Αγορά Νέου αυτικινήτου

66 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
JohnEvagg
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 2 ημέρες
Joined: 23/01/2020 - 10:28
Αγορά Νέου αυτικινήτου

Καλημέρα.
Έχω καταλήξει σε sto ι30 hatchback για νέο αυτοκίνητο αλλά μου έχει δημιουργηθεί το έξης μεγάλο δίλημμα.

1.400-100 άλογα ατμόσφαιρα ή 1000 -120 άλογα turbo. Το αμάξι καθημερινά θα κάνει 20 χιλ εντός - έκτος πόλης και αποδράσεις  τα σκ 150/200χιλ.
Αν κάποιος έχει κάποιος από τα 2 θα εκτιμούσα πολύ την άποψη του .

Σας Ευχαριστώ

up
0 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 12 ώρες 47 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Δεν έχω κανένα από τα δύο,

Δεν έχω κανένα από τα δύο, αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει καν δίλημμα εφόσον το οικονομικό δεν είναι πρόβλημα. Το 1.0 με τα 120 άλογα είναι παρασάγγες καλύτερο από το παλαιότερης σχεδίασης και περιορισμένης απόδοσης 1.4 με τα 100 άλογα (και την ασθενική ροπή).

up
3 users have voted.
Αλέξανδρος Σ.
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 31/08/2019 - 23:46
Πήρα τον Οκτώβριο το i30 το

Πήρα τον Οκτώβριο το i30 το 1400άρι. Έχοντας κάνει κάποια χιλιόμετρα, μπορώ να έχω γνώμη.
Τελικά το μετάνιωσα που δεν έδωσα τα 1000 ευρώ περισσότερο που χρειαζόταν για να πάρω τον 1000άρη τον τούρμπο. Και οι αιτίες είναι οι εξής.

1. Το 1400άρη έχει τέλη γύρω στα 250 ευρώ. Το 1000άρη νομίζω είναι 100ευρώ λιγότερα.
2. Το 1400άρη καίει περισσότερη βενζίνη από το 1000άρη. Οδηγώ κυρίως εντός πόλης και είμαι γύρω στα 8λ/100χλμ. Είναι πολλά κι ας είναι μόνο εντός πόλης. Λένε μερικοί ότι η κατανάλωση θα μειωθεί πολύ όσο περνάνε τα χιλιόμετρα, αλλά αυτό περιμένω να το δω πρώτα.
3. Το 1400άρη δεν είναι σβέλτο. Είναι αξιοπρεπές μεν, αλλά δεν είσαι βέβαιος ότι θα σου δώσει πάντα την επιθυμητή επιτάχυνση. (Σε θέματα τελικής ταχύτητας δεν υστερεί).

Τα πλεονεκτήματα που έχει το 1400άρη είναι τα εξής:
1. Θέλει πιο σπάνια συντήρηση.
2. Είναι φθηνότερο.

Υποθέτω ότι θα σκέφτεσαι τις δόσεις και πόσους μήνες περισσότερο θα έχεις τον πονοκέφαλό τους. Εγώ τουλάχιστον αυτό σκεφτόμουν. Τελικά θα προτιμούσα τον 1000άρη κι ας είχα αυτούς τους επιπλέον μήνες πονοκέφαλου.

up
4 users have voted.
JohnEvagg
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 2 ημέρες
Joined: 23/01/2020 - 10:28
Αλέξανδρος Σ. wrote:

Αλέξανδρος Σ. wrote:

 

Πήρα τον Οκτώβριο το i30 το 1400άρι. Έχοντας κάνει κάποια χιλιόμετρα, μπορώ να έχω γνώμη.
Τελικά το μετάνιωσα που δεν έδωσα τα 1000 ευρώ περισσότερο που χρειαζόταν για να πάρω τον 1000άρη τον τούρμπο. Και οι αιτίες είναι οι εξής.

 

1. Το 1400άρη έχει τέλη γύρω στα 250 ευρώ. Το 1000άρη νομίζω είναι 100ευρώ λιγότερα.
2. Το 1400άρη καίει περισσότερη βενζίνη από το 1000άρη. Οδηγώ κυρίως εντός πόλης και είμαι γύρω στα 8λ/100χλμ. Είναι πολλά κι ας είναι μόνο εντός πόλης. Λένε μερικοί ότι η κατανάλωση θα μειωθεί πολύ όσο περνάνε τα χιλιόμετρα, αλλά αυτό περιμένω να το δω πρώτα.
3. Το 1400άρη δεν είναι σβέλτο. Είναι αξιοπρεπές μεν, αλλά δεν είσαι βέβαιος ότι θα σου δώσει πάντα την επιθυμητή επιτάχυνση. (Σε θέματα τελικής ταχύτητας δεν υστερεί).

 

Τα πλεονεκτήματα που έχει το 1400άρη είναι τα εξής:
1. Θέλει πιο σπάνια συντήρηση.
2. Είναι φθηνότερο.

 

Υποθέτω ότι θα σκέφτεσαι τις δόσεις και πόσους μήνες περισσότερο θα έχεις τον πονοκέφαλό τους. Εγώ τουλάχιστον αυτό σκεφτόμουν. Τελικά θα προτιμούσα τον 1000άρη κι ας είχα αυτούς τους επιπλέον μήνες πονοκέφαλου.

Με απάντησες ακριβώς αυτά που εχω στο μυαλό μου οχι τοσο το χρηματικό .
Ολοι λένε καλύτερα 1400 λόγο μη turbo και επίσης οτι είναι φουσκωμένες η κατανάλωση στα χαρτιά για να πουλάνε 1000 .
Σε Ευχαριστώ πάρα πολύ βοήθησες

up
1 user has voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 12 ώρες 47 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
JohnEvagg wrote:

JohnEvagg wrote:

Με απάντησες ακριβώς αυτά που εχω στο μυαλό μου οχι τοσο το χρηματικό .
Ολοι λένε καλύτερα 1400 λόγο μη turbo και επίσης οτι είναι φουσκωμένες η κατανάλωση στα χαρτιά για να πουλάνε 1000 .
Σε Ευχαριστώ πάρα πολύ βοήθησες

Ποιοι λένε καλύτερα το 1400 λόγω μη turbo; Οι άσχετοι;

up
0 users have voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 58 λεπτά
Joined: 27/03/2017 - 16:13
JohnEvagg wrote:Με απάντησες

JohnEvagg wrote:
Με απάντησες ακριβώς αυτά που εχω στο μυαλό μου οχι τοσο το χρηματικό .
Ολοι λένε καλύτερα 1400 λόγο μη turbo και επίσης οτι είναι φουσκωμένες η κατανάλωση στα χαρτιά για να πουλάνε 1000 .
Σε Ευχαριστώ πάρα πολύ βοήθησες

 

Eγώ πάντως κατάλαβα ότι ο Αλέξανδρος συστήνει ως καλύτερο το 1000άρι.

up
3 users have voted.
Sabas_Thess
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 22 λεπτά
Joined: 18/09/2019 - 09:30
Ατμοσφαιρικό εν έτη 2020 φίλε

Ατμοσφαιρικό εν έτη 2020 φίλε; Μπα. Χίλιες φορές 1000αρι τουρμπακι. Καλορίζικο πάντως ότι και να διαλέξεις. Καλό vfm όχημα ;)

up
2 users have voted.
Αλέξανδρος Σ.
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 31/08/2019 - 23:46
Αναμφισβήτητα προτείνω το

Αναμφισβήτητα προτείνω το 1000άρι. Αυτοί οι επιπλέον 20 ίπποι είναι χρήσιμοι. Επειδή μάλιστα κάνεις κι αρκετά χιλιόμετρα, τους χρειάζεσαι ακόμα περισσότερο για να διευκολυνθεί το ταξίδι σου.

Θα σου πρότεινα ακόμα να πας στην πλούσια έκδοση γιατί έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδεσμων, εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες που έχουν ημιάκαμπτο άξονα. Εγω σ' αυτό στάθηκα τυχερός γιατί όταν το αγόρασα η hyundai έδινε σε όλες τις εκδόσεις του hatchback ανάρτηση πολλαπλών συνδεσμων και με την style έκδοση το είχα.

Σε κάθε περίπτωση, με γεια το αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι θα το αγαπήσεις γιατί είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση και φιλόξενο.

up
2 users have voted.
madhorse1976
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 3 ημέρες
Joined: 02/10/2018 - 14:36
Είμαι κάτοχος kia ceed 1.4

Είμαι κάτοχος kia ceed 1.4 109 hp του 2007. Το μοτέρ αυτό είναι δυνατό (για 1.4 ατμοσφαιρα) και τέρμα αξιόπιστο. Δεν έχει τις επιταχύνσεις των τούρμπο αλλά είναι αξιοπρεπέστατος. Για το δικό μου οδηγικό προφίλ είναι μια χαρά. Δεν ξέρω τα 1.4 100 hp του σήμερα πόσο υστερούν σε επιδόσεις σε σχέση με αυτό το μοτέρ.Θα σου πρότεινα να οδηγήσεις και τα 1.4 και τα 1.0 τούρμπο στα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν για να δεις μόνος σου αν η διαφορά στις επιδόσεις είναι σημαντική για το οδηγικό σου προφίλ.

up
2 users have voted.
Αλέξανδρος Σ.
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 31/08/2019 - 23:46
madhorse1976 wrote:

madhorse1976 wrote:

Είμαι κάτοχος kia ceed 1.4 109 hp του 2007. Το μοτέρ αυτό είναι δυνατό (για 1.4 ατμοσφαιρα) και τέρμα αξιόπιστο. Δεν έχει τις επιταχύνσεις των τούρμπο αλλά είναι αξιοπρεπέστατος. Για το δικό μου οδηγικό προφίλ είναι μια χαρά. Δεν ξέρω τα 1.4 100 hp του σήμερα πόσο υστερούν σε επιδόσεις σε σχέση με αυτό το μοτέρ.Θα σου πρότεινα να οδηγήσεις και τα 1.4 και τα 1.0 τούρμπο στα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν για να δεις μόνος σου αν η διαφορά στις επιδόσεις είναι σημαντική για το οδηγικό σου προφίλ.

Το δικό σου, με τους 109 ίππους, είναι πιο κοντά στο τούρμπο απ' ότι το δικό μου. Και συν τοις άλλοις να υπολογίσουμε και την διαφορά στην ροπή, που αυτή κυρίως ευθύνεται για τις επιταχύνσεις. Λογικά ο johnevagg θα τις θέλει τις επιταχύνσεις αφού κάνει κάθε Σαββατοκύριακο εξορμήσεις όπως είπε.

Για την αξιοπιστία, είσαι καταλληλότερος να μιλήσεις, αφού εγώ ακόμη δε μπορώ να βγάλω συμπέρασμα. Είναι αλήθεια ότι όταν το αγόρασα, το είχα κατά νου και αυτό, ότι δηλαδή οι ατμοσφαιρικοί είναι πιο δοκιμασμένοι από τους τουρμπάτους, ότι οι τρεις κύλινδροι είναι λιγότερο αξιόπιστοι από τους 4 κλπ. Όμως όλα αυτά είναι σε θεωρητικό επίπεδο και δεν ξέρω κατά πόσο υφίστανται. Εξάλλου, ήδη οι 1000άρηδες οι τούρμπο έχουν δοκιμαστεί αρκετά χρόνια και δεν έχω ακούσει να βγάζουν προβλήματα.

Χαίρομαι πολύ όταν βλέπω kia ceed στον δρόμο. Οι δε κόρες μου, το κοιτάνε και λένε "αυτό είναι το ξαδερφάκι του δικού μας!".

up
4 users have voted.
JohnEvagg
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 2 ημέρες
Joined: 23/01/2020 - 10:28
harisma23 wrote:

harisma23 wrote:

 

JohnEvagg wrote:

 

Με απάντησες ακριβώς αυτά που εχω στο μυαλό μου οχι τοσο το χρηματικό .
Ολοι λένε καλύτερα 1400 λόγο μη turbo και επίσης οτι είναι φουσκωμένες η κατανάλωση στα χαρτιά για να πουλάνε 1000 .
Σε Ευχαριστώ πάρα πολύ βοήθησες

 

 

Ποιοι λένε καλύτερα το 1400 λόγω μη turbo; Οι άσχετοι;

Όσοι ρώτησα μου έδωσαν την ιδια απάντηση "επειδή το αυτοκίνητο ειναι μονιμα στουμπισμένο θα βγάλει προβλήματα στα 100.000"

up
0 users have voted.
JohnEvagg
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 2 ημέρες
Joined: 23/01/2020 - 10:28
madhorse1976 wrote:

madhorse1976 wrote:

 

Είμαι κάτοχος kia ceed 1.4 109 hp του 2007. Το μοτέρ αυτό είναι δυνατό (για 1.4 ατμοσφαιρα) και τέρμα αξιόπιστο. Δεν έχει τις επιταχύνσεις των τούρμπο αλλά είναι αξιοπρεπέστατος. Για το δικό μου οδηγικό προφίλ είναι μια χαρά. Δεν ξέρω τα 1.4 100 hp του σήμερα πόσο υστερούν σε επιδόσεις σε σχέση με αυτό το μοτέρ.Θα σου πρότεινα να οδηγήσεις και τα 1.4 και τα 1.0 τούρμπο στα μοντέλα που σε ενδιαφέρουν για να δεις μόνος σου αν η διαφορά στις επιδόσεις είναι σημαντική για το οδηγικό σου προφίλ.

καλημέρα το οδήγησα το 1400 τώρα μένει να οδηγισω και το 1000

up
1 user has voted.
TotalNoob
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 4 δευτερόλεπτα
Joined: 20/11/2019 - 20:10
JohnEvagg wrote:

JohnEvagg wrote:

Όσοι ρώτησα μου έδωσαν την ιδια απάντηση "επειδή το αυτοκίνητο ειναι μονιμα στουμπισμένο θα βγάλει προβλήματα στα 100.000"

Φαντάζομαι έχουν δει πολλοί από αυτούς που ρώτησες σύγχρονους 1000ρηδες turbo με 100.000 χιλιόμετρα και με προβλήματα, οπότε σου απάντησαν με επιχειρήματα έτσι? Δε νομίζω πως μπορεί να απαντήσει κάποιος για το αν θα βγει αξιόπιστος ή όχι. Ίσως σε καμιά 5ετία να μπορούμε να βγάλουμε ένα συμπέρασμα. Άλλα αυτό το de facto "θα βγάλει προβλήματα" είναι μάλλον δήλωση μέντιουμ.

up
3 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 12 ώρες 47 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ !

JohnEvagg wrote:

Όσοι ρώτησα μου έδωσαν την ιδια απάντηση "επειδή το αυτοκίνητο ειναι μονιμα στουμπισμένο θα βγάλει προβλήματα στα 100.000"

Στο ξαναλέω με ακόμη μεγαλύτερη έμφαση: Όλοι αυτοί που ρώτησες ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ και θα σε πάρουν στο λαιμό τους με την ασχετοσύνη που τους δέρνει!

up
0 users have voted.
JohnEvagg
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 2 ημέρες
Joined: 23/01/2020 - 10:28
TotalNoob wrote:

TotalNoob wrote:

 

JohnEvagg wrote:

 

Όσοι ρώτησα μου έδωσαν την ιδια απάντηση "επειδή το αυτοκίνητο ειναι μονιμα στουμπισμένο θα βγάλει προβλήματα στα 100.000"

 

 

Φαντάζομαι έχουν δει πολλοί από αυτούς που ρώτησες σύγχρονους 1000ρηδες turbo με 100.000 χιλιόμετρα και με προβλήματα, οπότε σου απάντησαν με επιχειρήματα έτσι? Δε νομίζω πως μπορεί να απαντήσει κάποιος για το αν θα βγει αξιόπιστος ή όχι. Ίσως σε καμιά 5ετία να μπορούμε να βγάλουμε ένα συμπέρασμα. Άλλα αυτό το de facto "θα βγάλει προβλήματα" είναι μάλλον δήλωση μέντιουμ.

Ηταν η απάντηση μου έχουν κινητήρες turbo στο μυαλό τους 3 χρονιά πριν που δεν έχουν καμία σχέση με τους τωρινούς.

up
0 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 12 ώρες 47 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Χμμμμ

JohnEvagg wrote:

Ηταν η απάντηση μου έχουν κινητήρες turbo στο μυαλό τους 3 χρονιά πριν που δεν έχουν καμία σχέση με τους τωρινούς.

Οι κινητήρες turbo προ 3 χρόνων είναι ακριβώς ίδιοι ως προς την τεχνολογία τους με τους σημερινούς! Άσε που πολλοί κινητήρες δεν έχουν αλλάξει καν την τελευταία τριετία.

Αυτοί που σε συμβουλεύουν είναι απλώς ημιμαθείς ξερόλες...

up
2 users have voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 28 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Εγω να το πω αλλιως....

Εγω να το πω αλλιως....

Ναι υπαρχει περιπτωσει να σπασει το turbo μου εχει συμβει και εμενα αλλα και στο περιβαλλον μου 

Το κοστος ηταν 850 ευρω και τελος.

Οπως επισης υπαρχει περιπτωση σε ατμοσφαιρικους ιαπωνικους κινητηρες να καψουν λαδι, να κανουν αλλαγη φλατζας κτλ. Με μεγαλυτερο κοστος απο αυτο του turbo.

Οι turbo κινητηρες εχουν εσωτερικα μερη που θυμιζουν τους diesel...δηλαδη ειναι πολυ πιο robust που λενε. 

Αν οδηγεις σαν ανθρωπος και οχι σαν ουρακοταγκος οπως εγω και οι γνωστοι μου δεν θα παθει τιποτα το turbo και οι κινητηρες ως συνολο ειναι πιο γεροδεμενοι.

Αλλωσρε εχεις αρκετα χρονια εγγυησης, δες και το kia turbo με 7 ετη εγγυηση

up
3 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 29 λεπτά
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Αλέξανδρος Σ. wrote:

Αλέξανδρος Σ. wrote:

διαφορά στην ροπή, που αυτή κυρίως ευθύνεται για τις επιταχύνσεις

Όχι. 

up
1 user has voted.
barimagas
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 33 λεπτά
Joined: 06/01/2016 - 21:20
Κάτοχος και ceed 1,4 109 2007

Κάτοχος και ceed 1,4 109 2007 140.000 και αεριο, αξιόπιστο τέρμα, αξιοπρεπές γκάζι για την εποχή του με χαλαρή συντήρηση πεζοδρομίου κιόλας. Σιγουρα με 100 που βγαίνει τώρα θα έχει διαφορά γιατί γενικά είναι κάπως βαρια. Αν έχεις σκοπό να το κάνεις αέριο πάρε αυτό, δεν καταλαβαινει με 5€ 100χμ. Αν όχι πάρε το 1000αρι turbo, θα ευχαριστηθεις περισσότερο, πιο ξεκούραστη οδήγηση, χωρίς σκέψεις και κατεβάσματα από Πέμπτη σε τρίτη για ασφαλη προσπερασματα. Και εγώ έχω μετανιώσει που πήρα το c3 82 άλογα, με άλλα 1000€ έπαιρνα το turbo 110, τώρα με κλίμα και ανηφορα υποφερω... σαν την Δέσποινα Βανδή!

 

up
1 user has voted.
Storm
Offline
Last seen: Πριν από 18 ώρες 54 λεπτά
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Θεωρώ απαραίτητο το test

Θεωρώ απαραίτητο το test drive με τούρμπο κινητήρα. Μπορεί να "βάζει" φωτιές στο δρόμο το τούρμπο, αλλά έχουν και θεματάκια.

Εγώ δεν θα έλεγα όχι σε ατμοσφαιρικό, ειδικά αν είχα ως κριτήριο το κόστος αγοράς και τον πλούσιο εξοπλισμό.

up
1 user has voted.
Nutsis
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 29 δευτερόλεπτα
Joined: 15/09/2019 - 14:22
1300 κιλά ειναι πάρα πολλά

1300 κιλά ειναι πάρα πολλά για να τα κουμαντάρουν 100 ίπποι, πάρα πολλά. Με 2 επιβαίνοντες μιλάμε για 1,5 τόνο σχεδόν, για 4 άτομα και παραμπάτσαλα, θα ειναι χτίκιασμα. Το 120άρι ειναι μονόδρομος, μην πώ και οριακό.

Αν μιλάμε για όχημα πόλης, είναι μεγάλο, βαρύ, και πίνει. Ωραιότατο όχημα πάντως αν σε κάποιον οπως εμένα του ειναι αδιάφορα αυτα τα τρία.

Να το χαρείς.

up
0 users have voted.
Αλέξανδρος Σ.
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 31/08/2019 - 23:46
Γενικά, πάνω σε όλα όσα

Γενικά, πάνω σε όλα όσα ειπώθηκαν, το συμπέρασμα είναι ότι οι τούρμπο δεν έχουν βγάλει μέχρι στιγμής προβλήματα. Όσο κι αν έψαξα το θέμα της αξιοπιστίας, δε βρήκα κανένα παράπονο - πέραν των αναμενόμενων βλαβών που μπορεί να έχει οποιοδήποτε εξάρτημα.

 

up
0 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 12 ώρες 47 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Storm wrote:

Storm wrote:

Θεωρώ απαραίτητο το test drive με τούρμπο κινητήρα. Μπορεί να "βάζει" φωτιές στο δρόμο το τούρμπο, αλλά έχουν και θεματάκια.

Φωτιές στο δρόμο δεν βάζει ο συγκεκριμένος κινητήρας στο συγκεκριμένο αμάξωμα. Είναι απλώς αυτό που χρειάζεται ώστε να κινείται αξιοπρεπώς για σύγχρονο αυτοκίνητο.

Και ποια είναι αυτά τα θεματάκια;

Το ρωτάω γιατί βλέπεις έναν άνθρωπο που τον έχουν φοβίσει οι γνωστοί του "γνώστες" και του δίνεις κι εσύ μια "σπρωξιά" για να πέσει στα ψυχοφάρμακα... wink

up
2 users have voted.
Storm
Offline
Last seen: Πριν από 18 ώρες 54 λεπτά
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα.

Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.

Ανάλογα το τούρμπο, μπορεί να έχει τέτοια θέματα και πιθανά κάποιος να αναζητά κάποιο ποιο πολιτισμένο και ήρεμο μηχανικό σύνολο.

Π.χ. αν συγκρίνω το τούρμπο Skoda TSi 1.0 που είχα, με το τούρμπο Puretech της Citroen οι διαφορές είναι εμφανέστατες.

Δεν ξέρω το Κορεάτικο τούρμπο, σίγουρα όμως στα τυφλά δεν θα το αγόραζα.

up
0 users have voted.
TotalNoob
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 4 δευτερόλεπτα
Joined: 20/11/2019 - 20:10
Storm wrote:

Storm wrote:

Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα. Αναφέρομαι σε θέματα που αφορούν τον θόρυβο (εντός ή εκτός αυτοκινήτου), την αίσθηση στο γκάζι, στην αντίδραση στο start/stop, στους κραδασμούς, στο κροτάλισμα στο ρελαντί, στις περίεργες αντιδράσεις της μηχανής όταν είναι κρύα.

Ειδικά για το κροτάλισμα σε ρελάντι και τον θόρυβο εντός αυτοκινήτου (για εκτός και σε πορεία δεν ξέρω) για μένα είναι ένας μύθος. Μια χαρά ακούγεται, με το καπό κλειστό τουλάχιστον. Συγκεκριμένα αφορά τον TSI του γνωστού group.

up
0 users have voted.
Storm
Offline
Last seen: Πριν από 18 ώρες 54 λεπτά
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Για μένα πάντως μύθος δεν

Για μένα πάντως μύθος δεν είναι αφού το Fabia ήταν TSi.

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo