-
Ήρθε η ωραία ώρα να αλλάξω το παλιό μου αμάξι (Ford Focus 1,6 - 2003 mk1 - 210.000klm). Σταμάτησα την ενασχόλησή μου την αυτοκίνηση χρόνια τώρα και προσπαθώ να προφτάσω λίγο τις εξελίξεις για αυτό πολλές ερωτήσεις μου ή απορίες μπορεί να σας φαίνονται 'χαζές' οπότε και ζητώ την υπομονή σας !
Στο ψητό λοιπόν , ψάχνω SUV απλά γιατί μου αρέσει ... θέλω να είμαι πλέον ψηλά σαν σε καναπέ με ρόδες ένα πράμα , και το θέλω 'Β' γιατί το μέγεθος μετράει και το θέλω μικρό , κάτω από 4,30μ!
Αυτά που ζητάω σε ένα αμάξι είναι
*Άνεση - Εργονομία
*Οικονομία μετακίνησης - service
*Χώροι Πορτ μπαγκαζ μέτριοι
- και τέλος design και ποιότητα υλικών
Τα Καθημερινά μου χιλιόμετρα είναι 35-40 σε σχετικά ανοιχτό δρόμο ( Κηφισό - Ποσειδώνος και λίγο σε κάτι στενά τις Καλλιθέας) χωρίς να υπολογίσουμε βόλτες-ψυχαγωγία - εκδρομές κτλ !Τα τελευταία 3 χρόνια κάνω μ.ο. 15.000χλμ
απο diesel δεν έχω ιδέα αλλά ακούγοντε πολλά για κατάργηση ή έξτρα τέλη κτλ ! δεν θα πω όχι !
τα αυτοκίνητα που κοιτάω είνα τα εξής :
*renault captur lpg DYNAMIC
*Skoda Kamiq cng STYLE
*Suzuki Vitara Hybrid GL+ ( έχει γίνει test drive στο 1.2 puretech)
*Peugeot 2008 Active Diesel
*Hyundai Kona 1.0tgi ή 16d premium ( έχει γίνει test drive στο 1.0 petrol)
*Ford Puma hybrid st-line
Υ.Γ¨το ΚΟΝΑ βενζίνα είναι μέσα γιατί η διαφορά από τον επόμενο είναι -3000Ε , επίσης το ΚΟΝΑ μαζί με το suzuki είναι τα μοναδικά κάτω από 20.000 με πάρα πολλά έξτρα και συστήματα ασφάλειας !
αυτά λοιπόν , τα είπα μαζεμένα ! Απόψεις και γνώμες - γνώσεις και κριτικές είναι αυτά που ζητάω μπάς και καταλήξω σε μιά καλή αγορά!
Υ.Γ.2.Να σημειώσω ότι νιώθω ευλογημένος που είχα το FOCUS τόσα χρόνια , μπήκα στο κονα και αισθανόμουνα λες και μπήκα σε διαστημόπλειο δεν συζητάω το κοκομπλόκο που έπαθα με το 2008 και captur !
Υ.Γ.3 . ξέχασα να πώ ότι το ιδανικό budget είναι 19.000-21.000 οτιδήποτε παραπάνω πρέπει να είνα σουπερ ευκαιρίαρα !
-
Ήρθε η ωραία ώρα να αλλάξω το παλιό μου αμάξι (Ford Focus 1,6 - 2003 mk1 - 210.000klm). Σταμάτησα την ενασχόλησή μου την αυτοκίνηση χρόνια τώρα και προσπαθώ να προφτάσω λίγο τις εξελίξεις για αυτό πολλές ερωτήσεις μου ή απορίες μπορεί να σας φαίνονται 'χαζές' οπότε και ζητώ την υπομονή σας !
Στο ψητό λοιπόν , ψάχνω SUV απλά γιατί μου αρέσει ... θέλω να είμαι πλέον ψηλά σαν σε καναπέ με ρόδες ένα πράμα , και το θέλω 'Β' γιατί το μέγεθος μετράει και το θέλω μικρό , κάτω από 4,30μ!
Αυτά που ζητάω σε ένα αμάξι είναι
*Άνεση - Εργονομία
*Οικονομία μετακίνησης - service
*Χώροι Πορτ μπαγκαζ μέτριοι
- και τέλος design και ποιότητα υλικών
Τα Καθημερινά μου χιλιόμετρα είναι 35-40 σε σχετικά ανοιχτό δρόμο ( Κηφισό - Ποσειδώνος και λίγο σε κάτι στενά τις Καλλιθέας) χωρίς να υπολογίσουμε βόλτες-ψυχαγωγία - εκδρομές κτλ !Τα τελευταία 3 χρόνια κάνω μ.ο. 15.000χλμ
απο diesel δεν έχω ιδέα αλλά ακούγοντε πολλά για κατάργηση ή έξτρα τέλη κτλ ! δεν θα πω όχι !
τα αυτοκίνητα που κοιτάω είνα τα εξής :
*renault captur lpg DYNAMIC
*Skoda Kamiq cng STYLE
*Suzuki Vitara Hybrid GL+ ( έχει γίνει test drive στο 1.2 puretech)
*Peugeot 2008 Active Diesel
*Hyundai Kona 1.0tgi ή 16d premium ( έχει γίνει test drive στο 1.0 petrol)
*Ford Puma hybrid st-line
Υ.Γ¨το ΚΟΝΑ βενζίνα είναι μέσα γιατί η διαφορά από τον επόμενο είναι -3000Ε , επίσης το ΚΟΝΑ μαζί με το suzuki είναι τα μοναδικά κάτω από 20.000 με πάρα πολλά έξτρα και συστήματα ασφάλειας !
αυτά λοιπόν , τα είπα μαζεμένα ! Απόψεις και γνώμες - γνώσεις και κριτικές είναι αυτά που ζητάω μπάς και καταλήξω σε μιά καλή αγορά!
Υ.Γ.2.Να σημειώσω ότι νιώθω ευλογημένος που είχα το FOCUS τόσα χρόνια , μπήκα στο κονα και αισθανόμουνα λες και μπήκα σε διαστημόπλειο δεν συζητάω το κοκομπλόκο που έπαθα με το 2008 και captur !
Υ.Γ.3 . ξέχασα να πώ ότι το ιδανικό budget είναι 19.000-21.000 οτιδήποτε παραπάνω πρέπει να είνα σουπερ ευκαιρίαρα !
-
Βασικό, budget???
Άλλο θα σου προτείνουμε αν έχεις να δώσεις πάνω από 25000€ άλλο αν έχεις μέχρι εκεί (πχ το 2008 και μέχρι 25000€ δεν βγαίνει σωστά ντυμένο)
edit με προλάβεις, οπότε το 2008 βγαίνει off.
με τα χλμ που κάνεις, αλλά και με το που τα κάνεις, μην αποκλείσεις τα diesel (τα περί απαγόρευσης κλπ αν ισχύουν πάνε για μετά από 5-10 χρόνια)
Δεν είμαι της σουβοκατηγορίας, αλλά ξέρω ότι θα πάθεις ένα κοκομπλοκο αν πας σε κάτι χειρότερο από το παλιό φοκους σε οδική συμπεριφορά (οπότε πολύ λεπτομερές test drive)
-
Τηρώντας τα 3 πρώτα από τα 4 ζητούμενα σου,βλέπω σαν 3 καλές εναλλακτικές Vitara, Kamiq και Captur. Τα δύο τελευταία σε ικανοποιούν με την ποιότητα -το Kamiq περισσότερο- και τη σχεδίαση (εδώ ίσως το Captur υπερτερεί). Πιο λειτουργικό σε χρήση χειριστηρίων ταμπλώ-κεντρικής κονσόλας,μου φαίνεται το Vitara.
-
Προλαβαίνεις την προσφορά του c3 aircross μέχρι τέλος του μήνα.
21000 1.5 diesel auto full
-
Όλα όσα κοιτάς είναι καλά αυτοκίνητα και πληρούν τα κριτήρια που έχεις θέσει. Το 2008 στην έκδοση Active είναι γυμνό για εμένα, δεν θα το κοίταζα καν, αλλά είναι προσωπική άποψη. Οπότε είναι θέμα ποιο σου αρέσει εσένα και σε ικανοποιεί να το οδηγείς. Κάνε ένα test drive σε όλα και ζύγισε τα θέλω σου με το τι προσφέρουν. Όποιο και να πάρεις, λάθος επιλογή δεν θα κάνεις!
Προσωπικά θα επέλεγα το Puma απλά γιατί είναι πανέμορφο (για εμένα, δεν έχει ανταγωνιστή) και πολύ καλά στημένο στον δρόμο, έτσι όπως θέλω εγώ να είναι το αυτοκίνητό μου. Τα 2008 & Vitara θα ήταν η 2η μου επιλογή (παρόλο που το 2008 δεν μου αρέσει ιδιαίτερα) εφόσον μπορούσα να πάρω το 2008 με 'σωστό' εξοπλισμό.
-
Προσωπικά θα επέλεγα το Puma απλά γιατί είναι πανέμορφο (για εμένα, δεν έχει ανταγωνιστή) και πολύ καλά στημένο στον δρόμο, έτσι όπως θέλω εγώ να είναι το αυτοκίνητό μου.
Ναι, το Puma κι εμένα μ'αρέσει και θα του το πρότεινα εξ'αρχής αν είχε στα κριτήρια για b-suv την οδηγική συμπεριφορά και την σχεδίαση πρώτα στη λίστα του, αλλά προτιμά άνεση,εργονομία,οικονομία και τέλος ποιότητα και σχεδίαση γι αυτό δεν το συμπεριέλαβα.
Το C3aircross diesel καλή περίπτωση ,όμως για μένα πάσχει λιγάκι στην εσωτερική ποιότητα (εκτός αν το πάρεις με κάποιο εσωτερικό που σπάει το μαύρο πλαστικό μπροστά)
-
βιταρα στα τεσσερο επι τεσσερο. τα μπλιμπλικια θα τα βαρεθεις αλλα τα γκαζια και τα κρατηματα οχι. και θα πας και σε εκεινο το χωματοδρομο για τη παραλια τη μοναχικη που οι αλλοι θα κανουν τα λαοτκι σουβια τους κουδουνια πριν καν πατησει χωμα ο πισω αξονας. με διαφορα χρηστικοτερο, γρηγοροτερο και τετρακινητο. και ειδικα τα τουρμποβενζινα εντελως απροβληματιστα. οκ, τα πλαστικα μεσα ειναι σαν κουβαδακι παραλιας, αλλα μενουν αναλοιωτα σε καθε κακομεταχειριση. και καιει περισσοτερο για ενα και μονο λογο: παει το κωλο του και ευκολα, οποτε το πας. αν πας με τις ταχυτητες των αλλων θα καψει λιγοτερα αφου ειναι παναλαφρο αλλα δεν θα το κανεις γιατι σε καθε τσιμπηματακι στο γκαζι σηκωνει μουρη και γουσταρεις. και γκριπ παπαριες ειναι για το δημαρχο του βολου, μονο η τετρα θα σε σωσει τη κακια στιγμη.
κατι γραφεις για ποιοτητα υλικων, υπαρχει αυτη που φαινεται και αυτη που αντεχει. τι να καμεις τα μαλακα πλαστικα στη πορτα αν πας για ημιαξονιο απο τη λακουβα του υπεχωδε ή που ξεκολλανε και γδερνονται απο το δαχτυλιδακι της τραγανης στο δεξι καθισμα, τι να καμεις τις οθοναρες που τωρα ειναι φουλ εντυπωσιακες και σε 3 χρονια δειχνουν σαν διαστημα 1999 και καπτεν κενινγκ
-
βιταρα στα τεσσερο επι τεσσερο. τα μπλιμπλικια θα τα βαρεθεις αλλα τα γκαζια και τα κρατηματα οχι. και θα πας και σε εκεινο το χωματοδρομο για τη παραλια τη μοναχικη που οι αλλοι θα κανουν τα λαοτκι σουβια τους κουδουνια πριν καν πατησει χωμα ο πισω αξονας. με διαφορα χρηστικοτερο, γρηγοροτερο και τετρακινητο. και ειδικα τα τουρμποβενζινα εντελως απροβληματιστα. οκ, τα πλαστικα μεσα ειναι σαν κουβαδακι παραλιας, αλλα μενουν αναλοιωτα σε καθε κακομεταχειριση. και καιει περισσοτερο για ενα και μονο λογο: παει το κωλο του και ευκολα, οποτε το πας. αν πας με τις ταχυτητες των αλλων θα καψει λιγοτερα αφου ειναι παναλαφρο αλλα δεν θα το κανεις γιατι σε καθε τσιμπηματακι στο γκαζι σηκωνει μουρη και γουσταρεις. και γκριπ παπαριες ειναι για το δημαρχο του βολου, μονο η τετρα θα σε σωσει τη κακια στιγμη.
κατι γραφεις για ποιοτητα υλικων, υπαρχει αυτη που φαινεται και αυτη που αντεχει. τι να καμεις τα μαλακα πλαστικα στη πορτα αν πας για ημιαξονιο απο τη λακουβα του υπεχωδε ή που ξεκολλανε και γδερνονται απο το δαχτυλιδακι της τραγανης στο δεξι καθισμα, τι να καμεις τις οθοναρες που τωρα ειναι φουλ εντυπωσιακες και σε 3 χρονια δειχνουν σαν διαστημα 1999 και καπτεν κενινγκ
Από το λίγο που διαβάζω το φόρουμ δεν περίμενα τπτ παραπάνω από εσάς ! βιτάρα και τα χάπια μου! Αν πάρω το βιτάρα σε δύκουνο και με δείς στην Αιγηρούσα να τρώω προβατίνα μην μου πετάξεις λάσπη , θα κεράσω μοσχοφύλερο !
-
Προλαβαίνεις την προσφορά του c3 aircross μέχρι τέλος του μήνα.
21000 1.5 diesel auto full
υπάρχει σε άσπρο , μαύρο , ανθρακί ! αλλά και βέτο από την γυναίκα !NO JAMAIS μου είπε!
θα την πάω από κοντά να το δούμε να δούνε και εκεί την φώκια να την κοστολογήσουν ( κρίμα θα πάει για σκραπ) ! Βέβαια έχει ελλείψεις όπως a.c.c - lane assist - full led , όχι ότι καίγομαι για αυτά αλλά αφού τα άλλα έχουν !
-
Πήγαινε και πάρε προσφορά για το 2008 Active, κοίτα τι δίνει, και μετά κρίνε, γιατί διαφωνώ με όλους που λένε ότι η Active είναι 'γυμνή'. Επίσης εκεί κοντά είναι και η Allure που κοιτάς βενζίνη για το 2008. Για τα 4 που αναφέρεις το 2008 πρέπει να είναι τουλάχιστον στην 3άδα σου. Μέτριοι χώροι αποσκευών δεν κατάλαβα τι εννοείς, προφανώς ότι δεν σε νοιάζει, το 2008 έχει πολύ καλούς, πίσω από τις πατέντες του Puma μόνο, και είναι ακριβώς στα 4.3μ
Επίσης πάρα πολλά παιδιά πήραν Active πρόσφατα και είναι πολύ ευχαριστημένοι, μπες και στο thread του 2008 και ρώτα τους.
Προφανώς 2008 πρώτο, και μετά Puma, αλλά δεν τρελαίνομαι για St line, δεν κοιτάς αν έχει μείνει κάνα Titanium;
Πολλά χιλιόμετρα κάνεις, εγώ με λιγότερα, αποφάσισα ότι με βολεύει πετρέλαιο (το πήρα αρχές Φεβρουαρίου, από 15 Μαρτίου ήταν ακίνητο για 2 μήνες, και έχω φτάσει κοντά στα 7.000). Έχουν ανακοινώσει κατάργηση των πωλήσεων των θερμικών (όλων των θερμικών) κινητήρων γύρω στο 2035, το 2019 ήταν γύρω στο 30-33% οι πωλήσεις diesel στην Ευρώπη (δεν θυμάμαι ακριβώς το νούμερο) που έχουν πολύ αυστηρότερους περιβαντολλογικούς νόμους από εμάς, και βιομηχανίες που θα στηριχθούν στην παραγωγή ηλεκτρονικών αυτοκινήτων.
3η επιλογή βάζω Capture/Vitara για διαφορετικούς λόγους το καθένα.
-
Όλα όσα κοιτάς είναι καλά αυτοκίνητα και πληρούν τα κριτήρια που έχεις θέσει. Το 2008 στην έκδοση Active είναι γυμνό για εμένα, δεν θα το κοίταζα καν, αλλά είναι προσωπική άποψη. Οπότε είναι θέμα ποιο σου αρέσει εσένα και σε ικανοποιεί να το οδηγείς. Κάνε ένα test drive σε όλα και ζύγισε τα θέλω σου με το τι προσφέρουν. Όποιο και να πάρεις, λάθος επιλογή δεν θα κάνεις!
Προσωπικά θα επέλεγα το Puma απλά γιατί είναι πανέμορφο (για εμένα, δεν έχει ανταγωνιστή) και πολύ καλά στημένο στον δρόμο, έτσι όπως θέλω εγώ να είναι το αυτοκίνητό μου. Τα 2008 & Vitara θα ήταν η 2η μου επιλογή (παρόλο που το 2008 δεν μου αρέσει ιδιαίτερα) εφόσον μπορούσα να πάρω το 2008 με 'σωστό' εξοπλισμό.
Σωστός για το 2008 αγοράζεις καθαρά design και ποιότητα υλικών , απο tech είναι σχεδόν γυμνό ούτε κάμερα για την όπισθεν !
Το puma το θεωρό ακριβό στα +22.000 μαζί με το driver assistance pack +park , βέβαια τιμή καταλόγου! πρέπει να πάω απο κοντά!
-
ωρε δικαιο μεγαλο εχεις και ειμαι πιεστικος.
να εξηγηθω ομως.
εχω κολλησει 5 χρονια τωρα με το βιτ το πρωτο τουρμπατο που εσκασε μυτη ελλας. ημουνα και εγω μπλεγμενος τι να παρω, ειδα τα σουβια, μπορουσα και αν δεν μου αρεσε να το φορτωσω σε αλλον συναδελφο, το παραγγειλα.
το καταφχαριστηθηκα τοσο που μονο κατι ιδιοτροπα ιταλικα φχαριστιεσαι.
ειχα λοιπον ληζ για 3 χρονια με εξαγορα χαμηλη.
περασαν τα 3 χρονια, οπως κανω παντα εξαγοραζω, πουλαω και ληζιγκαρω το επομενο. που μπορει να ειναι οτιδηποτε σε μπατζετ μεχρι 50 χιλιαρικα, ισως και παραπανω αναλογα το ληζ, τα κερδη της εταιρειας κλπ. μονο πριμια δεν παιρνω, μου εχει μεινει κουσουρι απο τη κνε. ηρθε λοιπον ο καιρος να παρω αλλο. δεν εβρηκα κατι αναλογο, μικρο, γρηγορο, να βγαζει γουστα στο χωμα, να γουσταρεις βολτιτσα μαζι του. εμεινα με αυτο. τωρα με εχει πιεσει πολυ το ληζ να το αλλαξω, τους δινω καπου 100 ευρω το μηνα πλεον μονο, εχει τελειωσει η απληρωτη αξια τελειως. σκεφτομαι λοιπον, μαγκα τι να θα παρεις? δεν βρισκω κατι, πραγματικα, που να μην ειναι εξτρα σπαταλη χρηματων με πανακριβα τετρακουνητα που δεν σου παει η καρδια να τα σκισεις. στο μεταξυ, το βιτ μου το μπανισανε ολοι εδω και ηρθανε και μου ζηταγανε αντι μπονους να δωκουν πισω κατι πουγκια και ινσάιτ και να παρουν βιτ. φτασαμε αισιως στα 4 επιπλεον του δικου μου. εισπρατω παρομοια πορωση. καταλαβαινω το συντροφο φαν ας πουμε που διαλεγει εμφανισις, αλλα μηπως δεν ειναι κουκλα και το βιτ? καταλαβαινω του γαλλικουρες με τις οθονες, το εχω ξεπερασει ομως, εχω για τη δουλεια προσβαση σε τοσες οθονες που δεν θελω αλλα πιξελ. και επειδη ειχα γαλλικο, ξευρω και τα θεματακια που δεν προλαβαινω εγω να ασχολιεμαι μαζι του. σκεφτηκα και κατι κορεατικα αλλα ειναι απο τετρα σαν 'θα λες οτι ειναι τετρα και δεν θα ειναι' σκεφτηκα ενα σκαζμο... αν κατι εχει αρχισει να με ιντριγκαρει ειναι ενα χ1 με κατι λεει 220 ηλεκτροβενζινη αλλα εχει προπελα μπροστα...
οποτε για την ωρα κολλημα με βιτ
-
κατέληξε σε 3-4, πήγαινε κάνε τα td, και έλα πες μας μετά τις εντυπώσεις σου. To 2008 έχει πολύ ουσία σαν αυτοκίνητο, τιμόνι, φρένα, οδηγική συμπεριφορά, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης, δεν είναι μόνο design, και πολύ πρακτικό επίσης, δεν είναι C-HR..
Επίσης https://www.youtube.com/watch?v=vfiPEcIjCyQ εδώ λέει ότι έχουν αλλάξει λίγο οι εκδόσεις για το 2021 (δηλαδή αυτά που πάνε από Σεπτέμβριο και μετά) και ότι η κάμερα μπαίνει από Active πλέον, αλλά αυτό μπορεί να αφορά άλλες χώρες.
-
Renegade και 500x με τον δοκιμασμένο 1.6 diesel ?
Βλέπω στον τιμοκατάλογο 20.900 για το Jeep (longitude έκδοση) και 20.300 για το Fiat (lounge έκδοση)
-
Ναι, το Puma κι εμένα μ'αρέσει και θα του το πρότεινα εξ'αρχής αν είχε στα κριτήρια για b-suv την οδηγική συμπεριφορά και την σχεδίαση πρώτα στη λίστα του, αλλά προτιμά άνεση,εργονομία,οικονομία και τέλος ποιότητα και σχεδίαση γι αυτό δεν το συμπεριέλαβα.
Για αυτό το πρότεινα!! Έχει εξαιρετική άνεση (σε συνδυασμό με το κράτημα του) καλύτερη από τα VAG π.χ., πολύ καλή εργονομία (και αφού έχει Φόρντ θα του είναι και το πιο οικείο), μια χαρά σχεδίαση και ποιότητα ίδια με όλα.
Το puma το θεωρό ακριβό στα +22.000 μαζί με το driver assistance pack +park , βέβαια τιμή καταλόγου! πρέπει να πάω απο κοντά!
Με τον εξοπλισμό που έχει, είναι το φτηνότερο μετά το Βιτάρα!
-
Φίλε, έχεις πολλά διαφορετικά έως αντιμετρικά αντίθετα στη λίστα... αν θες απλά ένα πλήρες αυτοκίνητο όμορφο γέρο και με λογικό κόστος, κι εγώ το Vitara θα έλεγα, παρ' όλο που είναι απ' τα πιο ηλικιωμένα στην αγορά, έχει περισσότερη ουσία. Το Puma δεν το έχω δει, μάλλον το καλύτερο τιμόνι και πιο όμορφο απ' όλα, αλλά φοβάμαι πως θα ξεφεύγει σε κόστος και μόνο χειροκίνητο.
Απ την άλλη διάβασες πως εγώ παράγγειλα το C3 Aircross αυτόματο (ήταν απόφαση να αγοράσω μόνο αυτόματο) και diesel, γιατί σχεδόν στα λεφτά που κάνει ένα χειροκίνητο Vitara βενζίνης (και στην ιστορικά χαμηλότερη τιμή της αγοράς), παίρνω ένα πλήρως εξοπλισμένο αυτόματο ντίζελ (με το καλύτερο για εμένα κιβώτιο της αγοράς, και θεωρητικά 20-30% χαμηλότερο κόστος μετακίνησης, που σε μια 10ετια είναι 5000€, χωρίς να θυσιάζονται επιδόσεις. Λείπουν μόνο το adaptive CC, έχει απλό με αυτόματο φρενάρισμα, και τα LED που είναι μια παραδοχή που εγώ την κάνω χωρίς πολλή σκέψη. Lane assist έχει απ' ότι κατάλαβα, εκτός αν εννοείς blind spot.
εκτός απ' την έγκριση της γυναίκας, θέσε ακόμη ένα 'απαράβατο' όρο π.χ. τιμή ή όριο κατανάλωσης, για να μπορείς να καταλήξεις κάπου με βάση τη λογική κι όχι την παρόρμηση της στιγμής, ποια έκθεση έχει τον καλύτερο φωτισμό ή τον πιο παρλαπίπα πωλητή...
Τα CNG είναι μια ειδική περίπτωση, αν σου φτάνει μια αυτονομία 300χλμ. και μέτριες επιδόσεις, πάρτο με κλειστά μάτια! (δηλαδή επιδόσεις περίπου αυτές που είχες στο Φόκους), τότε αγοράζοντάς το, είναι σαν να αφαιρείς 5-7-8.000€ απ' την τιμή.
Ας πούμε ότι για το μέσο χρήστη σε μια 10ετια (στρογγυλά νούμερα) , ένα βενζίνη θέλει 10.000€ καύσιμο, ένα πετρέλαιο 5-7.000€ , ένα φυσικό αέριο 3.000€ μαζί με το συνήθως χαμηλότερο κόστος αγοράς, θα έχεις ξοδέψει σχεδόν τα μισά από αντίστοιχο βενζίνης σε μια 10ετια. Αρκεί να ξέρεις τους περιορισμούς.
-
Skoda Kamiq CNG με clima-full led-ACC. Στα 21Κ που έχεις θέσει και στη δεκαετία θα έχεις εξοικονομήσει ένα σκασμό χρήματα σε σχέση με βενζίνη-πετρέλαιο.
-
@piliourits τα διάβασα και στο νήμα με το c3 aircross και πήρα και τον χανιαδάκη γιατί πραγματικά είναι super deal , εμένα προσωπικά μου αρέσει το c3 aircross και μου αρέσει και το αυτόματο που οδηγούσα μόνο στο επαγγελματικό μέχρι που λαμπάδιασε ! Το κακό με τις γυναίκες κοιτάνε μόνο design ... και καλά κάνουν αλλά το αμάξι είναι σύνολο! θα της περάσει η εικόνα του 2008 και θα την πάω !ΑΝ έχεις δεί όλα τα αυτοκίνητα που έχω βάλει έχουν πρώτο κριτήριο την οικονομία καυσίμου εκτός από το ΚΟΝΑ που έχει οικονομία αγοράς που δεν είναι αμελητέα τα 2,5κ -3κ διαφορά είναι πολλά λίτρα βενζίνας!
Για το cng τα έχουμε ξαναπεί ότι εν μέρει κάνει απόσβεση από το καύσιμο αλλά πολλοί πιστεύουν ότι το KAMIQ βγαίνει τσάμπα , δεν είναι φτηνό η style έχει μια έκπτωση στα ετοιμοπαράδοτα και βγαίνει στα 20.200? χωρίς αερόσακους για τους πίσω !!!Απαράδεκτο για οικογενειακό αυτοκίνητό , για να τους βάλει σου δίνει υποχρεωτικά τον αερόσακο στα γόνατα του οδηγού +500ε? όπως είπα αύριο οι απορίες θα απαντηθούν από τους πωλητές και θα ενημερώσω το νήμα !
-
Skoda Kamiq CNG με clima-full led-ACC. Στα 21Κ που έχεις θέσει και στη δεκαετία θα έχεις εξοικονομήσει ένα σκασμό χρήματα σε σχέση με βενζίνη-πετρέλαιο.
Συμφωνώ. Τα μόνα που θέλω να σημειώσω είναι πως αυτό το αυτοκίνητο θα έχει τις χειρότερες επιδόσεις απ' όλη τη λίστα. Και πως μου κάνει εντύπωση πόσο 'απαραίτητο' κρίνεται το Adaptive CC, σε χειροκίνητα αυτοκίνητα...
Αγορά καινούργιου B-SUV