-
Καλημερα στην παρεα
Σκεφτομαι για mercedes c200 coupe με τον 1.5 eq boost αποδοσης συνολικα 198 ιππων
12 χρονια με bmw,τωρα με f20 116i sport auto schnitzer στα 200+ αλογα απολυτα ευχαριστημενος,αλλα θελω να παω σε coupe και καινουργιο
Δυστηχως δεν υπαρχει πουθενα για test drive και δεν γνωριζω αν θα με καλυπτει οδηγικα και απο επιδοσεις (Ισως οφειλεται και στο οτι θα αλλαξει σε ενα χρονο η σενταν και σε 2+ η coupe)
Απο δοκιμες test που εχουν γινει,ολοι αναφερουν για μεγαλη στροφη της mercedes στο οδηγικο κομματι,και οτι απεκτησαν επιτελους αυτο το fun to drive που τους ελειπε(κυριως η c coupe).δεν εχουν φτασει ακομα την bmw,αλλα ειναι πλεον κοντα
Μου αρεσει αρκετα μεσα εξω,εχει ποιοτητα αξιοπιστια,καλες επιδοσεις τεχνολογια και μαλλον οδηγικο ενδιαφερον
Εχω προσφορα με amg πακετο 42κ και για την c300 Με 272 ιππους 46κ αλλα με διλιτρο
Την καινουργια bmw 4 την αποριπτω γιατι θα βγει σε διλιτρο 184 ιππων με 58κ.την προηγουμενη γιατι τα 136 του 1.5 ειναι λιγα,πρεπει παλι να πας σε διλιτρο και μτχ πλεον.το a5 δεν μου αρεσει οδηγικα και κριμα που η giulia δεν βγαζει coupe
Καμια γνωμη απο κατοχους και μη
Ευχαριστω
Υ.σ τα ελαχιστα μτχ c200 coupe(1-1.5 χρονου) παιζουν στα 45+,οταν καινουργιο βγαινει 42!
-
Καλημερα στην παρεα
Σκεφτομαι για mercedes c200 coupe με τον 1.5 eq boost αποδοσης συνολικα 198 ιππων
12 χρονια με bmw,τωρα με f20 116i sport auto schnitzer στα 200+ αλογα απολυτα ευχαριστημενος,αλλα θελω να παω σε coupe και καινουργιο
Δυστηχως δεν υπαρχει πουθενα για test drive και δεν γνωριζω αν θα με καλυπτει οδηγικα και απο επιδοσεις (Ισως οφειλεται και στο οτι θα αλλαξει σε ενα χρονο η σενταν και σε 2+ η coupe)
Απο δοκιμες test που εχουν γινει,ολοι αναφερουν για μεγαλη στροφη της mercedes στο οδηγικο κομματι,και οτι απεκτησαν επιτελους αυτο το fun to drive που τους ελειπε(κυριως η c coupe).δεν εχουν φτασει ακομα την bmw,αλλα ειναι πλεον κοντα
Μου αρεσει αρκετα μεσα εξω,εχει ποιοτητα αξιοπιστια,καλες επιδοσεις τεχνολογια και μαλλον οδηγικο ενδιαφερον
Εχω προσφορα με amg πακετο 42κ και για την c300 Με 272 ιππους 46κ αλλα με διλιτρο
Την καινουργια bmw 4 την αποριπτω γιατι θα βγει σε διλιτρο 184 ιππων με 58κ.την προηγουμενη γιατι τα 136 του 1.5 ειναι λιγα,πρεπει παλι να πας σε διλιτρο και μτχ πλεον.το a5 δεν μου αρεσει οδηγικα και κριμα που η giulia δεν βγαζει coupe
Καμια γνωμη απο κατοχους και μη
Ευχαριστω
Υ.σ τα ελαχιστα μτχ c200 coupe(1-1.5 χρονου) παιζουν στα 45+,οταν καινουργιο βγαινει 42!
-
Τι εξοπλισμο εχει στα 42?
-
amg πακετο,led,cruise,φιμε τζαμια,9g tronic,padlles,αισθητηρες βροχης,διζωνικο κλιματισμο,keyless go και αλλα πολλα
Δεν χρειαζομαι κατι αλλο
Η αντιστοιχη νεα 420i με διλιτρο και ιδιες σχεδον επιδοσεις
Με m pack βγαινει 63κ. 50κ τελικη εχει το c200
Αν υποθεσουμε οτι η 4 θα εχει σχετικα μικρη εκπτωση 4-5000,η διαφορα τους ειναι 16000
Πιο φρεσκια η 4,αλλα τεραστια η διαφορα
-
Τι χρηση θα κανεις στο αμαξι αυτο;
Προσωπικα δεν βλεπω κατι ενδιαφερον αν και η τιμη ειναι καλη για Μερσεντες κουπε αλλα εχω ακουσει οτι ειναι βαρετο αυτο το μοντελλο. Σπορ δεν θα ειναι γιατι θελεις νας πας σε C43 και πανω για κατι τετοιο.
-
Καθημερινα 10 χλμ δουλειας + βολτες
Σπορ αυτοκινητο δεν ειναι,οπως δεν ειναι και η 420i και το διλιτρο a5
Αλλα εχει κρατημα,γρηγορο τιμονι,ζυγισμα καλο μοτερ και γρηγορες αλλαγες
Σε ολα τα τεστ συγκριτικα που εχω διαβασει αναφερονται αρκετα θετικα στα παραπανω
Γιαυτο ρωταω και εδω,μηπως καποιος ιδιοκτητης μας δωσει φωτα,αφου δεν υπαρχει τεστ drive
-
Προσεχε τα τεστ γιατι ειναι μαρκετινγκ περισσοτερο. Ναι οντως ουτε το 420 ειναι σπορ, ειναι πολυ πλαδαρα ρυθμισμενα. Απλα βασικα για μουρη ειναι.
-
Λογικά θα σε καλύψει, αλλά καλό είναι να κάνεις ένα test drive, έστω και της saloon (sedan), για να δεις γκάζι-φρένο-τιμόνι.
-
Το Tesla Model 3 στα ίδια χρήματα αλλά με 5,5' για το 0-100, με μηδενικό κόστος κίνησης και πίσω κίνηση με μπόλικη κι άμεση ροπή για καλά παντιλίκια. Δεν είναι όμως κουπέ, ούτε πας ταξίδι χωρίς να κάνεις τον προγραμματισμό σου πριν.
-
Μου αρεσει το tesla αλλα εκτος του οτι ειναι σενταν,πιστευω οτι ειναι νωρις ακομα για ηλεκτρικα.
400 αυτονομια με χλιαρη οδηγηση σε περιοριζει αρκετα.
Οταν φτασουν τα 800+ χλμ και με πληθωρα επιλογων θα αξιζει για αγορα.σε 7-8 χρονια το βλεπω
-
Η τιμή είναι πολύ καλή ,για καινούργιο αυτοκίνητο,με το σασί της c klas.Επισης εμφανισιακά μου αρέσει πάρα πολύ.
Αν σε καλύπτει από άποψη χώρων νομίζω ότι πρέπει να προχωρήσεις.Δε νομίζω να βρεις κάτι αντίστοιχο σε αυτή τη κατηγορία με αντίστοιχες επιδόσεις και τιμή.
-
Στα 42κ με 9αρι αυτοματο(καλυτερο απο το 7αρι που μπαινει σε a/cla)με σβελτο μοτερ(της mercedes και οχι γαλλικογερμανικο), με τεχνολογια eq, με ποιοτητα κατασκευης, πισω κινηση και πολλα extra,νομιζω αξιζει καθε ευρω.δεν υπαρχει τιποτε αλλο με αυτα τα χαρακτηριστικα στα χρηματα του
Το μονο αρνητικο οτι θα αλλαξει(το coupe) σε 2 χρονια,
υποψιαζομαι οτι το νεο(με ιδιο μοτερ,κιβωτιο)που θα εχει στανταρ αυτονομη οδηγηση-παρκιν ψηφιακο ταμπλο,θα ξεφευγει σε τιμη οπως και η 4 κατα 7-8 χιλιαδες
-
Βασικά εγώ θα έβαζα άλλες 4.000 να πήγαινα στο δίλιτρο με τα 270.
Με 46Κ αποκλείεται να βρεις κάτι αντίστοιχο.
Πάντως οι τιμές μου φαίνονται χαμηλές.ςχουν κάποια προσφορά τώρα?
-
Το σκεφτομαι.εχω παρει ταυτοχρονα προσφορα και για το 300
46 κ βγαινει με διλιτρο 272 ιππων,μεγαλη διαφορα σε επιδοσεις,αλλα εχει φορο πολυτελειας και πολυ δυσκολη μεταπωληση
Προσφορα δεν υπαρχει,απλα κοβουν περισσοτερα γιατι θα αλλαξει μοντελο σε ενα χρονο το σενταν
Αγορα c200 coupe 2020