-
Ήρθε η ώρα να αντικατασταθεί το Smart F2. Πήγα να το τολμήσω αρκετές φορές αλλα πάντα κάτι συνέβαινε και δεν το τολμούσα. Η αλήθεια είναι πως στην καθημερινότητα μου με έχει βολέψει αφάνταστα. Έχουν μεγαλώσει όμως τα παιδιά, έχουμε δρομολόγια και πλέον πολλές φορές πρέπει να έχω και τα στα παιδιά μαζί μου.
Θα μπει πωλείτε πάνω όποτε πρέπει να αρχίσω να ψάχνω για το επόμενο αυτοκίνητο μου.Πραγματικά δεν υπάρχει αυτοκίνητο που να μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον ώστε να πω τέλος... αυτό θα πάρω!
Το θέμα αρχίζει να περιπλέκεται διότι υπάρχουν πολλοί περιορισμοί και μια προϋπόθεση.
Όσα αυτοκίνητα δεν έχουν επίσημη αντιπροσώπευση στο νησί, δεν τα λαμβάνω υποψιν ως επιλογή για ευνόητους λόγους. Άρα Fiat, Alfa Romeo, BMW, Mini, Mazda, Volvo, Jeep εξαιρούνται. Το ίδιο ισχύει για Honda και Mitsubishi, δεν έχω διάθεση να μπλέξω με τον τοπικό αντιπρόσωπο.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το νέο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο να είναι αυτόματο, άρα οι διαθέσιμες επιλογές λιγοστεύουν ακόμη πιο πολύ!
Όσον αφορά τα μεταχειρισμένα θα προτιμούσα κάτι από την τοπική αγορά ώστε να μπορεί να γίνει καλύτερος έλεγχος στο background του αυτοκινήτου. Μεταχειρισμένο από την υπόλοιπη Ελλάδα θα κοιτάξω μόνο αν κατασταλλαξω σε συγκεκριμένο αυτοκίνητο και αν βρεθεί κάτι ως 2 ετών maximum.
Μεχρι στιγμής έχω στο μυαλό μου τα παρακάτω:
Clio, 208, Skala, Kamiq, Polo, Fiesta και Puma
Yiaris Fabia και Ibiza είναι εκτός λόγο παλαιότητας
-
Ήρθε η ώρα να αντικατασταθεί το Smart F2. Πήγα να το τολμήσω αρκετές φορές αλλα πάντα κάτι συνέβαινε και δεν το τολμούσα. Η αλήθεια είναι πως στην καθημερινότητα μου με έχει βολέψει αφάνταστα. Έχουν μεγαλώσει όμως τα παιδιά, έχουμε δρομολόγια και πλέον πολλές φορές πρέπει να έχω και τα στα παιδιά μαζί μου.
Θα μπει πωλείτε πάνω όποτε πρέπει να αρχίσω να ψάχνω για το επόμενο αυτοκίνητο μου.Πραγματικά δεν υπάρχει αυτοκίνητο που να μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον ώστε να πω τέλος... αυτό θα πάρω!
Το θέμα αρχίζει να περιπλέκεται διότι υπάρχουν πολλοί περιορισμοί και μια προϋπόθεση.
Όσα αυτοκίνητα δεν έχουν επίσημη αντιπροσώπευση στο νησί, δεν τα λαμβάνω υποψιν ως επιλογή για ευνόητους λόγους. Άρα Fiat, Alfa Romeo, BMW, Mini, Mazda, Volvo, Jeep εξαιρούνται. Το ίδιο ισχύει για Honda και Mitsubishi, δεν έχω διάθεση να μπλέξω με τον τοπικό αντιπρόσωπο.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το νέο ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο να είναι αυτόματο, άρα οι διαθέσιμες επιλογές λιγοστεύουν ακόμη πιο πολύ!
Όσον αφορά τα μεταχειρισμένα θα προτιμούσα κάτι από την τοπική αγορά ώστε να μπορεί να γίνει καλύτερος έλεγχος στο background του αυτοκινήτου. Μεταχειρισμένο από την υπόλοιπη Ελλάδα θα κοιτάξω μόνο αν κατασταλλαξω σε συγκεκριμένο αυτοκίνητο και αν βρεθεί κάτι ως 2 ετών maximum.
Μεχρι στιγμής έχω στο μυαλό μου τα παρακάτω:
Clio, 208, Skala, Kamiq, Polo, Fiesta και Puma
Yiaris Fabia και Ibiza είναι εκτός λόγο παλαιότητας
-
Τα διπλοσυμπλεκτα στο νησι τα φοβασαι ή οχι;;;
Εχετε εντονο μποτιλιαρισμα;;
-
Σπάνια θα συναντήσω μποτιλιάρισμα. Υπάρχει φόβος για τα διπλοσυμπλεκτα αλλα δεν υπάρχουν άλλες επιλογές στα μικρά.
-
Νέο Corsa? Μάλλον η πιο συμφέρουσα αγορά στα σβέλτα, αυτόματα superminis. Στην ίδια τιμή με το Clio, δίνει 30 άλογα παραπάνω και μετατροπέα αντί για CVT. Αν φυσικά ενδιαφέρει περισσότερο το στρίψιμο, τότε το λίγο φτηνότερο Fiesta 100 Auto, αλλά με συμβιβασμό στην ισχύ. Αν ενδιαφέρουν οι χώροι, το Scala παίζει μπάλα μόνο του!
-
Αν θέλεις κάτι ευέλικτο σαν το σμαρτ αλλα που μπορεί να μεταφέρει και 4 άτομα, σου προτείνω Kia Picanto ή Hyundai i10. Μιλάμε είμαι 1.86 και κάθομαι πίσω άνετα. Όταν λέω άνετα, δε κάνω και roadtrip, αλλά μια μικρή έως μέτρια διαδρομή την κάνω χωρίς ζόρι.
Δεν υπάρχει πιο βολικό μικρό αμάξι κατά την άποψή μου. Παρκάρει παντού, έχει μια χαρά δύναμη για τα κιλά του και για κίνηση σε αστικό περιβάλλον (ανάλογα και με την έκδοση) και είναι και αρκετά οικονομικό σε αγορά αλλά και χρήση.
Βέβαια αν μου πεις ότι θες να κάνεις και ταξίδι με πραγματα 4 ατόμων, τότε μάλλον δε σου κάνει.
Εγώ πάντως το παλιό Picanto της κοπέλας μου (2008) δεν το αλλάζω με ΤΙ ΠΟ ΤΑ για μετακίνηση σε κίνηση δουλειές στο κέντρο κτλ. Άσε που είναι αρκετά φθηνό και το παρκάρεις και όπου θες χωρίς να χάνεις το μυαλό σου! Τα πιο σύγχρονα είναι ακόμα καλύτερα!
-
Νέο Corsa? Μάλλον η πιο συμφέρουσα αγορά στα σβέλτα, αυτόματα superminis. Στην ίδια τιμή με το Clio, δίνει 30 άλογα παραπάνω και μετατροπέα αντί για CVT. Αν φυσικά ενδιαφέρει περισσότερο το στρίψιμο, τότε το λίγο φτηνότερο Fiesta 100 Auto, αλλά με συμβιβασμό στην ισχύ. Αν ενδιαφέρουν οι χώροι, το Scala παίζει μπάλα μόνο του!
Είχα την εντύπωση πως το Clio είναι διπλοσυμπκεκτο όπως το προηγούμενο. Αν είναι με cvt βγαίνει από την λίστα μου...
Το Corsa δεν το είχα στα υπόψη γιατί είχα το Vectra B και δεν ήμουν πολύ ικανοποιημένος, παρόλα αυτά θα του ρίξω μια ματιά.
Το Scala φαίνεται καλή επιλογή και έχει το θετικό του vag com! Ο Stefan147 ξέρει πολλά...
Δεν έχω κάνει καμία διαδυκτιακη έρευνα για το Fiesta, θα ρίξω μια μάτια το πρωί.
-
Το corsa ειναι για το 208 οτι το ibiza για το polo.
-
Αν θέλεις κάτι ευέλικτο σαν το σμαρτ αλλα που μπορεί να μεταφέρει και 4 άτομα, σου προτείνω Kia Picanto ή Hyundai i10. Μιλάμε είμαι 1.86 και κάθομαι πίσω άνετα. Όταν λέω άνετα, δε κάνω και roadtrip, αλλά μια μικρή έως μέτρια διαδρομή την κάνω χωρίς ζόρι.
Δεν υπάρχει πιο βολικό μικρό αμάξι κατά την άποψή μου. Παρκάρει παντού, έχει μια χαρά δύναμη για τα κιλά του και για κίνηση σε αστικό περιβάλλον (ανάλογα και με την έκδοση) και είναι και αρκετά οικονομικό σε αγορά αλλά και χρήση.
Βέβαια αν μου πεις ότι θες να κάνεις και ταξίδι με πραγματα 4 ατόμων, τότε μάλλον δε σου κάνει.
Εγώ πάντως το παλιό Picanto της κοπέλας μου (2008) δεν το αλλάζω με ΤΙ ΠΟ ΤΑ για μετακίνηση σε κίνηση δουλειές στο κέντρο κτλ. Άσε που είναι αρκετά φθηνό και το παρκάρεις και όπου θες χωρίς να χάνεις το μυαλό σου! Τα πιο σύγχρονα είναι ακόμα καλύτερα!
Τα Picanto και i10 δεν βγαίνουν με αυτόματο κιβώτιο της προκοπής. Έχουν ένα παλιό τεσσάρι. Δυστυχώς δεν πληρούν τη σημαντικότερη προϋπόθεση που έχω θέσει.
-
Οχι το νεο i10 θα χει ημιαυτοματο 5ταχυτο.
Το πικαντο μεχρι το facelift τουλαχιστον οπως τα λες, με το παλιο 4αρι
-
Τι πρόβλημα έχει το 4αρι δηλαδή;
-
Οχι το νεο i10 θα χει ημιαυτοματο 5ταχυτο.
Το πικαντο μεχρι το facelift τουλαχιστον οπως τα λες, με το παλιο 4αρι
Θα πάω να δω το i20 μάλλον όποτε θα ρίξω μια μάτια και στο i10
-
Τι πρόβλημα έχει το 4αρι δηλαδή;
Όταν υπάρχουν επιλογές για 6αρια και 7αρια δεν υπάρχει λίγος για παλιάς τεχνολογίας 4αρι
-
dimitriscsd wrote:
Τι πρόβλημα έχει το 4αρι δηλαδή;
Όταν υπάρχουν επιλογές για 6αρια και 7αρια δεν υπάρχει λίγος για παλιάς τεχνολογίας 4αρι
Φυσικά και υπάρχει λόγος. Η τιμή. Μιλάμε για budget αυτοκινητάκι πόλης. Σε αυτά τα χρήματα και σε αυτές τις επιδόσεις μια χαρά κάνει την δουλειά του και το 4άρι.
-
Επειδή κινούμαι σε νησί και δεν είναι ακριβώς αστικό το περιβάλλον δεν θέλω το μουγκρητό από ένα τεσσάρι αυτόματο σασμάν. Θα προτιμούσα να ρισκάρω με το μεταχειρισμένο polo προηγούμενης γενιάς σαν low budget
-
Επίσης το 4αρι ανεβάζει αρκετά την κατανάλωση. Κατά τα άλλα ειναι μια χαρά και πολύ αξιόπιστο.
-
τζιμνυ ωρε, τζιμνυ...
μανιουάλι ή άουτο, μικρη σημασια εχει.
να εισαι στη νησαρα και να μη μπορεις να πας στα απατητα...
...και οταν ερθει νεο, το ξεφορτωνεσαι απο 09:00 - 11:00
ΑρΕς
sme πληροφορικης ανταλλασεται με τζιμνυ και εργασια εις νησον αιγιου, ικανου μεγεθους. και η sme και η νησος. πληροφοριαι εντος.
-
Jimny προς το παρόν τέλος. Μόνο μεταχειρισμένο.
Μακάρι να επιστρέψει στο σύντομο μέλλον με κανένα μοτέρ της προκοπής.
-
REALZEUS wrote:
Νέο Corsa? Μάλλον η πιο συμφέρουσα αγορά στα σβέλτα, αυτόματα superminis. Στην ίδια τιμή με το Clio, δίνει 30 άλογα παραπάνω και μετατροπέα αντί για CVT. Αν φυσικά ενδιαφέρει περισσότερο το στρίψιμο, τότε το λίγο φτηνότερο Fiesta 100 Auto, αλλά με συμβιβασμό στην ισχύ. Αν ενδιαφέρουν οι χώροι, το Scala παίζει μπάλα μόνο του!
Είχα την εντύπωση πως το Clio είναι διπλοσυμπκεκτο όπως το προηγούμενο. Αν είναι με cvt βγαίνει από την λίστα μου...
Το Corsa δεν το είχα στα υπόψη γιατί είχα το Vectra B και δεν ήμουν πολύ ικανοποιημένος, παρόλα αυτά θα του ρίξω μια ματιά.
Το Scala φαίνεται καλή επιλογή και έχει το θετικό του vag com! Ο Stefan147 ξέρει πολλά...
Δεν έχω κάνει καμία διαδυκτιακη έρευνα για το Fiesta, θα ρίξω μια μάτια το πρωί.
Το 100άρι Clio έχει CVT, το 130άρι έχει διπλού συμπλέκτη, αλλά είναι πολύ πιο ακριβό από αυτά που συζητάμε. Το 208 έχει μετατροπέα και 130 άλογα και είναι ένα λίγο πιο σπορ 208.
Fiesta: Το σπορτίβ.
Scala: Ο κουβαλητής.
-
Ο διαμορφωτής στην Ford δε έχει καθόλου επιλογές για αυτόματο οπότε θα πρέπει να πάω αντιπροσωπεία για λεπτομέρειες. Το puma θα ξεφύγει από το budget άρα απορρίπτεται.
Το παρακάτω θα έπαιζε δυνατά αν δεν ήταν sw
Αντικατάσταση του Smart... Με τι όμως;