-
Παρουσίαση στο drive.gr. Κάνα τζοκεράκι ρε παιδιά; Ας είναι και καλό πεντάρι!
-
Παρουσίαση στο drive.gr. Κάνα τζοκεράκι ρε παιδιά; Ας είναι και καλό πεντάρι!
-
αυτοφερομενο, μουλτιλινκ... ηλεκτρονικα του σκαζμου. σε ροβερ. νοπε, ρανγκλερ με 44αρια
-
αυτοφερομενο, μουλτιλινκ... ηλεκτρονικα του σκαζμου. σε ροβερ. νοπε, ρανγκλερ με 44αρια
Το Land περνάει από εκεί που δεν περνάει Wrangler όμως, το οποίο είναι υπερτιμημένο.
-
Πέρα από εξαιρετικά ικανό εκτός, δείχνει και πολύ καλό μέχρι να μπεις στο βουνό. Όσο για τα ηλεκτρονικά, όλα τα σύγχρονα 4Χ4 είναι φουλαρισμένα. Τυχερός αυτός που μπορεί να το αγοράσει και φυσικά να συντηρήσει. Αυτοκίνητο που ξεχωρίζει σα νέο μοντέλο, ο χρόνος θα δείξει την αποτελεσματικότητα και την αντοχή του.
Υ.Γ Πολύ καλές γωνίες και αεροδυναμική.
-
Ναι ο χρονος θα δειξει
Διπλωματικη απαντηση= βαρετη απαντηση.
-
Να δούμε πότε θα σπάσει. Αυτό σπάει τη βαρεμάρα καλύτερα ή είναι η ποιο κοινότυπη εικασία;
-
Περιπου, παντως καλυτερο απο πριν.
Για παραδειγμα.
'Αντε να δουμε αν οι λεφταδες εστω μια φορα θα το βγαλουν να το δουμε εκτος δρομου και σε βαθος χρονου τα ξαναλεμε. Εχουν γεμισει τους δρομους με μεγαλα αχρηστα οχηματα.'
Αυτο ενταξει, ξυπναει ένστικτα, μισοι και παθη....τζερτζελος να γινεται.
-
αξονες. αξονες. αξονες. ακου μουλτιλινκ....
παντως αν κατι μου τη σπαει ιδιαιτερα ειναι η κυριλοποιηση του... θελει λιγο μπέιζικς λουκ και να μην λυπασει να το σουρεις και να το γδαρεις. το παλιο κοντο παραμενει ονειρωξη χειμωνιατικη. το νεο ειναι δηλωση του νομου 105 περι φραγκατου οδηγου.
-
gatoz wrote:
αυτοφερομενο, μουλτιλινκ... ηλεκτρονικα του σκαζμου. σε ροβερ. νοπε, ρανγκλερ με 44αρια
Το Land περνάει από εκεί που δεν περνάει Wrangler όμως, το οποίο είναι υπερτιμημένο.
σγα μην ειναι... ξερεις ποσο εχει ενα ρουμπικον στην αμερικα? σε μπλακ μάντευ βρισκεις λαστ γιαρ μοντελο βιτρινα με 30κ και σε ντηλερ παραγγελνεις με 40-42 αντι για 47 ονομαστικη. ντολαρς κιολας οχι γιουρα. εδω τα σκιζουν...
-
Εδώ στο Ελλάντα πάντως μόνο φραγκάτος μπορεί να το έχει και να το σκίσει, κι όχι μόνο αυτό αλλά και τα Wrangler και τα Land Cruiser.
-
Εδώ ρε παιδιά ένα Jimny ονειρευόμασταν μαζί με τα μεγάλα του κουσούρια (τραγικό μοτέρ για 2020, ταμπούρα πίσω κ.ά.) και αυτό το κόψανε!
Μας έχουν κάνει να βλέπουμε duster στο δρόμο και να λέμε βρε λες;
-
Ε όχι, αν είναι να ονειρευτούμε κανένα θηλυκό, ε δέ θα είναι η Ταϋγέτη Μπασούρη!
-
Για να χαρείς την Ελλάδα στο φουλ, με τα βουνά της, τις παραλίες της κτλ, θέλεις ένα όχημα ικανό, φθηνό και μικρό ιδανικά (λόγω δρόμων), που να μπορείς να το ζορίσεις και να το κακομεταχειριστείς χωρίς να σκας μη πάθει κάτι. Εξ ου και το όνειρο για το Jimny.
Δεν είναι όνειρο για το όχημα αυτό καθ αυτό, αλλά όνειρο για τις δυνατότητες εξερεύνησης που μπορεί να δώσει σε έναν μη φραγκάτο όπως λες και εσύ πιο πάνω.
Μιλάμε για καινούριο πάντα, όχι χρέπια 20ετίας.
-
REALZEUS wrote:
gatoz wrote:
αυτοφερομενο, μουλτιλινκ... ηλεκτρονικα του σκαζμου. σε ροβερ. νοπε, ρανγκλερ με 44αρια
Το Land περνάει από εκεί που δεν περνάει Wrangler όμως, το οποίο είναι υπερτιμημένο.
σγα μην ειναι... ξερεις ποσο εχει ενα ρουμπικον στην αμερικα? σε μπλακ μάντευ βρισκεις λαστ γιαρ μοντελο βιτρινα με 30κ και σε ντηλερ παραγγελνεις με 40-42 αντι για 47 ονομαστικη. ντολαρς κιολας οχι γιουρα. εδω τα σκιζουν...
Υπερτιμημένο ως δυνατότητες, όχι χρηματικά, που στην Ελλάδα είναι και χρηματικά. Στο παρακάτω βίντεο φαίνονται οι περιορισμοί του και αποδεικύεται ότι άξονες κλπ δεν λένε τίποτα τελικά, το αποτέλεσμα μετράει.
-
Για τους λάτρεις τον αξόνων και της (ακριβής) hardcorίλας, αναμείνατε για το Ineos Grenadier. Η τελευταία ελπίδα αυτής της σχολής, που συμπεριλαμβάνει βέβαια το ρίσκο του καινούριου!
Πάντως και εγώ είμαι της άποψης πως η τεχνολογία έχει προχωρήσει και πως πλέον βλέπουμε απίστευτες ικανότητες από ανεξάρτητες αναρτήσεις. Ακόμα και το τελευταίο Discovery (που δεν είναι Defender) έχει δυνατότητες που αφήνουν στόματα ανοιχτά, αφού το look του σε κάνει να έχεις δεύτερες σκέψεις.
Τί ωραία οχήματα όλα αυτά όμως ε; Πόσο κρίμα πρώτον να μην έχουμε όλοι την οικονομική δυνατότητα να τα πάρουμε και να τα χρησιμοποιήσουμε όπως πρέπει (δεν είναι μόνο η αγορά το θέμα!) και δεύτερον το κράτος να βάζει τόσο παράλογα φρένα με την τρελή φορολογία του...
-
Συμφωνω, ειναι υπεροχα οχηματα.
ΑΛΛΑ χρηζουν
Ενα αλλο κυριο συτοκινητο
Ενα καλο σπιτι-μονοματοικια με μεγαλο γκαραζ.
Καλη περιοχη να μην φοβασαι κλεφτες αν και αυτοι παντου γυριζουν,
Λεφτα για συντηρηση,
Λεφτα για αγορα
Λεφτα για φορο
Και .....χρονο
Ομως..... δεν εχεις χρονο διοτι δουλευεις σε θεσεις με μεγαλη ευθυνη και αγχος για να κερδιζεις τα ανωθεν λεφτα.
Οποτε;;; ενα τζιμνυ ηταν για τους φτωχους ..παει και αυτο.
-
Lap έγραψες!
Μας έκοψες και τα όνειρα! -
Ακόμα και το τελευταίο Discovery (που δεν είναι Defender) έχει δυνατότητες που αφήνουν στόματα ανοιχτά, αφού το look του σε κάνει να έχεις δεύτερες σκέψεις.
Ίδια συστήματα, ίδια τετρακίνηση, ίδια ηλεκτρονικά, με μικροδιαφορές και λίγο διαφορετικές γωνίες. Στο σχέδιο διαφέρουν κυρίως, κατά τα άλλα είναι σχεδόν ίδια.
Έχω παλιό Discovery, με άκαμπτους άξονες κλπ (ίδιο hardware με το παλιό Defender). Πολύ πιο ικανά τα νεότερα (με ανεξάρτητες) σε ζόρικες διαδρομές που έχουμε κάνει με το Club.
-
Γατούλη!!! Που είσαι Γατουλη; Δες γιατί τα καινούρια είναι καλύτερα από τα παλιά με τα ανεξάρτητα σασί και τους άκαμπτους άξονες:
Νέο Land Rover Defender (2019)