέσει που υστερεί σε εξοπλισμό σε σχέση με το απερχόμενο, δηλαδή θα ήθελα στάνταρ τα LED και τον ψηφιακό πίνακα από την Titanium (ή έστω ST Line για τα LED γιατί τον ψηφιακό τον έχει) και πάνω. Όχι οτι ο ανταγωνισμός έχει καλύτερο εξοπλισμό σε αυτές τις τιμές, αλλά περίμενα με €30Κ περίπου να παίρνεις ένα πλήρες πακέτο με τον βασικό βενζίνης ή πετρελαίου, ενώ θές €35Κ (με όλα μέσα βέβαια, δεν λείπει τίποτα). Βέβαια συνεχίζει να είναι πιο φτηνό από το 3008.

Αναμένω να το δώ από κοντά και να το οδηγήσω, για να σχηματίσω μια καλύτερη άποψη.

up
5 users have voted.
Aikibill
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 28 λεπτά
Joined: 11/03/2015 - 19:12
Νομιζω οτι θα μπορουσαν να

Νομιζω οτι θα μπορουσαν να κανουν κατι καλυτερο τιμολογικα. Επισης αγνωστο γιατι δεν εβαλαν 48βολτ ηπια υβριδικο συστημα στον 1,5, να μην πω οτι θα μπορουσε να βγαινει και με τον 1000αρι ηπια υβριδικο των 155 ιππων του πουμα.

up
6 users have voted.
tutuyo
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 44 λεπτά
Joined: 01/03/2015 - 14:28
Περασα σημερα απο Φορντ και

Περασα σημερα απο Φορντ και μπορεσα να το δω απο κοντα. Εντυπωσιακο αυτοκινητο, τεραστιοι χωροι.

Η εκδοση που ειδα ειχε συρομενα τα πισω καθισματα, πολυ βολικο. Πολυ ανετο τιμονι, μαλλον ειναι αφρολεξ κατω απο το δερμα. Θεση οδηγησης σωστη και ανετη, γενικα το αμαξι βγαζει ενα φρεσκο αερα.

Παντως δεν με επεισε οτι αξιζει τα 28.130 που μου ειπε ο πωλητης οτι κοστιζει

 

up
2 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 32 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Και εγώ το είδα (στατικά, δεν

Και εγώ το είδα (στατικά, δεν το οδήγησα) την προηγούμενη εβδομάδα. Σαφώς καλύτερο από το απερχόμενο, πάρα πολύ όμορφο και τεράστιο! Έχει περάσει σε άλλη κατηγορία μεγέθους.

up
6 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo