-
Οπως το λέει το θέμα . Φίλος θέλει να πάρει μέσα στο 2021 , ένα σούβ με χώρους , που θα γλυτώσει το ΤΤ .
Το αμάξι θα πρέπει να κρατηθεί 7 χρόνια τουλάχιστον και να είναι αυτόματο .
Η ιδιαιτερότητα με το ΤΤ , είναι ότι τα phev δεν έχουν ψηλό τέλος , οπότε δεν συμφέρουν . Αυτός δεν θα πληρώνει και ΤΚ , αλλά αμάξι με πολλούς ρύπους , δεν θα μπορεί να πουληθεί μετά το τέλος της 7ετίας .
Για τον ίδιο λόγο στα κυβικά μένουμε μέχρι τα 1600 και πάντως κάτω από τα 1900 .
Εννοείται ότι παίζουν τα νέα μοντέλα και τα ντίζελ .
Η τελική τιμή αγοράς χωρίς το ΤΤ , πρέπει να είναι μέχρι 30000 €
Για πείτε σκέψεις .
-
Οπως το λέει το θέμα . Φίλος θέλει να πάρει μέσα στο 2021 , ένα σούβ με χώρους , που θα γλυτώσει το ΤΤ .
Το αμάξι θα πρέπει να κρατηθεί 7 χρόνια τουλάχιστον και να είναι αυτόματο .
Η ιδιαιτερότητα με το ΤΤ , είναι ότι τα phev δεν έχουν ψηλό τέλος , οπότε δεν συμφέρουν . Αυτός δεν θα πληρώνει και ΤΚ , αλλά αμάξι με πολλούς ρύπους , δεν θα μπορεί να πουληθεί μετά το τέλος της 7ετίας .
Για τον ίδιο λόγο στα κυβικά μένουμε μέχρι τα 1600 και πάντως κάτω από τα 1900 .
Εννοείται ότι παίζουν τα νέα μοντέλα και τα ντίζελ .
Η τελική τιμή αγοράς χωρίς το ΤΤ , πρέπει να είναι μέχρι 30000 €
Για πείτε σκέψεις .
-
Honda CRV, Ford Kuga, Peugeot 5008, Skoda Kodiaq
Αυτά θα κοιτούσα εγώ. Δεν ανέφερες αν τον ενδιαφέρει να είναι 4κινητο πάντως με εξαίρεση το Peugeot τα υπόλοιπα βγαίνουν και 4κινητα.
Το CRV το είχα κάνει πριν 1.5 χρόνο τεστ ντραιβ 4wd 1.5 192hp auto elegance και με εξέπληξε. Το μόνο που δε μου άρεσε ήταν το σύστημα πολυμέσων. Κατά τα άλλα φοβερό. Ακόμα και το cvt δε με ενόχλησε.
-
Εγώ θα έλεγα το αμάξι που κοιτούσα να πάρω στην αρχή με ατέλεια, το Focus Active diesel AT8 κατά προτίμιση βάγκον, που όμως η Φορντ με πληροφόρησε πως ΔΕΝ μπορεί να το εκτελωνίσει στο όνομά μου ώστε να απαλλαχθώ από τα τέλη, οπότε: C3 Aircross!
Κοίτα, εκεί που επωφελείται σοβαρά κάποιος από ατέλεια ΤΤ, είναι στα πολλά κυβικά και τις φουλ εξοπλισμού εκδόσεις. Γιατί ηλεκτροκίνητα & υβριδικά έχουν ήδη μεγάλη απαλλαγή των ΤΤ. Από την άλλη αυτό σημαίνει ίσως μεγαλύτερο κόστος καυσίμου και φορολογικές επιβαρύνσεις στη συνέχεια. Και σήμερα αν πας σε ντήζελ που συμφέρει ως θερμικό, κάτω από δίλιτρο σημαίνει θα είναι 1.5 γαλλικό ή αντίστοιχο γερμανικό. Οι γιαπωνέζοι δεν διαθέτουν, οι κορεάτες μάλον δεν αξίζει... Η γνώμη μου, όπως έκανα κι εγώ, να δει τα γαλλικά ντίζελ, εκτός κι αν τον παίρνει για μερσεντέ.
Αν η ατέλεια είναι εφάπαξ lifetime και δεν θα τη δικαιούται ξανά, εγώ θα την 'έκαιγα' μόνο για να πάρω κάτι 'καλό' όπως π.χ. GLA, GLB που θα επωφεληθεί κανά 8άρι χιλιάρικα, κι εφόσον έχει το 30αρι διαθέσιμο. Βέβαια όσο ανεβαίνεις σε τιμή, τσιμπάει και το ΦΠΑ που στα 'χαμηλά' βαλάντια, είναι όσο και τα ΤΤ...
Δεν θυμάμαι πού αλλάζει η σκάλα των κυβικών, σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό και τον τιμοκατάλογο, ήθελα να προτείνω τα:
** GLA 180** d Auto - 116hp KYBIKA 1950 - 123gr ΤΙΜΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 24,993- ΦΠΑ 5,998 - ΤΤ 6,628 - ΤΕΛΙΚΗ 37,620
είτε το GLB 180 Auto παρόμοιας τιμής. Αν το 1950 θεωρείται δίλιτρο, τότε τα αμάξια με τον 1.3 βενζίνης.
Από κει και πέρα, οποιοδήποτε άλλο αμάξι του γυαλίσει όπως τα 3008 κλπ. γαλλικά με καλό κιβώτιο και ντήζελ 'χαμηλών' κυβικών. Δεν θα 'επωφεληθεί' το μέγιστο ποσό ΤΤ, αλλά αντίστοιχα θα γλυτώσει ΦΠΑ και ίσως μείνει κάτω από το ταβάνι των 30Κ και με πλούσιο εξοπλισμό.
-
kuga diesel 1,5 st line x, 3008 gt line diesel 1,5.
αυτά τα δύο θα ήταν οι επιλογές μου αν σώνει και καλά σουβ. κάτω από 30κ, δυνατή απαλλαγή, αυτόματα.
-
Μονο ντηζελ κοιταει ή και βενζινη;
Το θεμα πιστευω με τον περιορισμο των κυβικων δεν περνεις κατι αξιολογο σε ντηζελ θελεις να πας σε 2λτρο. Πχ 2λτρο ντηζελ 4κινητο αυτοματο το Κοντιακ ειναι τερας, το λεω γιατι εχω μπει. Και το πιθανοτερο θα εβγαινε ανετα κατω απο 30κ με καλο εξοπλισμο.
-
2008 130hp EAT8, άνετα.
-
2008 130hp EAT8, άνετα.
Σαφέστατα υποδεέστερο αυτοκίνητο και από το 3008 και από το Kuga που προανέφερε ο bolt. Επειδή επέλεξες εσύ το 2008 για προσωπικό σου αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερη επιλογή από τα παραπάνω C-SUV, για ένα αυτοκίνητο που θα έχει τελική τιμή κάτω από 30.000 με την ατέλεια και θα κρατηθεί τουλάχιστον 7 χρόνια.
-
Dublin wrote:
2008 130hp EAT8, άνετα.
Σαφέστατα υποδεέστερο αυτοκίνητο και από το 3008 και από το Kuga που προανέφερε ο bolt. Επειδή επέλεξες εσύ το 2008 για προσωπικό σου αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερη επιλογή από τα παραπάνω C-SUV, για ένα αυτοκίνητο που θα έχει τελική τιμή κάτω από 30.000 με την ατέλεια και θα κρατηθεί τουλάχιστον 7 χρόνια.
ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΟΥ Β-SUV Η C- SUV είναι ο τίτλος.
Δεν ξέρω πόσο κάνουν οι αντίστοιχες εκδόσεις ενός 3008 GT fl, αλλά φαντάζομαι θα είναι πολύ περισσότερο από το 2008, επίσης, αν θέλει τελικά κάτι μικρότερο, το 2008 είναι μονόδρομος κάπως.
Και εγώ με σκεπτικό 7-8 χρονών αγοράζω οχήματα πάντα.
Επίσης δεν μπορείς να προτείνεις εσύ για μένα, κάνε τη δική σου πρόταση ωραία και καλά, δεν θα σε κρίνει κανείς, αλλά ο καθένας λέει το δικό του, όχι το δικό σου.
-
Αμάξι που θα το κρατήσει τουλάχιστον 7 χρόνια, και σκέφτεται πως θα το πουλήσει από τώρα;;;
Εννοείτε θα έπαιρνα ότι σήκωνε η τσέπη μου πάνω από 2λιτρο για να κερδίσω το ΤΤ. Το οποίο και δε θα αφορούσε τον επόμενο αγοραστή. Δηλαδή αν αντί για 40κ πλήρωσα 30κ, δεν θα το βγάλω για πώληση με τη λογική ότι είχε 30κ. Αλλά πόσο κόστισε στον μη έχοντα απαλλαγή.
-
Δεν θέλει τόσο μεγάλα αμάξια όσο το Κόντιακ και το CRV . Φόκους Ακτιβ επίσης δεν . GLA δεν , GLB ίσως το έβλεπε , αλλά θέλει ψάξιμο με τα στάνταρ που οι γερμανοί τα χρεώνουν σαν έξτρα . Εκανα ένα τσεκ στο GLB με τα 163 άλογα και με τα βασικά πάει στα 48000 , δηλαδή στα 39000 χωρίς ΤΤ .
Το 2008 δεν επίσης , καθότι σε χώρους δεν είναι αυτό που θέλει και σε τιμή ξεφεύγει .
Μένει το Κούγκα και τα ΠΙΕΣΕΙ , αλλά δεν ήθελα να φανεί ότι το σπρώχνω προς τα εκεί .
Περιμένουμε τα νέα Κορεάτικα .
Οπότε προς το παρόν Κούγκα και PSA .
-
Του φαίνεται μεγάλο το crv αλλά σκέφτεται το kuga; Πώς γίνεται αυτό; Δε πάει να δει το crv από κοντά που είναι καταπληκτικό; Παρόμοιο μέγεθος έχουν
-
Αν το 30Κ να βγουν απ' την τσέπη είναι αδιαπραγμάτευτο, σημαίνει πως θα ωφεληθεί λίγο παραπάνω από 5000€ ΤΤ και άλλα τόσα λεφτά ΦΠΑ, δηλαδή ψάχνει για αμάξια Προ Φόρων 24-25Κ που να είναι λιγότερο από δίλιτρα...
Ο λόγος που πρότεινα το Mercedes (είχα μπει κι εγώ χτες στο διαμορφωτή, αφού πόσταρα πρώτα, να τσεκάρω εξοπλισμούς με τις τιμές στο Θεό) είναι πως θα εξαντλήσει όσα ΤΤ του 'επιτρέπουν' τα 30Κ και θεωρητικά, η μάρκα θα χει τη μικρότερη απαξίωση από όλα, οπότε θα έχανε τα λιγότερα λεφτά στην 8ετία.
Διαφορετικά 'εμπορικά' δεν έχει και πολύ νόημα να πάρει κάτι για 7-8 χρόνια το οποίο θα πουλήσει μετά, η απαξίωση στα αυτοκίνητα τεχνολογίας του σήμερα θα υπερκαλύψει το αβαντάζ του 5χίλιαρου ΤΤ μέσα στη δεκαετία.
Είχα βρεθεί κι εγώ σε παρόμοια θέση, με την ελπίδα κιόλας να έδινα συνολικά 4-5 χιλιάρικα λιγότερα. Είναι σπαζοκεφαλιά μεγάλη να προσπαθείς να εκμεταλλευθείς την έκπτωση των ΤΤ αλλά να μείνεις κάτω από 2λτ κινητήρα...
Εγώ τελικά αποφάσισα να μην κάνω χρήση της έκπτωσης ΤΤ, όταν βρέθηκε ένα αμάξι με τα χαρακτηριστικά που ήθελα σε 'πολύ χαμηλή' τιμή. (το βάζω σε εισαγωγικά γιατί 'πληρώνεις ό,τι παίρνεις', εγώ συμβιβάστηκα με ΕΑΤ6 και φώτα αλογόνου με 'μπόνους' το Grip system και τους χώρους, αντί να πληρώσω 5-6 χιλ. παραπάνω για ΕΑΤ8 & LED ). Βλέπω στο μέλλον αν χρειαστώ την ατέλεια... (η οποία βέβαια είναι διαθέσιμη για 1 χρόνο μετά τον επαναπατρισμό, αλλά μπορεί να ζήσουμε μετανάστε μια ζωή)
Το ίδιο συμβουλεύω και το φίλο σου, να μη δεσμεύεται πως πρέπει σώνει και καλά να κάνει χρήση της ατέλειας (για όποιο λόγο κι αν του παρέχεται αυτή...) μπορεί π.χ. να βρει ένα κανονικό ωραίο αυτόματο αμάξι όπως το γουστάρει με τελική τιμή 26-28 χιλιάρικα (που έχει το πολύ 2Κ ΤΤ) όπως όλα αυτά που αναφέρθηκαν. (Με τη Φορντ να το ψάξει αν μπορούν να του κάνουν τη χάρη του εκτελωνισμού.) Δηλαδή συνολικά και λιγότερα από 30Κ να δώσει και την ατέλεια να μην 'κάψει', μπορεί να βρεθεί άλλη ευκαιρία στο μέλλον. Επίσης αν τον ενδιαφέρει υβριδικό, πάλι ίσως δεν χρειάζεται να κάνει χρήση Ατέλειας.
-
Ας περιμένει να δει και το νέο tuscon
-
Δεν θέλει τόσο μεγάλα αμάξια όσο το Κόντιακ και το CRV .
Οπότε προς το παρόν Κούγκα και PSA .
4.614m X 1883 X 1666 είναι το Kuga, το έχεις δει από κοντά; Πλησιάζει D suv κατά τη γνώμη μου, και στους αριθμούς.
Το CR-V είναι μικρότερο πάντως σε απόλυτους αριθμούς.
4592 mm in length, 1855 mm in width and 1679 mm in height.
Νομίζαμε ότι η ερώτηση αφορά το τώρα, αν περιμένετε, καλύτερα να περιμένει το Tuscon που θα κυκλοφορήσει σύντομα, το Sportage που θα βγεί αργότερα στη χρόνια, και Qasqai φυσικά που θα έρθει άνοιξη (?) περίπου.
Από όλα μάλλον το Sportage θα περίμενα με αγωνία, αλλά φοβάμαι μήπως είναι σε crossover φάση όπως το Kuga, και δεν μου αρέσουν καθόλου αυτά τα σχήματα.
-
Σε ότι έχει σχέση με το glb, φίλος μου που είναι στην ίδια περίπτωση (πολύτεκνος) έχει πάρει πολύ καλή τιμή που δεν έχει σχέση με τα αναγραφόμενα του configuration.
Glb Amg με λίγο πάνω από 30 χιλιάδες.
-
επειδή το γω έψαχνα αρκετό καιρό με ατέλεια κλπ, ισχύει ότι στα 25κ προ φόρων παιρνεις την μεγαλύτερη έκπτωση σε τ.τ με την τελική στα 30 περίπου. πάντα μιλώντας για κάτω από δίλιτρο, επίσης ισχύει ότι υπάρχουν καλές επιλογές με τ.τ 2 και 3 χιλιάρικα μόνο.
εκεί που εκτοξεύεται το τ.τ είναι στα αυτοκίνητα με τελική τιμή 44 45κ. με την ατέλεια πέφτεις στα 34. και αν βρεις και πολύ καλή έκπτωση έρχεσαι λίγο πάνω από τα τριάντα.
οπότε εκτός από Κούγκα, πσα, μπορεί να τσεκαρει και x1 η xc40 σε βενζίνες.
-
ματσουντα 5 150 ρεβολουσιον. μπροστα στα γαλλικα 'αποξω πιγιοτης απο μεσα παναγιωτης', τα τζερμαν φεικ πρέμια και τα 'μάι νταρλινγκ βαριεμαι' φορντια ειναι παραδεισος ψυχης.
-
ματσουντα 5 150 ρεβολουσιον. μπροστα στα γαλλικα 'αποξω πιγιοτης απο μεσα παναγιωτης', τα τζερμαν φεικ πρέμια και τα 'μάι νταρλινγκ βαριεμαι' φορντια ειναι παραδεισος ψυχης.
τελικά ματσούντα χτύπησες; γιατί μας κρατάς σε αγωνία?!
-
χαχαχ. οχι, δεν ειχαν αυτο που ηθελα και αν το εφερναν θα ητανε μετα το σουβλισμα. δεν μπορω ομως να παραβλεψω το τοταλ κουόλιτι που εχουν παντου, ειδικα μπροστα στα πρεμια ή τα γουάνα μπι πρεμια απο ουνους πονηρομουροχαβλους και γαλατες που φτιαχνουν πατατες.
οποτες πηρα κιντερ εκπληξη, θα ερθει τελη γεναρη-αρχες φλεβαρη αφου ειναι το εφ-ελ και μια ταξη εξοπλισμου πανω, θα εχει ανταπτιβ, ενω ειναι και 300 γιουρα στη τιμη κατω. απο το προηγουμενο. που ητανε 300 ουτως ή αλλως. και εχει και το ακριβως αντιθετο χρωμα.
ΑΓΟΡΑ ΑΚΡΙΒΟΥ Β-SUV Η C- SUV ΑΠΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΤΕΛΕΙΑ ΤΤ