Νέα απο το μέτωπο
Α, μόνο για 3008, ειπαμε τα 5008 δεν εχουν τα ιδια προβληματα! Χαχαχαχα
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Αφορά κατόχους κινητών βενζίνης PureTech 1,2 (σ.σ. purecrap)
Αγαπητοί φίλοι μετά από την τελευταία ενημέρωση στις 26/3/2023 (link της ανακοίνωσης) για την επέκταση εγγύησης των 10 ετών του ιμάντα.
Είμαστε στην θέση να σας ενημερώσουμε ότι η εγκύκλιος από τον όμιλο Stellantis έφτασε και στην Ελλάδα και στα επίσημα συνεργεία.
Πλέον η οδηγία του ιμάντα των κινητήρων βενζίνης PureTech (σ.σ. purecrap) 1,2 θα καλύπτεται με 10 χρόνια εγγύησης.
Θυμίζουμε ότι :
Από τις 19 Μαρτίου, αυτή η επέκταση της εγγύησης έχει αλλάξει και έχει αυξηθεί σε 10 χρόνια ή 175.000 km.
Όμως, για να επωφεληθείτε από αυτό, πρέπει να τηρούνται ορισμένες προϋποθέσεις, όπως υποδεικνύει ο όμιλος Stellantis:
«Ότι η συντήρηση πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με το σχέδιο συντήρησης που προτείνει ο κατασκευαστής, με οποιονδήποτε επαγγελματία - γενικό συνεργείο του αυτοκινήτου. Σημείωση: δεν απαιτείται το 100% των τιμολογίων συντήρησης αλλά μόνο τα τρία τελευταία, με ανοχή 3 μηνών ή 3.000 km. Κατά τα λεγόμενα του ομίλου Stellantis.
(κάνουμε την ερώτηση στο επίσημο service για διευκρινίσεις)
(Άρα κρατάμε τα παραστατικά)
Επίσης θυμίζουμε ότι το δίκτυο της Eurorepar είναι επίσημο συνεργείο του ομίλου Συγγελίδη.
Στην περίπτωση που αντιμετωπίσει κάποιος κάτοχος το πρόβλημα της πρόωρης φθοράς του ιμάντα θα καλύπτεται από την ημερομηνία έναρξης της εγγύησης του αυτοκινήτου. Αυτό θα επιβεβαιωνεται μέσω VIN (αριθμού πλαισίου)
👉 Η θέση της διαχείρισης στο σοβαρό πρόβλημα της πρόωρης φθοράς του Ιμάντα.
Είναι δεδομένο ότι το μέτρο αυτό (εγγύηση) του ιμάντα είναι ένα ημίμετρο και πιθανόν μια λύση λόγω πίεσης.
Αυτή η απόφαση του ομίλου ενδεχομένως να αποφασίστηκε μετά την αγωγή του δικηγορικού ομίλου στην Γαλλία (περισσότεροι από 5.000 χιλιαδες ενάγοντες κάτοχοι κινητήρων 1.2) ο όμιλος Stellantis κατάλαβε ότι τα πράγματα είναι σοβαρά και έδωσε αυτή την λύση για να καθησυχάσει τους κατόχους. Αυτό για εμάς όμως δεν είναι πάγια λύση. Μην ξεχνάμε ότι ο κινητήρας αυτός είναι και σε άλλες μάρκες όπως Opel, Citroen, Jeep
Μια τέτοια ΚΙΝΗΣΗ, διεκδίκηση μέσω δικαστικού αγώνα ίσως να πρέπει να γίνει και από εμάς.
Είμαστε θετικοί σε κάθε πρόταση για όποιον θέλει να ασχοληθεί Πραγματικά.
Αν υπάρχει δικηγόρο στην ομάδα ας επικοινωνήσει μαζί μας.
Πάντως τα πράγματα δεν είναι απλά.
Η διαχείριση δεν υποστηρίζει τον όμιλο. Σκοπός μας είναι η ενημέρωση των μελών της ομάδας μας αλλά και η σωστή αντιμετώπιση και κατανόηση των επίσημων συνεργείων σε αυτό το σοβαρό πρόβλημα.
Εκ της διαχείρισης.
Peugeot 3008 - 5008 Club Greece
........................... · 14 ώρ. ·
Καλησπέρα στην ομάδα, κάποιο αξιόπιστο μαγαζί για μπαταρίες Θεσσαλονίκη, κατά προτίμηση ανατολικά; Γιατί η αντιπροσωπεία ζητάει 570 γιούρος