@ntinaras said in TESLA FORUM:
@katafractos17 said in TESLA FORUM:
@ntinaras said in TESLA FORUM:
@katafractos17 said in TESLA FORUM:
Και τα PHEV προς το παρόν μια χαρά μπορούν να καλύψουν τις οικολογικές ανησυχίες του πλανήτη.
Μπορείς να κυκλοφορείς μόνο με μπαταρία για την καθημερινότητα σου μέσα στην πόλη, μιας και από εκεί προέρχεται το μεγαλύτερο ποσοστό μόλυνσης της ατμόσφαιρας και στα ταξίδια ή τις εκδρομές να είσαι υβριδικός, χωρίς θέματα αυτονομίας, χρόνου και τόπου φόρτισης, κτλ.
Για εμένα αυτή τη στιγμή τα υβρίδια είναι ακόμη μια πολύ καλή λύση (με σωστή χρήση).
Όταν τα EV θα φτάσουν είτε να φορτίζουν στο 100% σε 5-10 λεπτά, είτε θα καταφέρουν να βγάζουν πραγματικές αυτονομίες της τάξης των 400-500 χιλιομέτρων σε πραγματικές συνθήκες και όχι με 100χλμ/ω, χωρίς φορτίο, χωρίς κλιματιστικό και με αίθριο καιρό, τότε το συζητάω.Τα phev εχουν ακριβως αυτο το νοημα, αλλα αν δεν τα φορτιζεις πολλες φορες μεσα στη πολη καινε περισσοτερο απ οσο ενα ιδιο μοντελο μη υβριδικο.
Λιγότερο καίνε μιας και λειτουργούν ως full υβριδικά (απλά με μεγαλύτερο βάρος μπαταρίας) αλλά το νόημα ναι είναι αυτό. Να τα φορτίζεις.
Αν τα λειτουργείς σωστά τότε τα αποτελέσματα είναι πραγματικά πολύ καλά.
Εγώ μέσα στην Αθήνα κινούμαι σχεδόν αποκλειστικά με μπαταρία, εκτός από τις στιγμές που χρειάζεται να λειτουργήσει για λίγο και ο βενζινοκινητήρας, οι οποίες είναι πολύ λίγες.Μια φορα ετυχε να μεινω χωρις φορτιση στο formentor , και μεσα στη πολη μου εκαιγε 11λ/100
το troc Που ειχα πριν με παρομοιο κινητηρα εκαιγε λιγοτερο...
οπως ειπε και ο γατος, τα phev της vag εχουν ως θερμικο κινητηρα τον 1.4 με οτι αυτο συνεπαγεται (και οχι τον 1.5 που μπηκε απο το 2019 και μετα)