-
Χαιρετώ όλη την ομάδα,
Θέτω έναν προβληματισμό, που μου δημιουργείται στην σκέψη αγοράς νέου αυτοκινητού! Διαθέτω μέχρι 30.000€ και αμφιταλαντεύομαι στο να αποκτήσω ένα καινούριο SUV (αυτή είναι η επιθυμία) μεσαίας κατηγορίας (Tiguan ή Q2 ή κατι άλλο) ή να σκεφτώ την λύση ενος μεταχειρισμένου διετίας (9/2018) τύπου X1, Q3 ή GLA(2020 απο Γερμανία) ή μεταχειρισμένου μετά το 2015 αλλά μεγαλύτερο τύπου X3 ή GLC. Υπάρχει η δυνατότητα αγοράς απο Γερμανία, υπολογίζοντας το τελωνείο φυσικά με βάση τα νέα δεδομενα στα ίδια χρήματα. -
Χαιρετώ όλη την ομάδα,
Θέτω έναν προβληματισμό, που μου δημιουργείται στην σκέψη αγοράς νέου αυτοκινητού! Διαθέτω μέχρι 30.000€ και αμφιταλαντεύομαι στο να αποκτήσω ένα καινούριο SUV (αυτή είναι η επιθυμία) μεσαίας κατηγορίας (Tiguan ή Q2 ή κατι άλλο) ή να σκεφτώ την λύση ενος μεταχειρισμένου διετίας (9/2018) τύπου X1, Q3 ή GLA(2020 απο Γερμανία) ή μεταχειρισμένου μετά το 2015 αλλά μεγαλύτερο τύπου X3 ή GLC. Υπάρχει η δυνατότητα αγοράς απο Γερμανία, υπολογίζοντας το τελωνείο φυσικά με βάση τα νέα δεδομενα στα ίδια χρήματα. -
Για μένα καινούργιο και μόνο καινούργιο. Η αίσθηση του ξεζελατινιασματος μοναδική!
Δεν θα καθόμουν εκεί που πιθανόν ο προηγούμενος έβαζε το σκύλο του.
Δεν γουστάρω με τίποτα πάνω στο ταμπλό μου,να έχουν βάλει τα βρωμοποδαρα τους.
Δεν αναφέρομαι καν για τρόπο χρήσης και συντήρησης απο τον προηγούμενο. Είναι δεδομένα κρυφά μυστικά.
-
καινούργιο. δεν θα έχεις έννοιες στο κεφάλι σου τα μήπως και τα αν.
τώρα, αν βρεις κάποιο από χέρι, γνωστό γνωστού και με τον έλεγχο το έχει τσιλικι, χτυπα από Γερμανία μόνο να έχεις καλό φίλο επάνω και ψάξει μόνος του και βρει κάτι. επίσης Γερμανία μάλλον τα θέλουν ντουκου. πολλά λεφτά και δεν έχει πολύ νόημα να πας σε τύπου χ3 και άνω. θέλει άλλες τσέπες.
αυτά από μενα
-
Το Q2 παραείναι μικρό, δεν μπορώ να το σκεφτώ ως ανταγωνιστικό μιας Χ3 πενταετίας. Το Tiguan μού κάθεται πιο καλά στο μάτι, θα το προτιμούσα από την Χ3.
-
καινούργιο. δεν θα έχεις έννοιες στο κεφάλι σου τα μήπως και τα αν.
τώρα, αν βρεις κάποιο από χέρι, γνωστό γνωστού και με τον έλεγχο το έχει τσιλικι, χτυπα από Γερμανία μόνο να έχεις καλό φίλο επάνω και ψάξει μόνος του και βρει κάτι. επίσης Γερμανία μάλλον τα θέλουν ντουκου. πολλά λεφτά και δεν έχει πολύ νόημα να πας σε τύπου χ3 και άνω. θέλει άλλες τσέπες.
αυτά από μενα
Εχω ενα avantgarde A class δεκαετιας που το ειχα παρει απο Γερμανια με 10.000 χλμ και ηταν σαν καινουριο δεν προβληματιζομαι στο σωνει και ντε καινουριο εαν βρω κατι αντιστοιχο ή απο γνωστο χερι που λες. Ο προβληματισμος μου ειναι στην συγκριση. Πχ το Χ1 του 17-18 στα 25.000 κοντραρει το καινουριο tiguan που φτανει τα 28 .0000 με αξιοπρεπη εξοπλισμο;;
-
Ξεκινώντας διευκρινίζω ότι θα καταγράψω την προσωπική μου άποψη και ότι δεν περιμένω να συμφωνούν όλοι.
Η καλύτερη αγορά, για όποιον δεν είναι ούτε ψυχαναγκαστικός (βλ. μην κάτσω εκεί που κάποιος μπορεί να έκλασε πριν 6 μήνες) ούτε αδιάφορος στις χάρες του καινούριου (βλ. μυρωδιά, άψογη λειτουργία, εγγύηση κτλ) είναι τα πολύ φρέσκα μεταχειρισμένα των 6 μηνών ως 1,5 χρόνου με 5-15.000 Km.
Αγοράζεις αυτοκίνητο που έχει την αίσθηση του καινούριου και σε τιμή 20-30% χαμηλότερη. Κι έχεις διπλή ικανοποίηση: και τη χαρά του καινούριου αποκτήματος και τη χαρά της καλής αγοράς. Για μένα λοιπόν, αν έχεις μετρητά, ούτε καινούριο (εκτός αν πετύχεις κάποιο ξεστοκάρισμα ή κάποιο πινακιδωμένο με βάρβαρες εκπτώσεις) ούτε μεταχειρισμένο 5ετίας που θα σε ανεβάσει δύο κατηγορίες, με όλα τα ρίσκα όμως του premium μεταχειρισμένου εκτός εγγύησης.
-
bolt wrote:
καινούργιο. δεν θα έχεις έννοιες στο κεφάλι σου τα μήπως και τα αν.
τώρα, αν βρεις κάποιο από χέρι, γνωστό γνωστού και με τον έλεγχο το έχει τσιλικι, χτυπα από Γερμανία μόνο να έχεις καλό φίλο επάνω και ψάξει μόνος του και βρει κάτι. επίσης Γερμανία μάλλον τα θέλουν ντουκου. πολλά λεφτά και δεν έχει πολύ νόημα να πας σε τύπου χ3 και άνω. θέλει άλλες τσέπες.
αυτά από μενα
Εχω ενα avantgarde A class δεκαετιας που το ειχα παρει απο Γερμανια με 10.000 χλμ και ηταν σαν καινουριο δεν προβληματιζομαι στο σωνει και ντε καινουριο εαν βρω κατι αντιστοιχο ή απο γνωστο χερι που λες. Ο προβληματισμος μου ειναι στην συγκριση. Πχ το Χ1 του 17-18 στα 25.000 κοντραρει το καινουριο tiguan που φτανει τα 28 .0000 με αξιοπρεπη εξοπλισμο;;
εννοείται κοντραρει το Tiguan, δεν έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα από το 2017 ως σήμερα σε εξοπλισμούς κλπ.
επειδή είναι χαοτικό να συγκρίνεις μεταχ με καινούργια παίζοντας με πολλές μάρκες, θα μπορούσες να καταλήξεις σε ένα δύο μοντέλα στο καινούργιο τους και να τα οδηγήσεις. αν πχ σου αρέσει πιο πολύ το χ1 καινούργιο Vs Tiguan , μετά πας και ψάχνεις τι υπάρχει σε μτχ. αλλά οδήγησε να πάρεις αίσθηση.
προσωπικά αν σώνει και καλά premium, θα κοιτούσα το xc40 σε μτχ. σουβ πραγματικό, καλοί χώροι, εξαιρετικό κιβώτιο.
-
Αν η ανάγκη σου είναι μεγαλύτερης κατηγορίας, αγοράζεις μτχ. Αν καλύπτεσαι με το μικρότερο αγοράζεις καινούριο.
Από την άλλη αν το κρατήσεις για χρόνια τότε πάλι καινούριο, γιατί δεν σε νοιάζει η απαξίωση. Αν το πουλήσεις σύντομα παίρνεις μτχ, που θα χάσεις και τα λιγότερα χρήματα.
Συνδυασμός 2 περιπτώσεων που δημιουργεί 4 επιλογές.
Αγορά καινούριου μεσαίας κατηγορίας ή μεταχειρισμένου πολυτελείας;